Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn uitgerekend in juni

uitgerekend in juni
Tijger1

Unregistered

27-09-2008 13:46
ik zag dat dit onderwerp er nog niet.
dacht laat ik het dan maar opstarten.
hoop dat veel mensen zich bij mij mogen toevoegen.
ik ben zoals ik het zelf berekend heb 5 juni uitgerekend
snippie

Unregistered

27-09-2008 14:05
Hej meis Big Grin!

ik hoop dat ik em vanaf morgen daar ook mag aan sluiten en anders aan komende maandBig Grin!

liefs snippie
Tijger1

Unregistered

27-09-2008 14:09
ik hoop ook dat jij je er bij aan mag sluiten morgen!
anje

Unregistered

27-09-2008 17:04
ik hoor hier niet thuis, maar kom af en toe wel meelezen hoor, zo veel scheelt het niet met mei tenslotte Big Grin
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
27-09-2008 17:09
Antoinet gefeliciteerd, en wie weet tot over een paar weekjes hier...
heb net m'n ei gespot... Big Grin dus aan de klus vanavond Wink
Hoop
ilogic

Unregistered

27-09-2008 18:27
Hoi antoinet!

Hoe gaat het met je?
Ik wilde hier een forum "uitgerekend in juni" openen, maar zag dat dat niet meer hoefde omdat jij hem al geopend had!

Onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!
Zelf weet ik sinds afgelopen woensdag dat ik zwanger ben, het begint langzaam door te dringen! Heb jij dat ook, dat het zo onwerkelijk lijkt????
Las dat je uitgerekend bent op 5 juni, ik op 2 juni (volgens mijn eigen berekening tenminste)!
Wat supergaaf!!!! Sinds wanneer weet jij dat je in verwachting bent????

Bij deze, voeg ik me graag toe aan je forum!

Liefs ilona
anje

Unregistered

27-09-2008 19:02
jij ook gefeliciteerd ilogic en mooie dag 2 juni, dan ben ik zelf jarig Big Grin
Tijger1

Unregistered

27-09-2008 21:44
ilogic ik weet het sinds vanmorgen.
met mij gaat het wel goed.
wel heel moe en 's morgens ontzettend misselijk. 's middags gaat dat weer beter.
en ik heb net barbeque van de straat gehad. vanaf 16.00. en alleen maar gestaan, maar voel het dan ontzettend trekken in mijn buik na een paar uur.
mijn vriend is daar nu nog, maar ik lig heerlijk in bed. hoop dat ik nu goed kan slapen. al 2 ochtenden om 4 uur wakker, kan dan niet meer slapen omdat ik mij dan beroerd voel.

en hoe gaat het met jouw?
spannend allemaal he
ilogic

Unregistered

28-09-2008 09:07
antoinet schreef:ilogic ik weet het sinds vanmorgen.
met mij gaat het wel goed.
wel heel moe en 's morgens ontzettend misselijk. 's middags gaat dat weer beter.
en ik heb net barbeque van de straat gehad. vanaf 16.00. en alleen maar gestaan, maar voel het dan ontzettend trekken in mijn buik na een paar uur.
mijn vriend is daar nu nog, maar ik lig heerlijk in bed. hoop dat ik nu goed kan slapen. al 2 ochtenden om 4 uur wakker, kan dan niet meer slapen omdat ik mij dan beroerd voel.

en hoe gaat het met jouw?
spannend allemaal he

Hey Antoinet!

OEF het is zo spannend allemaal! Het begint nu door te dringen dat het echt zo is (maar ook dat roep ik al 2 dagen haha). Weet dus nu sinds woensdag dat ik zwanger ben.
Wat jij schrijf herken ik heel erg; ben ook bijna standaard om een uur of 3, 4 wakker en kan dan echt niet meer slapen. Ik kan gewoon niet lekker liggen, heb jij dat ook?

Qua klachten gaat het, ben heel erg moe (logisch als je niet slaapt haha), mn borsten doen ver-schrik-ke-lijk zeer en heb een gek gevoel in mijn buik, soms misselijk maar overgeven doe ik (nog) niet. Ik ben juist 's avonds rond etenstijd misselijk. Als mijn vriend dan eten kookt dan vind ik dat zo stinken! Terwijl hij echt lekker kan koken!

Gisteren bij de V&D een boek gekocht waarin ik alles op wil gaan schrijven, lijkt me leuk voor later. Ben zowiezo wel een schrijver.

Vrijdagavond mijn ouders en zusje verteld dat ik zwanger ben, die waren helemaal door het dolle; wisten ook niet dat ik met de pil gestopt was, dus het was een grote verrassing!
Vertel jij ook in je omgeving al dat je zwanger bent? Ik kan het niet voor me houden hoor!!!!!
ilogic

Unregistered

28-09-2008 09:09
Anje, dank je wel! 2 juni is een supermooie dag!!! M'n vriend en ik zijn allebei in januari jarig, dus een verjaardag met mooi weer vinden we erg leuk!!!

En het is wel fijn dat ik niet hoogzwanger een zomer door moet..... nou heb ik daar geen ervaring mee maar dat lijkt me toch minder...
ilogic

Unregistered

28-09-2008 09:10
Antoinet, in je profiel staat zo'n balkje met aantal weken. Kun je mij vertellen hoe ik dat daar krijg? Lijkt me ook leuk!
Tijger1

Unregistered

28-09-2008 09:11
ik weet nog niet wanneer we het gaan vertellen.
misschien rond de 6 a 8 weken.
koelkast

Unregistered

28-09-2008 12:37
Hai allemaal,

Gefeliciteerd!!! Wil me ook graag toevoegen aan dit forum. Volgens mijn berekening uitgerekend op 3 juni, dus nog erg pril. Wel heel blij natuurlijk. Erg veel klachtjes ook al, slecht slapen, duizelig, veel plassen en ook tegen de avond misselijk. Maar ach je weet waar je het voor doet Big Grin
Tijger1

Unregistered

28-09-2008 13:27
koelkast ook jij gefeliciteerd
ilogic ik weet ook niet hoe ik dan moet liggen in bed. lig dan telkens te draaien.
ik zie dat je al een balkje hebt in je profiel.
ilogic

Unregistered

28-09-2008 20:38
Hey meiden,

Koelkast; gefelicteerd met je zwangerschap!!! En welkom op het forum!! Pril, net als bij ons. Maar wel heel erg leuk!!!! Heb overigens een hoop aparte namen hier voorbij zien komen, die van jou staat toch wel in de top 10 hoor!

Antoinet, irritant he, dat gewoel op bed! De hele nacht lig ik te draaien en van slapen komt maar weinig. Gevolg; hartstikke moe natuurlijk.
Maar ged, we hebben het er heel graag voor over!

Dat plassen is wel heel irritant! ik kan echt niet langer dan een half uur zonder wc! vervelend is dat. Hebben jullie ook zere ogen? Branderig zeg maar. Dat valt mij heel erg op, maar ik heb het nog niet eerder van iemand gehoord!

ps; ja, heb m'n balkje!!! Leuk, leuk!!!
Sanel

Posting Freak

Topics: 39
28-09-2008 20:43
@ilogic.

Net op het randje in juni uitgerekend!!! Ik hoor in mei thuis maar wilde je via deze weg feliciteren, Trouwens hoe vind je mijn banner(balkje)?
ilogic

Unregistered

28-09-2008 20:53
Hey Sanel, hoewel je in mei thuis hoort, is het ook gezellig als je hier mee bept hoor!! Altijd leuk! Ik vind je banner errug leuk! Die van mij is zo gewoontjes. Weet je waar je deze vandaan hebt????

Het wordt wel een beetje ingewikkeld zo; we zitten met z'n allen op 2 of 3 verschillende forums hahha, ik weet niet meer precies wat ik nou in welk forum schreef!!!

Hoe voel je je?
ilogic

Unregistered

28-09-2008 20:56
PS: sanel, jij natuurlijk ook gefeliciteerd!!!! En ik zag net waar je banner vandaan komt!
Sanel

Posting Freak

Topics: 39
28-09-2008 21:27
@ ilogic.

Ja ik klep ook overal. Je kan zien waar je gepost hebt aan de zwarte stipjes bij elk topic. Ik voel me wel ok. Gister een beetje overstuur omdat ik onwijze steken in me buik had en bang was voor een miskraam. Is nu weer over hoor.
En jij?
snippie

Unregistered

29-09-2008 05:33
ik hoop me snel hier ook aan te kunnen sluiten!
na mijn ongi ben ik nu ECHT een tijdje offline.

liefs snippie
Jynthe

Unregistered

29-09-2008 07:06
Antoinetttttttt je bent ZWANGERRRRRRRRRR hahaha heb ik wat gemist dit weekend hihi
supergefeliciteerd!!!!
En de andere dames natuurlijk ook!
Wat dacht je.....ik wacht ff tot juni? Dan is t mooi weer? Big Grin
Had net in t nieuwe forum gevraagd of je al had getest....ja dus Big Grin Big Grin
Ben helemaal blij voor je!!!
Wel jammer dat we een apart topic hebben.....misschien kunnen we een mei/juni mama's topic aan maken......
anje

Unregistered

29-09-2008 07:34
daar dacht ik ook aan Jynthe Big Grin , kom hier namelijk ook steeds meelezen Big Grin
koelkast

Unregistered

29-09-2008 07:55
Dank! Ja, koelkast is een beetje vreemd. Was t eerste wat mij te binnen schoot, heb nl. constant koude handen en voeten vandaar :-)
Slaap zoals een aantal van jullie ook slecht. Ben een soort van hyperalert, maar toch doodmoe. Heel vervelend. Plassen valt bij mij nog wel mee. Ik heb ook last van mijn ogen, niet echt branderig, maar vooral droog en wazig zien.

Ilogic, gelukkig dat de krampen weer over zijn!
Jynthe

Unregistered

29-09-2008 08:03
Hey koelkast (leuke naam hahaha) last van de ogen heb ik ook....ik merk wel dat t steeds beter gaat.
Misselijk ben ik niet meer maar veel soorten eten lust ik niet meer....vlees bijvoorbeeld en vette dingen zoals mayonaise krijg ik er niet in.
Ook wordt mijn vermoeidheid minder JIPPIEEEE! :mrgreen:

Zijn er meer dames voor om een gezamelijk forum te maken voor de mei en juni mama's?? Big Grin
ilogic

Unregistered

29-09-2008 08:06
sanel schreef:@ ilogic.

Ja ik klep ook overal. Je kan zien waar je gepost hebt aan de zwarte stipjes bij elk topic. Ik voel me wel ok. Gister een beetje overstuur omdat ik onwijze steken in me buik had en bang was voor een miskraam. Is nu weer over hoor.
En jij?

He Sanel, ik ken dat; die steken. Ik heb me ook enorm zorgen gemaakt als ik dat voelde. Ik heb voor mijn zwangerschap (helaas) nog gerookt en toen ik eenmaal wist dat ik zwanger was, bleek dat ik tot zeker 5 a 6 sigaretjes per dag rookte. Daardoor maakte ik me van de week heel erg zorgen!!!! Mijn buurvrouw vertelde dat je een miskraam zeker herkent, omdat dit erg pijn doet.

Ik probeer me niet te veel zorgen te maken over een eventuele miskraam. Het gaat veel vaker goed dan fout!!!!! Probeer dat ook te doen en geniet!! Het klinkt heel gek wat ik nu ga zeggen maar het is ook zo dat als het vruchtje niet goed zou zijn (om welke reden dan ook) het misschien maar goed is dat het lichaam het dan afstoot. (dit zeg ik ook vanuit mijn werk als doktersassistente, maar ook als zwangere!!)
koelkast

Unregistered

29-09-2008 12:09
Wel fijn Jynthe dat de klachten alweer minder worden. Hoe ver ben je nu?
Ik vind t overigens prima om mei en juni samen te stoppen (de meer zielen de meer vreugd...).
Tijger1

Unregistered

29-09-2008 16:38
ik vind het een prima idee om een mei/juni forum aan te maken. lees ook telkens met jullie mee en af en toe wet ik niet meer waar ik wat heb gelezen.

jynthe ik had het gelezen op het nieuwe forum.
ik ben inderdaad zwanger. heb net nog een keer een test gedaan, en de streep was nu veel duidelijker te zien.
mijn vriend geloofd het nu ook. geloofde er eerst nog niet zo in.

heb vandaag weer gewerkt. eerste dag na mijn vakantie.
ben nu best wel moe. en moet vanavond nog met de hond naar cursus.

ik weet niet meer wie het vroeg over last van de ogen. ik heb last van droge ogen.
en ik heb ineens snel last van bloedend tand vlees. heeft iemand anders hier ook last van?

ik ga zo maar eens eten koken.
ben 's avonds nog niet misselijk.
maar ik kon vandaag op het werk erg slecht tegen luchtjes van ontlasting!
ilogic

Unregistered

29-09-2008 16:54
He antoinet,

dat van die zere, droge ogen; vroeg ik. Ik heb dat dus ook. De autorit van mijn werk naar huis is 20 minuten, na 5 minuten doet het al zeer!! Maar ook de rest van de dag merk ik dat ik branderige/droge ogen heb. En dat is echt sinds zaterdag...

Dat van dat mei/juni forum is natuurlijk goed!!!! gaan we een nieuwe aanmaken en deze wegdoen (als dat kan) of plakken we hier mei bij aan? Of is er al een nieuwe?

Jynthe, Sanel, koelkast en iedereen die ik vergeet; hoe gaat het met jullie?????
Jynthe

Unregistered

29-09-2008 18:58
Zullen we dan maar gewoon een hele nieuwe maken? Dan zetten we onderdaan dit forum en die van mei dat ze naar mei/juni moeten hahaha
Wordt wel ingewikkeld he :geek:
Tijger1

Unregistered

29-09-2008 19:00
zo kunnen we het best doen jynthe.
is wel zo gezellig en makkelijk om er een forum van te maken
ilogic

Unregistered

29-09-2008 20:32
Hey hey,

Nou ik ga eens even kijken of het forum er al is, die van mei/juni 2009...
En als ie dr nou nog niet is; dan maak ik hem aan, oke?
Volgens mij zijn we het er allemaal wel mee eens, zo te lezen!
ilogic

Unregistered

29-09-2008 20:56
Hij is d'r hoor!!!!! Het forum! ( in zwanger zijn >> forum clubje zwanger zijn 2008)

Tot gauw !!!

Ga nu lekker mijn bedje in, morgen weer vroeg dag!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave