Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Hoera!! Ik ben zwanger!! volgens mij wel!!

volgens mij wel!!
2 wonder

Unregistered

05-09-2008 08:33
hallo

ik ben kim en moeder van een zoontje van 2 jaar.en nu precies een jaar bezig voor een tweede.
na 2 miskramen waarvan 1 curretage heb ik vanmorgen weer een testje gedaan.

en jawel een streep,nog niet heel duidelijk maar er staat een streep (ook niet gek een week voor je ongie dag!)

ik heb gevoelige borsten en wist dat het zo moest zijn dus kon niet wachten!~

maar ben zo bang,na 2 miskramen,dat ik nu voor mezelf heb besloten om nog een maand te wachten voordat ik naar de vk ga

wie heeft dit ook meegemaakt??
na mijn berekening zou ik in mei zijn uitgerekend en mijn zoontje word in juni 3 dus zal wel mooi zijn als ik nu zwanger zou zijn!

xxxx
ran83

Posting Freak

Topics: 23
05-09-2008 08:56
Ik wil je pret niet bederven, maar heb je 1 week voor je nod getest, maar kan dat wel dan? Volgens mij zijn de zuiversten tot 3 dagen voor je nod toch? Ik weet het niet zeker.

In iedergeval succes en hopen dat het zo is. En als het zo is dat het goed blijft gaan.

Miranda
Ilse1980

Senior Member

Topics: 2
05-09-2008 11:48
Gefeliciteerd!!

Groetjes Ilse
french

Posting Freak

Topics: 19
05-09-2008 13:35
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

(je hebt wel een test gedaan na je laatste miskraam?, weet niet hoe lang die gelden is maar anders kun je daarvan nog HCG in je urine hebben)
2 wonder

Unregistered

05-09-2008 15:33
ik heb een miskraam gehad in juni dus dat kan gelukkig al niet meer,dat er nog hormoon in mijn urine zit!

verder heb ik gerekend op een cyclus van 35,en dan heb ik dus een week te vroeg getest!
ik ben altijd onregelmatig dus misschien ben ik al wel overtijd,erg lastig dus

maar mijn gevoel zegt dan ik zwanger ben,en dan is het goed he!
heb mijn sigaretten gelijk weggegooid en gelijk folium gehaald

ik ga ervoor,ik weet zeker dat het goed zit!!!
100% ben je nooit maar voor 75% weet ik het zeker

xxx

xxxx
Tijger1

Unregistered

05-09-2008 15:56
gefeliciteerd!
geniet er lekker van en hopen dat het nu wel goed blijft gaan
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
05-09-2008 16:00
Gefeliciteerd!

maar eh...als je al een jaar bezig bent waarom dan niet eerder foliumzuur? (zal het niet over het roken hebben...)
Ik hoop voor je dat het allemaal voorspoedig gaat, snap je zorgen hoor, zal ik ook hebben nu denk ik.
groet,
Hoop
anje

Unregistered

06-09-2008 10:07
Van harte gefeliciteerd en hoop dat het nu gewoon netjes blijft zit waar het zit!
french

Posting Freak

Topics: 19
06-09-2008 18:55
hoop1970 schreef:Gefeliciteerd!

maar eh...als je al een jaar bezig bent waarom dan niet eerder foliumzuur? (zal het niet over het roken hebben...)

Ik ben ook pas gestart met fliumzuur en gestopt met roken toen ik wist zwanger te zijn!
Roken is verslavend he Wink
Donna2

Unregistered

09-09-2008 09:30
Toen ik met de pil stopte ben ik meteen foliumzuur gaan slikken. Roken en drinken deed ik wel gewoon hoor, het moet wel leuk blijven Wink Toen ik zwanger bleek te zijn ben ik daar wel mee gestopt uiteraard, en dat is vroeg genoeg. De eerste 3 maanden heb ik geen druppel alcohol aangeraakt. Nu ben ik 17,5 weken zwanger en drink ik af en toe een glas wijn. Niet meer dan 1 uiteraard. Roken doe ik niet, en hoop ik gewoon eigenlijk nooit meer te doen. Big Grin

Liefs, Donna
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave