16-10-2008 16:39
Hi,
Ik ben Avalon, ben 19 en ook nieuw hier.
Mijn partner is 24 en wij willen zoals velen hier lekker mama en papa worden!
Ik heb ontzettend veel gelezen, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik niet alles begrijp, dus bij deze heb ik een paar vragen.
Mijn ouders leven allebei niet meer, en verder zijn mijn vriendinnen niet toe aan kinderen dus hoop ik dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
-is het nodig om "de beste zwemmers" te bewaren tot de ovualtie :?:
-zijn die ovulatie sticks...echt nodig:?:
-kan je niet gewoon "klussen" zoals jullie dat heir zo leuk zeggen:?: :lol:
-is het nodig om te wachten tot je ongesteldheid voordat je stopt met de pil om je cyclus zeg maar "rond te maken" :?:
-kan iemand mij de "cyclus" uit leggen in normale mensentaal :?: ik heb dat nooit echt gesnapt. :oops:
-is het nodig om een afspraak te maken met je huisarts voordat je begint met proberen :?:
thanks allemaal! En veeeeeeel sucess met babys maken!
Ik ben Avalon, ben 19 en ook nieuw hier.
Mijn partner is 24 en wij willen zoals velen hier lekker mama en papa worden!
Ik heb ontzettend veel gelezen, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik niet alles begrijp, dus bij deze heb ik een paar vragen.
Mijn ouders leven allebei niet meer, en verder zijn mijn vriendinnen niet toe aan kinderen dus hoop ik dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
-is het nodig om "de beste zwemmers" te bewaren tot de ovualtie :?:
-zijn die ovulatie sticks...echt nodig:?:
-kan je niet gewoon "klussen" zoals jullie dat heir zo leuk zeggen:?: :lol:
-is het nodig om te wachten tot je ongesteldheid voordat je stopt met de pil om je cyclus zeg maar "rond te maken" :?:
-kan iemand mij de "cyclus" uit leggen in normale mensentaal :?: ik heb dat nooit echt gesnapt. :oops:
-is het nodig om een afspraak te maken met je huisarts voordat je begint met proberen :?:
thanks allemaal! En veeeeeeel sucess met babys maken!