Zwanger Worden .NU forum [Archief] Mama zijn Bevalling Onder water bevallen

Onder water bevallen
roosje

Unregistered

03-10-2008 15:30
Hoi,

Zijn er hier ook meiden die ervaring hebben met onderwater bevallen? Ik ben nu 14,5 wk zwanger en zit er over te denken om op die manier te gaan bevallen. Nu las ik op internet dat je vlug moet zijn om zo'n speciaal bad te reserveren, maar ik wil eerst even wat ervaringen van anderen horen.
Dus ben je onder water bevallen en wil je vertellen wat jou ervaring was, dan hoor ik het graag! En waar heb je dat bad gehuurd, hoe was de service enz? Wat een vragen he, maar ruim 200,- euro voor zo'n bad vind ik veel geld en ik wil dus goed geinformeerd zijn. Alvast bedankt!

Groetjes Roos
ran83

Posting Freak

Topics: 23
03-10-2008 15:45
Hoi,

Ik heb hier geen ervaring mee, maar heb het ooit met de bevalling gezien en het was speciaal om te zien.

Kun je op internet er niet meer over vinden?
roosje

Unregistered

03-10-2008 17:31
Tot nu toe alleen de sites van bedrijven bekeken die zo'n bad verhuren. (voorwaarden, prijzen, afmetingen bad enz.) Maar ik wil graag ook de persoonlijke ervaring(en) van mensen horen.
Op zo'n site vertellen ze ook wel hoe lekker en ontspannend het is, maar dan denk ik: ja ja, zou ik ook zeggen als ik die baden verhuurde. En ik ben ook benieuwd hoe de service is bij zo'n bedrijf, op papier staat het allemaal heel leuk, maar in de praktijk is het altijd maar afwachten he. Maar ik heb nog even ;-), dus ik wacht nog even af of er nog een (of meer) reactie komt.
In ieder geval bedankt voor je reactie.

Groetjes Roos
ran83

Posting Freak

Topics: 23
03-10-2008 17:44
He,

'k heb even gekeken en als je via google.nl intikt ervaringen bevallen in bad krijg je genoeg site's waar ervaringen en tips op staan.

hoop dat je er iets aan hebt.
betsy

Unregistered

14-11-2009 17:05
hallo,

ik ben helaas niet meer zwanger. (hoop het natuurlijk wel weer gauw te worden) en wil graag als het kan ook onder water bevallen.