Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Even een vraagje!!

Even een vraagje!!
kaatje85

Unregistered

01-07-2008 08:38
Ha allemaal,

Ik heb even een vraagje, omdat ik niet bekend ben met regelmatige cyclussen vroeg ik mij het volgende af:

Als je vroeg je eisprong hebt heb je dan ook een kortere cyclus, lijkt me wel maar ik wil het even zeker weten omdat ik mij eitje afgelopen vrijdag heb gehad op dag 7 van mijn cyclus, maar kan ik dan mijn NOD op 2 weken later zetten of niet???

Dan nog een vraagje:
Wie slikt er ook Teunisbloemolie om de cyclus regelmatiger te krijgen????
Wat zijn de ervaringen daarvan bij jullie??

Alvast bedankt voor jullie reacties!!!

Liefs, Karin
bstipdonk

Unregistered

01-07-2008 09:00
Hoeft niet. Sommige vrouwen (spreek uit ervaring zus en vriendin) hebben altijd eerder hun eisprong.
Het is meer een gemiddelde. Ze gaan uit van een cyclus van 28 dagen met precies ertussen in dus 14 dagen een eisprong. Dit is echter de ideale cyclus. Maar denk dat meer vrouwen anders zitten dan dit hebben.

geen ervaring met teunisbloemolie
cb

Unregistered

01-07-2008 09:02
Hoi Karin,
volgens mij heb je twee weken na je eisprong altijd je NOD, dus alsje na 7 dagen een eisprong hebt, dan op dag 21 je NOD. Weet het niet helemaal zeker hoor..

Ik heb geen ervaring met teunisbloemolie
kaatje85

Unregistered

01-07-2008 10:38
Dank je wel voor jullie antwoorden, ik hou het idd ook maar op een eerder NOD, dus dan is mijn NOD volgende week vrijdag!!
Kijken hoe lang ik het vol hou om niet te testen.
Ik heb hem voor mezelf maar een weekje later gezet, ik denk niet dat ik het vol hou om niet te testen tot dan maar we proberen het gewoon.
Als er geen rare gevoelens tussen door komen dan kunnen we nog wel wachten denk ik!!

Ik heb net nagevraagd bij de site van teunisbloemolie, je mag het gewoon slikken ook tijdens je zwangerschap er schijnt een stof in te zitten dat juist goed is voor de foetus.

Ik hou jullie op de hoogte!!

Liefs, Karin
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave