Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Heel veel buikpijn,pffff

Heel veel buikpijn,pffff
Sandraa

Unregistered

26-08-2008 15:18
Hallo,

Ik ben nieuw hier. Ik ben Sandra en 26 jaar. Sinds april ben ik, na tien jaar gestopt met de pil.
Elke maand weer spannend, en baal elke keer als ik ongesteld ben geworden.
Ik heb een cyclus van tussen de 30 en 33 dagen.
Morgen is mijn 33e dag.
Nu had ik gisteren overdag heel veel buikpijn, diat heb ik wel vaker als ik ongesteld wordt, dan ben ik het ook vaak meteen wel. NU dus niet. Vannacht kreeg ik heftige buikkrampen en wist niet meer hoe ik moest liggen.
Dit voelde hetzelfde als menstruatiepijn, dus ik ging er van uit dat ik weer ongesteld werd.
Vanmorgen nog geen bloed, vreemd.
Wel de hele dag nog buikkrampen.

Ik wil zo graag niet ongesteld worden, kan me voorstellen dat het daardoor ook beïnvloed wordt.
Ik heb wel gevoelige tepels, maar dat heb ik wel vaker als ik ongesteld ben, dus weet niet of dit er wat mee te maken heeft.

Herkend iemand dit?
Eva_697

Unregistered

26-08-2008 15:34
hoi sandra,

Ik herken het niet, die buikkrampen. Ik zou voorde zekerheid een testje doen Smile gevoelige tepels heb je niet eerder gehad?
ik herken ook dit niet. Wat ik wel heb sinds ik ben gestopt is blauwe aders over mijn borsten...
Eva_697

Unregistered

26-08-2008 15:35
welkom trouwens op het forum Big Grin
nluiten

Unregistered

26-08-2008 15:37
Hoi Sandra,

Welkom!
Wat vervelend, zo lang die buikkrampen te hebben.
Ik ben net een maandje gestopt, er kan nog van alles gebeurgen.
Maar heb het geluk dat ik nooit ongi-krampen heb gehad.
Tijd voor een testje? Smile
justme

Unregistered

26-08-2008 16:04
Hoi Sandra,
Welkom!
Ik herken je verhaal wel een beetje.
Ik ben nu 3 maanden gestopt met de pil en ga nu voor de derde ronde. Maar tijdens mijn tweede ronde had ik ook hele erge buikkrampen. Ik wist ook niet hoe ik 's nachts moest liggen. Hier heb ik twee dagen last van gehad en toen werd ik helaas ongi.
Wil je natuurlijk niet ontmoedigen ofzo, maar dat was mijn ervaring.
Maar als je ongi uit blijft zal ik als ik jou was ook een testje doen.
Succes
Liefs Justme
Sandraa

Unregistered

27-08-2008 08:16
Vannacht wederom krampen, vervelend.....
Ik hoor volgens mijn cyclus vandaag ongi te worden, dus wacht nog even met een testje, alhoewel het wel heel verleidelijk is.... Spannend zeg.
Aan de ene kant denk je, tis nog niet zo, maar je hoopt zo veel.
Ben benieuwd
Louise 03

Unregistered

27-08-2008 09:30
Ik was wel gelijk zwanger tijdens de eerste ronde, en ik had wel krampjes, maar dan zeg maar tijdens mijn ovulatie (innesteling) en toen ik ongesteld moest worden had ik ook krampjes en dat was soms ook wel pijnlijk en dat was dus ook de baby die zich goed vastklemt in de baarmoeder enzo, en ik kon het niet geloven, omdat ik vorig jaar al had geprobeerd zwanger te worden, maar na 4 maanden toch weer met de pil begonnen, en nu in een keer raak, ik dacht ook van het kan niet, maar ja blijkbaar wel dus Big Grin

Even afwachten Big Grin
Sandraa

Unregistered

27-08-2008 09:33
Afwachten dus.....
Sandraa

Unregistered

28-08-2008 11:29
Vanmorgen ben ik naar de huisarts gegaan, ik heb weer bijna de hele nacht wakker gelegen van buikpijn. Ik ben niet veel wijzer geworden, hij zegt dat het aan verschillende dingen kan liggen als aan mijn darmen, maar kan ook dat het eitje afgestoten wordt en dat je daar dan pijn aan hebt, aankomende ongesteldheid, klein niersteentje? hij geeft aan dat dit alleen maar theoriën zijn en dat ik het goed in de gaten moet houden dat ik geen koorts krijg en ik mag geen Ibuprofen slikken, maar liever alleen paracetamol. Voor wat betreft zwanegrschap geeft hij aan dat ik beter nog even kan wachten met een test aangezien ik nog maar een dag overtijd ben.
Hij zegt dat het beter is pas na een week te kijken. Dan is er meer kans dat de test het doet en als ik nu zou testen en het is negatief, moet ik alsnog nog een keer.
Ben ik het wel een beetje mee eens.
Dus ik wacht nog gewoon even af. Afwachten sucks....
vlyndertje

Unregistered

02-09-2008 18:59
Hoi,

mijn NOD is pas 6-9 maar ook ik heb al een zeker 5 dagen last van krampjes in me onderbuik, vanaf gisteren zijn me tepels ietsje gevoelig, opgeblazen gevoel, romellende darmen, borrelend gevoel in me onderbuik en heb ik iets meer plas gevoel. Normaal heb ik vanaf me eisprong tot aan me menstruatie erg last van pijnlijke tepels en nu dus maar heel lichtjes... Dus ook ik hoop dat het raak is... Big Grin

Kan je helaas nog geen antwoord geven wat het betekent... :|

Groetjes Lynn
Jynthe

Unregistered

03-09-2008 06:22
Ik hoop voor je dat het een goed teken is!
Voor mijn laatste NOD had ik dat ook en teste positief. Ik hoop dat dat voor jou ook mag gelden!
Wie weet........laat je het weten? Big Grin
Sandraa

Unregistered

03-09-2008 10:27
Ik ben eruit, heb zondag een test gedaan en ben Zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!
Helemaal blij, voel nog steeds zere buik, maar vind ik nu niet erg, ben veel te blij!!!!!
Sandraa

Unregistered

03-09-2008 10:29
ps Yinthe van harte gefeliciteerd!!!!!!!!
janini22

Senior Member

Topics: 6
04-09-2008 10:33
Hey Sandra!~

Gefeliciteeeeeeerd.. YEAHH Big Grin

Ik heb mijn laatste menstruatie gehad op 12-7 en nu nog niet ongesteld..
Het is wel onregelmatig, maar zo lang is het nog nooit uitgebleven!
Net als jij heb ik vanaf zaterdag onwijs veel kramp in me buik en telkens verwacht ik dat mijn ongi is gekomen als ik naar het toilet ga.. maar het blijft uit..

Afgesproken met mezelf morgen te testen als het er nog niet is..

Hoop op hetzelfde resultaat als jij!!!!!
janini22

Senior Member

04-09-2008 12:42
ik kon niet wachten met testen..

Heb nu et getest;

2 DIKKE VETTE STREPEN!!!!

wauwww.. kan et nog niet geloven...
Ik had ook echt zware krampen en hoofdpijn..
Als het goed is ben ik nu rond de 7 a 8 weken zwanger.. jeeeeetje!

Big Grin
Eva_697

Unregistered

04-09-2008 14:19
gefeliciteerd Big Grin jeetje dan ben je al wel even zwanger Confusedhock: haha, meesten komen erachter als ze 4/5 weken zwanger zijn Wink hoef je in elk geval minder lang te wachten op je eerste echo Big Grin
justme

Unregistered

04-09-2008 14:26
Gefeliciteerd Janini en Sandraa!!!!!
Echt super voor jullie! Geniet ervan!
Hopelijk mag ik en alle andere jullie snel vervolgen!
janini22

Senior Member

04-09-2008 14:33
rond mijn NOD heb ik negatief getest.. daarna nog lekker op vakantie gegaan...
Daar er niet eens aan gedacht, gewoon heerlijk vakantie gevierd..

En nu die krampen en getest.. en ja hoor..

over 3 dgn. ben ik 8 weken! :lol:
Pixxie

Posting Freak

Topics: 16
04-09-2008 14:41
Sandra en Janini gefeliciteerd!!!! Wat leuk zeg Smile Geniet ervan. Hoop dat ik jullie snel mag volgen! Smile
justme

Unregistered

05-09-2008 14:13
Janini, wat ben je al 'lang' zwanger dan voor je het wist! Wel een voordeel, je hoeft niet zo lang te wachten op een echo!
nluiten

Unregistered

05-09-2008 15:07
Janini en Sandra!! Allebei van harte gefeliciteerd!!
Wat een goed nieuws!

Zwangerse dames Big Grin
Tijger1

Unregistered

05-09-2008 15:53
janini en sandra gefeliciteerd.
super leuk voor jullie.
ik hoop dat ik en vele anderen jullie snel mogen volgen.
geniet er lekker van
janini22

Senior Member

08-09-2008 13:48
Thanks!!!!

Donderdag voor het eerst naar de verloskundige...
SPANNEND!!!!

Big Grin
Joey

Unregistered

10-09-2008 15:26
Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik ook heftige buikpijn, 2,5 week lang... daarna kwam het er af en er is niets wat het tegenhoudt.... wat het voor jou betekent kan niemand zeggen alleen jij. Jou lichaam verteld jou wat je moet weten, dus ik hoop dat het goed nieuws is?
DjaLuna

Unregistered

11-09-2008 12:27
Hallo,
Ik ben Luna, 22 jaar en mijn vriend is 28.
Ik moet ook al ongesteld worden, maar ik heb wel dezelfde krampen als die ik normaal ook voor mijn ongesteldheid krijg, maar het is nog niet doorgezet. Confusedhock:
Normaal heb ik dat 1 a 2 dagen voor mijn ongesteldheid, maar nu al 3 a 4 dagen. en het is nog niet gebeurd.
Maar aangezien ik ook een kinderwens heb, denk ik vals alarm. Ik wil het te graag.
Ik heb wel pijnlijke borsten, maar verder niets aparts. Dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden. :|
Ik lees hier allemaal van die leuke berichten van nieuwe mama's. Ik hoop dat ik daar ook een keer bij hoor.
:mrgreen:
janini22

Senior Member

11-09-2008 17:11
Hoi Joey...!

Was jou eerste zwangerschap helemaal goed verlopen?

Ben vandaag naar de verloskundige geweest... Bloed afgenomen, gewogen etc.etc.
Alleen reageerde ze heel gek toen ik haar zei dat ik last had van krampen.

Ze zei: Sjaaaa nou dat kan van alles zijn, daar kunnen we nu niks mee...

NOU JA ZEG...
dit is me eerste zwangerschap, een beetje geruststellen of meedenken ofzo mag best!

Gek was; ze heeft ook helemaal niet geprobeerd harte te luisteren of aan me buik gevoeld, terwijl ze dat in andere praktijken wel vaak doen... bij me reeds moeder-vriendinnen hebben ze dat ook allemaal gedaan.... die reageerde ook met; huh wat raar joh..
Ben nu toch al 9 weken....?! Maar goed...

Di. 23-9 mijn eerste echo!! Spannend.. hoop echt dat alles helemaal goed is!
Gosh.. eerst ben je zoveel bezig zwanger te worden... dan denk je als ik dat ben dan is et goed.. Nou niet dus, nu ben ik zoveel bezig met; is alles wel goed, hoort dit, hoort dat.. pfff et houdt ook niet op he Wink hihi
Zal blij zijn als ik iig. die 3 maanden voorbij ben.. nog 3 weekies! Smile
hummeltje81

Unregistered

11-09-2008 19:57
hallo,

ik had toen ik zwanger bleek te zijn ook heel erg pijn in mijn buik, die ik normaal (voor ik aan de pil begon) alleen had op de eerste dag van de menstruatie. alleen er was geen bloed.

dit kan verschillende redenen hebben, kindje dat innesteld of bandenpijn of je baarmoeder die toch al aan het groeien is.

inmiddels ben ik bijna 22 weken zwanger, dus het hoeft niks te betekenen.

de eerste afspraak bij de verloskundige is meestal alleen vragen stellen en verder doen ze niets.

de volgende afspraken gaan ze je bloeddruk meten, je wegen en het hartje van je kindje luisteren.

groetjes hummeltje
DjaLuna

Unregistered

11-09-2008 21:18
Ik heb net een berichtje gepost, daarna toch maar een test gedaan....

En jaa.... ik ben zwanger! Confusedhock:
Jynthe

Unregistered

12-09-2008 07:05
DjaLuna schreef:Ik heb net een berichtje gepost, daarna toch maar een test gedaan....

En jaa.... ik ben zwanger! Confusedhock:

Gefeliciteerd!!!!!! Geniet er lekker van meid!!! Enig idee wanneer je uitgerekend bent?
DjaLuna

Unregistered

12-09-2008 08:21
Dankjewel... ik ben nog wel een beetje overdonderd. Helemaal niet verwacht dus...
Nee geen idee wanneer ik uitgerekend ben... ik weet niet eens hoe lang ik al zwanger ben.
Pfff even aan het idee wennen... En dan snel naar de dokter voor verdere onderzoeken enzo.
Jynthe

Unregistered

12-09-2008 08:51
Hoe reageerde je man? Ben ook niet nieuwsgierig hoor hahaha
De mijne begint nu langzaam aan t idee te wennen en loopt hele dagen te stralen Big Grin
DjaLuna

Unregistered

13-09-2008 16:54
Mijn man moet ook aan het idee wennen,
hij staat er nog niet helemaal achter, aangezien we het niet ruim hebben en hij het kindje graag wat te bieden wil hebben.
Maar ik denk dat het wel goed komt....
Wat leuk dat je man straalt, ik hoop dat die van mij dat ook gaat doen!
Hoe ver ben jij?

Groetjes
janini22

Senior Member

13-09-2008 19:56
hetzelfde was met mijn vriend hoor.. Ik denk dat het voor hun anders is als voor dames.. wij voelen natuurlijk allerlei dingetjes enzo... zijn er in ons hoofd zoveel mee bezig als de menstruatie komt (of niet dus Wink)
en voor hun slaat het ineens in als een bom!!

Mijn vriend zei altijd wel dat ie eraan toe was..
Maar toen het meteen raak was in ronde 2 schrok hij toch wel even!

Na 3 dagen was hij helemaal gewend en had hij het iedereen al verteld die het maar wilde horen, zijn collega's zijn fam. en vrienden..

Mijn moeder zegt dat heel leuk over hem: Hij is zo trots als een hond met 7 lullen hihihih....
Hij is echt ape-trots.... :mrgreen:
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave