Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten overtijd en negatieve test

overtijd en negatieve test
sillie78

Unregistered

24-09-2008 07:51
hoi allemaal,

Ik kan er niet meer tegen :o . Ik ben sinds juli gestopt met de pil. De hele tijd een regelmatige cyclus gehad. Een paar jaar geleden ben ik ook een keer voor anderhalf jaar gestopt met de pil. Ook toen had ik meteen een regelmatige cyclus.
Ik voelde 9 september ongeveer dat ik weer een eisprong had. Dit voel ik altijd.
Nu ben ik 4 dagen over tijd. (normale cyclus 25 dagen) Ik heb natuurlijk al 100 testen gedaan, maar iedere keer is het negatief. Vandaag heb ik tegen mezelf gezegd dat ik maar even moet wachten tot morgen.
Ik heb niet echt overduidelijke klachten. Ik had zaterdag het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Af en toe brandende tepels en nu heb ik een beetje steken aan de zijkant van mijn rechterborst. ik voel af en toe iets in mijn buik. En vannacht moest ik opeens naar de wc en was ik een beetje aan de diarree. (sorry). Vanmorgen weer.
Herkent iemand dit? zo ja, was je wel of niet zwanger. Wanneer is duidelijk dat ik niet zwanger ben? En wanneer moet ik naar de dokter.

groetjes sillie
Janneke

Unregistered

24-09-2008 09:25
Hallo iedereen, ik ben nieuw op dit forum...

Ik heb vandaag precies sinds twee weken allerlei klachten, erg moe, misselijk, last van onderrug, buikpijn, metaal smaak in mond, echt erg misselijk worden als iemand bijv parfum op heeft wat sterk ruikt, als kattenbak voor mijn neus voorbij gaat, sinds paar dagen erge menstruatie krampen, heel warm snachts, veel wakker, koude klamme handen.

Ik had gisteren ongesteld moeten worden maar nog niet gebeurd. Wel al paar tests gedaan en elke keer negatief.

Nou ik ben net naar huisarts geweest en die kon me eigenlijk weinig vertellen. Ik heb een hele stressy tijd op dit moment door nieuwe huis, twee huizen die nog verkocht moeten worden, baan die op spel staat en opleiding die ik doe die daar mee in gedrang komt en veel financiele problemen dus ja, dat zou zomaar de reden kunnen zijn van mijn misselijkheid en moeheid en ook van dat mijn menstruatie nog niet heeft doorgezet.

Heb er net maar weer test tegen aan gegooid en nog steeds negatief...maar ook nog geen druppel bloed.
Hij gaf ook aan dat ik maar zo wel zwanger kan zijn...dus ja...weet nog niks meer nu.

en maar weer afwachten dus...

Gebeurt dat nu vaak of is het echt uitzonderlijk dat je nog negatief test dag nadat je je NOD zou moeten krijgen?

Liefs Janneke
Eva_697

Unregistered

30-09-2008 21:49
@ Sillie, wat vervelend, ik heb echt geen idee of je nu wel of niet zwanger bent. Als je negatief test NA je NOD lijkt het me eerlijk gezegd niet dat je zwanger bent.. ik zou nog een week wachten en nog een test doen want wie weet was je eisprong toch later. Door stress o.i.d kan je hele cyclus in de war raken, ook al ben je normaal gesproken nog zo regelmatig. Heel veel succes en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! ben je nu volgende week nog niet ongesteld en nog een negatieve test, dan even naar de dokter voor een bloedtest Wink
Eva_697

Unregistered

30-09-2008 21:51
wat voor sillie geldt geldt ook voor jou Janneke, je geeft al aan dat het een stressvolle periode hebt, op zich is het niet zo gek dat je cyclus in de war is, waarschijnlijk word je gewoon wat later ongesteld. Stress is DE factor die echt die je cyclus zo onwijs erg kan beinvloeden. Maar ook weer, over een week nog niet ongi, even testen Wink en anders naar de dokter bloedtest of evt menstruatie opwekkers als het echt te lang duurt..
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave