Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden zwanger worden na mirena

zwanger worden na mirena
mdtje

Posting Freak

Topics: 19
11-10-2008 12:51
Ik was even benieuwd wie er allemaal een mirena (of ander) spiraal hebben gehad en hoe de ervaringen van na die tijd zijn.
De mijne is 1 juli verwijderd en ik heb toch een beetje het idee dat ik ook daarvan last heb van 'ontspiralen' zeg maar. Ik had nu ineens een keer een kortere cyclus, het bloedverlies is veel meer en ongi duurt korter. Ook heb ik 2 hele weken lang pijn in mijn borsten gehad. Van vóór de eisprong tot de 1e dag van ongesteldheid.
Hoe ging dat bij jullie? En als je nu zwanger bent, hoe lang heeft dat na het verwijderen geduurd?

groetjes,
mdtje
Dreamstar

Member

Topics: 5
14-10-2008 20:23
Hoi mdtje
Ik heb twee keer een mirena gehad na mijn eerste en na mijn tweede kindje.
Ik ben nu zwanger van de derde en dat was drie maand na het weghalen van de mirena.
Nadat het verwijderd was heb ik twee weken later een kleine bloeding gehad en daarna is mijn cyclus begonnen ik heb er geen last van gehad.
Groetjes
amanda16

Posting Freak

Topics: 18
14-10-2008 20:29
Hey,

ik heb de mirena en koper spiraal gehad. Met de mirena kon ik er geen pijl optrekken omdat ik geen menstratie kreeg. Toch met 2 maanden was ik zwanger. Helaas was die zwangerschap op een miskraam geeinigd. Door wat moeilijkheden heb ik een koperspiraal voor 3 maanden gehad mooie cyclussen en meteen was de eerste keer raak en ben nu 11 weken zwanger.

Wat ik meer hoor ik weet niet of het waar is maar als je snel zwanger wordt na je mirena heb je een grote kans op een miskraam.

Gr, Amanda
mdtje

Posting Freak

Topics: 19
16-10-2008 17:50
Bedankt voor jullie antwoorden.
Hebben jullie verder geen andere kwaaltjes gehad? Zoals pijnlijkere borsten voor de ongi of meer/minder bloedverlies?
Wat jij zegt heb ik ook vaker gehoord, Amanda. Ik zit in de 4e maand na het verwijderen, dus mocht ik nu zwanger worden, dan hoop ik dat het lang genoeg is geweest om dat risico niet te lopen. Fijn dat het deze keer wel goed is gegaan bij je, en zo snel!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave