Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Ovulatietesten heb ik weer

heb ik weer
mama1988

Unregistered

05-08-2008 16:19
Heb ik weer...

Heey, Ik ben er even tussen uit geweest, had op een gegeven moment zoveel aan mijn hoofdje en ik wilde niet telkens de gelukkige verhalen lezen over zwanger zijn of worden,
maar i am back!!!

Spannend nog 3 dagen en ik kan testen of we op nieuw zwanger zijn! Afgelopen maand zijn wij weer voor het eerste bezig geweest nadat ik de miskraam heb gehad.

Braaf ben ik op 22.23.24.25 gaan testen, helaas telkens een streep! Toch merkte ik dat ik op 25 juli mij ov was. Toch hebben wij het op 21 en 24 gedaan.

Nu heb ik vanmiddag een zwangerschaps test gedaan. moet er even bij zeggen deze kon ik pas doen nadat ongesteld had moeten worden, foutje van mijzelf. maar je raad het natuurlijk al negatief. Na niet getreurt immers moet ik nog 3 dagen wachten, heb net zo'n ultra test besteld.

Alles wijst erop dat ik op nieuw zwanger ben, ik heb de zelde gevoelens, eetbuien als de eerste keer alleen baal ik zo dat die ovtesten niet positief waren kan het komen door dat ik in de maand juni de pil heb geslikt??

Helaas moet ik nog een paar dagen afwachten diep van binnen hoop ik dat ik zwanger ben ik wil me er ook niet teveel mee bezig houden, je weet nooit...

Ik laat jullie het weten
Kelly1980

Unregistered

05-08-2008 16:59
Spannend, ik hoop het voor je!
ikke1982

Unregistered

06-08-2008 08:26
Ja erg spannend hoor. Ik hoop op positief nieuws voor je.

Ik hoop volgende week te kunnen testen....nu hopen dat mijn menstruatie uitblijft.
Britje

Unregistered

06-08-2008 09:09
Wat spannend allemaal vooral omdat je de zwangere gevoelens hebt..hoop het voor je dat het gelukt is Wink
fiieke

Unregistered

09-08-2008 20:48
hallo,,

mama1988 en ben je zwanger?
ik zelf heb 15 juni een miskraam gehad,, en daarna ben ik 1 maand precies optijd ongesteld geworden dus dat betekende voor mij veel goeds ! want dan is alles in me lichaam weer normaal..

deze maand weer geprobeerd en moest vandaag ongesteld worden, maar hij is niet gekomen! Big Grin
nu hoop ik natuurlijk veel goeds.. wanneer denken jullie dat ik het beste kan testen?

duimen jullie voor mij Big Grin

xXx
mama1988

Unregistered

10-08-2008 13:31
fiieke schreef:hallo,,

mama1988 en ben je zwanger?
ik zelf heb 15 juni een miskraam gehad,, en daarna ben ik 1 maand precies optijd ongesteld geworden dus dat betekende voor mij veel goeds ! want dan is alles in me lichaam weer normaal..

deze maand weer geprobeerd en moest vandaag ongesteld worden, maar hij is niet gekomen! Big Grin
nu hoop ik natuurlijk veel goeds.. wanneer denken jullie dat ik het beste kan testen?

duimen jullie voor mij Big Grin

xXx

hoi hoi, zo als jullie kunnen zien op mijn banner ben ik overtijd!!!
Ik ben al 4 dagen te laat met ongesteldheid, ik loop normaal gesproke erg op tijd.
Spannend dus ben ik van de week een test gekocht alleen deze was negatief, maar goed ik ben ook nog niet ongesteld geworden
morgen ren ik meteen weer naar de winkel om een nieuwe te kopen had namelijk gelezen op internet dat veel vrouwen de eerste week een negatieve test hebben en als ze een week later testen hebben ze als nog een posotive test! dus ik ben heel benieuwd v3erder heb ik niet echt veel klachten, meer afscheiden en borsten zijn gevoelig trek in druiven!!!

hahahah ik hou jullie op de hoogte

fiieke succes en sterkte ik weet wat het is, 3 maanden geleden heb ik ook een mis kraam gekregen, wij kregen op 15 mei een echo van 3 maanden en daarop zagen wij dat ster overleden was, 19 mei is het een miskraam geworden, ster heeft een plekje gekregen in ons hart en ik heb de sterarmband.

verwerkt je verdriet op jou manier dat heb ik ook gedaan voor mij iss het mijn 1ste kindje, ik ben al mama. ook aol was het zo klein en pril en nog niet af toch blijft het voor altijd in je hart.
fiieke

Unregistered

10-08-2008 20:57
hallo mama1988

jaa ik heb het ook wel een plekje gegeven me vriend vind het nog moeilijk om erover te praten.
maar jij bent dus nu 4 dagen overtijd?
ik ben nu 2 dagen overtijd en heb vanochtend een test gedaan ook negatief en ben ook nog niet ongesteld..
dus weer afwachtend Tongue wat ik dus niet kanSad

jij heel veel succes met testen morgen! en trouwens ik ben opeens ook dol op druiven! :O hahaha wat grappig!
laat je de uitslag even weten??

xXx
mama1988

Unregistered

10-08-2008 22:49
fiieke schreef:hallo mama1988

jaa ik heb het ook wel een plekje gegeven me vriend vind het nog moeilijk om erover te praten.
maar jij bent dus nu 4 dagen overtijd?
ik ben nu 2 dagen overtijd en heb vanochtend een test gedaan ook negatief en ben ook nog niet ongesteld..
dus weer afwachtend Tongue wat ik dus niet kanSad

jij heel veel succes met testen morgen! en trouwens ik ben opeens ook dol op druiven! :O hahaha wat grappig!
laat je de uitslag even weten??

xXx
hoi

ik kon ook niet wachten met testen, de supermarkt was hiero toevallig open merkte ik om half 8 vanavond dus gauw een test gehaalt en nee weer negatief
en toch 4 dagen overtijd ik begrijp ik hier niks van, ik bedoel op internet lees je van best veel mensen het zelfde verhaal als ons en zijn dan gewoon zwanger maar omdat het al een keer mis is gegaan bij ons wil ik niet meteen aan nemen dat ik zwanger ben, zo hoop i k de terleurstelling een beetje ter verkomen
ik hoop echt dat het raak is, ik ga morgen even met de huisarts belllen.
fiieke

Unregistered

10-08-2008 23:06
jeetje ga ik net na de wc heb ik bloedverlies :'(
mama1988

Unregistered

11-08-2008 19:48
ik ook ben na 4 en een halve dag overtijd toch ongesteld geworden!!!
fiieke

Unregistered

12-08-2008 09:22
ooh wat jammerSad bij ons is het ook doorgezet.. vanacht zoals gewoonlijk doorgelekt...
nou wij gaan weer werkenWink werkse
mama1988

Unregistered

12-08-2008 10:04
fiieke schreef:ooh wat jammerSad bij ons is het ook doorgezet.. vanacht zoals gewoonlijk doorgelekt...
nou wij gaan weer werkenWink werkse

sterkte, wij zitten dus gelijk met de cyclus.

ik ben ook erg ongi, kan om het uur naar de wc. ben ook lekker thuis vandaag! manlief heeft nog vakantie en ik heb me afgemeld.
fiieke

Unregistered

12-08-2008 10:24
ja wat grappig dat we dezelfde cyclus hebben.. me vriend moet om 16.00 werken Sad
ik heb al lekker vakantie! dus kan even rustig aandoen gelukkig, wel even nodig even niet stressen.
daardoor kan het ook verkeerd gaan..
maar hopen dat het nu bij ons allebei gaat lukken en dat het goed gaat!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave