Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden 2e kindje

2e kindje
suus1980

Unregistered

07-08-2008 14:07
Hallo dames, wie zijn er nog meer bezig voor een 2e kindje??
Ik ben 19 juni gestopt met de pil, en zijn nou bezig met ronde 2.
Bij de 1e 2 zwangerschappen ( 1e na 7 weken miskraam) was het allebei gelijk raak, was er eigenlijk van uit gegaan dat ik super vruchtbaar ben en het nu weer in 1 x raak zou zijn. Mijn NOD is 19 augustus dus duimen maar.

Groetjes Suus
ikke1982

Unregistered

07-08-2008 14:53
Succes suus! Hopelijk is het gauw raak.
amanda16

Posting Freak

Topics: 18
07-08-2008 15:54
Jaaa hiero,

Wij zijn bezig voor een 2e (althans ik) voor mijn man de eerste.
Vorig jaar een miskraam gehad en veel problemen rondom.

Maar we hebben weer groen licht gehad.

Hoe oud is je eerste kindje?

Gr, Amanda
Britje

Unregistered

07-08-2008 21:41
wij zijn ook bezig voor de 2e keer tenminste ik..heb een tweeling was(waren)de eerste..voor mijn vriend is het de eerste keer dat hij echt pappa gaat worden..is hij al een beetje van de jongens,maar voor hem natuurlijk een heel nieuwe ervaring omdat het van hem zelf gaat zijn..ik heb er al heel veel zin in om de kriebeltjes en trappelende voetjes in mijn buik te gaan voelen..eerst nog maar even wat klussen voor het echt raak zal zijn denk ik. ben net een maandje met de pil gestopt en afgelopen week de eerste natuurlijke menstruatie gehad...maar we hebben besloten om het niet te plannen het gewoon te laten gebeuren...maar merk wel aan mezelf dat ik er steeds meer mee bezig ben ondanks het niet plannen Wink maar dat zal denk ik heel gewoon zijn..bij de tweeling was ik al heel snel in verwachting binnen 3 maanden nadat ik de pil af gezet heb hoop stiekem toch wel dat het weer zo snel zal gaan maar ben nu natuurlijk alweer een paar jaartjes ouder dan toen mja weet niet of dat iets met vruchtbaarheid te maken heeft was toen 22 en nu 28 dus zal mee vallen denk ik..
maar we zullen het wel zienen merken als het zover is..
groetjes Brit
meiden allemaal veel succes met knutselen :lol:
suus1980

Unregistered

10-08-2008 09:22
Mijn zoontje is bijna 14 maanden, ik wil er ong. 2 jaar tussen laten zitten!
Kan er eigenlijk niet van uitgaan dat het nu ook zo snel raak is, zal wel toeval geweest zijn.
Mn schoonzusje is nu 9 weken zwanger ik zou het zo leuk vinden als we samen zwanger konden zijn, maar ja afwachten dus.
clien75

Unregistered

12-08-2008 10:49
Hallo allemaal,
Sinds vorig jaar september zijn we bezig voor een tweede. Onze zoon is nu bijna drie en een half we hopen dat we toch eigenlijk wel rond zijn vierde verjaardag een kleintje erbij hebben, maar moeder natuur laat zich niet regelen. Voor onze zoon hebben we vier jaar moeten klussen spuiten en insemineren.
Hopelijk duurt het deze keer niet zo lang, maar we zullen het zien. Ben deze maand begonnen met ovu testen, maar dat schiet ook niet echt op.
Ik heb nu anderhalve week lang een licht positieve test en hij blijft hetzelfde. Om gek van te worden, wel vanaf mijn ongi steeds wat bruinige afscheiding en vanmorgen dikke taaie bruine slijm verloren en ovu test blijft "nega".
Laten we hopen dat we met z'n zwanger 2009 in gaan.
Liefs Caro
Chanaty

Unregistered

12-08-2008 13:37
hallo allemaal
ik ben 28 jaar en we gaan voor een 2de kindje onze eerste is 3 jaar.
Heb op 4 augustus mijn koperspiraal laten verwijderen dit was voor mijn vruchtbare periode de dokter zei dat het meteen raak kon zijn.
Op 22 augustus is mijn ongi dag dus nog 10 dagen.
Allemaal veel succes.
groetjes
chanaty
suus1980

Unregistered

14-08-2008 19:33
Hallo allemaal,

Morgen mn NOD heb stiekem vandaag al getest NEGATIEF! Dus morgen waarschijnlijk :evil:.
Is gewoon even afwachten dan, hoop natuurlijk dat :evil: uitblijft, en alsnog positief test.
Maar dat zal wel niet op naar ronde 3.

Groetjes Suus
suus1980

Unregistered

17-08-2008 08:46
Jahoor gisterenavond begon mn :evil: , nou is het officieel dus naar ronde 3!
clien75

Unregistered

17-08-2008 18:37
He suus,
Jammer hoor idd dan nu maar op voor ronde numero 3.
Ik heb mijn nod denk ik op 25 aug, maar dat is altijd moeilijk ben namelijk onregelmatig.
Liefs Carolien
Chanaty

Unregistered

19-08-2008 09:23
heey suus,
jammer op naar de volgende ronde mijn NOD dag is de 22ste en die komt wel erg dicht bij het is de eerste ronde dus het zal echt een wonder zijn.
ik ga voor je duimen succes
groetjes
chanaty
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest