Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Algemeen 61 dagen niet ongesteld

61 dagen niet ongesteld
Daisy1989

Unregistered

10-10-2008 10:36
Vraagje ik ben nu 61 dagen niet ongesteld en heb al meerdere zawangerschaps testen gedaan?
Die allemaal negatief waren! Nu ga ik er van uit dat ik niet zwanger ben maar zou het kunnen dat je bij elke test die je krijgt een negatief krijgt en dat je toch zwanger bent?
IK heb 16 oktober een afspraak bij de gynicoloog maaar was toch wel benniewd naar wat jullie dachten?

Alvast bedankt voor de reachties:
Daisy 1989
Eva_697

Unregistered

10-10-2008 10:39
ik heb je geloof ik al eerder antwoord gegeven Wink ik zou gewoon naar de dokter gaan en een bloedtest vragen, dan weet je het zeker, maar denk als je al drie maanden negatief test dat je niet zwanger bent. en anders inderdaad wachten tot 16 oktober de afspraak bij de gynecoloog.. maar de onzekerheid is onwijs vervelend!! heel veel succes!
kaatje85

Unregistered

10-10-2008 10:40
Het zou kunnen maar daar zou ik niet vanuit gaan, het is zo'n domper!!
Wacht gewoon even af wat de gyn zegt.
Ik had ook hele lange cyclussen, na de gyn hoorde ik dat ik verminderd vruchtbaar was, verbazingwekkend werd ik daarna gewoon elke maand normaal ongi rond de 30e dag.
Maar ik had geen eisprong, daarom zijn wij na 6 maanden aan de hormonen gegaan.

Ik zou dus gewoon afwachten wat de gyn zegt, desnoods doet hij een inwendige echo en kan hij precies zien hoe en wat!!!

Succes, Karin
Daisy1989

Unregistered

10-10-2008 23:27
Nu heb ik dus 2 verschillende antwoorden ik zie wel dat er andere mensen er dus anders overdenken.Het is moeilijk om te denken van och ja die heeft gelijk.Het is natuurlijk wel zo dat ik het heel graag zal willen...,Is het mogelijk dat het daar door dan uit blijft ik ben zo aan het twijfelen

Groetjes Ik hoor het wel he,
Daisy 1989
Eva_697

Unregistered

12-10-2008 13:41
haha, natuurlijk is dat een mogelijkheid, maar 3maanden uitblijven is wel eeerg lang.... kan je verder ook niet helpen, je moet of afwachten of bloedtest etc zo snel mogelijk eisen Wink ik zou gewoon de gyn afwachten donderdag.. dan heb je ook zekerheid
Eefie

Member

Topics: 4
13-10-2008 14:48
Eva_697 schreef:haha, natuurlijk is dat een mogelijkheid, maar 3maanden uitblijven is wel eeerg lang.... kan je verder ook niet helpen, je moet of afwachten of bloedtest etc zo snel mogelijk eisen Wink ik zou gewoon de gyn afwachten donderdag.. dan heb je ook zekerheid

pfff zeg dat wel, ik zit inmiddels op ruim 4 maanden ( vanaf de eerste week van juni) en mijn huisarts heeft me gewoon naar huis gestuurd hoor...
Eva_697

Unregistered

13-10-2008 21:46
ik las jouw bericht indd, belachelijk 4 maanden onduidelijkheid!! ik zou echt gewoon het ziekenhuis bellen, voor de gynecoloog, heb je geen verwijzing voor nodig van je dokter volgens mijWink succes meiden!
Daisy1989

Unregistered

20-10-2008 09:46
Ben nu nog steeds niet ongi , en ben donderdag bij de gyni geweest en die wist nog niet wat er aan de hand was,vervolgens moest ik ook maar gaan bloed prikken waar ik echt een hekel aan heb want bij mij kunnen ze de aders nooit vinden dus hebben ze zoals gewoonlijk weer verkeerd geprikt .NU moet ik volgende week terug komen om de uitslag te horen, is nog best wel spannend hij zei namelijk dat ik dan in een pril stadium ben en je het kindje dan nog niet kan zien , Maar het kan ook totaal wat anders wezen.
Nou maar weer even uit zingen dan tot donderdag en hopen dat ik dan wat wijzer wordt.

Wens iedereen veel suc6 met hun kinder wens en ben je zwanger gefeliciteerd:
kaatje85

Unregistered

20-10-2008 10:03
Dus de gyn zei ook dat het wel kan!??
Ik hoop dat alles er goed uit ziet, incl. je bloed!!
Hou ons op de hoogte!!

Liefs, Karin
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave