Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Uitgerekend in MEI 2009!

Uitgerekend in MEI 2009!
Jynthe

Unregistered

23-08-2008 07:54
Deze topic bestond nog niet vandaar dat ik deze maar open.
Ik ben zelf uitgerekend op 2 Mei 2009.

Ik hoop dat er snel meer meiden bijkomen zodat we lekker kunnen babbelen over al onze kwaaltjes en groeiende buiken Big Grin
Dreamstar

Member

Topics: 5
23-08-2008 18:17
Van harte gefeliciteerd en geniet er van.
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
23-08-2008 21:14
Gefeliciteerd...enneh... wie weet.... mag je me binnenkort begroeten Big Grin
groetjes,
Hoop
Moo

Unregistered

24-08-2008 00:55
Leuk dat je dit topic geopend hebt Jynthe! Je bent dus toch wel op dezelfde dag als mij uitgerekend! Je dacht eerst toch 29 april?
Hoe voel je je?
Ik heb vandaag de hele dag migraine gehad, en omdat ik geen medicijnen in mag nemen natuurlijk gaat 't niet zo snel weg. Ik heb zelfs m'n werk afgebeld en heel de dag lekker in bed gelegen. Vanmorgen moeten overgeven, heb ik normaal nooit met migraine. Dus nou kan ik echt geloven dat ik zwanger ben Big Grin
Weet jij wanneer je de dokter moet bellen om een afspraak te maken?

Liefs
Janneke14

Posting Freak

Topics: 16
24-08-2008 08:25
Gefeliciteerd mei-mama's!!
Geniet ervan!!

Groetjes Janneke
snippie

Unregistered

24-08-2008 08:40
goeie morgen damesBig Grin!

ik hoop binnen kort me ook bij de mei mama's aan te kunnen sluiten!
nog even gedild hebben dusBig Grin!

liefs snippie
Saar80

Posting Freak

Topics: 15
24-08-2008 08:58
Gefeliciteerd Mei-Mamas in spe! Ik hoop ook dat ik me binnnkort hier kan aansluiten....heb al uitgerekend dat wanneer het deze ronde raak zou zijn ik ergens eind mei zou zijn uigerekend (rond de 24e) dus we gaan ervoor!
Jynthe

Unregistered

25-08-2008 06:57
Moo schreef:Leuk dat je dit topic geopend hebt Jynthe! Je bent dus toch wel op dezelfde dag als mij uitgerekend! Je dacht eerst toch 29 april?
Hoe voel je je?
Ik heb vandaag de hele dag migraine gehad, en omdat ik geen medicijnen in mag nemen natuurlijk gaat 't niet zo snel weg. Ik heb zelfs m'n werk afgebeld en heel de dag lekker in bed gelegen. Vanmorgen moeten overgeven, heb ik normaal nooit met migraine. Dus nou kan ik echt geloven dat ik zwanger ben Big Grin
Weet jij wanneer je de dokter moet bellen om een afspraak te maken?

Liefs

Hey Moo! Ja dus toch 2 Mei.....verkeerd gerekend hihi
Ik heb gelukkig nog geen erge kwaaltjes....smorgens een beetje raar op de maag maar dat is t dan ook.
Ben wel erg(!) afwezig en dromerig.

Ik heb toevallig net opgezocht want ik wilde de HA ook al gaan bellen.
Maar volgens mij is dat nog niet nodig en hoeft dat pas als je 6wk zwanger bent.
Nog 2 weekjes voor ons dus Wink

Superleuk dat we allebei op 2Mei uitgerekend zijn he!
Jynthe

Unregistered

25-08-2008 06:59
hoop1970 schreef:Gefeliciteerd...enneh... wie weet.... mag je me binnenkort begroeten Big Grin
groetjes,
Hoop

@Hoop, ik hoop dat wel je snel mogen begroeten! Hoe meer zielen hoe meer vreugd Wink
Jynthe

Unregistered

25-08-2008 07:00
Saar80 schreef:Gefeliciteerd Mei-Mamas in spe! Ik hoop ook dat ik me binnnkort hier kan aansluiten....heb al uitgerekend dat wanneer het deze ronde raak zou zijn ik ergens eind mei zou zijn uigerekend (rond de 24e) dus we gaan ervoor!

Spannend he Saar! Ik hoop dat je je snel kunt toevoegen bij de Mei-Mama's Big Grin
Jynthe

Unregistered

25-08-2008 07:02
snippie schreef:goeie morgen damesBig Grin!

ik hoop binnen kort me ook bij de mei mama's aan te kunnen sluiten!
nog even gedild hebben dusBig Grin!

liefs snippie

@Snippie! Ik hoop tot snel hier! Ik duim heeeel hard voor je meid!
Jynthe

Unregistered

25-08-2008 08:20
Vanmorgen heb ik de huisarts maar eens gebeld wanneer ik voor het eerst voor controle moet.
Mijn dochter is bijna 8 en ik weet niet precies meer wanneer ik er heen moest :oops:
Nu is de vraag of ik gewoon bij de verloskundige op controle kan of dat ik wel meteen naar de gynaecoloog moet...
Bij mijn dochter lag ik nml vanaf de 7e maand in t ziekenhuis ivm een hoge bloeddruk en grote kans op zwangerschapsvergiftiging maar het is natuurlijk niet gezegd dat dat nu weer zo is Big Grin [/color

[color=#FF00FF]Zijn er al weer nieuwe Mei-Mama's???
Tijger1

Unregistered

25-08-2008 14:35
wat een rust is het hier nog bij de mei mama's.
ik hoop volgende week op een positieve test en dat ik mij dan ook bij jullie kan aansluiten.
Maria-elisabeth

Unregistered

25-08-2008 15:19
Ha dames,

Ook ik ben uitgerekend eind april/begin mei. Heb vorige week een test gedaan en deze was positief! En dat na zo'n 10 jaar. Heb momenteel veel menstruatie-achtige buikpijn en voel me daardoor erg onzeker. Het is natuurlijk ook nog wel heel erg pril....maar ja, nu ik dan eenmaal zwanger blijk te zijn, wil ik ook dat het goed gaat!!!!
Heb ook al een week voordat ik ong. moest worden last gehad van 2 dgn wat bruinachtig bloedverlies. Ik ga er maar vanuit dat dat de innesteling is geweest.

Allemaal van harte gefeliciteerd!
Moo

Unregistered

25-08-2008 15:27
Jynthe: raar dat onze banners aangeven dat we al 4 weken zwanger zijn.Als je vanaf de eisprong rekent is 't toch eigenlijk maar 2,5 week? Ingewikkeld hoor.. Wink
Gefeliciteerd Maria-elisabeth! En dat na 10 jaar, woow. Die buikpijn had ik vorige week ook, hoort bij de zwangerschap.

Ik ga vandaag de dokter maar 's bellen. Ik woon in Canada en ik heb geen idee hoe dat hier allemaal werkt.
M'n vriend gelooft wel dat ik zwanger ben en is er erg blij mee maar hij zegt dat pas als ook de dokter zegt dat ik zwanger ben dat ie dan echt zekerheid heeft...
Jynthe

Unregistered

25-08-2008 15:46
[quote="Moo"]Jynthe: raar dat onze banners aangeven dat we al 4 weken zwanger zijn.Als je vanaf de eisprong rekent is 't toch eigenlijk maar 2,5 week? Ingewikkeld hoor.. Wink

Dat komt omdat er wordt gerekend vanaf de 1e dag van je ongi.
Zolang ben je zwanger maar t vruchtje is idd nog maar 2,5 wk oud.
Apart niet?
Jynthe

Unregistered

25-08-2008 15:47
@Moo, dat zegt mijn vriend nou ook! Kom eerst maar eens met bewijs zegt ie hahaha
Jynthe

Unregistered

25-08-2008 15:51
Welkom Maria-elisabeth !
Leuk! Weer een zwangere erbij Wink
De innesteling is inderdaad vlak voor je NOD dus het kan best zijn dat je daarom wat bloed verloren bent.
Wanneer ben je uitgerekend?
Maria-elisabeth

Unregistered

25-08-2008 17:52
Jynthe schreef:Welkom Maria-elisabeth !
Leuk! Weer een zwangere erbij Wink
De innesteling is inderdaad vlak voor je NOD dus het kan best zijn dat je daarom wat bloed verloren bent.
Wanneer ben je uitgerekend?
Ik ben volgens mij 30 april uitgerekend, dus eigenlijk moet ik naar april 2009 kom ik achter......
chriva

Unregistered

25-08-2008 18:24
Ik hoop met heel mijn hart dat ik over een paar dagen mij bij jullie forum kan aansluiten.
Na 3 miskramen denk ik dat ik weer zwanger ben.
Alles wijst erop, maar ik weet het as zaterdag pas zeker.
En als ik het goed heb uitgerekent dan ben ik 13 Mei 2009 uitgerekent.
Deze week gaat erg langzaam en heel zwaar.
Ik wil het zo graag!!

Heel veel liefs Vanessa
Jynthe

Unregistered

25-08-2008 18:43
chriva schreef:Ik hoop met heel mijn hart dat ik over een paar dagen mij bij jullie forum kan aansluiten.
Ik wil het zo graag!!

Heel veel liefs Vanessa

We zullen flink voor je duimen hoor! Hou ons op de hoogte he Wink
Jynthe

Unregistered

25-08-2008 18:45
Hey Moo, Heb jij ook die krampjes in je onderbuik en last van je liezen?
Las net op t andere forum dat die krampjes ook zo weer verdwijnen.....ben benieuwd wat we dan voelen hihi

Liefs...
snippie

Unregistered

25-08-2008 18:49
ik heb die krampjes ook maarjah ik weet niet of dat nou komt omdat ik ongi moet wordne manadag of door dat het komt omdat ik zwanger ben.bij mij zit het ook bij zit het soms ook bij me liezen.

des te meer ik er over na denk deste meer gaat het lijken op een zwangerschap,maar het kan dus ook ontpillen zijnSad!
nog even geduld hebben dus.

liefs
Jynthe

Unregistered

25-08-2008 18:53
snippie schreef:ik heb die krampjes ook maarjah ik weet niet of dat nou komt omdat ik ongi moet wordne manadag of door dat het komt omdat ik zwanger ben.bij mij zit het ook bij zit het soms ook bij me liezen.

des te meer ik er over na denk deste meer gaat het lijken op een zwangerschap,maar het kan dus ook ontpillen zijnSad!
nog even geduld hebben dus.

liefs

Ik hoop het zo voor je!!! Nog even geduld en je kan testen! DuimDuimDuim!!!
Maria-elisabeth

Unregistered

25-08-2008 20:07
chriva schreef:Ik hoop met heel mijn hart dat ik over een paar dagen mij bij jullie forum kan aansluiten.
Ik wil het zo graag!!

Heel veel liefs Vanessa
Ik hoop het ook van harte voor je!!!
chriva

Unregistered

25-08-2008 20:32
Lieve allemaal,

Ik vind het allemaal zo spannend.
Echt bij elke gevoel denk ik....is dit omdat ik zwanger ben of omdat de onesteldheid er aan kom.

Ik voelde net een uurtje geleden een soort ongesteldpijn, maar het was snel over en werd toen een soort misselijk gevoel.
Heel raar....ben zo bang dat ik alle gevoelings zelf opwek omdat ik het zo graag wil.

Heb vandaag een test gekocht....alleen nu nog wachten op zaterdag......wat duren dagen dan lang zeg.
Kan ik nu echt nog geen test doen Cry of komt er dan uit dat ik niet zwanger ben omdat er nog niet genoeg hcg in mijn urine zit?

Liefs Vanessa
chriva

Unregistered

25-08-2008 20:35
Snippie wanneer kan je een zwangerschapstest doen??

Liefs en sterkte met wachten Vanessa
snippie

Unregistered

25-08-2008 21:27
@chriva

officieel is mijn NOD 1september!ga dan dus waarschijnlijk ook pas testen!
maar heb 2testen van 6dagen voor je NOD en en nog3 testen van $dagen voor je NOD!
als ik zou willen kan het dus morgen al!Maar doe dat niet wil niet de teleurstelling hebben.
heb de testen van Mat Care.
Met die testen die ik heb heb je grotere kans nu al positief te testen(maar dat is altijd onder voor behoud)het kan anmelijk altijd zijn dat je HCg in je urine zit.
met de normale testen moet je echt niet voor je NOD testen.Moet eigenlijk sowiezo niet,maar met de normale testen is het helemaal de kans groot dat je Negatief test.

ik ga nu richting bed.succes met wachten hou em op de hoogte!Ik duim voor je!

liefs snippie
Jynthe

Unregistered

26-08-2008 06:18
chriva schreef:Lieve allemaal,

Ik vind het allemaal zo spannend.
Echt bij elke gevoel denk ik....is dit omdat ik zwanger ben of omdat de onesteldheid er aan kom.

Ik voelde net een uurtje geleden een soort ongesteldpijn, maar het was snel over en werd toen een soort misselijk gevoel.
Heel raar....ben zo bang dat ik alle gevoelings zelf opwek omdat ik het zo graag wil.

Heb vandaag een test gekocht....alleen nu nog wachten op zaterdag......wat duren dagen dan lang zeg.
Kan ik nu echt nog geen test doen Cry of komt er dan uit dat ik niet zwanger ben omdat er nog niet genoeg hcg in mijn urine zit?

Liefs Vanessa

@Chivra, als je test met een gewone test kan je het beste op of na je nod testen. Die testen die snippie heeft zijn idd al te gebruiken voor je nod maar dan is er nog een kans dat het misgaat wat je zelf niet altijd door hoeft te hebben.
Je lichaam kan je enorm voor de gek houden.....

Ik vond wachten ook heel erg moeilijk maar er zit niet anders op.
Gelukkig kan je hier altijd je ei kwijt en duimen we allemaal voor je Wink

Liefs...
snippie

Unregistered

26-08-2008 07:12
goede morgen allemaalBig Grin!

weer beroerd geslapen:S!
maar ik hou vol ga pas op zijn vroegst zondag testenTongue!
o even een vraagje kan je ook positief testen als je dus wel zwanger was/maar dat zelf niet gemerkt hebt?dus dat het kindje al dood is?of klinkt dit erg dom?

liefs snippie
Jynthe

Unregistered

26-08-2008 09:43
snippie schreef:goede morgen allemaalBig Grin!

weer beroerd geslapen:S!
maar ik hou vol ga pas op zijn vroegst zondag testenTongue!
o even een vraagje kan je ook positief testen als je dus wel zwanger was/maar dat zelf niet gemerkt hebt?dus dat het kindje al dood is?of klinkt dit erg dom?

liefs snippie

Dat kan volgens mij wel. Als je bijv voor je NOD positief test en na je NOD negatief dan kan het zijn dat je een vroege mk hebt gehad.
Klopt jouw banner nu wel snippie?
Erg he dat afwachten!!!
En dan denk je dat dat over is als je zwanger bent.....nou vergeet t maar hoor Wink Dan kan je wachten op je 1e bezoek aan de verloskundige.......hartje luisteren.....termijnecho.....enz enz Smile
snippie

Unregistered

26-08-2008 11:14
O dank je Jynthe,maar heb je voor een mis kraam geen bloed verlies nodig of hele erge buik krampen?
nou ik wacht geduldig af.dat is het beste!

liefs snippie
roosje

Unregistered

26-08-2008 11:40
Als het een hele vroege mk is (dus voor je nod of net erna) lijkt het vaak gewoon op een ongi. Vandaar dat ze adviseren om niet voor je nod te testen, want dan weet je dus ook niet dat het een vroege mk is. Misschien dat zo'n ongi net wat heftiger is dan normaal, maar ik heb er geen ervaring mee.

Snippie, had jij vorige maand nou een positieve test of verwar ik jou met iemand anders?

Groetjes Roos
Moo

Unregistered

26-08-2008 11:48
Hey Moo, Heb jij ook die krampjes in je onderbuik en last van je liezen?
Las net op t andere forum dat die krampjes ook zo weer verdwijnen.....ben benieuwd wat we dan voelen hihi

Ik had vorige week die krampen in m'n onderbuik, maar geen last van m'n liezen. Op dit moment heb geen kwaaltjes, alleen wat meer moe dan anders (maar dat kan ik ook denken natuurlijk.. Wink )
Ik ben ook heel benieuwd wat we allemaal gaan voelen. Heb jij de dokter al gebeld Jynthe?
snippie

Unregistered

26-08-2008 11:50
jah roosje je hebt het goed,maar om onverklaarbare reden was de test een paar dagen er na negatief en heb geen bloeding eghad.

liefs snippie
roosje

Unregistered

26-08-2008 12:01
Snippie, word het dan niet eens tijd om nog een test te doen :?:
Jij was toch diegene van die test die een foutmelding gaf? Die test kun je dan niet vertrouwen hoor, weet niet of je daarna nog een keer getest hebt?
Positieve test en geen bloedverlies zou betekenen dat je gewoon zwanger bent. Las ook ergens dat je al last van kwaaltjes hebt, dus wie weet...volgens mij is die kans erg groot :!:
Ik zou testen als ik jou was, wie weet ben je al bijna 2 mnd zwanger, zou zonde zijn als je die tijd 'gemist' blijkt te hebben. Succes, en laat je het nog weten?

Groetjes Roos
snippie

Unregistered

26-08-2008 12:12
hoi roosje,

ik ehb daarna nog een andere test bij de huisarts gedaan en die was negatief.dus ben helaas niet zwanger!
hoop 1sep positief te testen.
heb deze maand ovu testen gebruikt en heb op de goede dagen geklust dus het is nu afwachten Confusedhock:

dankje voor je bezorgheidBig Grin

liefs snippie
anje

Unregistered

27-08-2008 07:52
ik kom me hier ook aanmelden, want ik heb gister een positieve test gedaan. Ik ben 5 mei uitgerekend denk ik
Jynthe

Unregistered

27-08-2008 08:02
Gefeliciteerd Anje! Superleuk voor je!
En....welkom bij de mei-mama's Wink
Jynthe

Unregistered

27-08-2008 08:15
@Moo,

Maandag heb ik de huisarts gebeld en die heeft me meteen t nummer gegeven van de verloskundige.
Heb nu een afsraak voor 24 september.
Ik zie er nu al naar uit.........Ik vroeg of ze t hartje dan al konden horen maar dat deden ze nog niet bij 8weken.
Ben trouwens wel erg snel moe......maar verder geen kwaaltjes gelukkig op dat trekkerige in mn buik na dan maar dat voel ik graag haha
Hoe gaat t met jou nu? Heb je de huisarts al gebeld?

Liefs....
Jynthe

Unregistered

27-08-2008 08:22
[Afbeelding: 1192740585-112.gif]

Even een testje hoor Wink
Moo

Unregistered

27-08-2008 17:42
@ Jynthe

Ik heb de huisarts gebeld en een afspraak gemaakt voor volgende week. Deze dokter heb ik pas sinds een jaar en ik heb daar geen persoonlijke band mee ofzo. En het is zo'n erg ouwe vent. Dus ik voel me daar niet helemaal op m'n gemak bij om m'n hele zwangerschap heb als dokter te hebben. Dus ik probeer eerst een jongere, misschien vrouwelijke dokter te vinden.

Ik val de laatste tijd slechter in slaap dan anders, ik lig eerst minstens een uur te draaien. Hoort er ook bij denk ik...
Die krampen in m'n buik zijn eigenlijk wel over nu. Ben benieuwd wat 't volgende is Wink
Jynthe

Unregistered

29-08-2008 06:06
Hey Moo,

Ik heb ook niks met mijn huisarts....die heb ik ook pas een jaar.
24 september mogen we naar de VK, hoop dat dat een leuke vrouw is Smile

Mijn krampjes worden ook iets minder.....maar als ik t druk heb gehad voel ik ze wel beter.
Gelukkig slaap ik vrijwel meteen savonds maar word snachts wel 1 of 2 keer wakker om te plassen:S
Mjn dochter heeft woensdag haar arm gebroken en is nu ook wel vaak wakker snachts....dus ik slaap op t moment lekker gebroken haha

Beetje vreemde vraag he..... :oops: maar voelt sex bij jou ook zo raar??? :oops:

Bijna 5 weekjes zwanger Wink

Liefs...
anje

Unregistered

29-08-2008 07:25
ik ga vandaag de verloskundige bellen en heb gister een afspraak gemaakt met een consulente van MOeders voor moeders. Begint nu allemaal wel echt te worden. Straks nog een test halen, manlief wil dat nog een keer test, hij zegt dan weten we het zeker :lol: , nou als het hem gerust stelt, wil ik dat best doen.

Eva ik kan geen antwoord geven op je vraag, we hebben nog geen sex gehad nadat ik weet :oops: , Mijn man heeft het nogal druk op zijn werk, dus is erg moe ;s avonds. Maar zal er dit weekend wel aan moeten geloven :mrgreen:
Moo

Unregistered

29-08-2008 23:08
Ik merk eigenlijk geen verschil met de sex, al hebben we 't nog maar 1 keer gedaan sinds we het weten. Dus wie weet...

Heb jij al aan iemand verteld van je familie ofzo dat je zwanger bent? Ik heb het alleen aan een hele goede vriendin verteld. Met de rest van de familie/vrienden probeer ik nog te wachten tot ik 12 weken ben, is wel moeilijk hoor!

Vandaag na een dagje werken doodmoe thuisgekomen. Vanavond lekker op de bank hangen.

Hoe oud ben je eigenlijk Jynthe? Ik ben 24. En de rest van de zwangeren?
wendy_ede

Unregistered

30-08-2008 06:22
Hallo!
Ik ben als ik het goed uitgerekend heb 1-5-2008 uitgerekend. Lekker in het voorjaar kan ik lekker wandelen met de kleine Big Grin
jep

Member

Topics: 2
30-08-2008 07:47
Hallo,

Ook ik mag me hier melden.
Vanmorgen positieve test.
Ws tussen 4 en 11 mei uitgerekend.
Spannend hoor!

Jep
Jynthe

Unregistered

30-08-2008 07:49
Moo schreef:Ik merk eigenlijk geen verschil met de sex, al hebben we 't nog maar 1 keer gedaan sinds we het weten. Dus wie weet...

Heb jij al aan iemand verteld van je familie ofzo dat je zwanger bent? Ik heb het alleen aan een hele goede vriendin verteld. Met de rest van de familie/vrienden probeer ik nog te wachten tot ik 12 weken ben, is wel moeilijk hoor!

Vandaag na een dagje werken doodmoe thuisgekomen. Vanavond lekker op de bank hangen.

Hoe oud ben je eigenlijk Jynthe? Ik ben 24. En de rest van de zwangeren?

Ik ben trouwens 32! Dus het verbaasde me eigenlijk dat we zo snel zwanger zijn geworden. Je hoort wel eens van die verhalen dat het na je 3oe veel langer duurt he. Toen mijn dochter geboren werd was ik ook 24 Big Grin

Alleen mijn zusje weet het! Toevallig belde ze 10 minuten nadat ik getest had. Ik baalde als een stekker want mn mannetje was de hele dag weg dus moest best lang wachten voor ik het hem kon vertellen.
Toen ze belde viel het haar op dat ik helemaal hyper was en kon ze horen dat ik zat te snikken hahaha
Ik kon er echt niet onderuit dus :lol:

We wachten eerst even de afspraak bij de VK af en dan gaan we het vertellen. De echo vind ik nog te lang duren en zo lang kan ik echt niet wachten.
Mijn vriend snapt dat niet echt....logisch ook want hij "voelt" niks. Sinds we zwanger zijn voel ik me echt zo anders en hij kan zich dat niet echt voorstellen.....

Ik ben ook heel snel moe trouwens. Als ik thuis kom van t werk dan doe ik meteen wat er moet gebeuren anders kom ik niet meer van de bank af Wink
Jynthe

Unregistered

30-08-2008 07:52
Gefeliciteerd Wendy en Jep! En welkom bij de Mei-moeders Wink
Wat een mooie maand om uitgerekend te zijn he Big Grin
Ik zie het ook al helemaal voor me....lekker wandelen in t zonnetje....heeeeeerlijk!

Ik was gisteren wat aan het rekenen en kwam tot een leuke ontdekking........op de dag dat mijn mannetje 31 wordt zijn we precies 31 weken zwanger! Dubbel feestje hahaha
Jynthe

Unregistered

30-08-2008 07:54
@Moo, als wij 11 weken zijn hebben we een familiedag en voor die tijd wil ik het wel vertellen aan mijn ouders.
Beetje lullig als ik me niet kan inhouden en het daar vertel haha
anje

Unregistered

30-08-2008 08:40
welkom wendy en jep en gefeliciteerd met de zwangerschap natuurlijk!

Heerlijk dat het in mei is en met een beetje geluk, sluit mijn verlof precies aan de zomervakantie aan (werk in het onderwijs) dus heb maar schooljaar van 22 weken Big Grin

ik ben 28

bij mij weten mijn schoonouders het, daar zijn we het gister wezen vertellen, zondag gaan we naar mijn ouders. En een goede vriend en een goede vriendin weten het ook. Denk dat meer mensen het binnenkort weten, want ze wisten ook dat we bezig waren om zwanger te worden. Dus zul toch wel vragen komen en weet niet of ik dan verborgen kanhouden. En vind het ook niet erg als ze het weten, dan kunnen ze ons tenminste ook steunen als hetmisgaat.
Jynthe

Unregistered

30-08-2008 08:59
anje schreef:welkom wendy en jep en gefeliciteerd met de zwangerschap natuurlijk!

Heerlijk dat het in mei is en met een beetje geluk, sluit mijn verlof precies aan de zomervakantie aan (werk in het onderwijs) dus heb maar schooljaar van 22 weken Big Grin

ik ben 28

bij mij weten mijn schoonouders het, daar zijn we het gister wezen vertellen, zondag gaan we naar mijn ouders. En een goede vriend en een goede vriendin weten het ook. Denk dat meer mensen het binnenkort weten, want ze wisten ook dat we bezig waren om zwanger te worden. Dus zul toch wel vragen komen en weet niet of ik dan verborgen kanhouden. En vind het ook niet erg als ze het weten, dan kunnen ze ons tenminste ook steunen als hetmisgaat.

Ik ben het helemaal met je eens....als mensen het weten kunnen ze je idd ook steunen als t misgaat.
Mijn vriend wil nog ff wachten dus dat doen we dan maar Wink

Ohja....als t goed is heb ik 1september geen NOD hoor maar ben ik 2 mei uitgerekend :lol: Staat nog op je lijstje Wink
anje

Unregistered

30-08-2008 10:12
o je stond al bij zwanger, maar had geprobeerd om twee rijtje naast elkaar te maken maar is niet gelukt zie ik, zal het zo aanpassen
Moo

Unregistered

30-08-2008 22:21
Welkom alle nieuwe 'mei-moeders' !!

Anje: ik ben 2 mei uitgerekend, kun je dat erbij zetten op je lijstje?

M'n vriend begint nou toch wel echt te geloven dat ik zwanger ben. Echt leuk, gaat ie tegen m'n buik praten Wink
Ik voel me ook echt zo anders sinds ik zwanger ben, ik heb me nog niet echt misselijk gevoeld dus ik geniet er wel van.

Nou maar hopen dat alles goed mag blijven gaan en dan kunnen we het over een paar weken misschien toch al aan onze ouders vertellen!

We moeten zo naar een bruiloft dus ik ben er weer vandoor. Fijn weekend dames!
ikkezelf

Unregistered

31-08-2008 09:41
hallo meiden

ik zal me eigen even voorstellen ik ben 24 jaar en woon in brabant.
ik heb een test gedaan en er waren 2 streepjes te zien alleen was die ene wel heel erg licht dus we geloofde het niet helemaal en hebben nog een testje gedaan en vervolgens weer 2 streepjes !! dus we beginnen het nu wel een beetje te geloven.....
alleen nu wilde ik een banner maken en typte daar de eerste dag van men laatste :evil: in en nu staat er dat ik 6 weken zwanger ben kan dat kloppen??
ik vind het allemaal wel een beetje eng hoor want ik ben hier dus echt helemaal niet in thuis :oops:
dus als ik wil uitrekenen wanneer we uitgerekent zijn dan moet ik dus van men eerste dag van men laatste :evil: uitgaan????

nou spannend allemaal...
liefs ikkezelf
anje

Unregistered

31-08-2008 09:44
ik zet het er bij hoor Moo

Ookhier nog een keer gefeliciteerd Ikkezelf en welkom. Normaal neem je inderdaad de eerste dag van je menstruatie, maar weet niet of dat ook is als je langere cyclus hebt.
ikkezelf

Unregistered

31-08-2008 09:49
dank je wel anje
we zullen het wel horen denk ik ik ga maandag de dokter maar eens bellen en dan horen we het allemaal wel wat verder de bedoeling is toch...

liefs ikkezelf
anje

Unregistered

31-08-2008 09:51
ja heb ik ook gedaan, spannend allemaal hè Big Grin
ikkezelf

Unregistered

31-08-2008 10:02
haha het is zeker spannend!!!
ik kan het gewoon nog niet geloven!!!
het ene moment denk ik van yes het is zover en het andere moment denk ik zal het dan echt zo zijn!!
ik word helemaal gek van mijzelf hahaha

maar we gaan er voor !!! hahah

liefs ikkezelf
anje

Unregistered

31-08-2008 10:06
ja onwerkelijk he

heb je al last van kwaaltjes? en hoeveelste ronde was je zwanger?
ikkezelf

Unregistered

31-08-2008 10:19
ik heb eigelijk nergens last van.
ik stond er ook echt van te kijken dat ik zwanger ben.
ik had het er over op het forum met iemand omdat ik maar 1 dag ongesteld was en die zij je moet maar eens een test doen want ik heb dat ook zo meegemaakt en toen bleek ik zwanger te zijn!
duz zo gezegd zo gedaan!
en het resultaat was daar hahaha :lol:
dus ik stond eigelijk zo naar de test te kijken :o haha
maar we zijn er wel super blij mee !!!!!
dit was ronde 3 dus eigelijk best wel snel allemaal hadden we niet verwacht
het enige wat ik voel is dat men buik de hele tijd rommeld en het gevoel dat ik honger heb(zoiets)
maar dat vind ik niet erg hoor beter dit dan helemaal niks he...
we zijn wel al 4 april gestopt met de pil alleen heb ik nooit niet echt een normale cyclus gehad!!
maar goed zijn we nu als het goed is ook vanaf he haha
nu maar hopen dat het allemaal goed gaat
en jij ???
hoe lang zijn jullie bezig geweest?

liefs ikkezelf
Ilonana

Posting Freak

Topics: 3
31-08-2008 10:34
Hallo allemaal gefeliciteerd en geniet van jullie zwangerschap.
roosje

Unregistered

31-08-2008 10:49
ikkezelf schreef:
alleen nu wilde ik een banner maken en typte daar de eerste dag van men laatste :evil: in en nu staat er dat ik 6 weken zwanger ben kan dat kloppen??
dus als ik wil uitrekenen wanneer we uitgerekent zijn dan moet ik dus van men eerste dag van men laatste :evil: uitgaan????

Allereerst gefeliciteerd!!
En ja, het klopt dat je van je eerste ongidag moet uitgaan om te bepalen hoe lang je zwanger bent. Een zwangerschap duurt 40 wkn, maar eigenlijk ben je er maar 38 echt zwanger. De eerste 2 wkn (van je ongi tot je eisprong, er vanuit gaande dat je een cyclus van 28 dgn hebt) krijg je cadeau. Lekker hé?! Dit doen ze omdat veel vrouwen niet precies weten wanneer hun eisprong was en hun eerste ongidag wel. Dus dat rekent makkelijker.
Tenzij je een hele lange cyclus had, dan klopt dit verhaaltje ook niet, maar dat zien ze met de termijnecho dan wel.
Geniet ervan!

Groetjes Roos
anje

Unregistered

31-08-2008 11:27
ik voel het wel aan mijn lijf, maar ben er niet echt beroerd van. Ik ben wel erg moe steeds (werken zal weer tegenvallen dan morgen, na 6 weken vakantie), heb af en toe wat steken in mijn onderbuik en liezen en mijn borsten zijn gevoelig, maar vind dat ik niks te klagen heb hoor. Af en toe beetje misselijk, maar valt ook alles mee.
anje

Unregistered

31-08-2008 11:28
o, ja en was de 2e ronde, dus ook sneller dan verwacht hoor
Moo

Unregistered

31-08-2008 17:33
Ikkezelf: gefeliciteerd en geniet ervan! En ik ben ook 24 en kom oorspronkelijk uit brabant, ben 4 jaar geleden verhuisd.

Ik heb ook maar weinig kwaaltjes. M'n borsten zijn iets gevoeliger en ben sneller moe. Maar niet misselijk ofzo.
Ik heb wel zoiets van als ik honger heb dat ik dan ook meteen iets eet want dan denk ik: anders krijgt de baby niet genoeg binnen, haha. Terwijl ie er nog niet zoveel van opneemt volgens mij.

Wij zitten echt te twijfelen wanneer we het aan onze ouders moeten vertellen. Ben bang dat dan meteen alle familie en vrienden het ook weten en daar wil ik nog mee wachten tot de 12de week.

Dit weekend lekker vrij en morgen ook nog Smile Het regent hier, vandaag dus lekker op de bank hangen.
Pietje

Unregistered

01-09-2008 06:20
Ha meiden,
Ik ga me ook heeeeeel voorzichtig aanmelden hier :lol:
Afgelopen zaterdag en zondag getest en alle twee de keren een licht streepje, heb hier foto's op het forum geplaatst en volgens anderen duidelijk zwanger Big Grin
Het is dus ook nog heel pril en vreselijk spannend.

Ik ga nu werken maar zal zeker vanavond terug komen Wink Vind het nu al een leuk forum :mrgreen:
X Pietje
ikkezelf

Unregistered

01-09-2008 06:43
iedereen bedankt voor de reacties:-)

maar volgens mij gaat er bij iets niet goed!!
ik ben sinds gisteren weer ongesteld terwijl er toch 2 keer met testen 2 streepjes stonden!
dus ik denk nu dat ik een miskraam heb.....
maar we gaan zo de dokter bellen en dan een afspraak maken en dan zullen we het wel horen
ik heb nog een heel klein beetje de hoop.. mijn moeder was zwanger van mij en die had gewoon der menstruatie nog.
dus effe afwachten
maar mijn gevoel zecht dat het niet goed is !!

pietje gefeliciteerd!!! geniet er lekker van!!

liefs ikkezelf
Jynthe

Unregistered

01-09-2008 06:57
ikkezelf schreef:iedereen bedankt voor de reacties:-)

ik ben sinds gisteren weer ongesteld terwijl er toch 2 keer met testen 2 streepjes stonden!
maar we gaan zo de dokter bellen en dan een afspraak maken en dan zullen we het wel horen
ik heb nog een heel klein beetje de hoop.. mijn moeder was zwanger van mij en die had gewoon der menstruatie nog.
dus effe afwachten

liefs ikkezelf

Ochjee, dat is schrikken! Ik hoop voor je dat alles toch goed is!
Veel sterkte meid!
Jynthe

Unregistered

01-09-2008 06:59
Pietje schreef:Ha meiden,
Ik ga me ook heeeeeel voorzichtig aanmelden hier :lol:
Afgelopen zaterdag en zondag getest en alle twee de keren een licht streepje, heb hier foto's op het forum geplaatst en volgens anderen duidelijk zwanger Big Grin
Het is dus ook nog heel pril en vreselijk spannend.

Ik ga nu werken maar zal zeker vanavond terug komen Wink Vind het nu al een leuk forum :mrgreen:
X Pietje

Hoi Pietje, gefeliciteerd hoor! Geniet er maar lekker van.
Het is voor ons allemaal nog vrij pril geloof ik dus we zitten allemaal in t zelfde schuitje Wink
Hetis ook een leuk forum trouwens Big Grin je kan hier echt alles delen met elkaar en dat maakt t juist zo leuk!
Jynthe

Unregistered

01-09-2008 07:04
Wat is er trouwens veel bijgeschreven!!!
Soms wel lastig om terug te lezen en dan te snappen waar t allemaal over gaat haha

Ik voel me trouwens steeds meer zwanger! Niet dat ik meer kwaaltjes heb maar gewoon het gevoel Big Grin
Mijn mannetje wordt nu ook steeds nieuwsgieriger en wil precies weten hoe groot en wat t nu allemaal al kan haha.
Toen ik zei dat t nog een wormpje was keek hij heel verbaasd en zei: Ja hallo je hebt t ook over mijn kindje he en die ga je geen worm noemen :lol:

Gisteren wezen bbqen bij vrienden......die bleven maar zeuren of ik ook een borrel wilde maar k hield voet bij stuk haha.
Ik had DE vraag verwacht maar die bleef gelukkig uit Wink
anje

Unregistered

01-09-2008 17:55
ikkezelf dat is wel schrikken ik hoor maar dat je daarin hetzelfde bent als je moeder

Pietje hier ook van harte welkom!

Ik voelde me idd ook meteen vanaf het begin zwanger, hoewel ik niet erg veel last van kwaaltjes heb. Vandaag weer aan het werk gegaan en voelde me vandaag niet echt anders dan anders en mijn borsten doen wat minder zeer dan gister. Dat maakt me meteen onzeker en denk dan het zal toch nog wel leven.Aan de andere kant ook wel fijn dat ik er niet veel last van heb.
Jynthe

Unregistered

01-09-2008 17:57
anje schreef:ik voel het wel aan mijn lijf, maar ben er niet echt beroerd van. Ik ben wel erg moe steeds (werken zal weer tegenvallen dan morgen, na 6 weken vakantie), heb af en toe wat steken in mijn onderbuik en liezen en mijn borsten zijn gevoelig, maar vind dat ik niks te klagen heb hoor. Af en toe beetje misselijk, maar valt ook alles mee.

Die moeheid heb ik ook last van. Zo 'savonds heb ik nergens puf meer voor. Moet me er echt toe zetten!
De afwas staart me aan en de hond loopt met zijn riem rond.....zucht....kan wel ff een tukkie doen haha
Nog even dan wordt dat gelukkig minder.
Ben in ieder geval niet misselijk meer!!!
Je hoor wel eens dat iemand echt 9maanden misselijk is.....lijkt me echt verschrikkelijk!
Ben nu al aan t aftellen voor de afspraak met de VK hihi.
Heb trouwens wel dat mn broek een beetje gaat knellen van mijn opgezette darmen.
Jynthe

Unregistered

01-09-2008 18:01
Ik vind dit trouwens een hele leuke site.....kan je van week tot week bekijken hoe het kindje zich ontwikkelt.....
Misschien kennen jullie de site al maar ik zet de link hier toch nog ff neer:

http://www.kindjeopkomst.nl/html/zwanger/week5.htm
anje

Unregistered

01-09-2008 18:12
mijn misselijkheid is ook zo goed als over gelukkig

mijn broek knelt nu minder, ik was aangekomen op vakantie en heb last van mijn darmen, maar dan dat ik vaak moet en dun, ik heb juist het idee dat ik nu iets dunner aan het worden ben

o, leuk die site, ik ga zo even kijken

houden jullie ook een dagboekje bij, met wat je voelt, je kwaaltjes en wat je geregeld hebt

jynthe wanneer moet jij naar verloskundige, ik 17 september
anje

Unregistered

01-09-2008 18:13
o had niet goed opgelet, zie het al bij je onderschrift staan
Jynthe

Unregistered

01-09-2008 18:17
Ik hou geen dagboekje bij maar was wel van plan zo'n 9maandenzwangermama boekje te kopen.
De HEMA heeft ook leuke boekjes hoorde ik!
Ben al jij met een dagboekje bezig?

jee wat gaat de tijd snel achter de pc.....de afwas gaapt me nog steeds aan haha....zal er maar snel aan beginnen voor manlief weer thuis komt :oops:
anje

Unregistered

01-09-2008 18:19
ik typ elke dag een stukje in word, maar zo;n boekje is wel leuker, woensdagmiddag maar ff langs de hema dan
jep

Member

01-09-2008 19:02
Hallo allemaal,

@ikkezelf: schrikken, zeg! Hoop dat je geen MK krijgt, maar alles goed mag gaan.

Ik heb ook niet zoveel last van de zwangerschap. Gevoelige borsten, wat sneller moe en af en toe wat misselijk, moet op tijd eten.
Ik vind het nog wel onwerkelijk, hebben jullie dat ook?
Ben er wel onwijs blij mee! Weet al heel lang dat ik graag een keer moeder wil worden en dat gaat nu gebeuren!

Jep
Jynthe

Unregistered

01-09-2008 19:11
@Jep, het is voor mij mijn 2e keer maar het voelt inderdaad nog wat onwerkelijk.
Er gebeurt zo enorm veel in je lijf en je voelt t overal maar nog geen buikje te zien.....
De eerste keer is bijna 8jaar geleden maar ik weet echt niet alles meer.
Ik herken wel veel als ik iets heb dan denk ik....ohja dat had ik toen ook.
Ik wist het toen vrij laat dus ik had meteen al een buikje toen ik wist dat ik zwanger was.
In die tijd had ik ook nog geen internet thuis dus van forums wist ik ook niks....nu zoek je alles makkelijker op en je weet
ook snel veel meer.
Jynthe

Unregistered

01-09-2008 19:15
Ik ga ff lekker badderen! Typ maar veel berichtjes.....heb ik vanavond nog wat leesvoer voor t slapen gaan :lol:
anje

Unregistered

01-09-2008 19:17
ik ga niet veel meer typen hoor, ik ben echt moe, als mijn thee op is ga ik lekker naar bed

en onwerkelijk ishet zeker, het lijkt net allemaal of het een droom is waaruit je wakker kan worden
winanda

Unregistered

01-09-2008 23:14
ikkezelf schreef:iedereen bedankt voor de reacties:-)

dus effe afwachten

liefs ikkezelf

he meis hoe is het nu met je?
ikkezelf

Unregistered

01-09-2008 23:33
hoi hoi daar ben ik weer

nou vandaag naar de dokter geweest
en die heeft met zon eendenbek naar men baarmoedermondt gekeken om te kijken of die opstond zodat het misschien dus duidelijk kon zijn dat het op een miskraam kon duiden
zij kon er niet veel van maken zij ze
ik moet zeggen dat het niet echt een lekker gevoel is ten eerste je gaat kijken of je een miskraam hebt en ten tweede het is niet zon lekker gevoel !
maar goed dat ten zijde
ze kon niet veel zien dus heeft ze meteen naar de verloskunige gebeld of ik vandaag nog terecht kon ...
en die had nog een gaatje vrij
dus ik daar naar toe met man lief en ze zouden daar een inwendige echo maken zodat ze konden zien of er een eitje zat of een klein hartje klopte
zo gezegd zo gedaan en helaas er was niks te zien !!!
dat kon betekenen dat het of nog echt veel te vroeg was of dat er dus wel iets heeft gezeten maar het lichaam het al had verstoten! want er zat nm wel een slijm bal in men baarmoeder.
dus nu moet ik over 2 weken terug komen en gaan ze dat nog een keer doen om er zeker van te zijn wat het nu wel of niet is
maar ze heeft wel gezegd omdat ik nu dus vloei dat we er toch wel heel veel rekening mee moet houden dat het dus een miskraam is geworden!!!
omdat eigelijk alles er op duidt
dus daar zijn we blij mee.... niet dus
de ene dag nog in de wolken van yes we zijn zwanger ! en de andere dag is het al weer voorbij !
we gaan er dus maar vanuit dat het dus niet goed is!
en we zullen het echt zeker weten over twee weken
nu moet ik dus als ik echt nog meer ga vloeien de verloskundige bellen.
waarom weet ik niet ben ik vergeten te vragen

dus ik ga nu maar rustig even alles laten bezinken het is allemaal wel heel onwerkelijk zo he....
en ik heb nu ook ineens heel veel last van men onderbuik en men onderrug maar goed tis niet anders
zo sorry dat ik het zo moet schrijven allemaal maar het is niet anders !
maar men gevoel zegt er ook wel bij dat het nu eenmaal zo is en niet anders en ik heb er wel vrede mee maar het is niet leuk!!!

iedereen die net gehoord heeft zwanger te zijn van HARTE GEFELICITEERD!!!
geniet er lekker!!

veel liefs ikkezelf
Jynthe

Unregistered

02-09-2008 07:21
@Ikkezelf, wat verschrikkelijk voor jullie! Ik denk dat ik ook niet veel hoop meer zou hebben.
Heel veel sterkte meis!!!
winanda

Unregistered

02-09-2008 09:13
ikkezelf ben je ook heel heftig gaan bloeden en krampen gehad of net als een normale ongi?

ik heb het zelfde als jou ook positieve test en 2 dagen later gaan bloeden ik moet nu woensdag naar de gyn voor een echo. ik heb minder gebloed als anders maar dat was vorige cyclus ook. nu maar 2.5 dagen gebloed 2 dagen erg en 0.5 dage minder en gister heb ik oud bloed verloren. verder nu nog veel last van bandenpijn, zij doet zeer en mn liezen en sinds gister af en toe weer steken in mn buik, maar dat heb ik niet gehad toe ik ongi wrd en die steken in mn buik zijn ook niet erg pijnlijk. heb vorig jaar een mk gehad en kreeg wel heftige krampen. dus zit nu ook in afwachting van een echo.
samantha18

Unregistered

02-09-2008 13:55
hey hey allemaal

Ik heb vandaag gehoord dat ik zwanger ben
en zo als het er nu uit ziet dan ben ik ook in mei uitgerekend
vrijag me eerste echo en dan zien we wel verder

groetjes
Jynthe

Unregistered

02-09-2008 13:57
samantha18 schreef:hey hey allemaal

Ik heb vandaag gehoord dat ik zwanger ben
en zo als het er nu uit ziet dan ben ik ook in mei uitgerekend
vrijag me eerste echo en dan zien we wel verder

groetjes

Hey hoi! Gefeliciteerd meid!!! Vandaag een test gedaan? Spannend hoor zo'n echo.....maar dan ben je ook al wel 12 weken zwanger zeker? Dan doen ze meestal de 1e echo geloof ik.
Weet t niet meer precies bij mijn dochter wanneer dat was haha
Moo

Unregistered

02-09-2008 14:39
Wat erg ikkezelf! Heel veel sterkte gewenst!
Moo

Unregistered

02-09-2008 14:43
Gisteren wezen winkelen met een vriendin die dus al weet dat ik zwanger ben. Een paar babyboeken gekocht en zo'n slabbertje met 'I love my daddy' erop. Vond m'n vriend kei leuk!
Gisteren voor de eerste keer een dag gehad dat ik me beroerd voelde. Op dit moment gaat 't wel dus maar hopen dat 't wegblijft.
Ik vind 't ook nog steeds erg onwerkelijk allemaal en vind 't erg spannend of het wel allemaal goed mag blijven gaan. En de tijd gaat zo sloom! Ik hoorde gisteren dat 2 kennissen van ons ook zwanger zijn, die zijn wel al 3 maanden. Ook toevallig.
Voor ons nog ruim een maand wachten voordat we 't kunnen vertellen...

Welkom nieuwe mei-moeders. Geniet ervan!

Liefs
jep

Member

02-09-2008 17:17
@ ikkezelf: balen, zeg! Heftig verhaal, hoor! Hopelijk krijg je snel zekerheid. Die onzekerheid lijkt me heel erg. Sterkte!

Nieuwe mei-moeder (ben je naam kwijt): welkom!
Is inderdaad wel snel voor je eerste echo lijkt me als je in mei bent uitgerekend, of is er iets waardoor je vroeg een echo krijgt.

Ik ga denk ik morgen maar eens de verloskundige bellen en de huisarts, ben beniewd wanneer ik langs mag komen...
Weet niet zeker hoe ver ik ben, wil dat toch wel graag weten, maar nog even geduld...

Jep
Jynthe

Unregistered

02-09-2008 17:35
Jep, ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten hoe ver je bent. Heb je het zelf al uitgerekend?

Ik heb kreeg via de huisarts telefoonnummers van verloskundigen. Heb de leukste uitgezocht hahahaha
Ik hoop zo dat alles dan goed is!!! Nog 3 weken geduld!
Dat trekkerige in mijn onderbuik wordt trouwens wel minder nu.....zou dat normaal zijn?
Jynthe

Unregistered

02-09-2008 18:33
ff vraagje....daar zijn we hier ook voor he :lol:
Hebben jullie ook wel last van de onderrug?
Heb sinds 3 dagen best wel last.....zal er allemaal wel bijhoren maar vroeg t me gewoon af.
De hormonen beginnen hier ook aardig te werken trouwens! Heb erg last van stemmingswisselingen.
Het ene moment voel ik me echt blij en zielsgelukkig en t andere moment kan t me allemaal gestolen worden en lig ik t liefst alleen op bed.
Vreemd wat dat allemaal met je doet niet?

Had t goede nieuws vandaag bijna aan een collega verteld.....kon me nog net inhouden hihi

Liefs...
anje

Unregistered

02-09-2008 19:02
hè wat een tegenvaller ikkezelf, sterkte en ik duim voor je dat de verloskundige het mis had en je over 2 weken toch wat mag zien bij je echo

jynthe ik voel mijn onderrug ook af en toe hoor, net als ik ongesteld moet worden en die stemmingswisselingen herken ik wel, zat pas al te huilen bij een tv-programma terwijl ik dat eigenlijk nooit heb :lol:

samantha welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap

Jep ik kan me ook wel voorstellen dat je benieuwd bent hoe lang je al zwanger bent.

Jammer he Moo dat lange wachten voordat we het van de daken kunnen schreeuwen :lol:
ikkezelf

Unregistered

02-09-2008 22:56
hallo ben ik weer:-)

nou ik weet zeker nu dat het een mk is hoor
heb vandaag een zakje slijm verloren!!!
dus dat was het dan!
want dat was hetgene wat ze op de echo gezien had.
en die is er nu wel uit dus geloof niet meer dat er nu nog iets in groeit.
we hebben het naast ons neer kunnen leggen. het gewoon zo moeten zijn tis helaas niet anders
blijft nat. niet leuk en heel erg teleurstellend maar het is goed zo !
winanda schreef:ikkezelf ben je ook heel heftig gaan bloeden en krampen gehad of net als een normale ongi?

ik heb het zelfde als jou ook positieve test en 2 dagen later gaan bloeden ik moet nu woensdag naar de gyn voor een echo. ik heb minder gebloed als anders maar dat was vorige cyclus ook. nu maar 2.5 dagen gebloed 2 dagen erg en 0.5 dage minder en gister heb ik oud bloed verloren. verder nu nog veel last van bandenpijn, zij doet zeer en mn liezen en sinds gister af en toe weer steken in mn buik, maar dat heb ik niet gehad toe ik ongi wrd en die steken in mn buik zijn ook niet erg pijnlijk. heb vorig jaar een mk gehad en kreeg wel heftige krampen. dus zit nu ook in afwachting van een echo.

ik ben heel erg gaan vloeien dus erger als normale ongi!!
en weet je dat er echt heel veel vrouwen zijn die gewoon ongi worden terwijl ze zwanger zijn!
zoals mijn verloskundige vertelde kan het ook zo zijn dat er vrouwen zijn die een inestelling bloeding hebben van 2 dagen
gebeurd niet zo heel vaak maar kan dus wel.
misschien een geruststelling voor jou ....
ik ga voor je duimen voor morgen en hopen dat alles in orde is !
probeer er niet te veel mee bezig te zijn
hoe moeilijk dat ook is geloof mij maar.. het ene moment denk ik (nu dan he) het is niet anders en heb ik er vrede mee en het andere moment kan ik er wel even van ondersteboven zijn.
heel veel suc6 morgen!!! en laat het even horen hoe het afglopen is???

nog een vraagje: weet iemand nu hoe ik een nieuwe banner moet instellen ??
moet ik nu weer gewoon de dag pakken van wanneer ik ongi ben geworden? door die mk ?
ik zou het dus echt niet weten hoe dat nu verder gaat?
ik moet de 17e terug naar de verloskundige! en kan dan al mijn vragen stellen en krijgen we een soort intro over alles !
ze zij dat de dokter gewoon bijna verplicht was om je meteen door te sturen naar hun omdat je daar speciale intros voor hebt over hoe en wat er nu gedaan en niet gedaan moet worden!
dus wel heel raar dat die van mij dat iet heeft gedaan
nou moet ik zeggen dat ik ook een hele rare dokter heb hoor echt nog 1 van de oude stam al ik daar tegen zeg dat ik bier drink valt hij al bijna van zijn stoel whahaha
maar goed

@samantha: Welkom en van harte gefeliciteerd!!!! geniet er lekker van!

@jep: je moet rekenen vanaf de dag dat je laatste menstruatie hebt gehad. tenminste dat vertelde mijn verloskundige Wink

en voor de rest iedereen bedankt voor jullie steun en reacties!!

liefs ikkezelf
Moo

Unregistered

03-09-2008 04:16
@ikkezelf, klote zeg dat 't toch echt een mk is. Heel veel sterkte meis. Ik heb nog zitten hopen voor je dat het niet zo zou zijn. Hoe ver was je?
Ik hoorde vandaag op 't werk ook dat een collega een mk heeft gehad. Ik weet niet precies hoe ver ze was maar nog geen 3 maanden. Het is altijd zwaar natuurlijk.
Maar zo sta je er wel even bij stil dat het niet altijd goed gaat. Het is zo spannend dat zwanger zijn.

@Jynthe, ik heb ook een paar keer last gehad van m'n onderrug. Volgens mij hoort dat er ook weer bij Wink

Ik heb af en toe last van afscheiding. Heeft iemand anders dit ook of weten jullie of dit normaal is?

Morgen naar de dokter voor de eerste prenetale testen. Ben benieuwd wat dat allemaal inhoudt.

Veel liefs
Jynthe

Unregistered

03-09-2008 05:57
@ Ikkezelf Verschrikkelijk voor jullie meis. Schrok er van toen ik het las.... Cry Heel veel sterkte samen en ik hoop voor jullie dat je snel weer zwanger mag zijn.
Dikke knuffel!!!

@Moo&Anje, oh gelukkig maar dat dat er gewoon bij hoort hihi dan heb ik t er wel voor over hoor Big Grin
Gisteren gebeurde er iets onverwachts waardoor onze plannen een beetje in duigen vielen en ik was echt totaal van de kaart.....mijn vriend begreep er niks van haha

Welkom Samantha....gefeliciteerd en veel lees en typ plezier hier Wink
jep

Member

03-09-2008 09:00
Hallo,

@ikkezelf. Heel veel sterkte toegewenst!

Ik weet dat ik moet rekenen vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, maar dat is lastig bij mij omdat ik heel onregelmatig ongesteld was. Ik ben in juli nog wel soort van ongi geweest, maar was alleen bruin (sorry voor de vieze details). Het zou dus in theorie kunnen dat ik al een maand langer zwanger ben...
Wel heb ik eerder een test gedaan en die was negatief.
Lastig, hoor!
Daarom is het dus moeilijk bij mij.

Maar ik denk dat ik tussen de 4,5 en 5,5 week zwanger ben en tussen 4 en 11 mei uitgerekend ben.

Jep
Jynthe

Unregistered

03-09-2008 09:06
jep schreef:Hallo,

@ikkezelf. Heel veel sterkte toegewenst!

Ik weet dat ik moet rekenen vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, maar dat is lastig bij mij omdat ik heel onregelmatig ongesteld was. Ik ben in juli nog wel soort van ongi geweest, maar was alleen bruin (sorry voor de vieze details). Het zou dus in theorie kunnen dat ik al een maand langer zwanger ben...
Wel heb ik eerder een test gedaan en die was negatief.
Lastig, hoor!
Daarom is het dus moeilijk bij mij.

Maar ik denk dat ik tussen de 4,5 en 5,5 week zwanger ben en tussen 4 en 11 mei uitgerekend ben.

Jep

Ik denk dat je dan al wel langer zwanger bent hoor. Ik ben bijna 6 weken en ben 2 mei uitgerekend Wink
Pietje

Unregistered

03-09-2008 09:13
Jeetje wat schrijven jullie veel zeg Wink Paar daagjes niet geweest en meteen heel wat blz Confusedhock:

Ik heb afgelopen maandag naar de verloskundige gebeld en donderdag 11-9 mogen we langs komen. Ze had het over een inwendig iets maar ze vertelde me dat ze dat liever niet doen dus ze splitst nu het eerste onderzoek uit in 2 keer. Volgende week donderdag de eerste helft en dan na een tijdje ? de 2e helft met de hoop dat er dan een hartje te horen is.

Omdat ik me zo niet zwanger voel heb ik voor de zekerheid vandaag een test van clearblue gedaan een meteen een dikke + . Het is dus echt waar :o
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (5): 1 2 3 4 5 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave