Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden ieniemienie

ieniemienie
Ieniemienie

Unregistered

08-01-2007 12:04
heb me hier aangemeld omdat ik er zelf niet kan uitkomen...mijn verhaal. ben al paar maanden met de pil gestopt, mijn vorige cyclus waren van 38, 32 en ben nu er van uitgegaan dat ik nu cyclus 28 heb, nu heb ik stiekem gisteren en vandaag getest,moet officiel als ik er van uit ga dat mijn nod op 10-01 is. misschien moeilijk om uit te leggen heb van die urinestaafjes (Dipsticktest)tgebruikt en na paar minuten kwam er een heel licht tweede roze streepje te staan en daarna zwangerschaptest van claer blue gepakt en deze geprobeerd maar deze gad maar een streepje aan.....moet ik tot woensdag wachten om weer zo'n test te gebruiken...want ik weet dat ik nu te vroeg heb getest en toch hele lichte roze tweede streep zie.............................help!!
sophia

Unregistered

08-01-2007 12:09
meid volgens mij heb je ovulatietestje (dipstick) gebruikt en die geven altijd 2 streepjes aan! als ze allebij even dik zijn dan zit je in je vruchtbare periode. als de 1 dunner/vager is dan de ander, dan ben je niet in je vruchtbare periode.

als je wel zwanger bent kun je al testen op de eerste dag overtijd.
je kunt het gemiddelde nemen van je cyclus tot nu toe, 38 + 32=70 delen door 2 = 35 dagen.
succes!!

liefs sopie
sophia

Unregistered

08-01-2007 12:19
ohw :oops:
sorry, tja kan zijn dat ie gevoelig zijn? geen idee
toch maar ff afwachten tot je nod, en dan weer testen
succes
Ieniemienie

Unregistered

08-01-2007 12:20
zal woensdag wel weer fftjes testen, maar in ieder geval bedankt
Sampie

Unregistered

08-01-2007 12:53
HOi

Ik ben juist altijd van het positieve maar romed moet je 2 dikke vette strepen hebben, zelfs bij mannen is het weleens positiefs getest.

Clearblue is zeer betrouwbaar en Matcare ook en die is ook nog eens veel goedkoper.

http://www.matcare.nl

Sorry en hoop dat je gewoon te vroeg getest hebt met claerblue maar romed hoor ik zulke nare verhalen over die zouden ze de handel uit moeten gooien.

Maar kan ook te vroeg zijn, maar koop alsjeblieft andere testen want anders is de teleurstelling zo groot.
carlijn

Unregistered

08-01-2007 13:37
hallo ben nieuw hier,

ik ben zinds 2 maand gestopt met de pil ik moet woensdag ongesteld worden maar ik heb heele zere tepels en heb blaasontsteking zou ik zwanger kunnen zijn ow ja gister avond was ik heel misselijk maar vanmorgen niet.

en......
ik wil het zo graag ga ik mezelf niet iets verbeelden?????????

zijn er mensen die ook super graag zwanger willlen of wilden worden die de hele dag en nacht nergens anders aan kunnen denken?????
Ieniemienie

Unregistered

08-01-2007 15:48
ik heb via google gezocht en hoor nu best rare verhalen over die dipstick zwangerschaptesten, heb ze weg gedaan en zal maar even afwachten...hou jullie op de hoogte, maar bedankt!
Sampie

Unregistered

08-01-2007 16:44
Hoi

ik zou gewoon tenminste als je kunt wachten over een weekje weer zo,n test doen, maar dan matcare of claerblue en dan misschien verkleurd hij wel en dan weet je het zeker

Ik hoop voor je Tongue

Groetjes Big Grin
sophia

Unregistered

08-01-2007 19:27
ik heb trouwens clearview gebruikt, voor t geval je t wilde weten :wink:
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten