Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Jong zwanger zijn!

Jong zwanger zijn!
Eva_697

Unregistered

20-09-2008 15:24
Er is nog geen topic voor zwanger zijn jongere meiden! vandaar dat ik deze open. Ikzelf ben 19 en mijn vriend is 22. Hoop dat er meer jonge zwangere meiden zijn die mee willen kletsen!!

xx Liefs, Eva
Eva_697

Unregistered

20-09-2008 15:30
hey meid Big Grin gezelliej dat je meedoet haha, is al twee zielen Big Grin haha
Eva_697

Unregistered

20-09-2008 19:45
der zijn er niet echt veel denk ik.... we zijn toch niet de enige? Confusedhock:
anje

Unregistered

20-09-2008 21:09
sorry, maar ik ben niet zo jong meer, dus ik kan me niet bij jullie aansluiten
Eva_697

Unregistered

20-09-2008 21:12
hahaha! Anje, je bent zo jong als je je voelt toch Wink maar geen tienermoeder meer nee Wink

Xx
anje

Unregistered

20-09-2008 21:14
nee zeker geen tienermoeder meer Wink

ik zag vandaag in het ziekenhuis een meisje weg gaan met een maxicosi aan haar arm, denk dat het meisje niet ouder was dan 14, dat vond ik toch wel heel erg jong, was echt een onnatuurlijk gezicht
Eva_697

Unregistered

21-09-2008 10:52
ja he!! die zie je inderdaad echt heel vaak, of echt van die aso-figuren vallen me vaak op... allemaal goedkope troep hebben ze dan (op zich niets mis mee, als je niet veel geld hebt heb je geen keuze) maar dan wel nikes voor die kleine kopen a la 50euro.... vreemd... haha! Ken er een aantal ook echt tienermama's, max 15 jaar oud.....die er ook werkelijk niet voor kunnen zorgen naar mijn mening... geen geld, geen opl. maar doen er ook echt geen moeite voor om er iets van te maken. Stoppen ze stiekem met de pil zodat ze zwanger worden, om zo het vriendje vast te zetten.. dat vindt ik maar zielig.... vooral voor het kindje!
Louise 03

Unregistered

21-09-2008 19:36
Leuk dit topic, ik kletste weleens mee met jonge moeders maar daar wordt niet veel gepraat. Ik ben zelf 19 en word in februari 20 en mijn man is 20 en word in maart 21, hij wilde vorig jaar al een kindje, maar ik wilde echt eerst getrouwd zijn (we waren al anderhalf jaar verloofd voor we trouwden) en mijn school afmaken, en toen afgelopen mei zijn we gestopt met de pil, en ik was gelijk zwanger haha, dus we konden nog niet echt aan het idee wennen of het was al definitief!
Eva_697

Unregistered

21-09-2008 20:31
wat leuk! ik heb je inderdaad eerder gezien op het forum ja Big Grin wij gaan volgend jaar trouwen Big Grin je bent al 17weken zie ik! ik kan niet wachten tot ik mijn eerste echo krijg, bij 10weken pas... dus nog even geduld hebben, ben zoo benieuwd of alles goed zit.. soms zo bang dat er iets mis is ofzo, is ook nog zo pril :oops:
Monatoetjuh

Unregistered

21-09-2008 22:08
Hoi meiden.

Ik ben dan nog wel niet zwanger maar hoop wel dat het snel gebeurd. Ben begin augustus gestopt met de Nuvaring en daarbij hoef je niet te wachten tot de hormonen uit je lichaam zijn want dat duurt maar 2 dagen. Ik weet van eerder en van nu dat ik een cyclus heb van 28 dagen en volgens de (wat laten we zeggen, de regeltjes) is mijn vruchtbare periode vanaf 20-09 tot 24-09........kortom we zijn lekker aan het klussen en hopen dat het snel raak ik.

Verdere info over ons: Mijn hubbie is 26 bijna 27 en ik ben net 22 geworden.
Eva_697

Unregistered

22-09-2008 06:58
Hoihoi, gezellig dat je ook hier komtBig Grin je doet ook mee op nieuw forum he!! hopelijk val je binnenkort ook onder de jonge zwangeren!!! Big Grin
angie77

Posting Freak

Topics: 8
22-09-2008 07:54
hoi eva
ook ik ben niet zo jong meer....nu 31 maar toen ik mijn dochtertje kreeg was ik ook 20 dus ben ooit een jonge moeder geweest haha mijn dochter word in februari alweer 11 wow wat vliegt de tyd zeg! ik was ook geetrouwd en ben op mijn 24e gescheiden toen ik 25 werd toen ontmoete ik mijn huidige vriend en zijn nu bezig voor een 2e voor mijn vriend zijn eerste maar dat gaat nu allemaal niet zo vlot meer van naomi mijn dochter was ik al 3 en halve maand zwanger voor dat ik erachter kwam (paar keer de pil vergeten) en het was zo gebeurt hahah en ook nog geboren op vrijdag de 13e lekker eigenwijs (is ze nu nog steeds)Wink groetjes angie en suc6 met jullie zwangerschappen! en vooral GENIET ERVAN!
Eva_697

Unregistered

22-09-2008 15:16
dankje angie!! beviel het wel goed, jong mama zijn Big Grin ? denk het wel he haha! Zal wel even schrikken zijn geweest als je er toen zo laat pas achter kwam Tongue maar wel heel bijzonder ook lijkt me Smile

JIj in elk geval heel vel succes met jouw 2e (zijn eersteWink) maar komt vast helemaal goed joh Big Grin

Xx
Sanel

Posting Freak

Topics: 39
22-09-2008 15:21
Nou zeg mag ik me hier niet eens melden!!! Ben te oud Cry Cry Cry Big Grin Big Grin Big Grin
Maar gelukkig kom ik je bij het nieuwe forum nog wel tegen Eva
Eva_697

Unregistered

22-09-2008 15:24
haha, ja ik kom overal voor Big Grin sanel hoe oud ben je ook al weer :oops: ? hou niet alles bij sorry :oops:
Sanel

Posting Freak

22-09-2008 15:28
Ik ben 26 en als het kindje er is alweer 27. Mijn vriendje 24 en dan 25. En jullie?
Sanel

Posting Freak

22-09-2008 15:29
@ eva.
Trouwens je banner is ook erg mooi!!! Hoe kom je er toch aan? Wink Wink Wink Wink
janini22

Senior Member

Topics: 6
22-09-2008 16:46
Ik ben geen tienermoeder.. maaaar.. nog wel jong.. TOCH hahaha
22 Wink

Maar als de kleine komt, 23 jaar... en me vriend 24..

Ben 18-04 uitgerekend :lol: MORGEN ECHOOOO yeahhh
Vind het zo spannend!

Gr. Janine
amanda16

Posting Freak

Topics: 18
22-09-2008 17:03
Hey,

Ik was net 20 toen mijn zoon geboren werd. Het was wel zwaar en veel onwetendheid maar goed hij is alweer bijna 9. Jeetje wat gaat dat hard. Ondertussen ben ik bij de vader van me zoon weg en nu gelukkig getrouwd en zwanger van de 2e voor mijn man is dit de eerste.

Wat ik had omdat ik zo jong was heel veel stiae. (jonge huid + ineens een snel groeiende buik hahaha bij 5 maanden zag je niks en binnen 2 weken had ik al een behoorlijke buik). Maar goed de tijd was toen ook anders bijna niemand gaf borstvoeding ja echt allemaal aan de fles, thuis bevallen was ook niet echt in. Terwijl dat nu wel anders is en je hebt nu veel meer keus in spulletjes en nieuwe techonlogie. Denkend aan een speen met een thermometer er in.

Verder roep ik altijd hoe eerder je er aan begint hoe eerder ze het huis uit gaan hahahaha. Als ik 40 ben is mijn zoon 20 raar toch. Maar het is heerlijk om moeder/zwanger te zijn ongeachte je leeftijd.

Amanda
Eva_697

Unregistered

22-09-2008 17:07
haha sorry sanel Wink maar beter goed gejat dan slecht verzonnen toch Big Grin Big Grin vind m erg mooi :oops: haha

@ Janini22: ben heel benieuwd hoe je echo verloopt spannend hoor Big Grin voor het eerst je beebje zien Big Grin

@amanda, zo denk ik ook, hoe eerder je eraan begint, des te sneller zijn ze het huis uit Wink haha, maar daar willen we nog even niet aan denken, veel te leuk een kindje Big Grin
amanda16

Posting Freak

22-09-2008 17:37
Ja je zit er verlopig aan vast hahahaha. Maar het word snel groot. Zeker omdat me fam/vrienden nu pas kinderen hebben. En wij in een hele andere fasen zitten. Maar goed we gaan weer helemaal opnieuw beginnen. Met luiers jeetje weet ik nog wel hoe dat moet??? Of toen me zus en schoonzus bevallen waren en je die kleine in je armen hebt dan smelt je helemaal maar het weegt niks. (mijn zoon is 1.50m en 39kl)

Amanda
angie77

Posting Freak

Topics: 8
23-09-2008 07:32
haha amanda ben toch blij dat ik niet de enige ben met een ouder kind onze verhalen lijken veel op elkaar greetzzz angie :lol:
amanda16

Posting Freak

23-09-2008 17:40
Hoi Angie,

Ja grappig he, maar ach ja als je maar gelukkig bent he.
Eva_697

Unregistered

23-09-2008 19:40
dat is denk ik inderdaad het allerbelangrijkste Big Grin
Tisch

Unregistered

24-09-2008 11:59
hey dames

ik ben net 23 en mijn vriend is 25 . ik ben 25 weken zwanger en uitgerekend voor 02-01-09.
wij gaan trouwen in aug 2010. in april 2007 hebben we een huis gekocht en die moest eind dit jaar helemaal opgeknapt zijn.
we zouden gaan proberen voor een kleine in sept 2008 maar omdat ik te horen heb gekregen dat ik pco heb hebben we besloten om eerder voor een kleine te proberen en dat is in 1 keer gelukt.

en dames die binnenkort hun eerste echo hebben veeel plezier het is echt geweldig om voor de eerste keer je kleine te zien.
Eva_697

Unregistered

24-09-2008 17:54
Tisch, begrijpelijk dat je dan eerder begint! helemaal gelukkig natuurlijk dat het zo snel is gelukt (ook al hadden jullie het niet verwacht Wink ) Leuk hoor een huis gekocht! Wij zijn ook driftig op zoek. In jfebruari willen we een nieuwe woning. Werd ik vandaag al gebeld voor een aanbod :lol: maar nu gaat dat nog niet lukken helaas, eerst nog even wat extra sparen, anders wordt het zo'n gestress Wink
Tisch

Unregistered

26-09-2008 18:46
@Eva
jah ik was echt helemaal verbaast toen de test posirtief was want ik deed hem voor de zekerheid voor dat ik op vak ging zo dat mocht het wel zo zijn dan ik kon letten op me eten. jah we hebben al tijdje een huisje nu maar hij moest echt helemaal gestript worden want het was te vies en uitgeleefd voor woorden maar dat was ook wel een geluk want daardoor hebben we wat van het bedrag af gekregen.
jah je moet wel een beetje sparen want als je een nieuwhuis koopt dan (had ik te minste) wil je ook mooie spulletjes. wij hadden echt alles nieuw gekocht zodat alles bij elkaar past. en dat geld ook voor de baby kamer alles moest bij elkaar passen(domme tik).

En hoe voel je je nu?
Eva_697

Unregistered

27-09-2008 10:44
@ tisch, op het moment ben ik ziek thuis.. bah keelpijn, de hele dag benauwd etc,, (astma), en hoest de hele bende bij elkaarBig Grin

mijn ouders en schoonouders hebben nog heeel veel spulletjes die we kunnen krijgen (niet oud nog) maar van mj hoeft niet alles te matchen, dat vind ik juist verschrikkelijkTongue haha, naja roze paars oranje bruin etc, zul je niet als combi aantreffen bij mij, maar echt alles in 'beertjesstijl' bijvoorbeeld dat hoeft voor mij nietWink

nou hele familie/vrienden toh maar verteld dat we zwanger zijn, gaat toch snel rond hier in de omgeving, en ze vinden het allemaal ontzettend leuk gelukkig Big Grin Big Grin
Tisch

Unregistered

27-09-2008 16:25
@eva

ow bagger jah!!! jah me broertje heeft ook astma dus ik weet ongeveer hoe je je voelt.

nee zo erg matchen we ook niet maar alle meubeltjes zijn hoogglans wit en in de zelfde stijl zeg maar eigelijk is de babykamer heel strak zeg maar met roze accenten. en de babymeubeltjes die mijn moeder voor mij gebruikte worden bij me moeder nee gezet want ik slaap daar een weekend omde 14 dagen en dan moet ik die kleine toch ergens laten hahah.

Jah wij hadden het onze ouders de dag van de test nog verteld en jah voor dat ik het wist wist iedereen het hahah.
maar dat krijg je met trotse ouders hea.

wanneer heb je eigelijk je eerste echo?!?! heb het wel ergens gelezen maar ben het al weer vergeten(sorry).
janini22

Senior Member

27-09-2008 17:56
Me echo was echt leuk!!!!! :lol:

Het hartje klopte als een trein, je kon het heel goed zien bewegen!!

Maar omdat ze niet precies konden zeggen hoe ver ik nou was, moet ik 14 okt. een 2e echo.. En dat vind ik helemaaaaal niet erg Big Grin
Tisch

Unregistered

27-09-2008 18:06
heeey

super hea zo´n echo!!!!
ik heb ook 2 echo´s gekregen omdat ik onregelmatig ongesteld word. en ook ik vond het helemaal niet erg hahah.
maar super dat de echo er goed uitzag.
Tisch

Unregistered

29-09-2008 10:55
het is wel stilletjes hier. niemand meer wat te melden hahaha.
Monatoetjuh

Unregistered

03-10-2008 19:49
Het lijkt er niet erg op. Ik ben nog niet zwanger dus kan nog niet mee praten met jullie hier.
Zit nu wel 4 dagen voor mijn NOD dus laten we er het beste van hopen
Eva_697

Unregistered

03-10-2008 21:17
Monatoetje, ik duim voor je dat je NOD ook echt een NOD wordt Big Grin
janini22, wat goed dat je echo er zo goed uitzag Big Grin heeeelemaal toppiej
kaatje85

Unregistered

13-10-2008 10:25
Ha lieverds,

Mag ik me ook bij jullie aanmelden of ben ik al te oud Wink ??
Ik ben nu nog 23 en wordt in januari 24 ben dus 24 als alles goed gaat en die kleine komt in Juni!!
Mijn mannetje is nu 24 en wordt in januari 25, dus we zijn niet te oud hoop ik!!

Liefs, Karin
Eva_697

Unregistered

13-10-2008 11:12
hahaha, kom erbijWink je bent nog niet te oud hoor Big Grin hiihiSmile las net van je bloedingkje, dat hoor je veel vaker toch in de eerste wekenBig Grin dat het vruchtje zich extra goed innesteld, hoop dat je je niet teveel zorgen maaktSmile

donderdag heb ik de echo!! is iedereen hier zo zenuwachtig voor de eerste echo :oops: ?

Liefs eva
kaatje85

Unregistered

13-10-2008 11:55
@eva: ik maak me geen zorgen meer, heb ik wel gedaan.
Maar goed volgens de assistente van de gyn moet ik me niet al teveel zorgen maken!!

Ik heb volgende week mijn 1e echo en ben nu nog niet zenuwachtig, maar dan wel denk ik!!

Spannend eva, ik duim voor je donderdag!
Eva_697

Unregistered

13-10-2008 17:49
thnx Big Grin goed dat je je niet teveel zorgen maakt Wink wat tof dat je al zo snel een echo hebt,, doordat je door hormonen bent zwanger geraakt toch?? nou helemaal top Big Grin
kaatje85

Unregistered

14-10-2008 08:47
@Eva: Ja idd ik ben zwanger geraakt via medicatie en wordt dus streng in de gaten gehouden tot de 12 weken.
ALs er volgende week geen hartactie te zien is moet ik de week erna terug.
Daarna elke 2 weken geloof ik.
Totdat het allemaal goed gaat en dan zal het wat minder worden, aan de andere kant ook wel leuk want ik kan dus vaak mijn smurfie zien, heerlijk kan niet wachten tot volgende week woensdag!!!
Daarnaast heb ik weinig keus, ik krijg een ziekenhuisbevalling, nu ben ik daar wel blij mee en daar had ik denk ik ook voor gekozen als ik mocht kiezen maar die keuze is voor me gemaakt!!

Liefs, Karin
Eva_697

Unregistered

14-10-2008 10:12
ja naja, ziekenhuisbevalling, heb je alle hulp bij de hand! Weet je zeker dat alles goed komt, fijn dat de keuze al is gemaakt, hoef je je daar niet druk om te maken haha Big Grin Mijn eerste kindje wil ik ook zeker weten in het ziekenhuis bevallen, de tweede misschien thuis, ligt eraan hoe de eerste bevalling gaat Wink

en fijn dat je zo onder controle staat, geeft denk ik wel een veilig gevoel Big Grin
kaatje85

Unregistered

14-10-2008 11:47
Geeft een heel veilig gevoel ook al ben ik nu nog niet geweest ik weet gewoon dat als de echo goed uitvalt in week 6 en in week 7 dat ik gewoon vaak mijn kleine smurf mag zien en grote risico's zijn er niet dus het is eigenlijk gewoon elke keer een pretecho!!
Tisch

Unregistered

15-10-2008 18:56
@karin hey jij ook hier!!! haha

@eva morgen je echo wat super!! nou goed kijken naar je kleine hea!!

het is hier wel heel rustig momenteel hea!!!!
Eva_697

Unregistered

15-10-2008 19:09
~haha ja indd tisch, ik ga dagenlang naar de echo staren haha!!

liefs
kaatje85

Unregistered

15-10-2008 19:40
Hey Tisch, ja natuurlijk ik ook hier.
Kan nu lekker mee praten!!
Hoe is het met je energie is die nog verder gedaald of niet??
Hier alles rustig, last van een opgeblazen gevoel, mijn broeken zitten niet lekker meer enz!!
Erg moe en af en toe kort voor de wagen!!

Dus ja ik ben op en top zwanger!!

Morgen komt een vrouw van Moeders voor Moeders bij me langs, ben heel benieuwd en gespannen of dat testje wel positief uit zal vallen, raarhe!!

Liefs, Karin
Tisch

Unregistered

16-10-2008 12:03
@eva hoe is het gegaan?! jah dat heb ik ook erg lang gedaan(doe ik nog steeds) lekker van genieten!!!

@karin Ik heb hoge bloeddruk Sad ik had maandag controle en moet morgen weer heen weer urine testen op eiwitten en bloedruk meten als mijn bloeddruk blijft stijgen moet ik opgenomen worden maar ik zie het echt niet zitten om 10 weken in het ziekenhuis te liggen dus ik hoop heeeeeeel erg dat het morgen gedaald is.
me ernergie gaat wel redelijk ben wel gewoon kapot moe maar hoort er bij hea.
ik heb ook steeds beetje kramp in me buik ik hoop dat dat mijn darmpjes zijn dan slik ik wat pilletjes en is hetw eer weg dus morgen maar ff afwachten!!

En hoe gaat het voorderest met jullie?!?!
Eva_697

Unregistered

16-10-2008 12:51
was heeeeeelemaal goedBig GrinBig Grin woei hartje klopt ook dus helemaal happyBig Grin
kaatje85

Unregistered

16-10-2008 14:54
@Eva: super dat alles goed gaat!!

@Tisch: tjeetje das minder ik hoop dat hij gedaald is voor je want 10 weken plat is idd wel erg lang.
Hou je maar wel lekker rustig en geef toe aan je moeheid!!
Ik hoop snel van je te horen dat je je beter voelt en dat je bloeddruk gedaald is!!

Liefs, karin
Tisch

Unregistered

16-10-2008 18:33
@ eva wat super dat je echo goed was mooi hea zo´n hartje. hoever ben je nu eigelijk?!?!

@karin jah ik hoop het . ik heb ook al de hele dag last van je buik ik moet morgen maar even vragen wat dat is want ik maak me wel een beetje ongerust(waarschijnlijk voor niks) maar ik wil gewoon zeker zijn dat alles goed is met onze kleine meid.
Eva_697

Unregistered

16-10-2008 19:32
Tisch, 7 weken en een paar dagen, maar kan ook goed al 8 weken zijn,, want ze konden het niet zo goed meten Wink naja, met een marge van een week, dus das beetje onhandig Wink over 3 weken nog een echo, dan kunnen ze alles precies berekenen Wink
janini22

Senior Member

17-10-2008 08:20
Hoi Eva wat leuuk he.......!!!!

Ik heb toevallig deze week mijn 2e echo gehad...

en waarschijnlijk net als bij jou, kon je bij de eerste echo wel het hartje zien kloppen enz.. maar verder was het nog een vlekkie??
Nou deze week heb ik een reuze echt kindje gezien hoor...
was wakker en lag te woelen en te spartelen en te wiebelen!!! echt gaaaaaaaaf.. armpjes, beentjes en zelfs voetjes en teentjes gezien!!!!
en dat in 2 weken tijd...

Dan weet je wat je ong. te wachten staat.... ooeeee spannend.. geniet ervan!!!!!!!!!!!
Eva_697

Unregistered

17-10-2008 09:26
noujha vlekje valt ook wel mee Tongue , duidelijk een beebje, maar zoo iniminie klein, op het scherm zie je het bewegen en das wel prettig om vormen te ontdekken, op de foto ist meer een vlek Wink

wat leuk janini dat je je tweede echo hebt gehad Big Grin ik ben er ook heel benieuwd naar, over 3 weken mag ik terugkomen voor een tweede echo Big Grin benieuwd wat er dan allemaal te zien valt Big Grin
janini22

Senior Member

17-10-2008 09:32
Toen ik mijn 1e echo had, leek het wel een soort van wurmpie.. maar ze hebben hem ook niet inwendig bij mij gedaan.. wellicht is dat het verschil..? En inderdaad op de foto is het dan nog echt een vlekkie, met een " moederkoek" vlekje ernaast hihi..

Als ik de fotootjes nu naast elkaar leg denk ik echt: WAUWWWW en dat in 2 weken tijd????

Me humpie gooit zijn/haar voetje gewoon recht in beeld en je kan de teentjes zelfs tellen..

Ik ben dr nog helemaal vol van hihih.. Ik vind het zo'n mooie gewaarwording.. ik zou zo nog wel 10 x deze echo willen doen Smile

Daarom ben ik voor jou ook zo enthouisiast hihihi
Eva_697

Unregistered

17-10-2008 09:47
hihiBig Grin nou ik denk ook wel dat ik er zo van kan genieten hoor Big Grin hihi Big Grin nu ben ik een stuk minder ongerust, t hartje klopt tenslotte al Wink kan altijd fout gaan, maar als het hartje klopt is die kans kleiner zegt men Big Grin dus kan nu alleen maar uitkijken naar de echo Big Grin
janini22

Senior Member

17-10-2008 17:34
jaaa precies!!! ik was ook erg blij toen ze me dat vertelde...
maakt je toch iets rustiger Smile
Ik heb het nu ook al zowat aan iedereen verteld hoor..
ik heb nu met eigen oogies gezien hoe die kleine groeit en hoe dat hartje tekeer gaat enz..
en het voelt ook gewoon goed...

En ik zou het wel van de daken willen schreeuwen hihihi Big Grin
Tisch

Unregistered

17-10-2008 19:09
ik ben vandaag naar de gyn geweest. helaas is mijn bloeddruk nog niet gedaald daar baal ik behoorlijk van. ook heb ik eens poor van eiwit in me urine dus daar ben ik ook niet heel blij mee . ik moet aankomende woensdag weer naar de gyn weer kijken hoe alles er voor staat. vandaag heb ik me meisje wel weer gezien op de echo en ze was goed gegroeid. ik ben nu 29 weken zwanger maar zij is zeg maar 28 weken en 3 dagen groot. de gyn zei dat ik gewoon niet een heel groot kindje ga krijgen dus ben benieuwd zo lang ze boven de onderste curve zit is alles goed. me kleine meis is al 1139 gram echt super gewoon.
Tisch

Unregistered

17-10-2008 19:15
er ging ff iets niet goed dus nog maar ff een berichtje.

@eva toen ik zo ver zwanger was dachten ze ook dat ik 7 weeken zwanger was 2 week later mocht ik weer voor een echo en toen was ze in 2 week 3 week gegroeid.

@janini jah ik wou ook echt iedereen vertellen dat k zwanger was en heb dat ook gedaan alles zag er goed uit en het hartje klopte super dus iedereen wist het vrij snel. ook kreeg ik toen al een buikje en zag je mensen denken dus het was al behoorlijk snel bekend. alleen voor mijn werk heb ik het tot 13 weken voor me kunnen houden maar toen wist een collega het ook al want ik had al een leuk buikje.
Eva_697

Unregistered

17-10-2008 20:39
@ tisch, ik weet ook bijna zeker dat ik een paar dagen verder ben, maar dat zien we met de volgende echo wel weer Big Grin ze kon het ook slecht meten, dat gaf ze ook aan, maar minimaal 7 weken, ikzelf dacht 7wkn en 6dagen.. maar ach t hartje klopt Big Grin Big Grin
kaatje85

Unregistered

18-10-2008 12:35
@Tisch; wat balen zeg dat hij nog niet gezakt is!!
Wel mooi dat je kleine meis goed groeit en alles dus toch wel goed is!!

@Eva: ik ben heel benieuwd wat ik te horen krijg aanstaande woensdag!! En of ik mijn kleine smurf al goed kan zien of het hartje al klopt en nog zoveel meer!! Volgens mij (als alles ok is ) zweef ik die kamer uit!!

Liefs, Karin
Eva_697

Unregistered

18-10-2008 22:24
haha, dat denk ik ook wel ja! hiiihi, jammer dat je net op het randje van 6 weken zit dan, dan kan het hartje net wel of nog net niet kloppen... maar dan hoef je je iig nog geen zorgen te maken, kun je iig zien of je smurfje goed groeit Big Grin spannend hoor!! moet je eens googlen op echo 6 weken, dan krijg je voorbeelden te zien en weet je wat je kunt verwachten Smile
janini22

Senior Member

19-10-2008 11:28
Wauww Tisch...! 29 weken alweer... dan begint het lekker dichtbij te komen...
Klinkt voor mij nog zoo ver weg... Ik kan niet wachten hihi! Smile

1139 gram.. wauwwwwwwwww hihihihi echt geweldig!!!!!!! Hoop dat je bloeddruk nog afzakt.. Heb je er ook last van als je bloeddruk hoog is, wat voel je dan?
Mijn bloeddruk is namelijk aan de lage kant, ik voel me bijv. heel vaak flauw...

Heerlijk dat je je meisje ook weer gezien hebt.. Krijg je ook vaker een echo omdat je bij de gyn. loopt?? Veel vragen he, sorry.. Smile

Liefs xx Janine
kaatje85

Unregistered

20-10-2008 10:56
@Eva: bedankt voor de tip heb het net even gedaan!!
Ik weet nu idd wat ik kan verwachten en dat ik niet teleurgesteld moet zijn!!
Ik ben heel benieuwd wat ze bij mij kunnen zien!!!
Ik hou jullie op de hoogte!!

Liefs, karin
andrea

Unregistered

20-10-2008 11:18
Hallo ik ben andrea, ben al wat ouder dan jullie, maar ik ben tienermoeder geweest, ik was 16 toen ik zwanger was en 17 toen mijn 1e werd geboren en mijn 2de werd geboren toen ik 21 was.
Op mijn 17 ben ik gaan trouwen (ja ja erg jong maar moest van mijn moeder) op mijn 24ste ben ik gescheiden en op mijn 25 kreeg ik weer een leuke vriend waarmee ik nu samenwoon ben nu 28 en ik ben bezig met de 3de voor hem is het de 1e.

Erg spannend allemaal.

Groetjes andrea Wink
kaatje85

Unregistered

20-10-2008 11:19
Welkom andrea, je bent nog wel jong hoor!!!
Heel veel succes met het zwanger raken van de 3e!!!
Tisch

Unregistered

20-10-2008 17:59
@janini

ik heb wel meerdere echo's gehad maar ik krijg niet bij iedere echo een foto zeg maar ik heb geloof ik van 4 echo's foto's maar ik heb al 6 echo's gehad omdat ik met me darmen zit. ik weet niet of dat er meer zijn als dat je bij de verloskundige loopt. maar ik moet wel vaker heen nu ik hoge bloedruk heb moet bijna 2 keer in de week dus maar even afwachten.
van me hoge bloeddruk heb ik niet heel veel last het schijnt dat dat de reden is dat ik zoveel vocht vast hou dat merk ik ook wel want ik begin het wel te zien in me gezicht en in me enkels ook heb ik wat last van hoofdpijn en dat ik sterretjes zie.

ik heb ook lage bloeddruk gehad en ik werd ook beetje duizelig van maar ik viel niet flauw.

@iedereen
hoe is het met de rest van de dames en hun zwangerschap?!
Eva_697

Unregistered

20-10-2008 18:03
zwangerschap gaat helemaal toppie, alleen last van maagzuur, dat is wel heel erg vervelend, dus probeer nu maar niet meer vet te eten Wink dat helpt wel! mijn roze wolk begint steeds meer aan de hemel te verschijnen Big Grin minder bang dat het miis zal gaan, vooral omdat ik het hartje heb zien kloppenBig Grin kan gewoon niet wachten tot de volgende echo over paar weekjes Big Grin spannennnnnd Wink
Tisch

Unregistered

22-10-2008 17:33
Nou hier gaat ook alles weer super heb weer een echo gehad omdat ik haar niet zo veel meer voel en ze heel erg drukt op me schaambeen. maar waarschijnlijk is ze aan het beginne met indalen maar dat kan nog wel ff duren voordat ze echt ingedaald is ik hoop dat ze er niet heel lang over doet want het voeld verschrikkelijk vervelend.
ook is mijn bloed druk zo gedaald dat het weer gewoon goed is dus k ben echt SUPER tevreden en alles gaat nu weer goed!!

Hoe ist bij de rest van de dames?!
kaatje85

Unregistered

22-10-2008 18:46
Ha lieverd, goed dat alles nu beter met jullie gaat!!

Vandaag mijn echo gehad en alles zag er goed uit alleen het hartje klopte nog niet, was heel normaal volgens de gyn maar ik was eigenlijk wel een beetje teleurgesteld terwijl ik wist dat dit kon gebeuren!!
Nu heb ik volgende week vrijdag weer een echo dan ben ik 7 weken en 2 dagen en moet het hartje dus kloppen!!
Ik heb er vertrouwen in vooral in dat mini mensje in mijn buik.
Het is trouwens dat de gyn zei dat ik zwanger ben anders zou ik het niet geloven, ik zag er namelijk erg weinig op.
Ik zag wel de zwangerschapsring en het vruchtzakje en vruchtwater maar meer ook niet maar goed het is nog zo klein die kleine gaat straks super hard groeien, ik vertrtouw op die kleine!!

Liefs, Karin
Eva_697

Unregistered

22-10-2008 22:24
kaatje85, wat fijn dat je echo zo goed was Big Grin ja je bent net 6wkn, de kans dat het hartje niet klopt is dan indd wel erg groot, gelukkig maar Big Grin volgende week zie je al een stuk meer hoor! ik had met 7wkn een echo en zag toch echt duidelijk een klein menschje (naja, boontje met kloppend hartje Tongue ) dus moet goedkomen Big Grin Big Grin

Ik ls trouwens dat jij elke 2 weken een echo krijgt, heeerlijk hoor!! Big Grin
Tisch

Unregistered

23-10-2008 08:13
heeey schat

wat super dat je echo er goed uit ziet!!! nu is het ff afwachten hea maar het gaat echt helemaal goed komen. ik heb ook alle vertrouwen in dat kleine wolkje in je buik!!!!

@ eva
wanneer is je volgende controle dan?!
Eva_697

Unregistered

23-10-2008 11:31
@ Tisch, mijn volgende echo is 4 novemberSmile
Big Grin nog maar twee weekjes Big Grin
kaatje85

Unregistered

24-10-2008 09:24
Ik krijg idd vooral in het begin elke 2 weken een echo tot ze zeker weten dat alles goed gaat en die kleine goed groeit!
Dan gaan we over op de normale controles!!

@Tisch; dank je wel lieverd, fijn dat er nog meer mensen vertrouwen hebben in ons kleine wondertje!!

Liefs, Karin
Tisch

Unregistered

29-10-2008 10:13
@iedereen
hoe is het met de dames hier?

bij mij wat mider had gister hele hoge bloeddruk dus moest opgenomen worden in het ziekenhuis.
dus dat is zwaar klote met de kleine gaat alles goed! ik mag niet meer naar school en misschien mag ik wel blijven werken maar dat weten ze nog niet. met een klein beetje geluk mag ik morgen weer naar huis.
nu maar even afwachten
kaatje85

Unregistered

29-10-2008 10:16
Lekker wijf, toch nog druk zitten maken dus!!
Hou je nou lekker rustig en misschien is het idd wel beter om even een paar daagjes rust te moeten houden!!
Meis hou me op de hoogte en ik denk aan je!!

Liefs, Karin
Tisch

Unregistered

29-10-2008 11:50
jah blijkbaar wel en ik had me echt voor genomen dat niet te doen maar is niet gelukt.

ik hou je op de hoogte

kus
Anne1988

Unregistered

27-11-2008 19:34
Ik mag me hier nu ook aanmelden!
Ik ben vandaag 7 weken zwanger van ons eerste kindje! Big Grin

12 december moet ik voor het eerst naar de verloskundige, zo spannend!
mama1988

Unregistered

15-12-2008 08:28
anne1988: Hoe was het bij de vk?? Heb je al een echo gehad?

Eva: Ik las verderop dat je in je zwangerschap last had van maagzuur. Dit had ik ook erg inhet begin, rond week 9 was het over. Ik gebruikte de maagzuur tablette. Niet te veel, maar als ik het echt niet meer uithield gebruikte ik die en af en toe een klontje suiker helpt ook! Big Grin

Ik kan me trouwens ook aanmelden op dit topic.

Ik ben net 20 geworden en mijn man is 31. Wij zijn 31-07-07 getrouwd.
Ik was 19 toen ik zwanger raakte en mijn man was toen 30.

Ik vind mijn leeftijd of jonger tot 17 a 18 jaar oud geen tienermoeder meer.
Ik vind een tienermoeder een meisje van 14 wat een van jullie zij.. die het kleintje nikes aan trekken en voor de rest...
hahah maar goed. Als beide ouders graag een kindje willen en er dan ook echt voor gaan is er niks aan de hand toch.

Ik ken een meisje zij is ook 14 toen ze haar eerste kreeg, haar moeder voedt het op en in het weekend loopt zij achter de wandelwagen met een jongetje. Ik dacht dat het haar jongere broertje was! Bleek het haar vriendje te zijn, de vader van het kind!! Ik wist niet dat jongens van 14 al zo goed zaad hebben dat ze een meisje zwanger kunnen maken Wink Confusedhock:
:oops: Maar goed. Ik zelf vind het raar en eigelijk niet kunnen, ze hadden beter opmoeten letten maar ze zijn ook nog wel erg jong.. Gelukkig gaat het met het kindje allemaal goed! Ook al wordt ze door oma opgevoedt.
kaatje85

Unregistered

15-12-2008 09:12
Ha allemaal,

Hoe is het met de jongere zwangere??
Hier alles ok, ben nu 13 weken en 5 daagjes zwanger we mogen nu opgelucht adem halen, we zijn de echt 3 maanden voorbij.
Aanstaande donderdag naar de vk voor de 2e controle en mijn mams gaat mee, waarschijnlijk gaan ze het hartje proberen op te zoeken, als dit niet lukt ga ik vragen of ik even mag spieken.
Verder last van bandenpijn en maagzuur en veel moeten plassen.

Liefs, Karin
janini22

Senior Member

15-12-2008 09:21
Heey Kaatje!!!

Lekker zeg, dat je de 3 maanden uit bent! Super Big Grin
Dat plassen zal nog wel ff blijven aanhouden denk ik..
Ze zeiden tegen mij, dat zakt wel af, dat is alleen de eerste en laatste 3 maanden..
Nou, ik ga er nog steeds elke nacht 4 keer uit hoor.. vermoeiend! hehe
Maar heb er alles voor over Big Grin

Voel je je verder goed??

xx Janine
kaatje85

Unregistered

15-12-2008 09:25
Nou s'nachts probeer ik er nog maar 1x uit te gaan maar dit heb ik niet voor het zeggen.
Meestal worden het er toch 2x, helaas.
Verder voel ik me goed, een beetje een weeige maag en moe, is wel minder als in het begin moet ik zeggen maar het is er nog wel, bandenpijn begint nu wel erg vaak te komen, is wel een fijn idee want dan groeit die kleine alleen maar.
Donderdag naar de vk voor de 2e controle, ze gan proberen het hartje te vinden, kan niet wachten en hoop dat het lukt.
Dus ja alles gaat goed en we genieten van ons ukkie!

en met jou?

Liefs, Karin
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave