Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden ongesteld en toch zwanger?

ongesteld en toch zwanger?
louna27

Unregistered

12-09-2008 11:01
Hoi,

Vier maanden geleden ben ik gestopt met de pil en sinds twee maanden willen mijn man en ik graag een kind. De eerste maand na het stoppen met de pil was mijn cyclus nog 37 dagen, daarna is deze steeds regelmatig geweest (tussen 28 en 30 dagen).

Tijdens mijn laatste cyclus heb ik van alles gevoeld tijdens en na mijn eisprong (ik gebruik persona): allerlei prikjes, steekjes, pijntjes, lage rugpijn (ver voor NOD al terwijl ik dat nooit heb), klein beetje roze afscheiding ongeveer vijf dagen na de eisprong. Ik was er heilig van overtuigd dat ik zwanger was, want wat ik voelde was totaal iets nieuws. Totdat ik op de 28e dag toch ongesteld werd. De hoeveelheid bloed en kleur en de duur van mijn menstruatie was wel ongeveer hetzelfde als altijd. Toch voelde ik mij anders, namelijk geen kramp van menstruatie, maar diezelfde tikjes links en rechts van mijn buik en soms in het midden en vlak bij mijn navel. Nu zit ik in de zevende dag van mijn cyclus en de menstruatie is weg maar ik voel nog steeds dat getik en geprik en heb jeuk aan mijn buik. Soms gaat het getik over in een soort ontstekingspijn. Ook kreeg ik net voor en tijdens mijn menstruatie ineens een pukkelaanval die ik niet eerder zo sterk heb gehad. Verder heb ik ontzettende haaruitval en een aantal dagen hoofdpijn. Ook is mijn urine supergeel, ook al ga ik kort na elkaar en drink ik veel.

Zou ik toch zwanger kunnen zijn, ondanks dat ik gewoon ongesteld ben geworden?
Heeft iemand dezelfde ervaring (gehad)?
jorike

Unregistered

12-09-2008 11:03
Meid, ik zou er even een testje tegenaan gooien! Dan heb je meer zekerheid! Succes..
louna27

Unregistered

12-09-2008 11:06
Ja dat ben ik ook van plan, want ik zou het echt super vinden als het zo is. Big Grin
Maar aan de andere kant ben ik bang dat als het zo is, er iets mis is, omdat het toch niet heel erg normaal is als je toch ongesteld wordt. Maar bedankt voor je reactie!
Eva_697

Unregistered

12-09-2008 11:08
indd even testen, klinkt wel vreemd inderdaad, maar er worden genoeg vrouwen toch nog ongesteld, en betekend niet altijd dat er dan meteen iets mis is.. ik ben heel benieuwd en hoop voor je dat het een zwangerschap is Smile wanneer ga je testen?
louna27

Unregistered

12-09-2008 11:17
Dat is wel zo, maar de verhalen die ik op het internet heb gelezen, waren niet allemaal even rooskleurig.
Ik heb nu ook steeds zo'n ongi worden gevoel, zo'n drukkend gevoel, ik word gek van die onzekerheid.

Ik denk dat ik morgenochtend ga testen. Ik heb al een testje liggen van het Kruidvat, dus spannend. :?: Ik zal het zeker laten weten!
Eva_697

Unregistered

12-09-2008 11:22
ja dat klopt natuurlijk, als je trouwens zwanger bent, kun je nu zeker op elk moment van de dag een test doen, dan moet er meer dan genoeg HCG zitten nu Wink ... maar je moet testen als je dat zelf wilt hoor Wink hoe lang ben je ongesteld geweest trouwens?
louna27

Unregistered

12-09-2008 11:29
Ja dat is waar ook! Ik kan inderdaad vanavond ook gewoon testen...des te eerder ben ik van die onzekerheid af.
Smile
Ik ben gewoon 5 dagen ongi geweest, zoals altijd, dat is wat me eigenlijk doet vermoeden dat het niet zo is. Maar wie weet :|
Eva_697

Unregistered

12-09-2008 11:37
ik wens je in elk geval heel veel succes en ik duim op een positieve test Big Grin
louna27

Unregistered

12-09-2008 12:17
dank je. voor jou is het ook spannend over 9 dagen zie ik. :o
Eva_697

Unregistered

12-09-2008 12:40
jups Big Grin maar ik wil 2 dgen langer wachten, zondag de 21e wil ik gaan testen (als ik nog niet ongi ben dan). Dit is de spannendste tijd van heel de maand haha Ook omdat ik 4/5 dagen na mijn eisprong een beetje bruinig/roze bloedverlies heb gehad. Dit zou een innesteling kunnen zijn, dus stiekem heb ik wel een beetje hoop :oops: nu heb ik nog kleine steekjes links/rechtsonder in mijn baarmoeder, maar het zou theoretisch gezien van alles kunnen zijn.. Maar ik HOOP op een zwangerschap, mijn vriend is er helaas al helemaal van overtuigd, dus zal een klap worden als ik toch ongesteld word.. :oops:
louna27

Unregistered

12-09-2008 12:47
Ik wilde op zondag gaan testen als ik nog niet ongi zou zijn, maar toen werd ik zaterdagochtend toch echt ongi. Ik heb daarom niet meer getest. Maar ik was echt superteleurgesteld, juist omdat ik zoveel had gevoeld en echt ervan overtuigd was dat ik zwanger was.
Maar ik hoop voor jou dat je menstruatie uitblijft en dat je zwanger bent!! Ik weet wat voor tijd je doormaakt. Ik duim voor je!
Eva_697

Unregistered

12-09-2008 13:03
dankjewel!! ik duim voor jou dat je snel duidelijkheid hebt, en natuurlijk gewoon zwanger bent Wink

liefs
louna27

Unregistered

14-09-2008 11:17
Nou, ik heb dus afgelopen vrijdag getest, en de test gaf negatief aan. Dus ik ben niet zwanger, maar ik voel wel dat er iets niet goed gaat daar in mijn buik. Ik ga dus maar aankomende week langs de huisarts.

groetje
Louna
Nik

Unregistered

23-09-2008 18:25
en waren jullie positief?
Ik ben nieuw hier, wil, net zoals iedereen denk ik, zo heel graag zwanger worden. Ben 35 nu, bijna 36 dus het is echt wel tijd, heb al jaren zin en vorige maand hebben we voor de eerste keer geprobeerd, ik ben NOOIT overtijd maar nu was het zo ver.... maar 3 dagen later was de vreugde over.... hoe erg je er toch van kan aangedaan zijn he....
Ik wens jullie veel sterkte !
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave