Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Zenuwachtig!

Zenuwachtig!
Jynthe

Unregistered

27-06-2008 13:29
Hoihoi!

Nog 3 dagen en ik mag testen.....ik kan bijna niet wachten en denk de hele tijd aan niets anders.
Ik heb gelezen dat door de zenuwen je ongesteldheid uit kan blijven.
29 Mei ben ik met de pil gestopt en heb het idee dat het onderin mijn buik iets opzet.....mijn broek knelt daar ook een beetje. Vanaf wanneer kun je dat voelen?
Ik ben verschrikkelijk afwezig en mijn borsten zijn soms ook gevoelig.
Soms denk ik weleens dat ik dat zo voel omdat ik het graag wil.......
Wie heeft dit ook?
Ik kan me mijn bezoek aan de dokter bij mijn 1e zwangerschap nog wel herinneren.....ik kon toen voelen hoe hoog mijn baarmoeder zat....maar dat zal vast in een verder stadium geweest zijn.
De test ligt in de badkamer.......maar ik waag me er nog maar niet aan om teleurstelling te voorkomen.
Aiiiii ik word gewoon raar van mezelf hahaha

Liefs Jynthe
Kelly1980

Unregistered

27-06-2008 19:41
Hai Jynthe,

Spannend! Ik hoop voor je dat het raak is. Ik kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot je mag testen.

Alleen hou er rekening mee dat de verschijnselen die je opnoemt ook ontpillingsverschijnselen kunnen zijn. Ik wil niet negatief doen hoor.... Ik hoop voor je dat het gewoon meteen raak is.

Met welke ga je testen? Met de matcare ultra kun je al 6 dagen voor je nod testen.
Jynthe

Unregistered

27-06-2008 22:27
Ik kon niet wachten....heb getest met de kruidvat test en die was negatief.
Het zou ook te mooi zijn als het nu al raak was Wink
Maar officieel kan ik pas over 3 dagen testen.
Ik denk ook dat het aan het ontpillen ligt......we shall see nieuwe ronde nieuwe kansen Big Grin
bstipdonk

Unregistered

28-06-2008 09:38
als dit je eerste ronde zonder pil is. Kun je er waarschijnlijk ook niet echt vanuit gaan wanneer je NOD is. Kan zowiezo ff duren voordat je ongi wordt. En dat je buik opzet voordat je ongi wordt is blijkbaar (meerdere keren gelezen) ook heel normaal. Ik wil je niet kwetsen ofzo.. maar wacht maar ff af! Hoe moeilijk ook.. (ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje)
succes!
Jynthe

Unregistered

30-06-2008 13:08
Ja dat afwachten is lastig he......zoals ik berekend heb zou ik gisteren mijn periode moeten krijgen en vandaag kan ik dan testen.
Ik hoop dat ik het geduld kan opbrengen nog een paar dagen te wachten!
Wel heb ik een zwaar gevoel in mijn buik en weet nou niet of ik echt ongi ga worden of dat het wel raak is.
Tijdens de pil had ik daar namelijk helemaal geen last van maar het schijnt dat dat ook geen echte ongesteldheid is.
En anders....nieuwe ronde nieuwe kans!
En....bstipdonk.....jij ook heel veel succes Wink
bstipdonk

Unregistered

01-07-2008 09:04
tja ik weet ook niet precies wanneer ik eigleijk overtijd zou zijn hoor! Ben ook net gestopt. Maar heb nog geen testen gedaan. Als alles blijft zoals het is.. dus zonder :twisted: ga ik van het weekend testen. Maar voor hetzelfde geld is m'n cyclus nog helemaal niet op gang ofzo.

dus gewoon afwachten...
Lowiena

Unregistered

01-07-2008 13:01
Succes meiden,
Je kunt na een negatieve test al weer na 3 dagen opnieuw testen. Om geld te besparen kun je ook online testen kopen, bijvoorbeeld die gevoelige van 4 dagen voor je NOD van Mat care, ik heb toen 2 setjes te gelijk besteld en was inclusief verzend kosten ongeveer net zo veel kwijt als een predictor test bij de etos vandaan. Als je ze voor vijfen besteld heb je ze de andere dag al in huis (of was het nog een dag extra???). Nu ja rustig afwachten maar en duimen draaien.
Sassefras

Unregistered

03-07-2008 03:13
Hoi hoi.

Ik heb vandaag ook 2 van die Mat care testen besteld.... het wachten is het moeilijkst hè?
Succes allemaal!
Jynthe

Unregistered

03-07-2008 20:38
Hoihoi!

Mijn duiveltje is weer overnieuw begonnen dus heb mn banner meteen maar aangepast.
Beetje lastig in t begin als je niet goed weet hoe je cylcus is.
Als je zoveel jaren aan de pil bent geweest en je stopt dan komt er nogal wat op gang.......ik wist niet meer dat
ongesteld worden zo voelde :lol:
Veel zenuwen voor niks haha dus we beginnen vrolijk aan ronde 2!
Sassefras

Unregistered

03-07-2008 21:30
Ik ga maandag testen... dat is dan 4 dagen voor m'n NOD (hoop ik, is nog lastig omdat ik nog niet precies weet hoe lang m'n cyclus is) maar kan gewoon niet langer wachten!
Was vandaag voor t eerst wat misselijk, en komt wat vocht uit m'n tepels...
Spannendddd.....
Jynthe

Unregistered

04-07-2008 09:18
Hoi Sassefras,
In mijn vorige (eerste) ronde heb ik ook getest voor mijn NOD maar ik doe t niet weer.
De testen waren sowieso negatief omdat achteraf bleek dat ik gewoon niet zwanger was maar ik werd ook
bloednerveus van en bleef maar testen omdat ik de test niet vertrouwde (ahum) Confusedhock:
Deze keer (probeer) wacht ik gewoon tot ik wel/niet ongesteld word.
Voor mijn NOD had ik ook verschijnselen waarvan ik dacht dat ik weleens zwanger kon zijn.
Die verschijnselen horen,blijkt nu, dus ook bij ontpillen.
Ik werd er al voor gewaarschuwd maar je wilt niets liever dan zwanger zijn.
Ik hoop voor je dat het echt raak is........maar hou er rekening mee Wink
Heeeel veel succes en laat eens weten hoe de test was Big Grin
Heel spannend inderdaad!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest