Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten 3 negatieve zwangerschaps testen en geen ongi

3 negatieve zwangerschaps testen en geen ongi
mama1988

Unregistered

10-08-2008 20:08
hallo

onder tussen heb ik al 3 zwangerschaps testen gedaan maar helaas negatief! Terwijl mijn ongesteld heid weg blijft.
Ik ben al 4 dgn overtijd! Vanvond voelde ik dat mn baarmoeder erg laag ligt, heeft dit te maken met een eventuele zwangerschap?

Morgen ga ik de vk maar even bellen en die om raad vragen, want mn huisarts is een rare snuiter!

Wie herkent dit ??

doordat mn baarmoeder zo laag ligt moet ik steeds plassen(hele kleine waterige plasjes) heb wel iets gevoelige borsten tepelhof is wat grote dan normaal verder heb ik nog geen klchten!
Tijger1

Unregistered

10-08-2008 20:20
ik ken dit niet, maar wil je wel veel succes wensen.
hoop voor je dat je toch zwanger bent
Susanna

Posting Freak

Topics: 28
11-08-2008 12:15
mama1988: al contact gehad met de vk? Balen dat je niet veel vertrouwen hebt in de ha. Maar je kunt wel een bloedtest aanvragen. Daar zou uit kunnen blijken of je zwanger bent, het is betrouwbaarder dan zelf testen. En er blijkt misschien uit wanneer je niet zwanger bent, of er misschien een andere medische oorzaak is.
mama1988

Unregistered

11-08-2008 19:49
Susanna schreef:mama1988: al contact gehad met de vk? Balen dat je niet veel vertrouwen hebt in de ha. Maar je kunt wel een bloedtest aanvragen. Daar zou uit kunnen blijken of je zwanger bent, het is betrouwbaarder dan zelf testen. En er blijkt misschien uit wanneer je niet zwanger bent, of er misschien een andere medische oorzaak is.

hoi vanmiddag de vk gebeld mocht voor een echo komen naar het ziekenhuis, helaas 3 tellen later werdt ik ongesteld
Susanna

Posting Freak

Topics: 28
11-08-2008 22:34
Balen zeg! En dan kun je dus ook niet meer echt op je cyclus vertrouwen. Maar het is denk wel fijn te weten dat de vk je in ieder geval serieus neemt. Veel succes in de volgende ronde!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave