Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden wanneer vruchtbaar??

wanneer vruchtbaar??
monika

Unregistered

11-12-2006 22:38
hallo ik zal me ff voorstelen ben monika 21 jaar ben al vanaf mai bezig om zwanger te raken maar het wil niet echt...,het word mijn opssesie!mijn probleem is eigelijk dat ik niet so goed weet wanneer dat ik vruchtbaar ben,mijn menstruatie is niet regulaar soms onder 2 wk laatste menstruatie was 18novemb tot 28 november dan naar heb ik onder 1 dag gevrijd is het dan moegelijk dat ik zwanger ben?wanneer zal ik de test halen?sinds een paar dagen heb ik witte slijmverlies uit mijn vagina is dat er teken ergens van?????a.u.b help!!groetjes monika
cet

Unregistered

11-12-2006 23:10
Hallo monika,

ik ben ook bezig om zwanger te worden. Dat witte slijmvlies is waarschijnlijk je cervixslijm en dat betekent dat je aan het ovuleren bent en dus ben je nu vruchtbaar. Dus je zou er nu gebruik van moeten maken. Zelf voel ik mijn eisprong heel goed ik heb dan pijn aan 1 kant van mijn buik. Mijn menstruatie duurt mij ook altijd te lang. Duurt soms bijna 2 weken word er echt gek van.

groetjes cet
yol

Unregistered

14-03-2007 12:19
Hey meiden
Ik heb een cyclus van 30 normaal gezien heb ik mijn eisprong op dag 16.Wanneer is het beste om de klussen.Op dag 15 dan want sperma leeft iets meer dan 48 uur of niet?Of pas de dag dat je u eisprong gaat krijgen.
Wanneer ben ik vruchtbaar heeft iemand daar een gedacht van.Want als ik het laat berekenen met de computer klopt het van geen kanten.Daar spreken ze van dan ok op dag 18 mijn eisprong ga krijgen
Groetjes yol Tongue
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave