Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Vruchtbaarheidshandelingen draagmoeder zijn

draagmoeder zijn
toekomst 9 maanden

Unregistered

05-08-2008 15:26
hey iedereen ,

graag jullie mening.Ben zelfs moeder van 2 kinderen. Mijn zus is al een paar jaar op zoek naar haar kinderwens maar de resultaten zijn altijd negatief. Het doet me pijn om te zien dat ze iedere in een dieper gat valt als haar menstruaties terug opdagen. Ik wil haar graag laten weten dat de deur "ik als draagmoeder" open staat. Ben zeer gehecht aan haar en wil haar die kinderwens echt wel waarmaken. Ik wil die moed aan iedereen doorgeven; blijven proberen en blijven zoeken want het loont. de liefde en het geluk dat je ontvangt van een kind is niet omschrijfbaar. Het is het vechten waard.
Weet niet of het een goed idee is dat ik erover begin(draagmoeder zijn). Weet zelfs niet of het in haar hoofd spookt.zou ik afwachten ..er iets van laten vallen....er een gesprek over beginnen op het juiste moment??
Weet dat het voor haar heel moeilijk is om over dit onderwerp te praten ........
Daarom jullie mening ...

Bedankt
Syl

Posting Freak

Topics: 50
05-08-2008 15:58
toevallig ben ik daar zelf ook over na gaan denken. En heb er ook al eens een topic over geopend.
Misschien kun je daar eens lezen?

viewtopic.php?f=39&t=1221&st=0&sk=t&sd=a&hilit=draagmoeder
desireer

Unregistered

11-10-2008 09:41
toekomst 9 maanden schreef:hey iedereen ,

graag jullie mening.Ben zelfs moeder van 2 kinderen. Mijn zus is al een paar jaar op zoek naar haar kinderwens maar de resultaten zijn altijd negatief. Het doet me pijn om te zien dat ze iedere in een dieper gat valt als haar menstruaties terug opdagen. Ik wil haar graag laten weten dat de deur "ik als draagmoeder" open staat. Ben zeer gehecht aan haar en wil haar die kinderwens echt wel waarmaken. Ik wil die moed aan iedereen doorgeven; blijven proberen en blijven zoeken want het loont. de liefde en het geluk dat je ontvangt van een kind is niet omschrijfbaar. Het is het vechten waard.
Weet niet of het een goed idee is dat ik erover begin(draagmoeder zijn). Weet zelfs niet of het in haar hoofd spookt.zou ik afwachten ..er iets van laten vallen....er een gesprek over beginnen op het juiste moment??
Weet dat het voor haar heel moeilijk is om over dit onderwerp te praten ........
Daarom jullie mening ...

Bedankt

hallo toekomst 9 maanden
ik vindt het echt tof dat je er zo over na denkt,
wat een anderee vrouw niet zal doen,
en ik snap dat je zus dat wilt geven en gunnen,
als ik jou was zou ik er heel lagszaam over beginnen,
op de juiste tydstip,
kijk hoe het uitpakt,zou ik zeggen,
succes ermee!
ik ben zlf ook bezig al paar maanden om zwanger te worden heb nu een zoontje van 4 toen was ik heel snel zwanger en nu gaat het heel langzaam!
groetjes desireer
ran83

Posting Freak

Topics: 23
11-10-2008 17:12
Ik vindt het heel moedig van je om draagmoeder voor je zus te willen zijn.

Mijn zus zegt ook altijd tegen mij dat als het om medische redenen niet bij ons zou willen lukken, ze altijd bereid is voor me klaar te staan. Ik vindt dat wel een fijn idee, maar zou toch graag zelf de ervaring willen hebben om zwanger te zijn.
kaatje85

Unregistered

12-10-2008 08:29
Je kan er tegenwoordig ook voor kiezen om je eicel te doneren zodat je zus wel zelf zwanger kan zijn alleen met jouw eicel!!
Ik vind het echt een super idee en ik denk dat je zus het ook heel erg mooi vindt maar pas er ook op dat ze ook heel anders kan reageren!!

Heel veel succes!!

Liefs, Karin
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave