Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden hoi

hoi
roos1234

Unregistered

28-08-2008 14:56
Hoi Iedereen,

Ik zal me zelf even voorstellen: Ik ben Roos 26 jaar!!

Ik ben nu 6 maanden gestopt met de pil waarvan ik drie maanden actief bezig ben!
Ik heb volgens mij een regelmatige cyclus van 29,30,28,30,32 dagen.

Nu heb ik 1,5 week na mijn ongesteldheid een beetje bloed verloren in de wc
Dus nog voor mijn vruchtbaarheid. Dit kan geen innesteling zijn toch? Dat is meestal na je eiersprong als ik het goed heb.

Heb daar ook niks van gevoeld. Nu moet ik 2 september ongesteld worden als ik uitga van 28 dagen. Maar ik heb sinds 5 dagen geleden last van mijn tepels wat ik normaal nooit heb. Moet zeggen dat het sinds vandaag over is.

Hebben jullie dit ook weleens gehad?

Ik wil iedereen feliciteren die een kindje verwacht groetjes
ingearts

Unregistered

07-10-2008 11:17
hoi roos,

welkom op dit forum ook ik ben sinds vandaag aktief op dit forum.
ben nog niet bezig omdat ik nog in n afbouw periode zit met medicijnen.
voor verdere info lees mijn voorstelbericht.

ik wens je in ieder geval veel succes met zwanger worden hoop dat het je snel lukt..
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
07-10-2008 11:27
Het zou een eisprongbloeding kunne zijn!

Welkom hier en succes met zwangerworden!

liefs
babytje

Unregistered

07-10-2008 16:40
Welkom

na het stoppen met de pil
ga je heel veel voelen, allerlei signalen die iets zouden kunnen betekenen, maar ook eigenlijk niets

dus geniet ervan en als je overtijd bent horen we graag het positieve nieuws Tongue
Disney-Baby

Unregistered

09-10-2008 12:15
hoi,
het zou ontpillen kunnen zijn maar het zou ook kunnen zijn dat je een innestelingbloeding hebt gehad. Mijn zus had haar eisprong 4 dagen nadat ze ongesteld was geweest.
succes met zwanger worden
ingearts

Unregistered

09-10-2008 15:52
babytje schreef:Welkom

na het stoppen met de pil
ga je heel veel voelen, allerlei signalen die iets zouden kunnen betekenen, maar ook eigenlijk niets

dus geniet ervan en als je overtijd bent horen we graag het positieve nieuws Tongue
ik heb toen ik voor het eerst gestopt was voor de pil echt hele pijnlijke mentruatie gehad!
nu naar 6 jaar al de pil te slikken als het niet langer is heb ik ergens gelezen dat deze pil anders is dan andere pillen..

Dit middel behoort tot de anticonceptiepillen. Het is een zogenaamde sub-50-pil van de derde generatie. Dit betekent dat deze pil minder dan 50 microgram oestrogeenhormoon bevat en één van de nieuwere progestageenhormonen namelijk gestodeen.

Ethinylestradiol en gestodeen zijn vrouwelijke geslachtshormonen. De hoeveelheid hiervan in de anticonceptiepil zorgt ervoor dat de eisprong wordt geremd en er geen eicel vrijkomt tijdens de cyclus. Bovendien maakt het de slijmprop in de baarmoederhals moeilijk doordringbaar voor zaadcellen. Ook de binnenkant van de baarmoeder wordt minder geschikt voor het innestelen van een eventueel bevruchte eicel. De anticonceptiepil kan worden gebruikt bij:

dit wist ik dus helemaal niet
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave