19-01-2007 20:13
Vervolg van Het Forum clubje van Zwanger worden in 2007 - Deel 2
19-01-2007 20:13
Vervolg van Het Forum clubje van Zwanger worden in 2007 - Deel 2
19-01-2007 21:13
hihi, tjeej, derde deel alweer :lol:
moontje, wat klote meid, leef met je mee... de behandelingen komen steeds dichterbij, en dan hoop ik dat het direct raak is voor jullie, duim nu al voor ej :wink: miesje 19 wat vervelend dat je er elke x weer mee geconfronteerd word :? maar, gewoon lekker bewaren, want jou tijd komt ook weer meid :wink: miranda, morgen weer testje ofniet? ik hoop op een hele dikke diudelijke streep voor je :wink: liefs
19-01-2007 21:26
meisje 19
Bij een vervolg onderzoek gaan ze met een inwendige echo kijken of het schoon is en wat kleine vragen stellen, stelt niet zoveel voor, maar is wel makkelijk omdat ze kunnen zien of je weer eisprong hebt. Moontje afwijkende baarmoeder? Misschien septum? Of Uterus bicornis of andere afwijking wat ze idd kunnen zien met die onderzoeken. Bij mij wees al uit via een echo en toen ik een keizersnee kreeg was het helemaal duidelijk liep door tot 3/4e.de septum dan en heb dus ook 2 hoorns. Het is dus een hart met tussenschot en mijn eileiders zitten ook niet helemaal goed. Er zijn idd meer met deze afwijking en misschien zou je kunnen vragen of je moeder des tijds het DES medicijn heeft genomen die kwam tot een bepaald jaartal voor en volgens mij in de jaren 70 nog, niet meer in 79 daar ben ik van namelijk en die vraag is mij vele malen gesteld omdat ik die afwijking heb, ben benieuwd wat ze zeggen daarover Moontje. Ik kan wel geopereerd worden maar ik heb ook die vorm dus veel goeds zal het niet doen en dan is nog de vraag of het wel goed blijft, vandaar wij hebben gekozen het niet te doen.
19-01-2007 21:36
Tjee meiden we gaan hard...alweer deel 3!!
19-01-2007 21:41
Hallo iedereen,
er werd mij gezegd niet zolang geleden dat ik niet zo goed gelezen heb hier... Maar hebben jullie door dat sommige mensen hier niks meer zeggen of zich afzonderen? Is dit geen probleem om aan te werken? @moontje: vind het ook echt erg voor je (ookal heb ik het nooit meegemaakt) Maar je komt er wel hoor, de moed niet opgeven, idem voor al de anderen... Liefs Kyra en slaapwel
19-01-2007 21:58
Hoi Kyratje
hoe ist met je zwangerschap? en heb je het al overwogen om te stoppen met roken en zo ja wil het een beetje lukken? Ik vind het zo jammer dat je je zo aangevallen voelt dat is nergens voor nodig en waar moeten we aan werken dan? Ik denk dat sommmigen het gewoon lastig vinden omdat dit een topic is om zwanger worden en diegene die het intussen zijn geworden is toch alleen maar heel mooi en die praatten al een tijdje mee en sommigen zie je idd ook niet nee, maar hier komen ook miskramen te woord en dat het niet lukt terwijl wanneer je zwanger bent het veel leuker is om over dingen te praten zoals wanneer bellen met kraamhulp over baby kleertjes en kwaaltjes en derg. MIsschien kun je een topic openen dat je zwanger bent en kom je af en toe op visite is dat geen goed idee en dan langzamerhand komen we allemaal gezellig naar je toe, want zwanger worden gaat lukken en hebben we wat aan elkaars tips :!: Ik heb al een kindje en heb gewoon moeite met zwanger blijven dus zit weer in de wachtronde hopende ooit weer 2e kindje te mogen krijgen, misschien dat het wel de volgende keer gaat lukken.
19-01-2007 22:32
Kyra
ik ben ook erg benieuwd waar we aan moeten werken.... ikzelf heb me ook een tijdje geleden even teruggetrokken omdat ik er even geen behoefte aan had, zo zijn er wel meer meiden. het is niet verplicht om elke dag te reageren. zoms lees je het wel, maar heb je geen zin om te reageren misschien. ikzelf ben me er niet van bewust dat er iets is gebeurd dat meiden daarom weg blijven. kan me alleen wel voorstellen dat het soms iets te veel kan worden dat er steeds meer zwanger raken. natuurlijk supergeweldig, maar degenen die (nog) niet zwanger zijn, worden zo wel even hard op de feiten gedrukt. en dat heeft tijd nodig. trusten alvast
19-01-2007 22:34
WIJ GAAN MORGENVROEG TESTEN!!!!
IK BEN MORGENOCHTEND EEN WEEK OVERTIJD!!!! SPANNEND!!!! TRUSTEN MEIDEN, EN IEDEREEN KRIJGT HAAR GELUKSDAG ECHT WEL!!!! EEN HELE DIKKE GELUKSKNUFFEL VAN MIJ!!!!
20-01-2007 08:47
Jeetje spannend,
Ik zit zelf 2 dagen voor mijn NOD Ik voel me anders dan anders maar heb maar niet te veel hoop dat valt het ook niet zo tegen.
20-01-2007 08:54
goeiemorgen meiden
ik kan wel janken, ik weet het niet meer!!!! ik ben vandaag een week overtijd!!!! ik heb het nagezocht omdat ik bang was dat ik mer verekende.... op 17 december schreef ik jullie dat ik de avond daarvoor ongesteld was geworden. ik heb die week een afspraak gemaakt met de ha. meteen na kerst konden we daar terecht. dat betekend dus dat ik voor de kerst ongesteld was en toen heb gebeld. dus ik heb me cht niet verekend!!!! we hebben net een test van clearview gedaan en die gaf geen 2e streepje.... maar ik ben toch een week overtijd!!!! ik ga huilen want dit trek ik niet meer!!!! HELP HELP HELP HELP wat moet ik doen????
20-01-2007 09:02
Pffff miranda.
Jeetje ik weet ook echt niet meer wat je moet doen. Maar ik heb gehoord dat de testen van clear blue, de digitale echt het beste zijn. O wat is dat frustreerend voor je zeg. Tja je bent toch 1 week overtijd. En dat ben je in het verleden nooit geweest toch? Maar voel je je lichaamelijk ook anders of niet. Ik weet het eigenlijk ook niet, mocht ik nog een ideetje hebben dan laat ik het weten. Sterkte en je mag inderdaad best even uithuilen, al die spanningen word je niet goed van. Heel veel liefs cet
20-01-2007 09:32
HOi
Miranda ja kan me voorstellen dat je het even niet meer weet. daar word je langzamerhand gewoon een beetje gek van. Ik begrijp het ook niet en dat temperaturen dan? Kun je daar aan zien wanneer je je eisprong gehad hebt misschien iets later en dat het nog even tijd nodig heeft. Jonge wat een rot situatie zeg!
20-01-2007 09:33
Goeiemorgen allemaal!
Kyra, Hallo iedereen, er werd mij gezegd niet zolang geleden dat ik niet zo goed gelezen heb hier... Maar hebben jullie door dat sommige mensen hier niks meer zeggen of zich afzonderen? Is dit geen probleem om aan te werken? Verklaar je nader aub, over wie heb je het dan nu? We gaan toch nu niet weer opnieuw beginnen met gezeur en gedoe he? Ik had niet het idee dat er mensen nu wegbleven om de een of andere reden maar dat kan mijn onoplettendheid van de afgelopen dagen zijn geweest. Ik hoop op uitleg van jou kant......... Ik weet dat er een aantal dames een tijd al niet meer geweest zijn maar dat was al voor dat het hele gedoe met misverstanden hier begon dus volgens mij kan het daar niet aan liggen. Zo weet ik ook dat Britt al een hele tijd niet geweest is maar ze zit middenin een verhuizing en misschien heeft ze nog geen internetverbinding ofzo, ik had met haar nog regelmatig kontakt via MSN. Maar goed, ik wacht af....
20-01-2007 09:35
Miran, lieve schat heb jij nu al wat duidelijkheid??
Ik vind het zo erg voor je meis, al die onzekerheid en spanning das ook niet goed voor een mens he? Laat je gauw iets van je horen? We zijn er voor je, dat weet je he?
20-01-2007 09:39
Hoi Lovely
WElkom ik zie dat je nieuw bent. Jonge een jaar en 4 maanden . Zijn jullie ook onder begeiling van het ziekenhuis of wil je nog even aankijken. Trouwens hoop wel voor je dat het nu raak mag zijn, want dat duurt idd erg lang zag. Nou Moontje idd beetje uitleg kan geen kwaad van Kyratje moet ook wel lachen dit soort woordwisselingen had ik op de lagere school :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: , kijk voel ik me even weer 10 THX doet altijd goed.
20-01-2007 09:45
Goede morgen.
Sampie jou nod komt ook steeds dichter bij hè? Ook weer spannend. Blijft toch elke maand weer spannend. Ik wilde vandaag beginnen met mijn eerste ov. test. Had een steek gevoel in mijn zij dus ik dacht ik probeer er 1. Is niet gelukt heb over het hele testje heen geplast dus hij deed het niet. Moontje heb even terug gelezen, K.T voor je. Weer de :evil: op bezoek. Lovely welkom op het forum. Jij bent ook al een tijdje bezig zeg. Weet zeker dat je het hier op het forum gezellig gaat vinden. Groetjes cet
20-01-2007 09:56
Hoi Cet
Is het misschien een idee om eerst in een bakje te plassen en dan de test erin :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: en wel in het bakje niet over je handen hahaha. Sorry moest ook zo lachen toen ik dat leesde :lol: :lol: :lol: :lol: , wel balen trouwens test naar de knoppen JA en idd nod komt dichtbij nog 6 dagen en ik ben benieuwd ,maar zou wel heel snel wezen zijn en ik denk dat je dan wel heel veel geluk moet hebben wil je dat overkomen al zit ik me wel gek te maken natuurlijk, maar goed heb wel kleine dingentjes maar vast verbeelding. Hopen dat je goed gebruik kan maken van de teste n dat er ook voor jou zeer snel een wondertje komt
20-01-2007 10:00
Ja ik heb nog 6 keer de kans. Had de testen gekregen van een vriendin. De had ze nog over van voor haar zwangerschap.
Ik heb inderdaad nu een bakje naast de wc gezet en ga het nu ook zo doen. Het is mij al 1 keer eerder gebeurt met een zwangerschapstest. Ik hoop ook echt voor jou dat je de komende 9 maanden niet meer ongi word. En dat we zo langzamerhand 1 voor 1 zwanger worden. groetjes cet
20-01-2007 10:05
Ja wij gaan hoe dan ook zwanger worden in 2007
en blijven t/m 9 maanden
20-01-2007 10:21
Hihi Sampie!
Al die smileys!! leuk Lovely, sorry ik had je nog geen welkom gedaan... Dus dat doen we nu eerst maar eens! Van harte welkom hier en ik hoop dat je het hier inderdaad gezellig zal vinden en dat jou luckey day nu ook eindelijk eens komr want je bent ook al zooooo lang bezig? Loop je ook in het ziekenhuis of nog in de afwachtende fase? Nou meiden, ik ga eerst nog ff de winkelstraat hier onveilig maken in dat bar slechte weer want anders heb ik starks helemaal geen zin meer en ik moet nog ff een leuk bloemetje of plantenbakje voor mijn schoonzuster halen want die vbiert vanavond haar verjaardag. Tot later!
20-01-2007 10:40
heey meiden,
lovely, welkom, ik hoop dat het snel raak is voor je.. miran tjeej, dit is idd niet leuk meer, snap helemaal hoe jij je voelt!! een week over tijd, en nog nooit geweest, is toch wel een teken... misschien, heb je toch te vroeg getest :? voel jij je ook anders dan anders? kwaaltjes? sporty, even over die m&g: waar wil je die precies geen houden? ik woon in het oosten, twente en ken nergens de weg :? en zou jij ij nog een x de data's op willen geven, heb het prongeluk gewist :? liefs
20-01-2007 11:03
hoi allemaal,
ik ben er nog hoor en lees dagelijks jullie berichtjes even door. ben zelf niet zo'n chatter denk ik maar heb er veel aan om mee te leven met andere mensen die door dezelfde dingen heengaan als ik! veel sterkte, moontje, blijven hopen hoor!! ik bleek ook weer ongesteld deze maand... en dan maar weer alle moed bij elkaar rapen en er toch weer op vertrouwen dat het een volgende maand wel raak kan zijn, het kan echt! en ik hoop voor jou dat je vandaag positief test, miranda! deze maand gaan we weer volop klussen, mijn mannetje is nu helemaal vastbesloten en slikt zelfs foliumzuur en zink enzo. al dat verplicht klussen is echt een killer voor de romantiek, maar we leren steeds meer om er toch een feest van te maken, hihi. liefs voor iedereen, ik zal zo af en toe even een teken van leven geven, 5 februari naar de gyn, lydia
20-01-2007 11:07
Cet
ik sluit me bij Sampie aan! hihi volgende keer maar in een bakje.... dat doe ik ook met mn zstesten, anders pies ik ook dat hele ding onder. mannen kunnen hun straal tenminste richten.... bij mij vliegt het soms alle kanten op, dus maar gewoon een bakje eronder hahahaha suxes met je testen! liefs
20-01-2007 11:08
he miranda,
ik lees pas net dat je test toch negatief was... wat naar! waarom kan het nou niet gewoon helemaal goed nieuws zijn! misschien moet je toch maar zo gauw mogelijk naar de huisarts gaan. en ondertussen jezelf troosten met een heel knus weekend vol afleiding. wie weet is er iets geks aan de hand met je hormomen... het kan soms toch even duren voor die echt goed op gang komen? het zou veel handiger zijn als er gewoon een raampje in je buik zat zodat je kon kijken wat er gaande was. sterkte!!! liefs, lydia
20-01-2007 11:11
en Lovely
WELKOM! ik heb je bericht helemaal gemist, sorry.. heb een kl*te week, dus ben een beetje veel met mezelf en mn frustraties bezig.... komt wel weer!!!! Heb je zin om wat over jezelf te vertellen? hoe lang ben je bezig, hoe oud ben jij en je partner/man, heb je huisdieren enz.. wat je maar kwijt wil over jezelf. hihi.. nieuwschierig misschien, maar we hebben namelijk net weer een voorstel rondje gehad. liefs van een heeel zenuwachtige stressende miranda
20-01-2007 11:15
Lydia.. je idd.... hadden we maar een raampje....
ik heb vannacht gedroomd dat ik aan het bevallen was van een 2ling. eerst kwam er een jongentje en de volgende dag was de 2e er nog niet.... ik hoop niet dat dit een voorteken was.... dit is echt mega frustrerend hoor!!!! toen ik zwanger was van Ramon had ik na 3 dagen overtijd meteen een dikke vette duidelijke streep!!!! woensdag had ik wel een goede test, ik snap er helemaal niks van.... Gelukkig moeten we maandag naar het ziekenhuis!!!! Dan weet ik tenminste zeker wat er in mn lichaam gebeurd.... gelukkig moet ik vanavond & morgenavond werken, heb ik nog een beetje afleiding.... mn vriend wordt ook wel een beetje zenuwachtig volgens mij, maar die gaat er beter mee om. denk ik.... hij is een binnenvetter (of hoe je dat ook maar schrijft) grrrr.... dit moet echt niet te lang duren want dan ga ik janken hoor!!!! nou ja.. afwachten maar weer
20-01-2007 11:32
Lydia, leuk dat je ook ff iets schrijft meis en je bent helemaal niet verplicht om zo veel als de rest te schrijven natuurlijk! gewoon doen waar je je lekker bij voelt.
Het is steeds weer zo een domper he als die klere :evil: weer langskomen, ik probeer ook wel de moed erin te houden maar ik heb me voorgenomen om zolang de behandeling niet is gestart ik me niet meer blind ga staren op mijn banner en de groen dagen en al helemaal niet op mijn NOD. Vanaf nu ga ik er maar vanuit dat het zonder de hulp van de dokters niets gaat worden, is denk ik een stuk beter voor me. Volgende stap is de kijkoperatie en dan zien we wel wat daar uit komt rollen. Handige site he die ik had doorgegeven? ik kreeg hem van de gyn. mee er staat echt van alles in beschreven. Zal de link nog eens geven zodat anderen er ook op kunnen neuzen als ze daar behoefte aan hebben. http://www.nvog.nl Laat je niet bang maken door alle afwijkingen en enge dingen die er op staan hoor! Miran, meis wat een ellende toch voor je! Ik hoop dat je maandag wat duidelijkheid krijgt bij de gyn. want dit is geen doen voor je! Dikke kus Moontje
20-01-2007 11:35
Deel 3 alweer he meiden!!!!
We zijn echt erg hoor!
20-01-2007 11:49
Hoi meiden,
Begin nou aub niet dat ik terug moeilijkheden wil veroorzaken ofzo (voor moontje), als je alles naleest (enkel vanaf deel 2) dan merk je toch dat er meiden zijn die niks meer zeggen ofzo (wil niet zeggen dat ze hier niet meer komen piepen). Als ik eerlijk mag zijn (hoop dat er geen moeilijkheden van komen), dan durf ik zeggen bij het misverstand van laatst dat enkele meiden mij gecontacteerd hebben via mijn pb, om ook te zeggen dat zij heel erg geschokt waren van de reacties die ik kreeg... En meiden die ondertussen zwanger zijn, die zich hier niet meer goed voelen. Ze hebben het gevoel dat als je zwanger bent je veel minder reacties krijgt hier... :roll: Namen geef ik niet, om miserie te vermijden, maar vind het toch belangrijk dat jullie er ook van weten... Het is toch de bedoeling dat iedereen zich hier goed voelt!? :wink: Moet toegeven dat ik dat gevoel ook kreeg, zeker omdat ik mij hier inschreef (juist op de dag dat ik ging testen, om ook zo aan meer info te geraken) Daarom dus vind ik het wel een heel mooi voorstel om anders een appart topic te starten voor de meiden die zwanger zijn... Dit zou volgens mij veel frustraties uitsparen... Wilt niet zeggen dat wij hier dan niet meer komen kijken of reacties geven maar dan hebben we de mensen die proberen en de mensen die zwanger zijn... Hopelijk heb ik mezelf iets duidelijker gemaakt nu... Veel liefs Kyra 8)
20-01-2007 11:53
Goedenmorgen (nog net) dames!
Ik kan eigenlijk alleen maar hetzelfde nieuws geven als Miranda... Mijn test was ook wederom negatief Nog steeds geen :evil: dus miranda we blijven hoop houden hoor! @Kyra, ik snap niet zo goied wat je bedoelt dat mensen hier weg zouden blijven. Ik ben hier net ook pas nieuw en voel me hier absoluut helemaal welkom hoor. @Lovely, ik hoop dat 2007 ook jullie jaar gaat worden net als voor alle anderen hier!
20-01-2007 11:55
20-01-2007 11:55
@wieffie, ik bedoel niet echt dat de mensen je hier uitsluiten, maar sommige meiden voelen zich zo vanaf het moment dat ze zwanger zijn... Dit is alles wat ik bedoel. Ik heb hier ook al woorden gehad, maar ga het daarom niet laten hierop te reageren... Ik kom hier ook nog steeds. Dusjah.
Liefs Kyra
20-01-2007 12:00
Kyra
namen hoef je niet te noemen hoor, we kunnen zelf ookw el denken. en ikzelf ben me er niet van bewust dat ik iemand die al zwanger is negeer!!!! dus ook voor diegenen die ons nog wel in de gaten houden maar niet meer reageren, je bent van harte welkoem hoor!!!! zwanger worden is toch allemaal ons doel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! het is alleen wel zo, dat als je zwanger bent, wij niks anders kunnen doen dan vragen hoe het gaat en vragen om leuke foto´s te plaatsten!!!! dat is toch juist een teken dat het goed met de zwangerschap gaat!!!!???? en er is gewoon meer te vertellen en typen als het over teleurstellingen gaat!!!! maar het is echt niet zo dat dat je hier afgedankt wordt als je zwanger bent!!!! maareh.... degenen die zwanger zijn, begrijpen echt wel hoe zeer het kan doen als je zo´n opmerking krijgt als die jij maakte, dus ik kan meecht niet voorstellen dat die onze reacties niet begrepen.... en zwangeren, als jullie het idee hebben dat je afgescheept wordt, zeg het gewoon.... dan kan een ander daar wat mee. liefs
20-01-2007 12:05
Kyratje
dat jij woorden hebt gehad hier, is niet omdat je zwanger bent!!!! dat kwam vanwege die domme opmerking. dit forum is voor mensen die elkaar begrijpen. en ik wil heel graag van de zwangeren zelf weten of het klopt, want ik krijg het idee dat hier iemand loopt te stoken :x nogmaals, zwangeren, welkom!!!! wij hebben allemaal hetzelfde doel en gunnen met liefde jullie je zwangerschap!!!! we zijn echt niet jaloers, want we hebben allemaal dezelfde lange weg bewandeld. ik snap het niet!?!?!?!?!?!? liefs
20-01-2007 12:06
Nou sorry Kyra maar hier word ik echt niet goed van!
Jij schrijft je hier in en meteen ben je zwanger krijgt allemaal felicitaties en leuke reacties, lokt dan opmerkingen uit die je niet leuk vind, krengt mensen hun gevoelens met rare uitspraken en nu dit weer! Meid, ga alsjeblieft lekker een nieuw forum opzetten voor zwangeren! ik ben er klaar mee!
20-01-2007 12:08
pff hopelijk krijg je het idee niet dat ik loop te stoken
ik weet wel wrm ik woorden gehad heb (zei toch ook niet dat het was omdat ik zwanger ben). En heb ook al gezegd dat ik erin kan komen dat zo'n gesrpekken voor jullie dan enkel pijnlijk zijn...
20-01-2007 12:09
ja zeg, als dat de steun is dat je hier krijgt hoeft het voor mij ook niet meer!
zoek het dan allemaal lekker zelf uit! Ben het meer dan beu met jullie reacties, doe nu ff normaal jong! Wat heb ik nu weer misgezegd? :x sites genoeg, mensen die mij een pb gestuurd hebben, je hebt gelijk! ze geven er niet om, ze missen ons niet eens, ze merken het niet eens... lol, echt zielig ja voor iedereen die het moeilijk heeft, vind ik echt heel erg! Dat meen ik! Maar ik ga hier niet blijven gatlopen en vriendelijk doen om maar zo'n reacties te krijgen. Dit is geen zwangerschaps forum volgens mij, het gaat over zwanger worden... Vind ik echt sneu
20-01-2007 12:21
Wat is hier allemaal aan de handddd???????????????
Miranda wat sneu dat je nog geen zekerheid heb.. vind ik echt niet tof!!! ik blijf nog steeds voor je duimen... xx es
20-01-2007 12:21
dag meis, have a nice life!
20-01-2007 12:28
He wieffie
bah bah bah, die frustratie ook van die negatieve testen, bhllllll. Nou hopen dat het snel anders uitwijst, want dit is niet leuk meer. duim duim duim duim
20-01-2007 12:32
Hoi Essy, hoe is het met je?
20-01-2007 12:34
ja gaat lekker!! buikpijn hebben jullie goed weggeblazen :lol:
en met jou moon.. xx es
20-01-2007 12:40
aha, gelukkig dan mogen jullie nu ff mijn buikpijn wegblazen!
pffff ben echt mega ongesteld zeg, ik loop gewoon leeg! Maar verder gaat het wel weer beter met me hoor, de grootste teleurstelling is weer over en nu weer met goede moed door naar het volgende obstakel! Ik zie wel op tegen de kijkoperatie hoor! Maar ja, ook dat is voor een goed doel zullen we maar zeggen. Ben ondertussen mijn huishouden maar eens aan het doen, het is hier een zootje. Lom steeds wel ff kijken of er nog iets gemeld is hoor
20-01-2007 12:46
moontje blaas blaas blaas...
dat zou ik ook denken moontje over die operatie.. het is voor een goed doel. hoe vervelend het ook is.. ik ben er ook helemaal geen voorstander voor. maar als het moet dan moet het.. xxes
20-01-2007 12:56
Gelukkig is je buikpijn weg essy. Heeft al dat blazen toch nog geholpen. Kijk we helpen en steunen elkaar hier.
Moontje het is inderdaad voor een goed doel . Het lijkt mij ook geen pretje maar ja elk onderzoek is weer een stapje verder bij je wondertje. Groetjes cet
20-01-2007 13:00
Kyra, ik kan maar 1 ding zeggen.. ja hoor, weer een belg die haar naam eer doet!!!!
we hebben je idd meteen allemaal gefeliciteerd, dus je moet niet zo lopen klagen. je kan het ktijgen zoals je het zelf wil hoor. we gaan hier verder allemaal gode met elkaar om en als er wat is wordt het uitgetypt en dan gaan we vrolijk verder. maar jij lokt het ene na het andere uit!!!! Geniet van je zwangerschap en ik hoop dat je een beetje verantwoordingsgevoel gaat ontwikkelen. en je vraagt wat je hebt misdaan!? volgens mij dringen de dingen niet zo tot jou door....
20-01-2007 13:03
Kyra, je hebt gelijk dat dit geen zwangerschapsforum is.
het gaat idd over mensen die moeilijk zwanger worden en sommigen die het inmiddels gelukkig al zijn!!!! en natuurlijk geven we een heleboel om iedereen, ook de zwangeren!!!! het wordt hun gegunt en we hopen dat we ze volgen!!!! kinderachtig van je om hun zo te misbruiken in je verweer naar ons toe!
20-01-2007 13:09
Hallo meiden,
Ik ben er zo een die een tijd lang niets van zich laat horen. het leuke van dit forum is dat het zo ontspannen is en gemeenschappelijk. Met inderdaad allemaal hetzelfde gemeenschappelijk doel op baqsis van respect. Een soort goede tijden slechte tijden zeg maar. Ik ben niet zo'n chatter wat ik al eerder vermeld heb op het forum. Dit is totaal geen probleem. Ik leef wel gruwelijk met iedereen mee en ben altijd erg benieuwd hoe het rond de nod dagen is. Ik ben ontzettend gezegend want ik had een cyclus van 58 dagen. Ik heb op 20 december een test gedaan, toen was ik een week overtijd, die was negatief. Maar na tien januari nog niet ongesteld te zijn geweest stond ik op het punt de huisarts te bellen. Een stemmetje in mijn hoofd zei eerst nog maar een test te doen. Wat denk je wat: 2 strepen. Ongelooflijk. Dat vind ik nog steeds. Neetm niet weg dat ik alle emoties die hier omschreven worden nog steeds in mijn lijf zitten en ze heel goed begrijp en ik me erg kan inleven! Ik krijg wel ontzettende jeuk aan mijn bips als ik de mail van kyrat lees zeg. Wat is haar probleem zeg. Een en al frustratie! Machtig zielig. Misschien een optie om eens te letten op je defensieve manier van schrijven om te voorkomen dat je uitgekots word. Vreemd hoor dat je gelijk zo reageren moet. En als het je niet aanstaat zijn er zeker andere forums waar je je vast op je gemak kunt voelen! Je kunt niet met iedereen door dezelfde deur! :roll:
20-01-2007 13:11
meiden laten we er geen woorden meer aan vuil maken, het heeft toch geen zin, Kyra vind dat wij de schuldigen zijn, nou prima hoor daarvoor wil ik wel de schuld op me nemen!
Ik heb geen zin in een hoop gedoe hier en sinds zei er is is het allemaal beginnen, zulke mensen ben ik liever kwijt als rijk, wij zijn verder een leuk groepje en ik voel me hier thuis en begrepen en dat wil ik graag zo houden. Onrustzoekers en stokers heb ik niet nodig!
20-01-2007 13:15
Whaauw dominiQue
zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd nou helemaal na zulke lange cyclussen jeetje wat een geluk zeg , fantastisch. Snel genieten van de mooie dingen. BEn benieud hoever je heen bent, want bij sommigen duurt het idd even voordat een positieve test verschijnt, mooi man het is je erg gegunt. Zo zie je maar weer de aanhouder wint januari en februari gaan voor ons allemaal de maanden worden . Wie is Kyra :?: :?
20-01-2007 13:17
dominique schreef:Hallo meiden, Jij behoort dus niet tot degenen van het PBtje naar Kyra! Meis, geweldig dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! Hou ons wel op de hoogte he?
20-01-2007 13:18
cet schreef:hallo Wieffie, Ik weet niet precies hoelang ik al overtijd ben omdat ik geen regelmatige cyclus heb. Voorheen had ik de mirenaspiraal en een van de bijkomstigheden is dat de cyclus "normaal" doorgaat maar dat ik er niet ongi bij ben geworden. Het is dus zwaar giswerk. Iig zit ik inmiddels wel op ruim 40 dagen... met alleen op 21 december een beetje bloedverlies (mocht geen naam hebben). Het rare is dat toen ik vorige week wel een positieve test had ik me ook helemaal zwanger begon te voelen.. zal wel tussen de oren zitten... Nu weet ik het gewoon niet meer. @kyra, misschien kan je op jongegezinnen.nl kijken ofzo daar kan je op een forum met dames chatten die evenver zijn met hun zwangerschap. Ik kan begrijpen dat de dames bij wie het allemaal niet zo snel wil vlotten erg veel moeite hebben met je uitspraken. Laten we eerlijk zijn op het moment dat iemand zwanger wil raken zijn iedere maand extra weer een teleurstelling.
20-01-2007 13:19
Gefeliciteerd dominique! Ik hoop dat je een super zwangerschap gaat hebben en dat je er optimaal van kunt genieten!
20-01-2007 13:20
20-01-2007 13:22
wieffie hoe vaak heb je nu een test gedaan dan? En wat voel je nu allemaal ben je misselijk of gevoelige borsten.
Was jij al bij de dokter langs geweest? groetjes cet
20-01-2007 13:28
Hallo meiden,
ik heb dus geen idee hoelang ik al zwanger ben. Ik heb maandag een afspraak bij de verloskundige. Mijn laatse echte bloederige (ieks) :evil: was op 12 november. Op 13 december heb ik twee dagen wat slijmerige(sorry hoor!) zalmroze afscheiding gehad. Toen ook veel buikpijn en ongesteldheidsklachten. Vandaar dat ik nergens op gelet heb meer. Omdat de kertsdagen voor de stoep stonden ivm eventuele alcoholische versnaperingen heb ik een test gedaan. die was dus negatief. Of mijn eerste nod was 12 november of hij was 13 december. Ik ga van 13 december uit. Dan ben ik nu zes weken zwanger. Ik vind het nog steeds ongelooflijk hoor !!!
20-01-2007 13:36
cet schreef:wieffie hoe vaak heb je nu een test gedaan dan? En wat voel je nu allemaal ben je misselijk of gevoelige borsten. Ik heb eigenlijk al te vaak getest. :oops: Eigenlijk precies gelijk met dominique hahaha... 12 november voor het laatst echt ongi geweest. 10 jan een positieve test 11 jan idem. 16 jan negatief, 18 negatief en vanmorgen weer negatief. Ik ben idd wel bij de ha geweest en heb afgelopen donderdag bloed geprikt. Daar krijg ik maandag de uitslag van. Mijn borsten zijn wel wat gevoelig en ik heb vorige week een poos een zwaar gevoel in mijn buik gehad net of er een steen in zat.
20-01-2007 13:36
ik schreef dat mijn eerste nod 12 novemebr was maar 12 novemer was ik juist wel ongesteld dus!
20-01-2007 13:37
heel voorzichtig denk ik toch dat jij ook zwanger bent dominique. Heb ook gelezen dat je nog wel wat bloederig slijm kan verliezen als je zwanger bent, vooral rond de tijd dat je normaal ongi had moeten worden.
Wanneer ga je naar de dokter of ga je eerst thuis nog een test doen. Spannend allemaal hè. groetjes cet
20-01-2007 13:37
ja dat denk ik ook ongeveer 6 weken , geweldig!
Ik denk dat je wel even doorgestuurd word voor een echo omdat je cyclus heel lang is. Ik ben benieuwd! en idd heel ongelovelijk zoiets wat een prachtig gevoel. Je bent gewoon zwanger, heerlijk . En cet jij kunt nu ook goed gaan klussen he , hopen dat jij ook snel 2 streepies ziet.
20-01-2007 13:38
wieffie klinkt toch wel goed hoor! Maandag dus krijg je uitslag ik leef met je mee
20-01-2007 13:40
Wieffie heb je steeds dezelfde merken van de testen gebruikt? Misschien dat dat ook iets zegt hoor. Je hoort van sommige zulke verschillende dingen. Met welk merk was het positief en met welk merk negatief?
Hoe laat weet je het maandag? Hoop, hoop, hoop
20-01-2007 13:42
Sampie heb gisteren expres niet geklust. Heb hem vanochtend wakker gemaakt. Ze zeggen toch dat het ochtend zaad beter is. Tja hij moet er ook wat voor over hebben toch?
Had eerst een ov test willen gebruiken maar heb er toch overheen geplast dus dan maar het zekere voor het onzekere nemen en gewoon doen. groetjes
20-01-2007 13:45
Lieve Moontje, wat ontzettend ... voor je. Ik leef met je mee. Ik vind het egn dapper van je dat je die mkijkoperatie gaat doen. Ik zal voor je duimen. Zorg goed voor jezelf en verwen jezelf maar lekker. Dat heb je nodig.
Mijn huis staat vol bloemen, gekregen van mijn lief... als troost. Miranda en Wieffie, shit hoor die onduidelijkheid. Tja, soms is werken fijn, al is het maar voor de afleiding. Ik be benieuwd en geen nieuws is nog altijd goed nieuws. Sporty, ik zal nog even mailen maar zit nu bij de verkeerde pc. Welke lessen geef je op de sportschool? Lovely, welkom bij het clubje, iik hoop dat je je snel thuis voelt!
20-01-2007 13:45
Moontje wat kl*ten zeg dat je ze ongesteld bent!
sjit, ik voel ook wat.... Verdamme!!!! ik ben dus ook ongesteld.... nu weet ik het helemaal niet meer hoor.... nu heb ik dus een cyclus gehad van precies 5 weken.. ik heb me echt niet vergist, heb het al tig keer nagekeken. wel raar want het was echt alleen maar bloed en ik heb helemaal geen kramp of iets. kl*te! Moontje.. ik sluit me bij je aan.... snik.... knuffel
20-01-2007 13:48
DOMINIQUE
GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!!!!! super geweldig & ik ben bilj voor je (Kyra, ik ben nu niet jaloers hoor!!!!) weet je al hoe lang je zwanger bent? en wanneer je uitgerekend bent? hoe voel je je, ben je misselijk of van die mega borsten die op knappen staan? hihi knuffel en nogmaals gefeliciteerd!!!!
20-01-2007 13:48
Goedemorgen,
Gister heb ik weer pijn gehad, maar niet zo enorm veel meer. Vandaag heb ik tot nu toe nog geen pijnen gevoeld. En ben de hele dag vrij dus lekker relaxen maar. Mijn borsten zijn een stuk gevoeliger geworden. Jongens ik kan haast niet meer een week tot het testen wachten... Liefs Patries ~~ PS Miran, ik heb echt het gevoel dat je zwanger bent lieve schat, Niet de moed opgeven hoor!!
20-01-2007 13:49
Nee miranda dat meen je niet. Wat kl..te voor je. OOO waarom is alles toch zoooo onduidelijk en kunnen we niet gewoon normaal zwanger worden met een normale vette streep op het testje.
Ik snik wel met je mee hoor. veel liefs en een hele grote knuffel cet
20-01-2007 13:50
hoi cet
vond hij vast niet erg zo,n mooie ochtend :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: , daaar mag ik mijn man snacht voor wakker maken :lol: :lol: :lol: :lol: . Ja misschien idd wel een idee omdat te doen, je kunt ovulatietesten geloof ik het beste doen in de namiddag. Ik ben benieuwd heb je al cervixslijm? Ik ben nu veel bewuster daarmee aan het kijken en begon smaandags al een beetje 8 jan en dond 11 was het echt heel erg ( sorry voor de details), maar gyn zei dat ik ongeveer over een paar dagen eisprong had dat was 9 jan dus zou zeker kunnen kloppen. Ik kom het echt uitelkaar trekken zeker wel een paar centimeter, dus is misschien iets om echt goed op te letten. En moet zeggen dat ik donderdag zelf ook echt zin had, dus denk dat moedertje natuur dat toch wel beetje regelt en mijn man vond het niet erg dat ik hem besprong hahahaha :lol: :lol: , ja ik vind ook ze moeten er wat voor over hebben en dat willen ze volgens mij maar al te graag
20-01-2007 13:50
Oh miran,
Sure??? Echt???? Sorry ik las je berichtje net, ik heb echt voor je zitten hopen
20-01-2007 13:53
Ja Sampie daar let ik nu ook een beetje op. Gisteren had ik het wel een beetje maar nog niet zo erg dat je er echt draden van kon maken. Niet dat ik gezellig op de wc draden aan het trekken ben maar let er toch een beetje op.
Maar zit er wel aan te komen, borsten worden iets groter/gevoeliger. groetjes
20-01-2007 13:53
Gefeliciteerd Dominique, de wonderen bestaan nog.
Echt super voor je! En een goede opmerking richting Kyra.
20-01-2007 13:54
Hoi Wieffie,
Hoe kan hetnou dat je in een keer een negatieve testuitslag hebt? Ik weet wel dat je hcg hormoon na drie maanden verdwijnt. Dan maakt het plaats voor een ander hormoon wat niet meer is te meten als zwangerschapshormoon. Goh, appart. Het rare is dat ik rond mijn ongesteldheid grotere borsten heb maar dat deze dit keer achterwege bleven. Pas sinds een paar dagen heb ik gevoelige tepel en borst. En ik heb ook steeds een zwaar gevoel in mijn buik. Dat zouden de banden kunnen zijn. Opeens wordt je expert in allerhande kwaaltjes. Maar toen ik er echt op ging letten had ik elke maand wel missleijkheid en zwangerschaps kwalen!1 Ik wilde ook te graag. En inderdaad 1 feeks van een schoonzus die ook op erg lullige wijze tekeer ging toen ze net zwanger was vijf maanden geleden! Ik wacht nog even op een echo voordat ik ga verkondigen. Ik vind het nog veel te spannend!
20-01-2007 13:55
Lieve Miranda,
Tjee, wat jammer. Ik denk dat ieder van 0ns de hele week aan je gedacht heeft en voor je gehoopt. V4rvelend. Is je ventje thuis en zorgt hij goed voor je? Ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Dikke knuf en een kus
20-01-2007 14:01
Tjee, ik heb het gevoel dat ik niet meer op mijn lichaam kan vertrouwen.
Moest woensdag ongi worden. Dat kwam donderdag maar dan een heel klein beetje oud bloed. Dus vrijdag naar het ziekenhuis 0m bloed te laten prikken. Dat lukte niet meteen dus moet hij anders prikken.. Heb ik weer ik heb al angst voor naalden. Ben wel niet flauwgevallen ddus kreeg een mooie sticker op het werk van mijn collega. Gisterochten een heel klein beetje bloed en de rest van de dag niet meer. Nu ook niets... Wat moet iik nu? Wel, niet, wel niet... ik word er soms echt supergestoord van. Ik wil gewoon duidelijkheid. Wel of niet. En niet eerst een beetje dan niets en dan weer wel. Moet trouwens 29 jan. naar de rontgenafdeling voor een HSG. De gyn. vertelde me dat het wel mee valt. EN nu maakte ik gisteren de afspraak en vertelt de assistente dat ik iemand mee moet nemen omdat veel mensen zo'n pijn hebben dat ze niet terug kunnen rijden. De dag daarna krijg ik dan een controle foto. Weet iemand of je dan ook weer vloeistof krijgt ingespoten? Alles voor het goede doel? Ik weet het soms nniet meer.... Waar leg ik mijn grens? Waar leggen wij onze grens?
20-01-2007 14:03
zozo weer deel 3 al gezellig!!!!
MMM weet niet meer wie het vroeg over de data mail me daarover ik weet niet meer wie het was..... en waar weet ik nog niet hoor... ik pak het midden punt van iedereen die mee gaat en zit je moeilijk met vervoer ik ben ook niet de lulligste kunnen misschien met elkaar afspreken. de lessen die ik gee op de sportschool ik over het algemeen aquarobic maa rik geef ook wel aerobic en step aerobic. verder: Dominique gefeliciteerd van af waneer voelde je verschil evt gespannen bortsen en of buik? ga zo ff de mail cheken en dan weer op verjaadags visite incl trouw foto's kijken en honnymoon en daar na weer een nieuwjaars receptie. doeg
20-01-2007 14:03
Miranda wat ontzetten balen zeg Hier iig een dikke knuffel van mij om je te troosten!
Ik heb inmiddels testen gebruikt van Predictor, Clear Blue (digitaal) Romed en Kruidvat. Het enige wat ik me nog kan bedenken id dat het misschien mis is gegaan en dat mijn lichaam het nog moet opruimen ofzo...Ik wacht nog maar ff op de uitslag maandag. Toch hou ik me nog een beetje vast aan dat ik nog steeds geen :evil: zie.
20-01-2007 14:04
Mranda neeeeee
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Ik word hier gewoon boos van. Ik had zo gehoopt, misschien zou je de dokters eens kunnen vragen want dit is al de 2e keer dat je 1 keer een positieve test hebt gehad, dat moet toch wel iets zijn. Ff een knuffel van me want hier was niemand vanuit gegaan.
20-01-2007 14:05
Meiden bedankt voor julie lieve reacties!!
mn mannetje is thuis en is heel ief voor me!!!! ik ga vandaag even niet verder op het forum hoor, moet even wat anders aan mn kop hebben.... liefs
20-01-2007 14:07
Sporty hoi
wat heb jij het ook altijd druk zeg! wel leuk natuurlijk Duurt ook voor jou niet meer zolang he de nod nou hopen dat jij ook met goed nieuws komt en je dan niet meer zo druk maken he. GRoetjes
20-01-2007 14:15
miranda laat je lekker verwennen misschien weet je maandag meer...... ik hoop het zo voor jou.
hoe is het met miranda.johan?? p.s als er meiden zijn de al ff niet op het forum zijn en ze staan in de adressenlijst mail ik die altijd hoor ......zo sociaal zijn we he eedj (jij had er ook een maar je ben niet weg geweest haha) shopia mis ik ook al weer ff
20-01-2007 14:19
ja klopt die krijgt binnenkort haar eerste echo, mooi man kan ze precies zien hoever dat ze is
en ik heb een stunt :lol: :lol: :lol: we hebben nieuwe meubels gekregen en had mijn oude eettafel te koop staan via marktplaats, ik dacht weg is weg ook al bieden ze een 10tje staat nu in de weg en moet anders naar de stort, word me net even 50⬠geboden hahaha :lol: :lol: :lol: :lol: en dus direkt gemail van verkocht + nummer gegeven. even later 65⬠ja das balen,maar ben wel blij dat die mensen gebeld hebben en we zijn hem vanavond nog kwijt en die 50⬠heb ik in mijn zak, leuk dit soort dingen
20-01-2007 15:08
neeeeee!!!! miranda dat meen je niet... oow wat klote weer.. nou eeen hele dikkke vette knuffel van mijjjjjj. doe lekker rustig aan. en verwen jezelf lekker..
xx es
20-01-2007 15:13
Hee Miran, wat klote zeg! Ik snap er echt helemaal niets van!
Was er heilig van overtuigd dat het raak zou zijn viir je! Dikke knuffel en laat je lekker verwennen door het mannetje, neem je tijd en denk vandaag ff niet aan het forum meis. Carola, krijg je na de HSG nog een controlefoto? waarom is dat dan? Je kan inderdaad beter iemand meenemen hoor, is geen pretje om zelf terug te moeten rijden, de pijn zakte bij mij best wel snel maar voelde me niet echt toppie hoor!
20-01-2007 15:47
Sampie, dat is iig een beetje goed nieuws op deze dag.
Ik vraag me trouwens nog steeds af wat jullie dames als namen voor het kleine wondertje zouden kiezen.... :?: :?: :?: :?: :?: :?:
20-01-2007 15:50
Ik bedoel we zijn allemaal gestresst en aan het hopen en wachten,
maar voor mij leiden dat soort gedachten me even af.
20-01-2007 16:04
voor een meisje heb ik de naam denise en voor een jochie heb ik nog geen idee. Moet wel bij dion passen vind ik leuk.
We hebben wel iedere keer van die naam is mooi en die maar een echte doorslaggevende jongensnaam nee, Wanneer we zwanger worden en we een kindje mogen krijgen en het word een jochie noemen we hem maar dion2 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ja daar kan ik echt snacht van wakker liggen hahahaha, stom he met dion ws dat ook zo ineens midden in de nacht het word Dion en mijn man vond het ook direkt een mooie naam, Moet zeggen toen konden we helemaal geen meidennaam verzinnen, raar he. we wisten trouwens al met 20 weken dat het een jongen zou zijn. daar ben ik veel te nieuwsgierig voor en zou het graag weer willen weten, wel makkelijk kun je je concentreren op de naam, hahahah, maar wel in de achterhoofd gehouden stel dat wel meisje is dus wel alles neutraal gehouden en ja dan was de naam een probleem geweest :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: , Dionne denk ik dan hihi
20-01-2007 17:02
Voor een meisje wordt het waarschijnlijk Rosalina Marie naar zijn moeder en mijn oma en moeder. Voor een jongetje zijn we er nog niet helemaal uit. Misschien Gregory Olen naar zijn opa.
Maargoed meid we hebben nog tijd om te denken, Alhoewel ik hog niets weet heb ik toch het gevoel dat het deze maand raak zou kunnen zijn
20-01-2007 17:09
Dominique,
ik ben superblij voor je. Sommige mensen weten gewoon niet wat ze hebben terwijl anderen er alles voor over zouden hebben. Laat die zwangere schoonzus van je maar en ga zelf lekker genieten van je eigen wondertje. Patries ~~
20-01-2007 21:42
touwens had nog helemaal niet gereageerd op Lydia , hopen dat het nu vlot raak is en beetje extra aandacht van middeltjes voor mannetjes is helemaal zo gek nog niet.
Ik krijg mijn mannetje nog niet zover al moet hij wel veel fruit eten van me ook goed denk ik dan maar. Hopen dat het snel raak is allemaal zwanger in 2007
20-01-2007 21:53
Ik heb mijn mannetje aloe vera en vit b gegeven,
zelf foliumzuur, aloe vera en teunisbloemolie genomen.....
20-01-2007 21:54
Plus ik ben al een maand niet aan het roken, meteen gestopt
20-01-2007 23:28
patries heel goed zeg....was het een van je goede voornemens of ook van jullie kinder wens??
lydia idd helemaal vergeten welkom hier op het gezellige forum voel je thuis en klets gezellig mee...... voor meisje vind ik Sjors leuk en stoer maar voor een jonge geen idee wel wil ik bij de 1e martin in de naam verwerken (is de naam van mijn lieveings opa) verder heeeeeel moe van van daag was net thuis nog geen tij dom te douchen en weer op visite en toen die nieuwjaarsborrel tis nu half 12 in de avond ga lekker slapen en morgen weer werken
21-01-2007 10:06
Dames,
Vandaag is dag 22 uit mijn cyclus... mijn borsten zijn sinds gister enorm gezwollen en doen me toch pijn!! :o Bid met me mee aub Sporty, Tuurlijk ben ik gestopt voor de kleine alvast, ik kan me niet voorstellen dat ik eentje aansteek en hem daarmee ziek zou maken. Tevens tast het de vruchtbaarheid aan. Beter van niet dus!! Ineens was het met deze gedachte supermakkelijk.
21-01-2007 10:12
Patries ik duim en bid met je mee hoor
het is wel een goed teken van je borsten heb je dat anders niet? ik duim duim duim en hoop dat ik samen met je dit weekend een positieve test heb succes deze dagen wachten duurt ook zo lang :?
21-01-2007 10:14
Sampie
bedankt, ik heb het nodig. Ik ben 3 maanden geleden met de pil gestopt. Vorige maand had ik het ook, maar toen was het vruchtje niet goed ingenesteld, ik had veel steken in mijn eileiders (misschien dat ie het daar probeerde????) Deze maand had ik op de 19e en 20e cyclusdagen pijn in mijn baarmoeder...
21-01-2007 11:08
ik heb dat idd ook , dus maar goed duimen
soms word je er gewoon helemaal knetter van he? ik begrijp je volkomen idd het is nu mijn 1e ronde na een miskraam van 20 dec, dus ik hoop net oz hard me tje mee we gaan ons de dagen er wel doorheen slepen hoor
21-01-2007 12:53
Precies Sampie,
en het ergste is dat je aan jezelf gaat twijfelen ofdat wat je voelt je jezelf niet inbeeld omdat je het zo graag wilt. Ik weet niet meer wat te voelen, wat te denken, ben maar tijd aan het doden tot zaterdag. En ja ik zag het voor jou is vrijdag de dag... stel je voor dat we tegelijk zwanger zouden zijn, gezellig!!!
21-01-2007 12:57
ja idd en mijn man zegt ook nog dat hij het kan voelen wanneer we aan het hobbien zijn
hij zegt dat voelt anders en nu voelt het weer anders volgens hem, maar of het echt zo is??? hij zei dat gisterenavond ineens tegen me dus ik ben benieuwd, ofdat het gewoon komt doordat he na een eisprong is of dat het echt zo is dat het raak is en idd je wilt het ook zo graag wel ;euk idd gelijk op, maar we zullen zien
21-01-2007 13:01
Juist,
Die van mij is ook heilig overtuigd, is een soort van prive huisarts, houdt me goed in de gaten iig. Maarja we willen het allebei heel graag, dus ik hoop dat het geen oase in de woestijn is voor beiden. |