Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Weer 1tje over innesteling ..

Weer 1tje over innesteling ..
Anna5

Unregistered

07-07-2008 20:10
Hallo,

Ik heb al erg veel gelezen over innestelingspijn/ kramp.
Wat ik vooral lees is dat het erg pijnlijk is, dat vrouwen dubbel liggen van de kramp en uitstralingspijn naar de lies ed.

Nu zit ik op de 6e dag na mijn positieve ovulatietest en de 5e dag na mijn KI behandeling. Ik voelde vandaag wat lichte "ongesteldheidskrampjes" aan de linkerkant en wat een "buikvolluchtgevoel" (beetje moeilijk omschrijven haha).
vandaar dat ik op zoek ging op internet.. zo kwam ik innestelingspijn tegen. Kan deze "pijn" of "kramp" ook licht zijn? (ik lig nl. niet krom van de pijn). Ik vraag het me zo maar even af en ben benieuwd!

Anna.
Tries80

Unregistered

07-07-2008 21:18
Hoi Anna,

Toen ik mijn innesteling had, heb ik daar niet veel last van gehad. Ik had het op dat moment ook niet in de gaten dat het de innesteling was...later pas ging er een lampje branden. Ben er wel zeker van dat dat wat ik voelde de innesteling was.

Ik heb het ervaren als een irritant trekkerig gevoel. Alsof het wat gespannen was in mijn onderbuik, maar alleen aan de rechter kant. Inderdaad misschien een beetje een ongi gevoel. Beetje kramperig. Maar ik zou niet zeggen dat het echt super pijnlijk was. Meer dan irritant kan ik er niet van maken.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt en hopelijk was het bij jou ook je innesteling!

Groetjes Tries
Louise 03

Unregistered

07-07-2008 21:46
Oh nu ik dit lees van jullie begin ik te twijfelen, ik had namelijk op 4 juni vanaf ongeveer 12 uur smiddags last van mijn buik, ook een soort ongie krampen idd, maar dat was ook rond mijn ovulatie dus ik dacht o die voel ik nu voor het eerst, ik heb maar 1 ronde gehad en raak, maar nu denk ik dus van misschien was dat wel de innesteling want die dag had ik ook een druppel misschien bruinig slijm, ik vond het raar, want dat heb ik nooit, maar ja achteraf was ik natuurlijk net 3 dagen zwanger ofzo, dus het kan idd dit geweest zijn, het deed geen pijn, maar het was wel erg trekkerig en langdurig, savonds ging ik met een kruik slapen en de dag erna had ik nergens meer last van!

Ik hoop dat je er wat aan hebt!!!
bstipdonk

Unregistered

08-07-2008 09:12
ik heb eigelijk geen pijn gehad.. wel een heel raar warm gevoel op een gegeven moment in m'n buik. Ik zelf denk dat dat de innesteling is geweest. Al heb ik iemand dit gevoel horen bescrhijven als eisprong. Ik denk dat het gewoon voor elke vrouw anders is. En dat je pas echt zeker weet dat je zwanger bent als je test
justme

Unregistered

08-07-2008 10:13
Idd Bianca,bij iedere vrouw is het anders! Ik had zo rond mijn geschatte ovulatie pijn en lichte krampen in mijn onderbuik voor twee dagen. Ik weet niet of het echt van de ovulatie komt dit is ook mijn eerste ronde
bstipdonk

Unregistered

10-07-2008 06:59
ja dat had ik inderdaat ervoor ook. steken vooral links in m'n buik. Toen was het 2 dagen weg, en toen had ik sávonds in een keer dat warme gevoel.. maarja je kan natuurlijk niet kijken wat er binnenin je gebeurd he.. Maar vind het wel een mooi idee dat dat dan de innesteling misschien is geweest.
cb

Unregistered

10-07-2008 09:04
Hoi,
ook ik heb mijn innesteling niet bewust gevoeld, heb wel af en toe een kramperig gevoel in mijn onderbuik gehad..Maar dat heb ik wel vaker. Dus ik denk niet dat je heel erg krom hoeft te liggen van de pijn hoor! Terwijl ik dat normaal bij mijn menstruatie wel altijd had!
Ik ga voor je duimen, ik hoop dat het raak is!! Succes!!
meisje25

Unregistered

10-07-2008 19:26
Ook ik twijfel (achteraf) of ik mijn eisprong of mijn innesteling heb gevoeld. Op dag 14 (de dag waaromheen we flink moesten klussen dus) had ik 's morgens ook wat steken in mijn buik. Ik heb nooit menstruatiepijn gehad dus het was echt nieuw voor mij! Toen dacht ik dat het mijn eisprong was. Nu vraag ik me af of het toch niet de innesteling was! (Volgens de echo niet, ben vandaag 10 weken en 4 dagen zwanger, precies zoals in mijn berekening)

Het zal dus voor iedereen anders zijn!

Groetjes Meisje
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave