Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Ovulatietesten heeft het nog zin om te testen met ovutesten??

heeft het nog zin om te testen met ovutesten??
glitter

Unregistered

31-08-2008 18:52
Hallo,

Ik hoop dat jullie een antwoordt voor mij hebben. Zoals jullie kunnen zien heb ik nog een hele onregelmatige cyclus. 15 aug. ben ik ongi geworden en op dat 11 van mijn cyclus begonnen met ovutesten. Nu heb ik afgelopen week heel licht rose en licht bruine (water achtig) afscheiding gehad. Tot nu toe nog steeds negatieve ovutesten. Heeft het nog zin om te blijven testen???
L_Pro

Unregistered

01-09-2008 10:40
Het zou kunnen dat je ovulatie al geweest is. Wat ook kan is dat ie nog moet komen.
Ik had op 8 augustus mijn ongi, en heb op 24 sept pas positief getest. Das dus pas op dag 17. Mijn gem. cyclus is 33 dagen. Zou als ik jou was gewoon nog even doortesten. Wat is je langste cyclus?
L_Pro

Unregistered

01-09-2008 10:42
Stom, ik zie het al; 50 dagen.
Als ik je gemiddelde neem, kom ik uit op 39 dagen uit. Dus dat zou betekenen dan je ovulatie waarschijnlijk nog komt..
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
01-09-2008 16:57
Hai,

Zoals je kunt zien ben ik ook zeer onregelmatig, gewoon doortesten hoor, zolang je geen 2 gelijke strepen hebt gehad is je ovulatie niet geweest... (gaat wel in de papieren lopen he )weet niet welke testen je nu hebt, maar als je toch grootverbruiker bent... ik heb voordeelpakketten via internet besteld scheelt echt een hoop geld!
Heel veel succes.
Hoop
glitter

Unregistered

01-09-2008 16:59
Bedankt voor jullie reacties.

Ik ben nu op dat 11 begonnen met testen, ben ik dan misschien te laat?

Heb vandaag flinke buikpijn en verlies minimaal bruinige afscheiding Sad
hoop1970

Posting Freak

01-09-2008 17:07
Hai,
Lijkt me niet...ik zie 1 cyclus van 28 dagen, is dit na het stoppen met de pil? of een 'echte' natuurlijke cyclus geweest?
dag 11 is vrij vroeg, dus zou onwaarschijnlijk zijn, maar ja... dat lijf kan rare dingen doen he...
ik begin meestal rond de 14e dag (omdat dat de 'normale' eisprong dag moet zijn ongeveer)
Heb je al streepjes gezien, al of niet duidelijk?
Hoop
glitter

Unregistered

01-09-2008 17:13
Die 28 dagen was inderdaad na stoppen met de pil. Eerst werd ik na 5 dagen ongi, toen ik stopte en daarna 28 dagen. Heb helemaal nog geen streep gezien, behalve de teststreep Wink Denk dat ik zo toch maar ga testen, maar ik snap niet dat ik nu bruine afscheiding heb en kramp in mijn buik Sad
hoop1970

Posting Freak

01-09-2008 17:16
als je nog aan het 'ontpillen' bent kun je ook tussentijds wat bloedverlies hebben... dat is in het begin toch even afwachten allemaal... als je nog helemaal geen strepen hebt gehad gewoon doortesten, of misschien deze maand geen eisprong en alleen ongi...
Hormonen :roll:
Nogmaals succes
glitter

Unregistered

01-09-2008 17:39
bedankt hoop voor je advies :!:
glitter

Unregistered

02-09-2008 14:20
Hey meiden ik ben vandaag gewoon ongi geworden :o Heb ik dan toch eerder dan dag 11 moeten testen? ik snap er niets van. Ik stop nu maar met de ovutesten en als ik niet meer ongi ben begin ik maar vroeg met ovutesten.

Wat zouden jullie doen in mijn geval?
hoop1970

Posting Freak

02-09-2008 15:28
Hee,
Balen, jammer...
Wat ik al zei misschien deze maand geen eisprong?
Je moet je korste cyclus aanhouden en dan gewoon kijken op de verpakking wanneer je moet testen...weet het zo niet meer uit m'n hoofd.
Succes met de volgende ronde, gewoon weer vol goede moed verder!!
Hoop
glitter

Unregistered

02-09-2008 16:37
Bedankt weer voor de goede tip :!:
Julia1983

Unregistered

24-09-2008 10:36
Lieve meiden,

Ik ben nieuw op dit forum en zit al een tijdje te sukkelen met die ovulatie testen. Het gekke is dat ik 3 dagen achter elkaar een positieve utislag heb, (kruidvat ovulatietest) en ik zit nu op dag 20 van mijn cyclus. Ik heb een nette cyclus van 28 dagen, maar je kan toch niet ovuleren 8 dagen voor je ongesteld wordt?? Hoop dat iemand dit herkent of advies kan geven..Ook ben ik erg benieuwd naar de betrouwbaarheid van die kruidvat testen...

Liefs
hoop1970

Posting Freak

24-09-2008 11:34
Hai,

Wist niet dat kruidvat ook ovu testen had, heb wel de zwangerschapstesten van hun gehad en die bevielen prima.
Als je een nette cyclus hebt, waarom dan ovu testen??
Meestal is de eisprong 14 dagen voor ongi, maar dit kan ook per vrouw verschillen, dus misschien in jouw geval korter
Test je wel op dezelfde tijden?
Kan zijn dat je 3 dagen positief test, maar dat 1 dag eruit springt?
Ik weet het eigenlijk niet zo goed (aan mij heb je ook wat Big Grin )
Heel veel succes... we blijven testen Wink
Hoop
Julia1983

Unregistered

24-09-2008 13:00
Beste Hoop,

Bedankt voor je reactie! Tja..ik ben nou al iets langer bezig dan een half jaar en niet zwanger dus ik dacht vooruit, ik was benieuwd hoe dat werkte hihi...Plus had ik het idee dat mijn timing niet goed zat, want ondanks die 28daagse cyclus lijkt het erop alsof ik 1 week voor mijn volgende ongesteldheid aan het ovuleren ben. Hogere temperatuur, misselijk en krampen...die ovulatie test geeft dat dus ook aan, dus ik ovuleer 8 dagen voor mijn ongesteldheid, dat heb ik nog niet eerder ergens gelezen helaas... Confusedhock:
magoed bedankt voor je reactie en we wachten het maar weer af..hihi! Hoe zit het met jou= wat is jou verhaal= of had ik dan even moeten teruglezen haha! Big Grin

liefs
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave