Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen veel inwendig wit slijm, ben ik dan zwanger? neg. zs test

veel inwendig wit slijm, ben ik dan zwanger? neg. zs test
hoedan..vraag

Unregistered

11-01-2007 00:07
Ik heb ineens veel wit slijm wat uit mijn vagina komt. Ik heb een test gedaan maar die was negatief. Ik ben in paniek want een vriendin zei me dat als ikzeg maar vingers in mijn vagina doe en er komt veel wit spul aan dat dat de afscheiding is van de baarmoederwand voor het innestelen. Normaal heb ik echt niet zoveeeeeeel!!!!
Ik ben erg onregelmatig met mijn ongesteldheid en weet echt ni waneer ik voor het laatst ongesteld was. Er zijn vast wel mensen die hier meer ervaring/kennis van hebben. Ik heb zelf nog nooit een baby gehad! Kan iemand mij zo snel mogelijk helpen want ik zit helemaal in de stressssssss.

liefs hoedan..vraag?
Sampie

Unregistered

11-01-2007 15:04
Hoi

je kunt idd zwanger zijn, maar kan ook dat je op dit moment heel vruchtbaar bent, bij mij was het wel een teken dat ik zwanger was ik zou wanneer je volg wo nog niet ongi bent gewoon een test doen Big Grin
succes
hoedan..vraag

Unregistered

13-01-2007 11:20
Ja nou weet ik het niet meer hoor want nu is het er in een keer niet meer!
Geen wit kwark doorzichtig spul meer. Ik heb een test gedaan dei zelfde avond en daar was het negatief dus niet zwanger. Ik ben nog steeds niet ongesteld en ik denk zo dat het rond de 15e moet komen. Ik weet het niet mer want hte is zeer onregelmatig. Net als het weer in holland, hihih.
Maar ik hou het wel goed in de gaten nu, wat ik voel en of er nog vloeistoffen komen.
Heel erg bedankt nog voor je antwoord!!

doeidoei Smile
Sampie

Unregistered

13-01-2007 17:16
hoi

kans is groot dat het idd cervixslijm was en dus vruchtbare periode
hoedan..vraag

Unregistered

14-01-2007 19:57
Tja ik wist het niet. Nou erg bedankt voor je steun en advies, doeidoei
« Ouder topic | Nieuwer topic »