Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Algemeen Kinderwens 2 jr opzij

Kinderwens 2 jr opzij
mama1988

Unregistered

01-09-2008 14:04
Dag Dames,

Mijn man en ik hebben besloten om onze kinderwens even op zij te zetten, Ik ben vanaf vandaag weer naar school gegaan om een nieuwe verlog opleiding te gaan volgen. Dit duurt 2jr.

IK ben blij dat ik nu de kans pak,

Ik ben verlopig niet meer online op het forum.
belletje

Member

Topics: 6
01-09-2008 14:09
Heel erg veel succes met de studie!

Groetjes
Belletje
mama1988

Unregistered

30-09-2008 21:02
sunshine1980 schreef:Hallo,

Ik vind het heel jammer dat je niet meer veel op de site komt. IK zou heel graag nu kinderen willen maar moet het vanwege een opleiding uitstellen. Had liever gisteren dan vandaag gestopt met de pil Sad.
Hoop dat je geen moeite hebt met de keuze misschien kan je me helpen om er ook positief tegen over te staan.

In iedergeval heel veel succees.

Liefs

hallo,

Daar ben ik weer even een paar weken weg geweest,
tuurlijk heb ik ook momenten dat ik denk ik kap er mee en ik wil ook kinderen. maar op dit moment klinkt misschien heel raar ben ik nog niet toe om op nieuw zwanger te raken. het is inmiddels 4 maanden geleden dat ik een miskraam heb gehad en het voelt niet goed om nu op nieuw zwanger te raken. Daarom heb ik besloten om wat te gaan doen, want van hele dagen thuis zitten wordt ik ook gek van! Ik ben daarom naar school gegaan. Ik heb een klasgenootte 31jr en heeft een dochter van 3 maanden. Zij moet 5 dgn in de week naar school ziet haar dochtertje amper nou dit wil ik mijn gezin ook niet bieden ik ben nu nog 19 ik kan nu nog naar school en over 2 jr is mijn man 33 en dan kunnen we ook makkelijk nog kinderen krijgen. als je snapt wat ik bedoel. ik voel gewoon dat ik er nu nog niet aan toe ben en zolang ik dat gevoel heb moeten we he tniet doen, zwanger raken is bijzonder en een kindje krijgen is een wonder!
mdtje

Posting Freak

Topics: 19
01-10-2008 10:13
Wat fijn dat je blij bent met je keuze! Goed dat je zo goed naar je lichaam en jezelf luistert. En volgens mij ben je nog jong zat (van 1988?), en over 2 jaar ook nog wel. Suc6 met je opleiding!

Groetjes,
mdtje
mama1988

Unregistered

01-10-2008 20:56
mdtje schreef:Wat fijn dat je blij bent met je keuze! Goed dat je zo goed naar je lichaam en jezelf luistert. En volgens mij ben je nog jong zat (van 1988?), en over 2 jaar ook nog wel. Suc6 met je opleiding!

Groetjes,
mdtje
dankjewel ja ik ben van 1988, Wink
i luister op dit moment ook naar mijn lichaam en die zegt gewoon dat ik er nog niet klaar voor ben, over 2jr heb ik mijn diploma en dan komt alles goed, mijn man vind het wel jammer(1977) maar hij begrijpt mij ook erg goed en heeft er vrede mee, alleen al onze vrienden hebben al kinderen dat maakt het steeds zo moeilijk maar we hebben samen een miskraam meegemaakt we komen overal wel uit en door heeen!
angie77

Posting Freak

Topics: 8
02-10-2008 06:11
doe je goed meissie ik was zelf ook 19 toen ik zwanger raakte van mn dochtertje ben nu 31 en mn dochtertje weord in februari alweer 11 maar als ik hetr over kon doen had ik mooi een aantal jaar gewacht begrijp me goed heb absopluut geen spijt vcan mn wondertje hoor maar als je 19 ben hoor je nog lekker van je leven tre genieten idd studeren en stappen enzo ben nu 31 en nu ben ik pas toe aan een 2e en heb ook al een reeks miskramen achter de rug maar probeer daar niet al tre zwaar aan te tillen .
groetjes angie
amanda16

Posting Freak

Topics: 18
02-10-2008 07:36
Super dat je weer naar school toe gaat. Enne leeftijd maakt niet uit. Net zoals angie was ik er ook vroeg bij net 20 toen mijn zoon werd geboren en ben nu bijna 29. Vorig jaar ook een miskraam gehad en na een jaar van ellende opnieuw zwanger.

Ook vind ik het geweldig dat je je lichaam rust geeft dit is ook zeer belangrijk voor jezelf.

En su6 met school he

Liefs Amanda
mama1988

Unregistered

26-10-2008 13:26
gefeliciteerd amanda16 met je zwangerschap!

Ik zit druk te leren voor de toets week, 6 toetsen in totaal. Mijn mede klasgenoote die WEL kinderen hebben, hebben nu moeite met leren, wat s avonds zijn ze kapot van de hele dag school en dan moeten ze er zijn voor hun man en kindje.
Ik wil dol graag kinderen maar ik wil ook graag deze opleiding doen en dit diploma halen. Ik wil het allebei en er is altijd wel een weg op het allebei tegerlijk te kunnen maar dat wil ik niet. Ik wil genieten van ons kindje als het er eenmaal is. En dan wil ik mij niet druk maken dat ik een toets heb, snappen jullie.

Ik vind het nog steeds moeilijk om zwangere dames te zien ook al ben ik blij voor ze dat hun wel een wondertje in hun buik hebben. Mijn man vind het erg vervelend voor mij en daarom na heel wat goede gesprekken hebben wij besloten om in het laaste half jaar van mijn opleiding kerst 2009 dus begin 2010 om op nieuw te proberen om zwanger te raken. 5 maanden later ben ik afgestudeert dus met 4 maanden zwangerschap(mocht het in een keer lukken) kan ik nog makkelijk naar school.

Deze gedachten doen mij goed, het duurt nog een jaar... maar dat geeft niet ik heb er vrede mee.
gelukkig steunt mijn man mij erg goed hiermee,
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave