Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Hoera!! Ik ben zwanger!! Niet te geloven!

Niet te geloven!
polle

Unregistered

05-10-2008 15:19
Ik kan het gewoon niet geloven!! De test gaf 2 streepjes gister....POSITIEF dus!! Ik heb wel steeds van die menstruatie buikpijn, maar ik doe gewoon morgen een 2e test voor de zekerheid. Hoewel ik echt denk dat de test vast wel klopt. Volgens mij gebeurd het haast nooit dat de test positief geeft en het eigenlijk niet zo is. Maar na zoveel negatieve testen kunnen we het echt bijna niet geloven!! En...wanneer gaan we het vertellen? Mijn moeder mag na zeer ernstige ziekte weer uit het ziekenhuis. Dus eigenlijk zit die op mooi nieuws te wachten, maar ik vind het zo eng om al te vertellen eigenlijk. Wat zouden jullie doen?

Liefs Polle
Tessa1981

Unregistered

05-10-2008 15:30
Allereerst GEFELICITEERD!!!!!

Ik zou het wel vertellen hoor!! Als het mis gaat wil je dat toch ook delen met de mensen die dicht bij je zijn?? Wij gaan het onze ouders en onze zussen vertellen. En 2 bevriende stellen die weten dat we bezig zijn...
Maar ja, moet ik wel eerst nog een positieve test in handen houden :?
snippie

Unregistered

05-10-2008 15:32
Gefeliiteerd!wanneer moest je ongi worden?
gaaf zeg.misschien moet je nog even wachten!met vertellen tot dat je echt honderd procent bent!
maar idd een test geeft niet voor niets positief aan!en als het binnen de tijd is.lekekr van genieten meid!!!!en het idd met je moeder vierenBig Grin!
gaat het nu wle weer iets beter met der?

liefs snippie
mdtje

Posting Freak

Topics: 19
05-10-2008 15:38
Gefeliciteerd!
Ik zou het zeker met je moeder delen, juist nu. Je kunt er misschien voor de zekerheid nog een test tegenaan gooien voor je het vertelt. Dan kun je het ook zelf wat meer geloven. Wink
sabien

Unregistered

06-10-2008 07:02
Van Harte Gefeliciteerd met je/jullie zwangerschap.
Als ik jullie was zou ik het tegen je moeder zeggen,je kan ook nog een test voor de zekerheid doen.
En als deze ook weer aan geeft dat jullie zwanger zijn dan zou ik hem in een doosje doen en dan aan je
moeder geven als ze thuis is,zou je moeder zeker goed doen.
Nou meid heel veel succes en geniet lekker van je zwangerschap.

Gr sabien
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
06-10-2008 11:01
Van harte!!!

Ik zou het ook aan mn moeder vertellen. Zowieso zou ik dat doen, dan heb ik een bondgenoot voor als het wel mis gaat.

liefs
polle

Unregistered

06-10-2008 11:09
Dank voor alle felicitaties!
Ik wilde eerst ook nog 100 procent zeker zijn, maar heb inmiddels 3x getest en hij blijft echt positief!! Ik kan het niet geloven, na zoveel vervelend nieuws....heerlijk....maar ook spannend en eng! Wat een leuk idee van die test in een doosje te doen! Blijft hij nog lang positief of vervaagt de lijn uiteindelijk? En...misschien een gekke vraag...maar weet iemand wanneer ik de dokter of gyn moet gaan bellen? Alvast dank. :!: :!:

Dikke kus voor jullie allemaal.
sabien

Unregistered

06-10-2008 11:25
Ik zou even in de bijsluiter lezen hoelang het zichtbaar blijft en anders zou ik er even een foto van maken.
Of als je nog 1 test over heb zou ik het net doen voor je naar je moeder gaat.
Ik zou gewoon even de dokter bellen en zeggen dat je zwanger bent dan hoor je vanzelf wat je allemaal moet
gaan regelen.

Gr sabien
Donna2

Unregistered

06-10-2008 14:10
Gefeliciteerd!! Lekker vertellen, het is mooi nieuws!

Mijn test heb ik ook bewaard en hij is nog duidelijk te lezen hoor, en ik ben al over de helft met mijn zwangerschap Wink Succes!

Liefs, Donna
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave