Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Algemeen bruin donkerrood bloedverlies

bruin donkerrood bloedverlies
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
17-07-2008 15:29
Ik denk dat het gewoon je ongi is...je lichaam is aan het ontpillen en moet het zelf allemaal weer gaan doen.
Maar twijfel je dan even naar je HA, die weet er vast meer van!

liefs
Miekiepluis

Unregistered

01-09-2008 18:37
Hallo!
Ik ben net nieuw hier en schreef me in onder andere om deze vraag te kunnen stellen! Ik ben 1 maand gestopt met de pil en heb nu ( na precies 28 dagen, dus hopen dat dit zo blijft) inderdaad ook een soort van ongesteldheid. Tis echt niks, en donkerbruin... Dus voor alle zekerheid een testje gedaan ( je kunt nooit weten... :roll: ) maar die was negatief. Maar nu vroeg ik me inderdaad af of dit normaal is. Maar dat weten jullie dus ook nie... Sad Jammer...
Groetjes, Miekiepluis
belletje

Member

Topics: 6
03-09-2008 14:56
Nou donkerbruin bloed had ik ook altijd twee dagen en daarna werd het bloed helder rood en op het eind bruine afscheiding. Dus ja gewone ongesteldheid kan het best zijn. Maar volgens mij is dat bij iedere persoon anders. Verder moet je lichaam wel even wennen aan de natuur, je hebt de pil geslikt en dat is niet echt natuurlijk.

groetjes
belletje
nluiten

Unregistered

04-09-2008 16:14
Bij mij begon de eerste ongi (vorige week) ook licht bruinig. Leek meer afscheiding dan ongi. En toen een dag niets en de dag die daarop volgde flinke ongi.
Zaterdag was ik er vanaf, maar... was gisteren gewoon weer ongesteld (?). En heb vandaag vervelende krampjes. Ook een beetje licht bruinig verlies.
Mijn lichaam doet rare dingen op het moment.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave