Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Hoera!! Ik ben zwanger!! JIPPIEEEE ik ben ook Zwanger!!!!!!

JIPPIEEEE ik ben ook Zwanger!!!!!!
Helma

Unregistered

17-07-2008 17:15
Hallo allemaal

Ik wil me ook even voorstellen op dit forum
Ook ik ben waatrschijnlijk zoals het er nu uit ziet een mama in spe!!
Ik ben Helma en ben 23 jaar en woon in Essen in belgie net over de grens, maar ben wel gewoon nederlandse.
Ik ben getrouwd met mijn lieve man Volkan. Hij is 22 jaar en komst oorspronkelijk uit turkije.
We krijgen dus als het goed is een mooi mengelmoesje hihi!!
We zijn in maart dit jaar getrouwd en op 1 mei dit jaar hebben we er voor gekozen om te stoppen met de pil en te gaan proberen voor een kindje. Niet te geloven maar afgelopen maandag gaf de test dus positief aan dat is maar 2 maanden nadat we gestopt zijn met de pil.
Vrij snel dus, het was dan ook een echte verrassing.
Maar we zijn er zuper blij mee en hopen dat alles goed gaat.
Ik zou het leuk vinden om met andere meiden en koppels hier op het forum mee te genieten van al het moois wat er gaat komen. En vooral met de mensen die ook ongeveer nu zwanger zijn geraakt en dus in Maart 2009 zijn uitgerekend.

Hopelijk heb ik al voldoende informatie gegeven en anders tot mails of tot ziens op het forum!!

Groetjes Helma
dibbes

Member

Topics: 2
17-07-2008 17:35
Helma schreef:Hallo allemaal

Ik wil me ook even voorstellen op dit forum
Ook ik ben waatrschijnlijk zoals het er nu uit ziet een mama in spe!!
Ik ben Helma en ben 23 jaar en woon in Essen in belgie net over de grens, maar ben wel gewoon nederlandse.
Ik ben getrouwd met mijn lieve man Volkan. Hij is 22 jaar en komst oorspronkelijk uit turkije.
We krijgen dus als het goed is een mooi mengelmoesje hihi!!
We zijn in maart dit jaar getrouwd en op 1 mei dit jaar hebben we er voor gekozen om te stoppen met de pil en te gaan proberen voor een kindje. Niet te geloven maar afgelopen maandag gaf de test dus positief aan dat is maar 2 maanden nadat we gestopt zijn met de pil.
Vrij snel dus, het was dan ook een echte verrassing.
Maar we zijn er zuper blij mee en hopen dat alles goed gaat.
Ik zou het leuk vinden om met andere meiden en koppels hier op het forum mee te genieten van al het moois wat er gaat komen. En vooral met de mensen die ook ongeveer nu zwanger zijn geraakt en dus in Maart 2009 zijn uitgerekend.

Hopelijk heb ik al voldoende informatie gegeven en anders tot mails of tot ziens op het forum!!

Groetjes Helma

Gefeliciteerd Helma! Super voor jullie. Ik ben nu zelf 5,5 week zwanger ongeveer en ik kan het echt niet geloven.....leuk dat je het forum hebt gevonden.
Helma

Unregistered

17-07-2008 17:50
Bedankt voor je reactie,

Leuk om zo met andere in contact te komen die ook net zwanger zijn. Ben erg blij met dit forum!!
Louise 03

Unregistered

17-07-2008 17:50
Hey Helma,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben na een maand ook al gelijk zwanger geworden dus geloof het maar je bent het echt! Ik ben zelf ook Turks en getrouwd met een nederlandse man dus ook een mengelmoesje Wink Leuk joh!
Syl

Posting Freak

Topics: 50
18-07-2008 07:33
Gefeliciteerd!
Helma

Unregistered

18-07-2008 13:37
Allemaal bedankt voor de lieve reacties!!!

Ben zo ontzettend blij!!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :!: :!: :!:
bstipdonk

Unregistered

18-07-2008 18:38
hey gefeliciteerd! er is speciaal een forumpje voor maartmama's dus welkom daar Wink
sheila

Unregistered

22-07-2008 20:59
Gefeliciteerd!! super Jo ik heb zelf een turkse vriend en ook wij zijn bezig met een kleine dus als alles goed gaat hoop ik binnen niet een te lange tijd ook een mengelmoesje te krijgen van 3 landen Wink turks/ nederlands en grieks haha word een zooitje

groetjes sheila
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave