Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Help Jeuk!!!!

Help Jeuk!!!!
amanda16

Posting Freak

Topics: 18
28-09-2008 10:13
Zoals de titel het al zegt, ik heb zins een paar dagen vreselijk last van jeuk!!! En ik word er GEK VAN!!!!!

En wel op me hoofd me man heeft me al 4 keer onderzocht maar kan niks vinden. Dus geen luis of roos.
Ook valt me haar er bij bosjes uit heb ik wel vaker rond dit tijdstip van het jaar (overgang naar herfst). Maar nooit zo erg!
Nou heb ik me haar toch maar gewassen met anti-roos shampoo in de hoop dat dit help. Ik was niet iederen dag me haar en gebruik een silk therapy en verder eigelijk niks.

Is dit een zwangerschaps kwaal??? hebben meerder hier last van???

Morgen moet ik toch naar de gynecoloog en zal het hem ook ff vragen. Maar bij de zwangerschap van me zoon had ik geen last van de jeuk!!!

Amanda
Vickypreg

Posting Freak

28-09-2008 12:33
Helaas Amanda ik heb er nog nooit van gehoord en heb het zelf ook niet (gelukkig want lijkt me erg vervelend). Hopelijk weet de gynaecoloog er iets op! Sterkte!
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
28-09-2008 12:35
misschien wel droge hoofdhuid, dan juist niet teveel wassen.
Kunt proberen wat olie (misschien al in huis voor beeb) op je hoofdhuid te masseren.
Succes ermee
amanda16

Posting Freak

28-09-2008 12:56
hmm jammer, ik was me haar helemaal niet vaak omdat dit slecht is voor je haar. Die silk is een soort olie.
Het is echt heel irritant.

Maar alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Liefs Amanda
Mich

Unregistered

28-09-2008 19:04
Hoi Amanda,

Ik begrijp je probleem. De eerste 3 maanden (misschien iets langer) had ik ook erg veel last van jeuk. Over mijn hele lijf, om inderdaad gek van te worden. Lekker insmeren met lotion hielp bij mij wel. En het haaruitval, ja, daar had ik ook last van. Maar ook dat is een stuk minder. Ik heb half lang haar en ik draag het vaak los. Alles in huis zat onder de haren. Van het beddegoed tot de bank. Maar inmiddels ben ik ruim 8 maanden zwanger (nog 4 weekjes) en de kwaaltjes zijn bijna over. Het is voor een goed doel!

Succes en een fijne zwangerschap.
Groetjes Michelle
amanda16

Posting Freak

28-09-2008 19:15
Hey,

thanks voor je antwoord ik heb ook half tot lang haar overal ligt het en "hangt aan me kleding" als ik het vast met een elastiekje en ik haal dit er uit zit er een hele bos aan idem dito met de borstel. En met haren wassen pfff.

Verder heb ik alleen jeuk op me hoofd.

Naast de rest van de kwaaltjes natuurlijk.

Gr, Amanda
amanda16

Posting Freak

29-09-2008 11:54
Hoi,

Nou heb het aan de gyn gevraagt is geen zwangerschaps kwaal mocht het blijven ga ik ff naar de huisarts en of kapper.

Amanda
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave