Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Monnikspeper

Monnikspeper
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
24-09-2008 12:12
Iemand ervaring hiermee?

MONNIKSPEPER!
-------------------------------------------
TOEPASSINGEN>
*herstelt hormonaal evenwicht,ook na pil gebruik.
*onregelmatige en pijnlijke menstruatie.
*overmatige bloedingen.
*onvruchtbaarheid.
*pms
*verhoging melkproductie.
*libido versterkend(m/v)
*menopauze,depressie

EVENWICHTIGE CYCLUS
-----------------------------------
monnikspeper stimuleert de fuctie van de hypofyse(de belangrijkste hormoonklier)en brengt zo de vrouwlijke hormoonfunctie in evenwicht.
het heeft een sterk regulerend effect bij onregelmatige en pijnlijke menstruatie en overmatige bloedingen.

VOOR EEN HORMONALE BALANS
na langdurige gebruik van de anticonceptiepil helpt monnikspeper de normale ovulatie en menstuatie weer op gang te brengen.
tevens verbetert de plant de vruchtbaarheid door de eierstokken te ondersteunen bij het vormen van hormonen in de 2de helft van de cyclus.
monnikspepperheeft daarnaast een stimulerende werking op de melkproductie en wekt voor zowel mannen als vrouwen libidoverhogend.
klachten die samenhangen met het premenstrueel syndroom (pms),zoals pijnlijke en gevoelige borsten,vochtophoping in het gezicht,voeten en handen en hoofdpijn,kunnenmet monnikspeper doeltreffend aangepakt worden.

groetjes,
Hoop
Dini

Unregistered

24-09-2008 16:16
Hoi Hoop,

ik ben een paar maanden geleden begonnen met de capsules van Etos, genaamd Zwanger worden en daar zit vitex in (een ander woord voor monnikspeper volgens mij) Ik had gelezen dat deze tabletten konden helpen bij een onregelmatige menstruatie. Mijn cyclus varieerde van 8 weken tot 15 weken, dus vrij frustrerend...(ben ook al meer dan een jaar bezig)
Ik moet zeggen dat ik sindsdien veel regelmatiger menstrueer, het gemiddelde ligt nu op 32 dagen. Dus ik ben er eigenlijk erg tevreden mee!! Ben wel iets heftiger ongesteld, iets meer last van krampen, maar dat neem ik graag erbij!
Ben je van plan om ook iets met monnikspeper erin te gaan gebruiken?

Groetjes Dini
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
24-09-2008 16:31
Die zwanger worden capsules van de etos gebruik ik ook. Zit idd monnikspeper in.
Mijn cyclus is ook nou mooi, gemiddeld 34 dagen.
Ik vind het een aanrader!

liefs
Eva_697

Unregistered

24-09-2008 19:17
ik heb er ook positieve dingen over gehoord! schijnt inderdaad te helpenWink

succes!
Dini

Unregistered

25-09-2008 11:30
Maar in de capsules van Dagravit zit toch geen monnikspeper?
Eefie

Member

Topics: 4
25-09-2008 15:19
ik denk dat ik die capsules van de etos ook maar eens ga proberen....
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
25-09-2008 19:09
Bedankt voor alle reacties!

@Jamilah,
Het is niet een multi vitamine, maar echt een homeopatisch iets om de cyclus te reguleren.

Ik ga morgen maar een bij het kruidvat kijken, begreep dat teunisbloemolie ook een dergelijke werking heeft... misschien is een combi wel wat?

Hier voorlopig nog geen ei te bekennen, vind 't nu wel lang duren!
vj

Posting Freak

Topics: 35
26-09-2008 10:42
zit in die van de etos ook genoeg foliumszuur?
dat slik ik nu gewoon los.

Even kijken wat mijn ongi gaat doen. (heb net een kuur primoult gehad om ongi op te wekken omdat ik niet ongi werd na het stoppen vande pil)

succes allemaal!
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
26-09-2008 10:44
Hee vj

in de capsules van de etos zit ook de nodige hoeveelheid foliumzur voor het zwanger worden.
Het is zeg maar een alles in 1 multi met dus een stof die je cyclus regelmatig maakt.
Ik vind het ideaal, sinds ik ermee begonnen ben heb ik een regelmatige cyclus!
Ben je zwanger dan heeft etos de zwanger zijn capsules, helemaal op maat voor de zwangerschap.

liefs
vj

Posting Freak

Topics: 35
26-09-2008 10:47
ok super!! ik heb nu net een nieuwe doos 90 foliumzuur pillen gekocht dus die maak ik eerst op!
hopelijk ben ik eerder zwanger haha!

daarna wil ik dan ook wel overgaan op die van de etos!

Bedankt voor de tip!
ijskonijntje

Unregistered

10-06-2010 20:23
Hallo,

Ik ben vorige week dinsdag begonnen met monnikspeper van "De Tuinen" en ik was vorige week vrijdag al ongesteld. Gewone normale menstruatie. van 5 dagen. Ik ben helemaal voor dit product.

Dus als je met smart zit te wachten op je menstruatie, ik kan het zeker aanraden. Nu nog even afwachten tot ik mijn eisprong heb en dan hopen dat het raak is.

Succes allemaal.
Claudia1986

Unregistered

11-06-2010 13:58
hoi

ik gebruikte ook monnikspeper van de tuinen...maar bij mij is er niks gebeurd Sad
ben in feb gestopt met de pil en sindsdien na wel een ontrekkingsbloeding niet meer ongesteld geweest. hoopte dat het hiermee wel zou gaan komen maar na 2 maanden gebruikt te hebben...nog niks Sad dus ben er maar mee gestopt!

ik moet nu nog een kleine 2 maaden wachten en dan kon ik terugkomen bij de huisarts
ik hoop dat hij er dan eindelijk wat aan gaat doen!!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave