Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Cyclus

Cyclus
dibbes

Member

Topics: 2
30-06-2008 18:29
Een vraagje voor jullie....Ik ben op 7 mei ongesteld geworden tot 14 mei toen was ik net 2 dagen gestopt met de pil(gewoon de maand afgemaakt zeg maar) en daarna werd ik dus ineens veel later ongesteld namelijk 16 juni....Hoe kun je je cycls berekenen? En wanneer zou je dan ongeveer vruchtbaar zijn? Of is daar gewoon nog geen pijl op te trekken?
Kheb waanzinnige pijn in mn borsten en nu veel afscheiding...geen idee hoe dat nou weer kan. Ook elke dag buikpijn, maar aangezien ik 16 juni een soort van ongesteld ben geweest lijkt het me niet dat iets van zwnagerschap kan zijn ofzo toch? Ik ben nog niet echt thuis in het timen enzo:-)
Kan iemand me duidelijkheid geven?
Kelly1980

Unregistered

30-06-2008 20:25
De eerste maanden is bij de meesten de cyclus niet te pijlen. Ze zeggen dat je na 3 menstruaties een cyclus gaat creeren. De verschijnselen die je noemt zijn denk ik ook gewoon ontpillingsverschijnselen. Ik en vele anderen hebben ze hier ook gehad.

Omdat je toch wilt proberen om zwanger te worden zonder je vruchtbare dagen te weten kun je het beste om de 2 dagen klussen. Verder kun je misschien je slijm checken voor vruchtbare dagen.

Succes!
dibbes

Member

Topics: 2
30-06-2008 20:38
Kelly1980 schreef:De eerste maanden is bij de meesten de cyclus niet te pijlen. Ze zeggen dat je na 3 menstruaties een cyclus gaat creeren. De verschijnselen die je noemt zijn denk ik ook gewoon ontpillingsverschijnselen. Ik en vele anderen hebben ze hier ook gehad.

Omdat je toch wilt proberen om zwanger te worden zonder je vruchtbare dagen te weten kun je het beste om de 2 dagen klussen. Verder kun je misschien je slijm checken voor vruchtbare dagen.

Succes!

Hehe je slijm checken klinkt goed haha.
Bedankt voor je antwoord iig.
Om de twee dagen klussen das best vaak.
Ikke79

Unregistered

30-06-2008 20:44
Hallo...Ik ben von en kom lekker mee kletsen ik ben 29 en zelf willen wij nog
een kindje erbij..alleen aangezien ik 2,5 jaar de prikpil had en pas gestopt ben zal het niet snel gaan ik hoop natuurlijk van wel maar heb nog geen cyclus gehad ik ga hem wel testen via ovultie testjes
cb

Unregistered

01-07-2008 09:06
Hoi von, van harte welkom, je kan beter meekletsen in het groepje zwanger worden deel 3, die is wat actiever als deze vraag/ forum..
Heel veel succes natuurlijk met zwanger worden!!!
babytje

Unregistered

03-07-2008 20:50
aangezien ik zelf ook pas gestopt ben met de pil is me m'n cyclus ook nog niet duidelijk
wordt nu om de 2 weken ongesteld dus ben geloof ik bijna altijd vruchtbaar hihi Wink

omdat ik er geen verstand van heb en toch m'n data goed wil bijhouden vul ik nu zo'n menstuatiekalender in
misschien kun je er iets mee

http://www.menstruatiekalender.net/

en maar klussen!! Tongue
Mila

Posting Freak

Topics: 14
04-07-2008 10:06
hallo babytje,

bedankt voor de site, erg handig Smile
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020