Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen Lekkende tepels?

Lekkende tepels?
Janneke14

Posting Freak

Topics: 16
10-08-2008 16:49
Hoi,

Ik ben nu 17 weken zwanger van de eerste en ik heb een vraagje.
Ik heb "last" van lekkende tepels, had net natte plekken in m'n shirt zitten.
Wie weet of dit normaal is? Hebben meer meiden hier last van?

Groetjes Janneke
mama1988

Unregistered

10-08-2008 17:48
hoi,

toen ik 3 maanden zwanger was had ik daar al last van, nog niet zo erg als je beschrijft.
maar hoort er gewoon bij, je borsten gaan melk maken, je kunt bij de kruidvat van de cijfjes kopen
(weet zo gauw niet hoe dat heet) die kun je in je bh stoppen (ziet niemand) en dan lekt het daar tegen aan
en niet op je shirtje.

succes!
Saskia15

Unregistered

12-08-2008 08:09
Ik moet zeggen dat ik er nog geen last van heb maar inderdaad kan je bij de drogist compressen kopen die het vocht opvangen! Succes er mee
marsje124

Unregistered

31-01-2009 20:34
Ik heb daar ook heel erg last van maar dan alleen als ik slaap.
Ik word dan wel eens wakker omdat ik iets nats voel. Met bh aan slapen vind ik niet zo prettig dus verschoon ik vaker mijn nachtkleding en bed.

Gr mascha
lenny

Administrator

Topics: 668
31-01-2009 21:01
Hoi dames,

Dan heb ik een tip voor jullie: Lilypadz, een siliconen compress dat je zonder bh kunt dragen.
Kun je bestellen bij Prettymum:
http://www.borstvoedingswinkel.nl/scrip ... ductID=216

Succes!
marsje124

Unregistered

31-01-2009 23:04
dankje, hier heb ik wel wat aan!

gr mascha
jorike

Unregistered

31-01-2009 23:44
Ik gebruik ze ook en ze zijn heel handig! Ik zou ze wel pas aanschaffen als je zeker weet dat de borstvoeding goed gaat en je idd last hebt van lekkende borsten. Ze zijn redelijk prijzig, maar gaan dan ook lang mee als je ze goed verzorgt. Uiteindelijk spaar je geld uit doordat je geen zoogcompressen hoeft te blijven kopen.
Nada

Unregistered

01-02-2009 23:07
Ik heb ze hier liggen en gebruik ze NOOIT! Ze liepen vol dus als ik ze af deed dan werd het alsnog een bende. Nee, voor mij gewoon de wegwerp-koffiepads. Niet die van natusan want daar had ik een allergische reactie op, maar die van het kruidvat zijn perfect! Na 4 maanden borstvoeding geven waren mijn borsten weer redelijk zindelijk en nu voed ik nog steeds zonder lekken!

Mocht iemand die Lilypads willen overnemen: stuur maar een pbtje.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave