Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden eisprong

eisprong
sementhe22

Unregistered

12-09-2008 17:10
Hoi hoi

Ik heb een vraagje :

afgelopen maandag was ik voor het laatst ongesteld,
de volgende dag kreeg ik lichte krampjes in me onderbuik(leek wel menstruatiepijn)en de krampjes heb ik nu nog steeds.
Ik heb woensdag en donderdag met me vriend geklust.Vandaag vrijdag had ik ook witte rekbare slijm in me slip.
Heb ik of krijg ik nu mijn eisprong? Heb ik er wel goed aan gedaan met klussen?
Vanavond gaan we ook weer klussem.

Ik hoop dat jullie misschien een antwoord voor me hebben :?:
Liefs
Sementhe
Eva_697

Unregistered

12-09-2008 17:16
hoe lang duurt jouw cyclus ongeveer? +/- 14dagen voor je menstruatie is je eisprongSmile dus als je cyclus 28dagen is, is dag 14 jouw eisprong is je cyclus 33 dagen dan is dag19 je eisprong Smile maar het is maar een indicatie, kan een paar daen meer of minder zijn Wink succes Big Grin
sementhe22

Unregistered

12-09-2008 17:49
ik zal gelijk mijn verhaal hier maar vertellen ,alsnog bedankt voor je reactie

mijn menstruatie is ruim 1 jaar weggebleven ik heb ook allerlei onderzoeken gehad echos inwendige echo bloedonderzoeken.
En mijn vriend moest zaad inleveren en alles van ons beide is prima.

De oorzaak dan mijn menstruatie zolang wegbleef is overgewicht,dus ik moest gaan afvallen.
Maar ik kreeg ook medicijnen om bloed te verliezen,dat moest ik10 dagen innemen en daarna werd ik 3 dagen later ongesteld van. Een week later was dat weer voorbij .Ondertussen ben ik ruim 9 kilo afgevallen en is mijn menstruatie weer op gang gekomen uitzich zelf dat was eind vorige week.

Dus ik ben heel benieuwd,is het misschien voor mij het beste om om de dag te gaan klussen omdat mijn menstruatie na lange tijd weer opgang komt?
Maar ik heb wel lichte krampjes onderin me buik.

liefs
sementhe
Eva_697

Unregistered

12-09-2008 17:56
super dat je door afvallen je menstruatie weer terug hebt Big Grin wist niet dat overgewicht zo'n invloed kon hebben :oops: wel gehoord dat het het zwanger worden kan bemoeilijken..

Wat misschien een goeie optie voor jou is, omdat je dus niet wat je cyclus is, dat je even op matcare.nl(of andere sites) ovulatietesten bestellen.. Daarmee kun je ook echt ZIEN wanneer je eisprong is Smile lijkt op een zwangerschapstest, maar die geeft ipv zwangerschap de eisprong aanSmile als je eisprong eraan komt (twee duidelijke donkere lijnen) moet je sex hebben ,dan weet je zeker dat je op de juiste momenten sekst Big Grin
Eva_697

Unregistered

12-09-2008 17:56
om de dag is in elk geval altijd goed Big Grin
sementhe22

Unregistered

12-09-2008 18:03
bedankt voor je antwoord, ik ga ze gelijk bestellen! Wink
Eva_697

Unregistered

12-09-2008 18:12
graag gedaan Big Grin ik gebruik ze zelf niet, omdatik mijn cyclus goed kan bepalen, als ik over 3 maanden nog niet zwanger ben ga ik ze ook bestellen, kijken of ik mijn eisprong misschien toch niet goed bereken(en of ik uberhaubt wel een eisprong heb Tongue , maar denk dat alles wel goed zit Wink )

succes in elk geval!ik hoor er heel veel positieve verhalen over Big Grin
sementhe22

Unregistered

12-09-2008 18:33
Dat is wel fijn dat je je cyclus goed kan bepalen Big Grin

Ik was al blij dat alles gewoon goed was van de onderzoeken ook,want ja je zit toch in spanning.

Jij ook veel succes,bedankt Wink
elmootje21

Unregistered

13-09-2008 01:05
hoi allemaal.
ik heb even een vraagje: als je je eisprong heb dan kun je toch ook last hebben van je borsten?
weet iemand hoelang dit ongeveer kan duren,en of je ook nog andere klachten ervan kunt hebben?
mijn cyclus is namelijk nog een beetje onregelmatig. dus ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is.
maar ik heb nu ongeveer al 2 weken ofzo last van mijn borsten. dus vandaar dat ik even vraag of er mensen zijn die dit weten. en ook over de andere klachten.
dank je wel alvast.
groetjes
sementhe22

Unregistered

13-09-2008 08:04
Hoi Hoi

Dat zou ik eigelijks niet weten of je dan last heb van je borsten,sorry hiermee kan ik je niet helpen.

groetjes
Eva_697

Unregistered

13-09-2008 10:05
last van de borsten kan overal door komen, ook zwangerschap maar ook gewoon heel iets anders. ik zou toch even afwachten en een testje doen, dan weet je het zeker Smile twee weken last van je borsten is wel heel lang als het gaat om een eisprong, eisprong is toch wel max paar dagen last hebben, Sommige indd van hun borsten anderen van steken in de buik, ieder lichaam is anders. Maar twee weken vind ik erg lang voor een eisprong :oops: HOe onregelmatig is je cyclus? echt met uitscchieters van over de 35dagen of niet?
elmootje21

Unregistered

13-09-2008 11:11
nee ik heb nog geen 35 dagen gehad.
ik heb wel 33 dagen gehad en 26 dagen.
en 29 dagen 27 dagen. dus opzich best nog wel rond de 28 dagen.
maar we wachten het wel even af.
idd geval bedankt voor jullie antwoorden en iedereen veel sucses.
groetjes
Eva_697

Unregistered

13-09-2008 11:18
succes met afwachten Smile als je niet boven de 35 zit, en niet onder de 21, zit je goed hoor Wink het is een beetje onregelmatig, maar niet drastisch, er zijn ook vrouwen met en cyclus van 50 dagen, dan 40, dan weer 45 Wink
elmootje21

Unregistered

13-09-2008 18:43
gelukkig heb ik dat niet.
dus opzich zit ik nog wel een beetje in de buurt van de 28 dagen.
maar die pijn bij de borsten 2 weken lang is ook niet leuk meer.
maar ik was wel benieuwd wat voor klachten je allemaal kon hebben dus.
omdat ik ook elke x rare smaak in de mond heb,terwijl ik dat normaal niet heb.
maar we wachten het wel af en als ik ongesteld word en ik heb nog last van mijn borsten,ga ik toch maar even naar de dokter.
maar we zien het wel.
iedereen bedankt voor de antwoorden en hou jullie op de hoogte
groetjes
Eva_697

Unregistered

14-09-2008 11:08
een ijzersmaak in de mond is ook een zwnagerschapsverschijnselSmile maar weet niet wat voor smaak je in je mond hebt?
elmootje21

Unregistered

14-09-2008 20:14
het lijkt soms wel op een ijzersmaak,maar het is zo raar allemaal.
probeer er maar niet te veel mee bezig te zijn,anders word ik helemaal gek.
ik had nog wel een vraagje: ze zeggen wel eens als je gaat testen is ochtendurine het beste
maar is het dan zo dat je dat het beste kunt doen als je uit bed komt en meteen moet plassen.
of maakt het niks uit als je daarna moet plassen en dan test?
ik hoor het van jullie
groetjes
Eva_697

Unregistered

14-09-2008 20:17
eerste urine in de morgen. Daar zitten de meeste hormonen in Big Grin die heb je van de hele nacht opgespaard namelijk, dat bedoelen ze met ochtendurine Wink dus niet eerst al die hormonen van de nacht eruit plassen en dan na een paar uur pas testen, dat schiet niet op Wink hopelijk begreep ik je vraag goed :oops:
elmootje21

Unregistered

14-09-2008 20:31
hoi eva.
je begreep mijn vraag goed hoor.
maar goed we zien het allemaal wel. ben eerst aan de pil geweest he? maar ik las net ook wel ergens dat iemand 2 maand met de pil gestopt was en eerst de cyclus wou afwachten en dan pas bezig gaan voor een zwangerschap.
heeft ze 1x sex gehad en toen was ze al zwanger dus het kan wel.
hopelijk bij mij ook.
zo'n forum is trouwens wel fijn hoor en prettig dat de mensen je wel snel antwoord geven.
groetjes
Eva_697

Unregistered

15-09-2008 08:44
WOOOW, ik heb TOCH getest voor mijn NOD maar er staat een heel licht streepje Big Grin Big Grin ik hoop echt niet dat mijn :twisted: toch door gaan komen,, :oops: maaar een streep staat er niet voor niets,,, oh ben stiekem toch al wel heel blij!!

ik ben altijd aan de pil geweest, 1 maandje ontpilt zeg maar... geen ontpillingsverschijnselen gehad...

xx
dancequeen

Unregistered

15-09-2008 10:00
Ik heb de eerste 2 maanden last van ontpillen gehad; gevoelige tepels, pijn in de borsten hoofdpijn en ga zo maar door.
Nu merk ik langzaam (na 4 maanden) dat de hormonen van de pil verdwijnen.
Dus nu maar hopen dat ik snel zwanger wordt haha Smile

Heb nu mijn vruchtbaarste periode achter de rug. Had dag 12 een temperatuursverhoging en de dag erna weer heel laag. Op dag 16 ook weer een temperatuursverhoging, dag 17 ook! Wel vreemd hoor.... mijn eisprong was dus niet exact op dag 14 maar ervoor of erna??
Eva_697

Unregistered

15-09-2008 10:06
eisprong is niet altijd dag 14,, dat is het gemiddeldeWink kan ook goed dag 12, 13, 14, 15 zijn. Ongeveer 14 dagen voor je mestruatie is de eisprong, een ook daar zit een marge in weer Wink je kunt het nooit precies weten Wink
elmootje21

Unregistered

15-09-2008 14:22
hoi eva.
ik hoop voor je dat het wel zo is, en ze zeggen ook wel eens een streep is een streep ook al is die heel licht.
maar ik hoor het van je.
ik zou woensdag ongi moeten worden, dan is 28 dagen maar omdat ik nog onregelmatig ben,is het maar weer afwachten.
groetjes
Eva_697

Unregistered

15-09-2008 15:59
ik hoop het ook heeeel erg, heb al weer 4 nieuwe testen besteld van Matcare Tongue dus morgen weer testen Wink jij ook heel veel succes, ik zou als ik jou was donderdag testen, dat zou dan de eerste dag na je ongesteldheid zijn, of de week erna als je nog niet ongi bent... (en als je het geduld hebt Tongue )
elmootje21

Unregistered

15-09-2008 23:32
misschien word ik morgen of woensdag wel ongesteld.
en had ik last van mijn borsten door het ontpillen want ben in april gestopt met de pil.
maar goed de vorige keren had ik wel beetje last van mijn borsten maar niet zoveel en ook niet zolang
en die andere klachten had ik toen ook niet. maar goed we zien het wel.
zou in ieder geval voor je duimen
en stiekem ook beetje voor mij.
ik laat het je weten wanneer :evil: komt. of als die niet komt
Eva_697

Unregistered

16-09-2008 06:39
jaaaa weeer getest en weer licht positief,, dit keer geen gevoelige test maar toch een streep, zelfs duidelijker dan de gevoelige test van gister Big Grin pffftf als ik morgen weer positief test wil ik het gaan geloven :oops:
elmootje21

Unregistered

16-09-2008 14:21
heej eva.
ik zou je maar vast voorzichtig feliciteren. ik denk dat je wel zwanger bent hoor.
ik denk dat mijn pijnlijke borsten toch van het ontpillen was,want ben nu 5 maand gestopt met de pil.
en vandaag kwam de :evil: Sad
maar ik had nu wel een cyclus van 27 dagen en dat had ik de vorige x ook.
dus hopelijk kan ik nu beetje uitrekenen wanneer de eisprong is en dan rond die tijd harder gaan klussen.
op naar de volgende ronde(voor mij dan)
Groetjes
Eva_697

Unregistered

16-09-2008 14:30
dat is inderdaad een voordeel bij een nadeel he Big Grin je weet hoe je cyclus ongeveer is Wink wel k*t dat ze zijn doorgekomen Sad maar vol goede moed naar de volgende ronde meid Big Grin

heb net weer 4 testen van matcare binnen gekregn, morgenvroeg weer testen Wink

xx
elmootje21

Unregistered

16-09-2008 16:16
ja idd vol goede moed naar de volgende ronde.
jij was toch degene die zei met het testen voor je nod Wink
maar je kon toch niet wachten?
ik hoor het van je. mar ik denk dat het echt wel zo is.
hopelijk is het voor mij binnnenkort ook raak.
groetjes
Eva_697

Unregistered

16-09-2008 17:13
ja dat was ik ja :oops: maar mijn vriend wilde graag dat ik toch ging testen, en ik was ook wel heeel benieuwd... maar blijf het afraden, de kans is groot dat het evt nog misgaat bij mij, en dat ik toch ongi word.. Sad maaaar daar gaan we neit vanuit Big Grin
elmootje21

Unregistered

16-09-2008 20:27
we gaan er idd maar niet van uit dat het mis gaat,het gaat vast wel goed.
nu heb je ook een stok achter de deur om te minderen met roken he? of om te stoppen.
ik ga ook maar eens een poging doen om te stoppen.
zal wel niet zo makkelijk gaan want mijn vriend rookt ook maar we zien het wel.
en ik hoor van je want morgen ging je weer testen he?
groetjes
Eva_697

Unregistered

16-09-2008 20:51
ja morgenvroeg gtest ik weer Smile stoppen met roken gaat redelijk, rook nu 4/5 sigaretten per dag, heb nog 1 sigaretje over en dan ist afgelopen Big Grin heb nu ook wel motivatie Big Grin

kun je neit afspreken dat jullie samen stoppen Big Grin anders is het niet te doen! of afspreken dat hij buiten rookt of weet ik wat, niet in jouw buurt, anders wordt het heel moeilijk denk ik Wink
elmootje21

Unregistered

16-09-2008 21:10
`ja misschien dat we dan wel samen gaan stoppen.
want het is volgens mij ook beter dat de man niet rookt als je zwanger wil worden.
maar hij rookte eerst nooit hij rookte in 1x
ach ja mannen he?
maar ik vind het echt leuk voor je dat je positief hebt getest
en hopelijk volgende maand ik.
maar ben nog maar 5 maand gestopt met de pil,maar je weet maar nooit he?
groetjes
dancequeen

Unregistered

17-09-2008 07:49
Hey Elmootje,

hoe gaat het nu na je laatste sigaret?
Het is moeilijk hé!! Maar heb enorm veel respect voor je!
Ik krijg het niet voor elkaar :oops: Hoop dat het bij jou wel gaat lukken.
Ben ook sinds 5 maanden gestopt met de pil en het is elke maand weer afwachten he!
Heb jij je :evil: :evil: al gehad? Zolang die er niet zijn is er niks aan de hand Wink
dancequeen

Unregistered

17-09-2008 07:50
@Eva: hoe staat het er nu voor??
Kun je het al meer geloven????
Dat wordt namelijk een duur geintje met al die testjes haha Wink
Eva_697

Unregistered

17-09-2008 09:34
jaja, net nog een keer getest en de lijn is nu cht een stuk duidelijker Big Grin niet meer zo vaag Wink duus ben helemaal happy Big Grin nu nog vrijdag en zondag testen en dan geloof ik het helemaal, zaterdag is namelijk al mijn NOD Wink
kaatje85

Unregistered

17-09-2008 20:38
sementhe22 schreef:mijn menstruatie is ruim 1 jaar weggebleven ik heb ook allerlei onderzoeken gehad echos inwendige echo bloedonderzoeken.
En mijn vriend moest zaad inleveren en alles van ons beide is prima.

De oorzaak dan mijn menstruatie zolang wegbleef is overgewicht,dus ik moest gaan afvallen.

Lieve Sementhe,

Is er bij jou ook bloed geprikt op PCOS, het lijkt namelijk erg op mijn symptomen!!
Stuur me anders ff een PBtje!!

Liefs, karin
elmootje21

Unregistered

17-09-2008 20:50
hoi dancequeen.
het stoppen met roken lukt nog niet echt.
heb er alweer wat gerookt :oops:
had jij trouwens last van ontpillen? en heb je al een regelmatige cyclus?
dinsdag zijn de :evil: gekomen jammer genoeg.
maar mijn cyclus was nu wel weer 27 dagen en de vorige x ook.
dus ik kan nu wel een beetje uitrekenen wanneer ik meer moet gaan klussen Wink
en hoe is het bij jouw?
wanneer is jouw nod? ik hoor van je.
groetjes

@eva: nu is het wel zeker dat je zwanger bent he?
ik ben echt heel blij voor je meid
groetjes
Eva_697

Unregistered

17-09-2008 21:33
stoppen met roken is HELL!! tering wat valt dat tegen zeg :oops: gister nog een aantal gerookt, vandaag heelmaal niks.. dus gaat de goede kant op Wink ik denk dat het nu wel zeker is dat ik zwanger ben ja Big Grin ik hoop voor jou ook echt dat je snel zwanger bent!!
elmootje21

Unregistered

17-09-2008 22:41
ja dat hoop ik zelf ook.
en natuurlijk ook voor de andere meiden.
heb net op internet een ovulatie test gedaan op verschillende site's en ze gaven allemaal aan dat ik van 27 sept tot 30 sept vructhbaar ben. dus dan maar rond die tijd meer klussen Wink
en hopelijk is het dan raak.
maar hoelang ben jij gestopt met de pil als ik vragen mag?
want ik ben nu 5 maand gestopt
maar mijn vriend is ook ietsje ouder(bijna 29).
misschien dat dat ook iets meespeelt maar ik hou jullie allemaal op de hoogte.
mocht het ooit zover zijn.
groetjes
dancequeen

Unregistered

18-09-2008 10:18
Hey Elmootje!!

Ik ben nu ook in ronde 5 en ja, ik had de eerste 2 maanden last van ontpillen. Eerste maand had ik een cyclus van 30 dagen, nu weer regelmatig; 28 dagen. Dus dat is perfect!! Maarja, dat wil nog lang niks zeggen. Verder had ik de eerste 2 maanden gevoelige tepels, maar voor de rest niks gemerkt.
Tijdens de pil had ik altijd de week voordat ik ongesteld ging worden erg pijnlijk borsten, ze werden zelfs een cup-maat groter!! Nu heb ik daar geen last meer van sinds ik gestopt ben met de pil. Wink
Moet nog een weekje wachten voordat mijn NOD eraan komt: om precies te zijn 26 september.
Maar heb nergens last van, dus ga er niet van uit! Wel sinds gisteren een schimmelinfectie (sorry, lekker smakelijk) opgelopen. Dus dat is minder!! Ze zeggen wel dat je erg gevoelig bent voor dit soort kwaaltjes als je zwanger benet haha, dus we houden de moed erin haha Big Grin

Balen dat je :evil: :twisted: zijn gekomen, maar het komt allemaal goed, we hebben nog de tijd ook al lijkt het lang te duren!!!

Hou me op de hoogte!!!

XX
Eva_697

Unregistered

18-09-2008 12:12
ik ben 3maanden geleden gestopt met de pil, na een maand echt gericht gaan 'klussen'. dus maar 1 maand ontpilt, maar was meteen regelmatig Wink dus dat scheelt ook wel weer natuurlijk. Mijn vriend is 22 en ik ben 19. In elk geval de vruchtbaarste jaren van ons leven Tongue
elmootje21

Unregistered

19-09-2008 12:02
@dancequeen.
eerst had ik ook wel beetje last van het ontpillen. en last had ik 3 weken pijnlijke borsten.
ik heb nu voor de 2de x weer cyclus van 27 dagen,dus wel regelmatig nu.
ik weet niet of je vatbaarder bent voor die kwaaltjes, ik heb last ook een schimmelinfectie gehad,maar was niet zwanger. maar misschien is dat bij jouw anders, maar je houdt me wel op de hoogte he? zodra je iets weet? ik duim voor je.

en @ eva.
misschien moet ik nu ook maar gericht gaan klussen aangezien de cyclus voor de 2de x 27 dagen was.
maar mijn vriend heeft onregelmatige tijden met werk,en mijn vriend is ook al bijna 29 dus misschien speelt dat ook een beetje mee,ivm zijn zaad. maar de tijd zou het leren.
en eva hoe voel je je nu? nu je weet dat het echt positief is, aangezien de dokter het nu ook heeft bevestigd.
geniet van je zwangerschap en ik hoor van jullie.

groetjes
dancequeen

Unregistered

19-09-2008 13:13
Hey Elmootje,

laten we hopen dat het raak is, maar ga er niet vanuit.
Heb sinds gisteren een soort spierpijn in mijn baarmoeder???
Beetje raar?? Maarja...we moeten nog een weekje afwachten.

Je vriend is echt niet oud als het gaat om kwaliteit van het zaad....mijn vriend is 31!!

Ja, we gaan elkaar op de hoogte houden en hopelijk kunnen we elkaar snel feliciteren :o

XX
elmootje21

Unregistered

19-09-2008 13:50
hoe oud ben jij dan als ik vragen mag?
ik ben 21.
ja we houden elkaar idd op de hoogte en hopelijk mogen we elkaar snel feliciteren.
kun je het nog een beetje vol houden om te wachten?
want ik kon dat niet,dus had test van matcare besteld en die maandag gedaan,negatief en toen werd ik dinsdag ongesteld jammer genoeg.
maar nu ga ik straks gewoon gericht klussen en hopen dat het dan lukt.
ik duim dat het voor jouw wel raak is.
groetjes
dancequeen

Unregistered

19-09-2008 15:16
Ik ben 25, en ka inderdaad ook moeilijk geduld opbrengen, maar dat heb je helaas wel nodig.
Ook ik vind het heel moeilijk. Mijn vriend kan af en toe moeilijk begrip opbrengen en vind dus dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan!
Dus.....afwachten Wink
Eva_697

Unregistered

19-09-2008 18:04
elmootje,, neej joh!! bij mannen is het JUIST hoe ouder hoe beter Wink nou ja zijn grenzen he Wink zaad van mannen van 30 geven betere genen door dan zaad van mannen van 20 Wink wetenschappelijk bewezen Big Grin

ik voel me echt zwanger ja, vandaag met een vriendin (9weken zwanger) even naar de stad geweest babykleding en zwangerschapskleding kijken Big Grin kan niet wachten tot ik een dikke bui heb haha!!! nu pas 4 weken zwanger dus moet nog paar maanden voor ik wat dikker word volgens mij Wink

nu wel misselijk en ontzettend pijnlijke borsten!! ahha kan er bijna niet aanzitten :oops: haha,, betekend wel dat ik echt zwanger ben, laat de kwaaltjes maar komen Big Grin
dancequeen

Unregistered

20-09-2008 16:42
@Eva: Rond de dertig zijn de mannen het best, nou de mijne is 31, dus ben benieuwd wat er uit voort komt haha!!! Hoe is het met jou!!~Al een beetje last van zwangerschapskwaaltjes?

Ik heb nog steeds last van mijn buik, het lijkt alsof ik ongesteld moet worden of ontzettend veel lucht in mijn buik heb (dat ik nodig moet poepen ) haha...lekker smakelijk he!!
Kan natuurlijk ook aan mijn infectie liggen, maar volgens mij heb ik nooit last van mijn buik gehad!!! Ooh, moet nog een weekje wachten en dat duurt gewoon veel te lang!!! Geduld opbrengen is niet mijn sterkste punt!!!

XX
Eva_697

Unregistered

20-09-2008 19:43
tepels doen piiijn!!!! en beetje misselijk maar wel onwijs moe, verder nergens last van (nog) haha,,
elmootje21

Unregistered

22-09-2008 15:47
hoi meiden.
dat wist ik niet eens dat met de mannen en het zaad.
ik heb net op internet even gekeken wanneer mijn vruchtbare dagen zijn.
en als ik uitga van 27 dagen is dat van 26-9 tot 30-9 en de 28ste is dan het vruchtbaarst en zou de 29ste eisprong dan hebben. dus moet rond die tijd maar hard gaan klussenTongue haha maar is soms moeilijk als je vriend onregelmatige diensten heeft. maar hopelijk komt het goed.

@dancequeen
jij moet nog een paar dagen wachten he? voordat je kunt testen?
ik duim heel hard voor je meid.

en eva ik hoop dat je zwangerschap lekker rustig verloopt en niet teveel vervelende kwaaltjes krijgt,
ik spreek jullie weer meiden,
Eva_697

Unregistered

22-09-2008 17:03
elmootje: haha veel succes, maar onregelmatig of niet, eens in de twee dagen in die periode moet lukken toch Big Grin en anders bind je hem vast en dwing je hem haha :lol:

Ik heb nog steeds de verloskundige niet gebeld, ik durf het nog niet Tongue bel pas als ik 6 weken ben, en dan plan ik een afspraak in denk ik, dan weet ik in elk geval iets zekerder dat het goed zit haha!

dancequeen, bijna testen alweer he! Big Grin ik duim voor je Big Grin
dancequeen

Unregistered

23-09-2008 07:48
Hey meiden,

inderdaad, nog 3 daagjes en dan kan ik testen....nouja testen is volgens mij niet nodig, heb namelijk nergens meer last van, dus waarschijnlijk komt mijn NOD vrijdag of zaterdag gewoon doorzetten Cry
Dan maar weer op naar de volgende ronde!!

@Elmootje, gericht klussen is altijd goed, als het maar geen MUST wordt.
Je moet er plezier aan houden....
@Eva......je hebt enorm veel positieve Wink testen, dus bel die verloskundige nu maar, dan heb jij ook meer rust haha...ik kan me voorstellen dat je nu helemaal happy bent.
Geniet er maar lekker van!!!

Tot gauw meiden
Eva_697

Unregistered

23-09-2008 12:57
ik ben trots jaja! heb de verloskundige gebeld Big Grin Big Grin heb 16oktober een echoBig Grin dan ben k 8weken ongeveerWink
dancequeen

Unregistered

23-09-2008 13:38
Zie je wel, zo moeilijk is het niet haha Big Grin
Spannend hoor!!!
Hoop dat ik snel volgen mag, maar moet eerst de volgende in, dat weet ik zeker!!! Cry
elmootje21

Unregistered

25-09-2008 14:20
hoi dancequeen.
je weet het maar nooit,misschien is het nu wel raak.
er zijn genoeg vrouwen die eerst wel wat klachten hebben en daarna niet meer. en ook vrouwen die helemaal geen klachten hebben.
maar het is zo vervelend om af te wachten he? ik ken het.
ik ben nu weer van mijn ongi af,maar het was wel raar.
want ik was 16 sept ongi geworden,gewoon ongi.
toen was het afgelopen en even later had ik weer heel iets bloed verloren en het was niet eens echt rood.
dit heb ik nog nooit gehad,ook niet sinds ik gestopt ben met de pil.
maar ja. ik heb gister nog even geklust. maar dat had waarschijnlijk niet echt zin.
en hopelijk van het weekend nog klussen.
maar dancequeen ik hoor van je,

en eva:
ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat, en nog even en dan heb je je 1ste echo Smile

hebben jullie trouwens ook niet: dat sinds je besloten hebt om zwanger te worden,dat je in 1x allemaal bekenden hebt die zwanger zijn en dan het bij sommige nog niet eens gepland had?
ik heb dat wel.

ik hoor van jullie meiden.
groetjes
dancequeen

Unregistered

25-09-2008 15:48
Hey Elmootje,

ik hoop ook dat mijn ongi niet doorkomt.
Sinds ca. 12:00 uur geen bloeding maar gehad.....wil al naar de drogist rennen haha Big Grin
Heb het nog steeds ontzettend warm, hoofdpijn en pijn in mijn borsten. De aders zijn er steeds beter te zien. Wel vreemd allemaal en zo spannend!!
Nog ff volhouden!!!

hoe is het bij jou??
elmootje21

Unregistered

25-09-2008 16:00
bij mij wel goed.
ik was 16 sept ongi geworden, maar alleen mijn ongi was toen over, en daarna verloor ik in 1x weer wat bloed, en het was meer bruinachtig,en ik heb hier nooit last van gehad.
en ik ben de laatste tijd echt moe, ik lig om 11 uur in bed en kom een x om 12 s'middags me bed uit.
terwijl ik normaal echt wel later in bed lig. en ik heb soms nog als ik wat ruik dat ik heel misselijk word als ik dat nog niet was.
maar goed ik ben niet zwanger want ben vorige week nog ongi geweest.

ik vind het knap van je dancequeen dat je het zo lang vol kunt houden om nog niet te testen.
groetjes
elmootje21

Unregistered

04-10-2008 11:28
hoi meiden.
al een tijdje niks meer van jullie gehoord.
hoe is het nu met jullie?
dancequeen ben je nog ongi geworden of niet?
daar was ik wel benieuwd naar.
ik had 28 sept mijn vruchtbaarste dag.
en heb toen wel lekker geklust. maar ja we zien het wel,
ik hoor van jullie groetjes
Eva_697

Unregistered

04-10-2008 15:50
ja ik bijvoorbeeld praat altijd op 'nieuw forum deel 2' , erg gezelligBig Grin drop by! Big Grin mooi dat je klussen zo goed is gelukt Wink ik duim voor je Big Grin Big Grin
dancequeen

Unregistered

07-10-2008 13:41
Hey Elmootje,

lief van je dat je nog aan me denkt haha, maar helaas zijn de :evil: :evil: een dag te laat toch gekomen. Maar we zijn weer in een nieuwe ronde en dus nieuwe kansen Big Grin
A.s. weekend is mijn vruchtbaarste periode en dan ga ik lekker genieten.
Wil er ook niet meer zoveel mee bezig zijn, daarom ben ik ook minder hier te vinden.
Ben er toch onbewust mee bezig en dat wil ik graag zo gering mogelijk houden.

Hoe is het met jou??

XX
elmootje21

Unregistered

07-10-2008 15:49
hoi dancequeen.
ik probeer me er ook wat minder mee bezig te houden,maar het is net als je zegt onbewust ben je er toch mee bezig.
had 28ste mijn vruchtbaarste dag volgens internet toen ook lekker geklust.
en de 29ste ovulatie en die heb ik ook gevoeld.
zou 13 oktober ongi moeten worden als ik van 27 dagen uitga.
ik ben wel moe en rommelend gevoel in mijn maag,en heb het idee dat ik vaker moet plassen
maar ik ga maar nergens vanuit.
ondanks dat ik soms zoiets heb van 9 oktober test ik met matcare maar dat doe ik toch maar niet.
ik hoop voor je dat het snel raak is bij jullie.
xxx
Eva_697

Unregistered

08-10-2008 09:05
Hallo mensen hoe is het met jullie? jullie hebben geen banners, maar vraag me af wanneer moeten jullie testen?

Ik hoef nog maar een weekje te wachten en dan krijg ik mijn echo Big Grin spannend! Ben met een vriendin meegeweest toen ze haar 12 weken echo had Wink heeeeel gaaf om te zien Big Grin kan echt niet wachten tot mijn echo, ben sinds gister ineens misselijk Sad pas als ik iets eet is dat over.. bah bah, erg vervelend, maar we weten waar we het voor doen Big Grin

Ik hoop dat jullie heeeeeeeel snel zwanger zijn Big Grin
Beloved

Unregistered

09-10-2008 18:23
Vind het echt super voor je Eva!
Natuurlijk ben ik ook stikjaloers...maar gun het je van harte!

Eigenlijk baal ik ervan dat ik weer op deze site zit, dan ga ik straks weer dromen dat ik zwanger ben en slaap ik weer slecht, maar ik ben er nu toch en wil jullie eigenlijk wat vragen.
Nadat ik ben gestopt met de pil ben ik ongesteld geworden en dat duurde maar liefst een week! Kennen jullie dit en is dit een teken dat mijn cyclus deze maand langer is, waardoor mijn eisprong ook later is?
Eva_697

Unregistered

10-10-2008 10:30
hi meid!!

haha ik was ook altijd stikjaloers op de zwangeren, is doodnormaal hoor!! en k droomde ook telkens dat ik zwanger was.. dat was zon domper als ik dan negatief testte Sad

Het feit dat je ongi lang duurt heeft niets te maken met de duur van je cyclusSmile je telt altijd vanaf de eerste dag dat je ongesteld bentSmile maar heeft echt niets met een langere cyclus te makenSmile

hoe lang ben je met de pil gestopt? probeer anders 1 maandje ovulatietesten, dan weet je precies wanneer je ei komtSmile ook voor de volgende maandenSmile

Liefs en heel veel succes met zwanger wordenBig Grin
kaatje85

Unregistered

10-10-2008 10:49
Ja ik ken het ook, zo jaloers dat ik er zelf gek van werd.
Toen zette ik het aan het begin van deze ronde opzij en heb gewoon genoten van mijn leventje, dat dus eigenlijk heel perfect is ben ik achter!!
Probeer rust in lichaam en geest te krijgen, dit bevorderd een eventuele zwangerschap!!

Nooit gedacht dat ik dit advies zou geven, omdat ik zelf ook zo wanhopig was!!
Maar geloof me als je rust hebt komt het goed en kan je ook meer genieten van andere dingen!!!

Heel veel succes, liefs, Karin
elmootje21

Unregistered

10-10-2008 15:24
hoi meiden.
maandag is mijn nod is als ik uitga van cyclus van 27 dagen wat ik de vorige 2x ook had.
als het goed is heb ik op mijn vruchbaarste dag sex gehad,ik zit nu dus 3 dagen voor mijn nod.
ik heb al paar dagen last van mijn borsten,veel plassen,misselijk,en rommelend gevoel in de maag.
maar zit te twijfelen of ik morgenochtend zal testen met matcare (4 dagen voor verwachte menstruatie).
weet wel dat als ik test dat ik het beste met ochtend urine kan doen.
wat zouden jullie doen?
groetjes
kaatje85

Unregistered

10-10-2008 15:42
Ik zou als ik jou was op zijn vroegst zondag testen!!
Je hebt wel bekende symptomen!!!
Ik duim voor je!!
elmootje21

Unregistered

10-10-2008 15:45
dank je wel voor je antwoord kaatje.
op een ander forum zei iemand van anders test je op zaterdag,en als die negatief test en je bent maandag nog niet ongesteld
kun je altijd op maandag nog weer testen,of nog even wachten
ik weet het gewoon niet.
soms heb ik het gevoel van ja ik ben het en de andere x weer van niet,maar je lichaam en je voel kunnen je ook voor de gek houden.
daarom was ik wel benieuwd wat andere meiden zouden zeggen.
maar had jij nou laatst positief getest? als dat zo is: van harte gefeliciteerd.
groetjes
kaatje85

Unregistered

10-10-2008 15:50
Ja ik heb afgelopen woensdag 8 oktober positief getest en de dag erna nog een keer!!

Ik zou als ik jou was zondag testen en dan als hij - is, is hij natuurlijk niet Wink , dan kan je dinsdag weer testen.
Je moet het niet te vroeg willen weten hoor.
Ik vind het bij mij eigenlijk te vroeg, eigenlijk ben ik nog maar 2 weken en 2 dagen.
Er kan nog zoveel mis gaan!!
Vooral tijdens de weg naar de baarmoeder, als dat goed is gegaan is het al een wondertje.
Nu is het voor mij op naar de 12 weken, dat ben ik precies op 25 december, 1e kerstdag!!
Volgens de gyn ben ik dan al 14 weken maar ik vind die 2 weken extra een beetje raar, ik weet precies wanneer ik zwanger ben geraakt dus ik tel vanaf die datum!!

Hou me op de hoogte!

Liefs, Karin
elmootje21

Unregistered

10-10-2008 16:16
echt leuk voor je dat je positief hebt getest.
en je moet er niet vanuit gaan dat het mis gaat,het gaat vast wel goed.
ja aan de ene kant heb je wel gelijk met het te vroeg weten.
maar ik rook ook,dus als ik ooit zwanger mocht raken wil ik wel stoppen met roken.
en ik heb echt heel veel hoofdpijn en dan ook heel erg,dus dan moet ik wel oppassen met paracetemol.
maar misschien is het deze maand wel niet raak.
maar ze zeggen wel je kunt het beste met ochtendurine testen en vooral als je voor je nod test.
maar ik werk zaterdagnacht,en kom dus zondag laat uit bed.
weet jij of dat wat uitmaakt? omdat het dan al middag is he.
maar ik hou je zeker op de hoogte.
en ik duim ook voor mezelf dat het positief is.
liefs
Frummel

Unregistered

10-10-2008 17:16
elmootje:
1. Paracetamol is veilig.
2. Het gaat erom dat je met je eerste urine test, omdat die het meest geconcentreerd is (na ca. 6 uur of meer slaap). Ze noemen dat dan ochtendurine, maar als dat jouw middagurine is, is die prima Wink

Kaatje:
Da's wel handig zeg, beweren dat je 2w en 2d bent. Dan duurt je volledige zwangerschap ook maar 38 in plaats van 40 weken. Ideaal Smile De oplossing wordt daarmee erg simpel: als jij en je gynaecoloog nu niet optellen (1, 2, 3 weken), maar aftellen, zijn jullie het gewoon weer eens, want 40 - 4 = 38 - 2 Big Grin
Eva_697

Unregistered

10-10-2008 18:09
Mijn arts zei dat hcg 's nachts aangemaakt wordt, wanneer je slaapt in elk gevalWink dus als je laat op bed ligt maakt dat niets uit, je maakt dan gewoon nieuwe hcg aan. dus kun jij gewoon s middags testen Wink

kaatje, dan ben je dus vanaf 10weken al in de veilige zoneWink die twee weken worden dus meegeteld, maar krijg je dus cadeau, want ze tellen de hele cyclus mee( ik vind het ook raar maargoedWink). 12 weken geldt dan voor jou niet, want jij trekt die 2 weken erafSmile
elmootje21

Unregistered

10-10-2008 20:16
hoi meiden.
dank jullie wel voor jullie antwoorden.
ik zit nu alleen nog te twijfelen of ik zaterdag of zondag ga testen.
eva jij hebt toch ook voor je nod getest? hoeveel dagen voor die tijd heb jij getest dan?
maar dan zul je net zien als ik test geeft die negatief aan,maar ja dan ga ik maar weer voor de volgende ronde. maar mijn gevoel zegt soms dat het deze ronde wel raak is.
maar hou jullie op de hoogte.

liefs
Eva_697

Unregistered

10-10-2008 20:40
ik heb 6dagen voor mijn NOD heeeeeeeeeeeeel licht positief getest met matcare ultra, 2dagen later was de streep duidelijker (4dagen voor NOD) duurde de eerste keer ook lang voordat de streep zichtbaar was... Smile

succes, en ik zou gewoon over 2dagen nog eens testen elmo
elmootje21

Unregistered

10-10-2008 20:46
dus dan zou ik morgen wel kunnen testen.
maar bij de 1 geeft die eerder positief aan dan bij de ander.
en sommige zeggen wel als je te vroeg test kan het altijd nog misgaan.
maar in een later stadium kan het ook mis gaan(niet lullig bedoeld,en om andere bang te maken.) maar het kan altijd gebeuren.
maar hou jullie op de hoogte.
oh ja eva hoe gaat het trouwens met het stoppen met roken? gaat het een beetje goed?
liefs
Eva_697

Unregistered

10-10-2008 21:02
stoppen met roken perfectBig Grin ben al helemaal gestopt en vriendlief ookBig Grin

je kunt inderdaad al testen en het kan inderdaad altijd foutgaan, je weet nooit wanneer en of het gebeurd Wink voordeel als je vroeg positief test, dan weet je in elk geval dat er een bevruchting is opgetreden Smile wat ik wel mooi vond, ik heb elke dag getest en je ziet de test steeds positiever worden, wat ook weer laat blijken dat alles goed gaat Wink

liefs
kaatje85

Unregistered

11-10-2008 10:22
@Eva: Bij iedereen is het hoor, iedereen krijgt er 2 weken gratis en voor niets bij!!
ze tellen namelijk van je 1e dag van je laatste menstruatie omdat ze nooit precies weten wanneer je je eisprong hebt gehad, vaak is het 2 weken voordat je ongi moet worden.
Je bent natuurlijk nooit zwanger als je ongesteld wordt!!
Maar volgens de gyn mag ik gewoon aanhouden dat ik 4 weken en 3 dagen zwanger ben, staat wel wat zekerder moet ik zeggen.
Over het algemaan is iedereen dus maar 38 weken zwanger en geen 40!!

en even een vraagje aan jou eva: Vond je het niet eng om al zo vroeg te testen???
En knap van je dat je gestopt bent met roken, vond je het moeilijk???
Ik ben op 2 januari van dit jaar al gestopt, toen wist ik nog niet dat we de mmm in moesten maar waren wel van plan om zwanger te raken!!!!

Liefs, Karin
Eva_697

Unregistered

11-10-2008 21:40
kaatje85 schreef:@Eva: Bij iedereen is het hoor, iedereen krijgt er 2 weken gratis en voor niets bij!!
ze tellen namelijk van je 1e dag van je laatste menstruatie omdat ze nooit precies weten wanneer je je eisprong hebt gehad, vaak is het 2 weken voordat je ongi moet worden.
( dat is toch wat ik vertelde of niet?? 8-) )
Je bent natuurlijk nooit zwanger als je ongesteld wordt!!
Maar volgens de gyn mag ik gewoon aanhouden dat ik 4 weken en 3 dagen zwanger ben, staat wel wat zekerder moet ik zeggen.
Over het algemaan is iedereen dus maar 38 weken zwanger en geen 40!!

en even een vraagje aan jou eva: Vond je het niet eng om al zo vroeg te testen???
En knap van je dat je gestopt bent met roken, vond je het moeilijk???
Ik ben op 2 januari van dit jaar al gestopt, toen wist ik nog niet dat we de mmm in moesten maar waren wel van plan om zwanger te raken!!!!

Liefs, Karin

haha ja vond het eng, maar tegelijkgertijd was ik blij want dan wist ik dus dat ik wel bevrucht was, en dat is ook belangrijk Big Grin hihi, stoppen met roken valt niet zo zwaar, hou in me achterhoofd dat daardoor de kans op een miskraam en evt ziektes/ slecht ontwikkelde organen minder groot isBig Grin

ik ga slapen
kus kus
kaatje85

Unregistered

12-10-2008 08:17
Ja is ook een eng idee want je bent 2 weken korter zwanger dan dat ze zeggen, maar goed het gaat al jaren zo dus als je gyn het zegt moet je hem maar geloven!!
Je bent bevrucht en je vruchtje is al aan het innestelen dus je bent al best wel ver!!!
Daarnaast staat 4 weken en 4 dagen mooier dan 2 weken en 4 dagen, toch?? hihi

Liefs, Karin
elmootje21

Unregistered

15-10-2008 11:03
hoi meiden.
hoe is het met jullie?
ik zit nu zelf een beetje in onzekerheid.
ik ging er vanuit dat ik een cyclus van 27 dagen had omdat ik dat de vorige 2x ook had,maar ik zit nu op dag 29.
normaal merk ik het als ik ongi moet worden,maar ik merk nu helemaal niks.
vandaag door de ha gebeld,omdat ik wou weten of ik nou een regelmatige cyclus heb
de ha zei dat dat niet zo was. en als ik na het weekend nog niet ongi was,kon ik urine komen brengen en dan gingen ze een test doen,maar ik kon thuis ook wel een test doen,maar het moest wel met ochtendurine.
ik heb ook allemaal symptomen.
ik heb gisterochtend ook een test gedaan,maar waarschijnlijk verkeerd.
ik lag tegen 12 uur in bed,en was gisterochtend om half 10 wakker en heb toen de test gedaan.
maar ik ben ook nog om half 6 wakker geweest,heb toen geplast en weer naar bed gegaan en werd toen om half 10 wakker.
dus volgens mij had ik eigenlijk om half 6 moeten testen of niet?
hoop van jullie te horen meiden.
want zit echt in onzekerheid,wat zouden jullie doen?

liefs,
snippie

Unregistered

15-10-2008 11:08
@elmootje was hij negatief of gaf hij niets aan!
misschien morgen ochtend met je eerste plasje(dus bijvoorbeeld om half 6!)
liefs snippie
kaatje85

Unregistered

15-10-2008 11:09
Lieve schat, tegenwoordig maakt het geen drol meer uit wanneer je test!
Ik had mijn 1e positieve test op de dag voor mijn NOD dag 28 dus en ik had getest om kwart voor 6 s´avonds!!
En hij was duidelijk positief.
Dus ik weet niet in wat voor tijdperk je ha leeft maar tegenwoordig hoeft dit niet meer!!
En hoe kan je ha zeggen of je cyclus regelmatiger is???

wat voor symptomen heb je nu???

Liefs, Karin
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
15-10-2008 11:09
spannend elmootje!
Ik heb vanaf het stoppen met de pil een half jaar geleden ook iedere keer een cyclus van 26 dagen gehad maar de laatste was in een keer 28 dagen?? Over het testen, waarschijnlijk is de concentratie van je ochtendplasje hoger om 6 uur dan om 10 uur. Dus het kan wel uitmaken, maar het ligt natuurlijk ook aan de gevoeligheid van de test zelf. Ik zou morgen weer testen met het eerste plasje en anders kun je altijd nog naar de huisarts als het niet goed lukt met testen en je nog niet ongesteld bent.

SPANNNEEEEEEND!
sterkte met afwachten!
\
groetjes Marieke
elmootje21

Unregistered

15-10-2008 11:16
hoi meiden.
mijn test gaf negatief aan,maar ik hoorde ook wel dat die bij sommige vrouwen pas later positief test.
sinds dat ik gestopt ben met de pil had ik eerst een cyclus van 33 dagen, toen 26 dagen daarna 29 dagen en die 2x daarna allebei 27 dagen,en ik zit nu weer op dag 29 en ik merk nog niks dat ik ongi ga worden.
de symptomen die ik heb zijn: veel plassen,moe,misselijk,zere borsten,en vorige week buikpijn alsof ik ongi ging worden maar wat dus nog steeds niet is,steekjes onderin mijn buik,en soms raar gevoel in mijn buik.
de ha had het erover als ik een week overtijd was,om te testen ofzo.
maar zouden jullie morgen of overmorgen weer testen?
zo ja met welke test?
dank je wel voor jullie antwoorden.

liefs,elmootje
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
15-10-2008 11:26
moeilijk te zeggen, maar ik zou het morgenochtend proberen. Je zit toch in de spanning. Als je de ovulatiekalenders mag aanhouden en uitgaat van je langste cyclus van 33 dagen (langer is ie die cyclus bij jou niet geweest), kun je op dag 32 testen. Dus dat is zaterdag!! En de huisarts houdt waarschijnlijk even een veilige marge aan, kost geldt he en hij mag waarschijnlijk maar 1x declareren bij de ziektekostenverzekeraar!

groetjes Marieke
kaatje85

Unregistered

15-10-2008 11:29
Ja ik zou idd ook je langste cyclus aan houden!!
Je symptomen komen wel heel bekend voor bij mij!!
elmootje21

Unregistered

15-10-2008 11:38
@ kaatje.
wanneer zou jij testen dan? en met welke test?
de 1 zegt die test is goed en de ander zegt die test is goed.
ik weet het soms gewoon niet meer.probeer soms wel mijn gedachten ergens anders op te zetten maar is ook wel moeilijk.
ik ben nu ook aan het stoppen met roken,maar dat is ook niet zo makkelijk als je in onzekerheid zit.

liefs
kaatje85

Unregistered

15-10-2008 11:40
Ik zelf zou niet testen met claer blue omdat deze een heel hoog HCG eist.
Ik test zelf altijd met eigen merk, is het goedkoopst en vaak heet secuur in het meten.
Ik had de laatste keer 2 testen voor 11 euro.
Heb hiervoor ook met Matcare getest maar die waren op anders had ik die gebruikt maar ik kon niet wachten tot een volgende dag, vandaar!
Dus mijn advies, eigen huismerk of Matcare!!
elmootje21

Unregistered

15-10-2008 11:43
ik heb hier nog een test van matcare liggen.
die kan je 4 dagen voor je nod gebruiken.
ik zie het wel,misschien word ik straks of vanacht ongi,wat ik natuurlijk niet hoop.
en misschien word ik het vanacht niet,maar krijg ik morgen wel de buikpijn die ik vaak voel.
wat rot die onzerkheid.
bedankt dat jullie naar mijn verhalen en vragen willen luisteren.
liefs
kaatje85

Unregistered

15-10-2008 11:47
Ik wil je geen valse hoop geven maar 5 dagen voor mijn NOD leek het ook net of ik ongi werd maar dan anders.
Soort krampjes, trekken van je baarmoeder!!

Ik zou dan lekker met Matcare testen!!

Heel veel succes!!

Liefs, Karin
elmootje21

Unregistered

15-10-2008 11:54
ja dat lijkt er wel op wat je zei.
en soms ook onderin mijn buik raar gevoel.
ik word hier echt gek van.
ik heb ook zin in een sigaret Sad
ik ga nu even naar de winkel
spreek jullie straks weer meiden.

liefs,
dancequeen

Unregistered

15-10-2008 14:52
Hey meiden,

heb mijn eisprong nu achter de rug.
De temp. vloog vanochtend van 36.6 naar 37,2. Beetje laat, dag 18, maar vandaag had ik licht-roze afscheiding ??? (maar goed dat het toiletpapier wit is anders kon je het verschil nauwelijks zien haha) Wink Dus nu maar weer 1,5 week hopen en wachten.

@Elmootje
Jij al goed nieuws?

Liefs
snippie

Unregistered

15-10-2008 14:58
@ dancequeen hoelang is je cyclus?

en heb je wel elke dag op de zelfde tijd stip getempt?
dus gisteren was hij 36,6 en van morgen 37.2 het kan ook een innesteling zijn?
dacht ik zoBig Grin!

liefs snippie
dancequeen

Unregistered

15-10-2008 15:39
@snippie,

mijn cyclus is 28 dagen en meet elke ochtend tussen 7:30 - 8:00 uur getempt, dus dat is wel redelijk precies. Het was ook écht héél erg licht en slijmerig (sorry voor de details) Smile
Ik weet het ook allemaal niet meer haha..... gewoon weer afwachten dus....!
dancequeen

Unregistered

15-10-2008 15:41
Hoe is het met jou Snippie?
Volgens mij lopen onze cyclussen ongeveer gelijk, kan ik me herinneren.
snippie

Unregistered

15-10-2008 15:44
ik zelf persoonlijk denk niet dat het je ei was!

maarjah elke lichaam is anders!
spannend hoorBig Grin!wanneer is je NOD?

Met mij gaat het opzich goed.denk alleen een beginnend buik griepje te krijgen!zeker weten doe je het nooit maar ga er maar vanuit.
ik nu zelfs me ei op de 12de dag gehadBig Grin!

liefs snippie
Eva_697

Unregistered

15-10-2008 15:48
dancequeen, ik had op dag 19 (4 dagen na eisprong) een bloedingkje, heeel weinig hield anderhalve dag aan ongeveer, echt beetje rozig zeg maar... blijkbaar was dat bij mij een innesteling, want ben nu zwangerSmile ik testte 8 dagen na dat bloedinkje licht positiefWink ik hoop voor je dat dat voor jou ook geldt Big Grin Big Grin spannend hoor Wink (wil je geen valse hoop geven :oops: , maar dit is mijn ervaringWink)
dancequeen

Unregistered

15-10-2008 15:49
We wachten het gewoon af.
Mijn ei moet gisteren geweest zijn, omdat mijn temp vanochtend zo omhoog schoot.
Heb volgende week zaterdag (25.10) mijn NOD.
Je ei op dag 12 al gehad, ik op dag 18 (denk ik), zo kun je zien dat elk lichaam anders is.
Hoop niet dat je een buikgriepje krijgt, maar het heerst wel op het moment.......

Liefs
dancequeen

Unregistered

15-10-2008 15:51
Laten we het hopen Eva! Maar mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden.
Ik heb je gevolgd de afgelopen weken haha....heb je nog overgehaald om een testje te doen hihi en dat was maar goed ook! Verloopt je zwangerschap goed....je hebt binnenkort je eerste echo toch? Veel succes, het zal vast en zeker mooi worden. Geniet ervan! Big Grin
snippie

Unregistered

15-10-2008 15:53
Jah ik voel me ei altijd !weet altijd wanneer het zover isBig Grin!en volgends berekening zou ik morgen ongeveer me innesteling hebben.afwachten dus of het deze maand goed gaat,is al 2keer niet goed gegaan.(ben dus wel al bevrucht geweest)
ben ook wel aan het tempen,maar dat doe ik meer om te kijken of ik een NOD hebBig Grin!
liefs snippie
dancequeen

Unregistered

15-10-2008 15:55
Ja, ik doe het ook alleen om te kijken of ik überhaupt een eisprong heb.
Temp. kan ook 2 à 3 dagen later pas gaan stijgen.
We zullen het wel zien...moet wel zeggen dat ik erg pijn in mijn benen en rug heb....beetje vermoeiend, maar dat kan ook met het weer te maken hebben :lol: haha
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (2): 1 2 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave