Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn in 2008 deel 7

Forum clubje zwanger zijn in 2008 deel 7
Syl

Posting Freak

Topics: 50
26-06-2008 13:05
Deel 7 alweer!

Gaat allemaal snel! hoe is het met de dames die op het punt staan te bevallen, of waar het in ieder geval de bedoeling is?

Tygo is vandaag voor het eerst uit logeren bij opa en oma..spannend!!!!

Liefs!
Moi

Posting Freak

Topics: 4
26-06-2008 13:23
Hoiii,

Nou ik zal in ieder geval wel in deel 7 bevallen... vorige week dacht ik nog zou ik deel 6 nog halen..maar helaas!!!

voel heel af en toe wat lichtjes gerommel in mn onderbuik, maar denk eerder dat het mn darmen zijn...
mammietje

Unregistered

26-06-2008 13:44
Hallo iedereen!!! Big Grin

Amai deel 7 al! Ik denk dat het bij mij voor deel 8 zal zijn. Hangt ervan af hoe snel jullie zullen schrijven! Wink Ik ben maandag naar de gyneacoloog geweest en ben volgens de berekingen van de echo al 32 weken. Ons meissie weegt al 2 kilo! Hij heeft berekent dat als ze zo doorgroeit ze een baby van 3,8 kilo zal zijn bij de geboorte! Flinke meid dus! Geen wonder dat iedereen zegt dat ik een dikke buik heb. En toch maar 7 kilo bij! Goed voor de mama! :lol: Het zit allemaal op mijn buikje en dat begin ik te voelen. Maar ik fiets nog steeds naar het werk en doe nog steeds mijn huishouden. Toch tel ik stilletjes af naar mijn verlof! nog 4 weken!

We hebben nog steeds geen naam, ik maak me wat zorgen :o de papa kan niet kiezen ! :roll:

Aan iedereen die bevallen is, Kyratje en al de rest [size=150]Een hele dikke proficiat[/size]

Aan iedereen die nog komt of op het punt staat heel veel sterkte en geluk. Ik hoop dat alles goed mag verlopen voor iedereen!!!

Groetjes vanuit België
Moi

Posting Freak

26-06-2008 13:48
mammietje schreef:Hallo iedereen!!! Big Grin

Amai deel 7 al! Ik denk dat het bij mij voor deel 8 zal zijn. Hangt ervan af hoe snel jullie zullen schrijven! Wink Ik ben maandag naar de gyneacoloog geweest en ben volgens de berekingen van de echo al 32 weken. Ons meissie weegt al 2 kilo! Hij heeft berekent dat als ze zo doorgroeit ze een baby van 3,8 kilo zal zijn bij de geboorte! Flinke meid dus! Geen wonder dat iedereen zegt dat ik een dikke buik heb. En toch maar 7 kilo bij! Goed voor de mama! :lol: Het zit allemaal op mijn buikje en dat begin ik te voelen. Maar ik fiets nog steeds naar het werk en doe nog steeds mijn huishouden. Toch tel ik stilletjes af naar mijn verlof! nog 4 weken!

We hebben nog steeds geen naam, ik maak me wat zorgen :o de papa kan niet kiezen ! :roll:

Aan iedereen die bevallen is, Kyratje en al de rest [size=150]Een hele dikke proficiat[/size]

Aan iedereen die nog komt of op het punt staat heel veel sterkte en geluk. Ik hoop dat alles goed mag verlopen voor iedereen!!!

Groetjes vanuit België

Hoii,

3,8 kilo valt op zich nog wel mee hoor. tegenwoordig zeggen ze heel snel o die baby is root of klein. Ze verwachten bij mij een baby van 3 kilo en toen zeiden ze in het ziekenhuis, nou je baby is net groot genoeg om thuis te bevallen. Mn verloskundige zei afgelopen dinsdag van dat het helemaal niet te klein was dan het gemiddelde en dat het wel heel goed was. 7 of 8 pond is volgens mij deze tijd wel het gemiddelde.

Wel keurig zeg maar 7 kilo, wou dat ik dat had. Doe bij mij maar x 2 erachter zetten Wink
Kyratje

Unregistered

26-06-2008 13:58
Ik was 12kg bijgekomen rond mn 38 weken Smile
Ben er nu al 9 kwijt 8-)
Je zit ook op een 'normaal' gewicht hoor moi!
Pff ben moe vandaag... Kailah heeft ook een onrustige dag..
straks bezoek! Jakkes! Steekt me ff tegen nu...
Morgen heeft mn vriend een dagje vrij, en dan is ie 2dagen weg Sad
Ik denk dat ik mezelf opsluit en lekker ga uitslapen in zover mogelijk Tongue

Tot later meiden, ff Kaylie uit haar bedje halen nu (haar schoonheidsslaapje is over) Wink
mammietje

Unregistered

26-06-2008 14:02
Hallo moi,

Ja vind ik ook en iedereen heeft wel commentaar. Als ze maar gezond zijn hé! Big Grin Alleen in vergelijking met mijn 2 andere dochters zal dit wel een flinke beeb zijn!

Ik ben idd heel blij met die 7 kilo, was deze maand maar een kilootje bij, maar eet niet meer dan anders en nog gezonder dan voor mijn zwangerschap (komt ook door mijn suiker hoor) Let daar wel op. Ik zou wel al in verlof willen gaan of minder werken maar nog efkes en ik heb verlof! :o Das echt wel lastig nu nog fulltime werken, om nog maar te zwijgen om op tijd uit mijn bedje te geraken :?

18 juli slaap ik uit tot in de namiddag! Big Grin Tongue

duimen dat ik het nog haal!!!

Jij moet binnenkort ook bevallen hé.

Kunnen we geen kort lijstje aanleggen van diegene die nu nog moeten bevallen?

Mammietje 26-08-2008

Succes en proficiat aan alle nieuwe zwangere meiden!
Elle

Posting Freak

Topics: 2
26-06-2008 14:26
Hey meiden,
Jullie hebben het berichtje van Myrthe niet gelezen!!!
Ezzie is namelijk bevallen van een zoon!!! A(a)ron, weet effe niet met 1 of 2 a...
Ik heb van haar een sms gekregen op mijn vriend zijn mobiel dus die belde!
Wat ben ik blij voor haar!!!! Big Grin

Esther Van harte meid!!!!
myste

Unregistered

26-06-2008 14:43
Ok ik had dus niet door dat er alweer ene deel 7 was. Maar goed het maakt niet uit hoe het nieuws hier komt, als het nieuws er maar komt toch.

El, stuur je me vanavond nog ff hoe het was. Ook al sta ik offline dat wil nog niet zeggen dat ik er niet ben. Er is nl iemand die me elke keer aanspreekt en ik word daar letterlijk doodziek van hihihi. Dus vandaar dat ik mezelf af en toe verborgen houd.

Kus kus Myrt
Lowietje

Unregistered

26-06-2008 15:24
Ezzy van harte gefeliciteerd met je zoon Aaron!!!!
karin26

Posting Freak

Topics: 30
26-06-2008 15:31
hartelijk gefeliciteerd ezzie
Moi

Posting Freak

26-06-2008 15:33
Kyratje schreef:Ik was 12kg bijgekomen rond mn 38 weken Smile
Ben er nu al 9 kwijt 8-)
Je zit ook op een 'normaal' gewicht hoor moi!
Pff ben moe vandaag... Kailah heeft ook een onrustige dag..
straks bezoek! Jakkes! Steekt me ff tegen nu...
Morgen heeft mn vriend een dagje vrij, en dan is ie 2dagen weg Sad
Ik denk dat ik mezelf opsluit en lekker ga uitslapen in zover mogelijk Tongue

Tot later meiden, ff Kaylie uit haar bedje halen nu (haar schoonheidsslaapje is over) Wink

Ik woog altijd 60 kilo en nu 77 kilo, vind ik toch best veel! wat gaat je vriend doen dat die 2 dagen weggaat?

Ik snap dat je gek kan worden van al dat bezoek, ben er zelf ook niet echt van. Wil zowiezo straks af en toe een dag zonder visiste en dat ik lekker alleen bent met mn vriend en de kleine.
Moi

Posting Freak

26-06-2008 15:36
@eZZIE WAT FIJN DAT JE BEVALLEN BENT!!! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZOON!!!
Moi

Posting Freak

26-06-2008 15:36
myste schreef:Ok ik had dus niet door dat er alweer ene deel 7 was. Maar goed het maakt niet uit hoe het nieuws hier komt, als het nieuws er maar komt toch.

El, stuur je me vanavond nog ff hoe het was. Ook al sta ik offline dat wil nog niet zeggen dat ik er niet ben. Er is nl iemand die me elke keer aanspreekt en ik word daar letterlijk doodziek van hihihi. Dus vandaar dat ik mezelf af en toe verborgen houd.

Kus kus Myrt

hOI Myrt,

je kan ook die persoon blokkeren hoor op je msnlijst. Ik heb zo ook een paar mensen die ik altijd op blokkade heb staan, en dan kan ik toch online komen Wink
essy

Unregistered

26-06-2008 15:42
EZZIE GEFELICITEERD MET JE ZOONTJE!!!!GENIET ERVAN MEID!!!!
Saskia15

Unregistered

26-06-2008 15:45
Ezzie, van harte gefeliciteerd met je zoon. Ik hoop dat alles goed is gegaan en hoor graag je verhaal en foto;s maar dat komt vast en zeker..

Dikke knuffel
Saskia
Donna2

Unregistered

26-06-2008 15:54
Hiephoi, ik sluit mij aan in deel 7 Big Grin
myste

Unregistered

26-06-2008 15:56
Moi,

Ja ik weet dat ik dat kan doen maard at gaat moeilijk omdat we veel dezelfde mensen in de lijst hebben. En als zij dan weet dat ik wel op msn ben via andere mensen komt dat ook zo vervelend over.

Myrt
isa

Unregistered

26-06-2008 16:04
ezzie, gefeliciteerd met je zoon meid!!!!!!!! Big Grin heerlijk lekker op ''de'' datum Big Grin geniet ervan meid Wink
even over die straie, kun je niet tegen smeren want je onderhuid scheurt en daar kun je van te voren neit bij, na die tijd smeren is wel goed Wink
en ik had rugweeen, mijn zwakke plek is ook de rug, weeen krijg je altijd op je zwakste plek..
nou moi, nou ben jij aan de beurt, khoop voor je dat je neti te lang meer hoeft te wachten Wink
liefs
ezzie

Unregistered

26-06-2008 17:56
Hier even een superkort berichtje van een kersverse moeder Big Grin
Ik ben afgelopen nacht bevallen van een zoon, Aron, 3470 gram en 48 cm.

Woensdag om 23.00 uur braken mn vliezen en had ik meteen heftige weeen van om de 5 minuten, maar meteen ook pijnlijke!
Verloskundige kwam om 23.45 en had ik 3 cm ontsluiting. Om de weeen goed op te vangen ben ik onder de douche gaan staan en heb ik in bad gelegen, om 01.45 trok ik het niet meer en kreeg ik al persweeen.. Gauw vk weer gebeld en we hadden nieteens meer tijd om het bevallingsbad op te zetten, hij is om 03.01 uur geboren (zonder knippen/scheuren :lol: )

Het is een geweldig tevreden mannetje en ik ga m nu weer proberen te voeden, heb ook lang genoeg op de bureaustoel gezeten :o AU!!

Liefs Es
amy-baby

Posting Freak

Topics: 0
26-06-2008 18:15
Hey Ezzie,

Van harte gefeliciteerd met je zoon! wat geweldig om te horen dat het zo goed is verlopen, en op de uitgerekende datum, knap hoor!
Je kunt gewoon alweer achter je computer zitten...pff....kon ik pas naar een week of zo.....en heb nu soms nog pijn, maar goed hebben we er allemaal voor over!!

Straks weer naar mijn meissie toe, en dan nog 1 dagje, en dan kunnen we haar zaterdagochtend samen ophalen, en lekker gaan genieten.
ik ben nu alleen heel verkouden aan het worden en keelpijn, en dan mag ik niet teveel met haar knuffelen....en dat is moeilijk om niet te doen...
Heb vanmiddag 2 taarten besteld met " welkom thuis Lisa" , en dan even wat bezoek en dan even een paar dagen met z'n 3-tjes genieten....Mijn man heeft a.s. weekend 3 weken vakantie...ohhh heerlijk, hopelijk blijft het dit mooie weer, zodat we lekker kunnen wandelen, en lekker buiten kunnen zitten.

Groetjes Amy
Vickypreg

Posting Freak

Topics: 18
26-06-2008 18:16
Ezzie gefelicteerd met je zoon!! En wat een geweldig snelle bevalling heerlijk! Ga er lekker van genieten meid!!

Hier alles goed, beetje erge last van rug en op mijn werk trek ik het eigenlijk niet meer...erg lastig allemaal. Ik krijg nu wel fysio...Weet iemand hoe je kan regelen dat je maar halve dagen hoeft te werken als het niet meer gaat?
Moi

Posting Freak

26-06-2008 18:19
Donna2 schreef:Hiephoi, ik sluit mij aan in deel 7 Big Grin

GEFELICITEERD DONNA MET JE ZWANGERSCHAP!!
Moi

Posting Freak

26-06-2008 18:21
@ EZZIE WAT FIJN DAT ALLES GOED IS GEGAAN, EN VOORAL ZONDER KNIPPEN EN SCHEUREN..WAT GEWELDIG ZEG!! GENIET MAAR LEKKER VAN JE KLEINE MANNETJE

LIEFS
Moi

Posting Freak

26-06-2008 18:22
Vickypreg schreef:Ezzie gefelicteerd met je zoon!! En wat een geweldig snelle bevalling heerlijk! Ga er lekker van genieten meid!!

Hier alles goed, beetje erge last van rug en op mijn werk trek ik het eigenlijk niet meer...erg lastig allemaal. Ik krijg nu wel fysio...Weet iemand hoe je kan regelen dat je maar halve dagen hoeft te werken als het niet meer gaat?

JA VIA JE HUISARTS EN p&o KAN JE DAT REGELEN OF VIA JE ARBO ARTS...
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
26-06-2008 18:33
Ezzie Gefeliciteerd met je zoon!!

Geweldig, zo snel en zonder knippen/scheuren.
Lees dat je eigenlijk onder water wilde bevallen...is ook mijn doel!
Geniet van je mannetje,
groetjes,
Hoop
Saskia15

Unregistered

26-06-2008 18:39
Donna2 gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom!

Groetjes Saskia
Mamaleroy

Unregistered

26-06-2008 18:44
Ezzie gefeliciteerd moppie met je ZOON>>>>>

gelukkig is alles goed gegaan en lekker vlot ook.. dat voor een eerste petje af meis... geniet er maar lekker van !!!!! en laat je maar lekker verwennen@
Mamaleroy

Unregistered

26-06-2008 18:45
Donna en Hoop gefeliciteerd met jullie zwangerschap................ Welkom en klets lekker mee!!!!
naatje81

Unregistered

26-06-2008 19:08
Gefeliciteerd Ezzie met je zoon!!!

Geniet ervan meis.
Mamaleroy

Unregistered

26-06-2008 19:47
Vickypreg schreef:Ezzie gefelicteerd met je zoon!! En wat een geweldig snelle bevalling heerlijk! Ga er lekker van genieten meid!!

Als je een goede verstand houding met je leiding gevende hebt kan je het ook met hem bespreken .. Ik heb alles eerst met hem besproken en daarna met de bedrijfsarts... die zit ook intern maar ik wilde mijn tl niet voorbij lopen.. en dat heeft wel een goede indruk bij hem gegeven... die van mij is daar erg op gesteld...
Kyratje

Unregistered

26-06-2008 20:10
Gefeliciteerd ezzie meis!
Blij voor je dat het achter de rug is! Wink
essy

Unregistered

26-06-2008 20:14
Donna Gefefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Ezzie Gelukkig is het heel vlot gegaan!!! Jammer dat je de badbevalling niet kon doen!! Maar je mannetje is ter!!! Geniet er van meid!
essy

Unregistered

26-06-2008 20:15
Kyra ik zie dat kaylie al bijna weer een jaartje is!!! Wat gaat dat snel zeg!!! Big Grin
Moi

Posting Freak

26-06-2008 20:37
Hoiii,

Tijdens het avond eten had ik veel last van mn buik, dacht van he zou het gaan beginnen? maar is nu al heel de tijd weer rustig, dus mn darmen zullen wel ''lastig;; zijn geweest.

Hoop niet dat ik nog lang moet wachten hoor, ben zo benieuwd naar de kleine en ben gewoon blij als de bevalling achter de rug is, want ziet er ook wel een beetje tegenop!
Syl

Posting Freak

26-06-2008 20:42
Gefeliciteerd donna!!!!!

Mamaleroy wat een heerlijke kereltjes op die foto!!!!!
Kyratje

Unregistered

26-06-2008 20:51
essy schreef:Kyra ik zie dat kaylie al bijna weer een jaartje is!!! Wat gaat dat snel zeg!!! Big Grin
Idd mn kleine meid word al zo'n grote meid!
Het gaat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vlug! Sad
Het babytje is er al volledig vanaf hoor, het is nu een echte peuter!
Maar nog steeds een schatje! Big Grin
Saskia15

Unregistered

26-06-2008 20:55
Moi schreef:Hoiii,

Tijdens het avond eten had ik veel last van mn buik, dacht van he zou het gaan beginnen? maar is nu al heel de tijd weer rustig, dus mn darmen zullen wel ''lastig;; zijn geweest.

Hoop niet dat ik nog lang moet wachten hoor, ben zo benieuwd naar de kleine en ben gewoon blij als de bevalling achter de rug is, want ziet er ook wel een beetje tegenop!

Moi ik kan het me helemaal voorstellen en daarom even een oppepper voor jou: Veel succes en veel succes,het zal niet lang meer duren!
Dikke knuffel
Saskia
Lenteding

Posting Freak

Topics: 17
26-06-2008 20:59
Ezzie, gefeliciteerd met je zoon!! Goed gedaan zo snel en niet geknipt of ingescheurt!! Geniet maar lekker van elkaar.

Donna, gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Hier op mn werk geweest voor werkbespreking. En waar ik gisteren nog dacht dat ik op donderdag en vrijdag zou gaan werken. Is daar sinds vanavond opeens een wijziging ingekomen. Moet nu sowieso 1 keer in de 4 weken op de woensdag komen werken. En als er mensen vrij nemen op de woensdag kan het zijn dat ik vaker moet komen. Want het moet tot een minimum aantal werknemers aangevuld worden. En dat gebeurt dan met de mensen die normaal niet op de woensdag werken. Heb alleen het probleem dat er niet echt familie ofzo in de buurt woont die eventueel 1 dag in de 4 weken op kunnen passen. Nu maar hopen dat het eventueel mogelijk is om op de creche te regelen!! Anders hebben we een groot probleem!!
Moi

Posting Freak

26-06-2008 21:02
Saskia15 schreef:
Moi schreef:Hoiii,

Moi ik kan het me helemaal voorstellen en daarom even een oppepper voor jou: Veel succes en veel succes,het zal niet lang meer duren!
Dikke knuffel
Saskia

dank je wel! Smile
Moi

Posting Freak

26-06-2008 21:04
Lenteding schreef:Ezzie, gefeliciteerd met je zoon!! Goed gedaan zo snel en niet geknipt of ingescheurt!! Geniet maar lekker van elkaar.

Donna, gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Hier op mn werk geweest voor werkbespreking. En waar ik gisteren nog dacht dat ik op donderdag en vrijdag zou gaan werken. Is daar sinds vanavond opeens een wijziging ingekomen. Moet nu sowieso 1 keer in de 4 weken op de woensdag komen werken. En als er mensen vrij nemen op de woensdag kan het zijn dat ik vaker moet komen. Want het moet tot een minimum aantal werknemers aangevuld worden. En dat gebeurt dan met de mensen die normaal niet op de woensdag werken. Heb alleen het probleem dat er niet echt familie ofzo in de buurt woont die eventueel 1 dag in de 4 weken op kunnen passen. Nu maar hopen dat het eventueel mogelijk is om op de creche te regelen!! Anders hebben we een groot probleem!!

probeer het niet jou probleemte maken he! het is hun probleem, ik vind niet dat ze zo kort erop het ineens mogen wijzigen en ze moeten ook rekening houde met jou. kan dan iemand die geen kinderen heeft voor jou in de plaats gaan op die woensdag??
bianca1

Unregistered

26-06-2008 21:04
Ezzie gefeliciteerd met je zoon, geniet er lekker van
essy

Unregistered

26-06-2008 21:28
Naomi is ook al bijna weer een half jaar het gaat zoooo snel!!!! :evil: :evil: Maar elke fase is wel erg leuk!! telkens veranderingen..
Kyratje

Unregistered

26-06-2008 21:47
essy schreef:Naomi is ook al bijna weer een half jaar het gaat zoooo snel!!!! :evil: :evil: Maar elke fase is wel erg leuk!! telkens veranderingen..
Dat is waar! :mrgreen: Kaylie is ook grappig nu! Als Kailah weent, doet ze ook babygehuil na :|
Nu wel nog grappig, maar ik zeg haar toch neen, want er komt een moment dat dat niet zo grappig meer is!
En nu al kruipt ze soms naar Kailah's park (heeft ze een spiekgaatje), gaat ervoor zitten en doet inneens babygehuil na, en Kailah is wakker! Confusedhock:
Tis een echt duiveltje geworden sinds ze kruipt hihi :twisted:
Maar ze kan ook nog o zo lief zijn en knuffelen en kusjes geven Big Grin
*zucht*
Lenteding

Posting Freak

26-06-2008 21:57
Moi, dat is nou juist het probleem. Van de 4 die er dan niet op woensdag werken zijn er 3 die kinderen hebben. En de 4e is bezig met zwanger worden. Vind het alleen ook niet zo netjes dat mn baas zn afspraken niet na komt. En er nu het probleem van iedereen van maakt. De sfeer was ook niet echt geweldig op het werk vanavond. Kreeg al een krabbel op hyves van een collega dat ik niet moest denken dat ze boos waren op mij. Blijkbaar speelde er ook nog iets anders en dat weet ik dan weer niet. Dus heb even iets terug gestuurd en gevraagd wat er dan nog meer was. Want ik voelde me wel voor het blok gezet en merkte vanavond dat ik toch nog niet helemaal lekker in mn vel zit.
Elle

Posting Freak

26-06-2008 22:33

Ezzie, wat heerlijk!!! Big Grin
Blij voor je dat het zo goed gegaan is.
Maar denk eraan, goed rusten he!
Wens Roel ook proficiat van ons.

Vicky:
Ik werk ook maar halve dagen, eerst met mijn baas overlegt of we wat werk aan konden passen, maar omdat het echt niet ging toch vast voor 50 % thuis. Je baas krijgt het gewoon via het uwv vergoed, die zullen je even bellen om te vragen hoe en wat.
Was bij mij geen enkel probleem.
Als je twijfelt even met de vk overleggen en op haar advies in de ziektewet gaan. Kun je daarna nog alles regelen, jij en je kindje gaan voor!
Mijn klachten zijn enorm verbetert!

Vanavond 4d echo gehad!!! Hartstikke leuk, alleen ons kleintje had telkens de handen voor het gezicht. haha Big Grin wilde niet goed op de foto...

Liefsss
Kyratje

Unregistered

26-06-2008 23:00
wat raar hé, bijna heel de oude garde is nu bevallen! :o
Vind het een beetje spijtig (ik mis ons gejammer soms al Wink )
Mamaleroy

Unregistered

27-06-2008 07:22
Syl schreef:Gefeliciteerd donna!!!!!

Mamaleroy wat een heerlijke kereltjes op die foto!!!!!

Die van jou mag er ook wezen syl.... Wat is het eigenlijk een wonder he .,,, Dat al dat moois in onze buikjes groeien....
Ik heb het nu 2 keer gehad en weet nu wat voor moois er uit kan komen...
en het is echt gaaf om te zien op wie ze lijken.. en dat veranderd met de tijd ook nog een paar keer... Leroy lijkt nu echt op mij ( niet karakter)... Mijn neven hadden foto's gezien ( bijna 10 jaar ouder dan ik) en die schokken gewoon hoeveel leroy op mij lijkt....
Moi

Posting Freak

27-06-2008 07:24
Lenteding schreef:Moi, dat is nou juist het probleem. Van de 4 die er dan niet op woensdag werken zijn er 3 die kinderen hebben. En de 4e is bezig met zwanger worden. Vind het alleen ook niet zo netjes dat mn baas zn afspraken niet na komt. En er nu het probleem van iedereen van maakt. De sfeer was ook niet echt geweldig op het werk vanavond. Kreeg al een krabbel op hyves van een collega dat ik niet moest denken dat ze boos waren op mij. Blijkbaar speelde er ook nog iets anders en dat weet ik dan weer niet. Dus heb even iets terug gestuurd en gevraagd wat er dan nog meer was. Want ik voelde me wel voor het blok gezet en merkte vanavond dat ik toch nog niet helemaal lekker in mn vel zit.

Zo dat is dan wel balen zeg! Eigenlijk zou je baas dan een nieuw iemand moeten aannemen die zegmaar nog geen kindjes heeft... vind het wel erg dat hij het jullie probleem maakt. En et lijkt mij helemaal niet leuk om zo weer te gaan beginnen. Hoeveel uur ga je straks per week werken? En als je op die woensdag moet gaan werken, ben je dan een andere dag vrij?

Ik zit te denken om vandaag een sollicitatiebrief te schrijven voor een andere baan. Stond een leuke advertentie in de krant voor 24 uur. Tijdens mn zwanrschap heeft mijn huidige baas en collega's het behoorlijk laten afweten en op dit moment heb ik echt nog geen zin om daar terug te gaan. Het werk is alleen zo leuk wat ik nu daar doet, dat is het probleem. maar ze hebben mij tijdens mijn zwangerschap helemaal kapot laten werken en absoluut geen rekening met mij gehouden. En dat is waar ik in mn verlof nog extra ben achtergekomen, want ik kanpte zo vreselijk op in mn verlof, zelfs mn baas zei toen zoooo wat zie jij er goed uit zeg, toen zei ik tja ...hoe zou dat nou komen!!

Maar ik kan het allicht proberen met die brief, niet geschoten is altijd mis toch?
Moi

Posting Freak

27-06-2008 07:25
Elle schreef:

Ezzie, wat heerlijk!!! Big Grin
Blij voor je dat het zo goed gegaan is.
Maar denk eraan, goed rusten he!
Wens Roel ook proficiat van ons.

Vicky:
Ik werk ook maar halve dagen, eerst met mijn baas overlegt of we wat werk aan konden passen, maar omdat het echt niet ging toch vast voor 50 % thuis. Je baas krijgt het gewoon via het uwv vergoed, die zullen je even bellen om te vragen hoe en wat.
Was bij mij geen enkel probleem.
Als je twijfelt even met de vk overleggen en op haar advies in de ziektewet gaan. Kun je daarna nog alles regelen, jij en je kindje gaan voor!
Mijn klachten zijn enorm verbetert!

Vanavond 4d echo gehad!!! Hartstikke leuk, alleen ons kleintje had telkens de handen voor het gezicht. haha Big Grin wilde niet goed op de foto...

Liefsss

Elle, wist jij nou wel ofniet wat het gaat worden...of wacht je tot de bevalling Smile ?
Moi

Posting Freak

27-06-2008 07:26
Kyratje schreef:wat raar hé, bijna heel de oude garde is nu bevallen! :o
Vind het een beetje spijtig (ik mis ons gejammer soms al Wink )

haha, ja alleen ik nu nog!!!!!!!!!! wil best jammeren hoor hihi.....Zij nog tegen mn vriend, alleen ik nu nog, van de yoga groep waarin ik zat moet ook alleen ik en nog een ander vrouwtje nog...zij is later uitgerekend, maar zal je zien dat zij straks ooknog eens eerder is :twisted:
Mamaleroy

Unregistered

27-06-2008 07:28
Ja moi met tegen zin naar je werk gaan is niet echt de bedoeling... en zeker niet goed voor de kleine straks en je mannetje natuurlijk ook..
Moi

Posting Freak

27-06-2008 07:29
Nou vanacht een rustige nacht gehad, we zijn lekker op tijd naar bed gegaan gisteren. Gisteravond wel samen even heel het huis schoongemaakt, dan hoeven we in het weekend lekker niks meer te doen. Alleen nog de wekelijkse boodschappen, maar die doe ik vandaag of mn vriend uit zn werk...

Denk dat mn kindje lekker eienwijs gaat doen en nog wel even blijft zitten.... ik probeer de voordelen er maar van te zien...dan is het minder erg... zoals krijg dan langer mn fulltime salaris, mn vakantie uren opbouw gaat langer door en mag dan later beginnen met werken...

al moet ik zeggen dat deze voordelen errrug aantrekkelijk zijn, wil ik toch graag dt mn kindje komt... ben er zo benieuwd naar!!!!!!!!!!!!!!!!
Moi

Posting Freak

27-06-2008 07:30
Mamaleroy schreef:Ja moi met tegen zin naar je werk gaan is niet echt de bedoeling... en zeker niet goed voor de kleine straks en je mannetje natuurlijk ook..

Ja idd, daarom ga ik maar gewoon die brief schrijven en laat het aan het lot over of ik wel of niet uitgenodigd word voor een gesprek...
Mamaleroy

Unregistered

27-06-2008 07:33
Hier effen wat foto's om jullie op te vrolijken... Kunnen jullie vast zien wat voor een clown jullie over een paar jaar hebben!!!!! hhshshsjsjsjshshs
[Afbeelding: spellendag80524046sw9.th.jpg]
[Afbeelding: spellendag80524189co4.th.jpg]
[Afbeelding: spellendag80524188zp8.th.jpg]

Dit was met mama ( 24 mei dag dat ik was uitgerekend op het KDV.. spellendag!!!
[Afbeelding: spellendag80524047ha4.th.jpg]
Moi

Posting Freak

27-06-2008 07:35
leuke foto's zeg!!!! je kind lijtk zeker heeeeel erg op jou zeg!!! leuk!!!!
Mamaleroy

Unregistered

27-06-2008 07:36
Moi schreef:
Mamaleroy schreef:Ja moi met tegen zin naar je werk gaan is niet echt de bedoeling... en zeker niet goed voor de kleine straks en je mannetje natuurlijk ook..

Ja idd, daarom ga ik maar gewoon die brief schrijven en laat het aan het lot over of ik wel of niet uitgenodigd word voor een gesprek...

Laat ze gewoon lekker de klere krijgen ( sorry lekker grof) je kan na je verlof ook nog de ziektewet in he...Last van je bekkens of iets in die geest...
En over die solicitatie gewoon doen niet geschoten is altijd mis... Meer bazen dan kerken hoor!!!!!!!. Je hebt alleen het nadeel dat je pas over uiterlijk 12 weken kan beginnen en dat kan een probleem worden.. maar ja als ze je echt willen hebben wachten ze daar echt wel op!!!!!!
Moi

Posting Freak

27-06-2008 07:55
Mamaleroy schreef:
Moi schreef:

Laat ze gewoon lekker de klere krijgen ( sorry lekker grof) je kan na je verlof ook nog de ziektewet in he...Last van je bekkens of iets in die geest...
En over die solicitatie gewoon doen niet geschoten is altijd mis... Meer bazen dan kerken hoor!!!!!!!. Je hebt alleen het nadeel dat je pas over uiterlijk 12 weken kan beginnen en dat kan een probleem worden.. maar ja als ze je echt willen hebben wachten ze daar echt wel op!!!!!!

ja precies, mn cv is best goed als ik kijk naar wat ze vragen voor de functie..qua functie spring ik er dan wel bovenuit. En zoals mn vriend zegt, je schrijft gewoon die brief en laten het aan het lot over... ik zet er ook in dat ik nu met verlof bent tot eind september, begin oktober..
Donna2

Unregistered

27-06-2008 07:56
@ Ezzie: Gefeliciteerd met je zoon!! Mooie naam, Aron Smile

@ moi, saskia, mamaleroy, essy, syl en lenteding: Ik was er in deel 6 al Wink Maar evengoed bedankt voor de felicitaties!! Ben nu ruim 6 weken zwanger en voel me fantastisch! Big Grin

Liefs, Donna
Lowietje

Unregistered

27-06-2008 08:08
Ezzy, fijn om te lezen dat de bevalling vlot is gegaan en zonder knip en plak werk :roll: .

Moi, nu ben jij toch echt de volgende, hopelijk ben je snel aan de beurt en heb jij ook je beebs lekker in je armen.

Ik sluit me aan bij de rest, gewoon lekker die brief schrijven, het is zo belangrijk dat je je lekker voelt op je werkplek, brengt er tenslotte heel wat uurtjes door.

Ik ga even de hond uitlaten en dan lekker naar de pretecho toe, jippiieeeee.
liever anoniem

Unregistered

27-06-2008 08:10
hey dames

ezzie gefeliciteerd met je zoon!!! geniet er lekker van... gelukkig zonder knippen of scheuren Wink

nieuwe zwangere dames, gefeliciteerd en WELKOM Big Grin
karin26

Posting Freak

27-06-2008 09:24
@ moi, wij hadden 8 vrouwen in onze pufclub, waarvan ik als tweede moest bevallen. Ik was op het nippertje de zevende hahahahahah. Want de volgende dag was de laatste uitgeteld.
En ik vond het frustrerend hoor. Iedere keer telefoon: Goh Karin, die en die zijn ook al bevallen. Al die kaartjes die dan op de stoep vallen...

Maar ik zeg lekker tegen mezelf en mijn vriend: Janneke is wel de mooiste baby hahahahhahahaahhaha..
Moi

Posting Freak

27-06-2008 09:30
Zo net even de wekelijkse boodschappen gedaan met mn moeder hier in het dorp. Normaal ga ik altijd naar de Bas van der Heijden dat is hier met de auto 15 min vandaan, maar vandaag maar een keer naar de Albert heijn gegaan. Qua geld scheelt het op zich niet veel en nu hebben we weer voor de hele week boodschappen in huis..ook wel fijn.

heb alleen contineur steken in mn bovenbeen aan de achterkant, dat doet zooo zeer, krak iksteeds door mn been heen. is vorige week ineens begonnen en net heb ik het heel vaak gehad, zou die spier dan overbelast zijn ofzo? is altijd de rechterbeen, dat is zo gek!
Moi

Posting Freak

27-06-2008 09:46
karin26 schreef:@ moi, wij hadden 8 vrouwen in onze pufclub, waarvan ik als tweede moest bevallen. Ik was op het nippertje de zevende hahahahahah. Want de volgende dag was de laatste uitgeteld.
En ik vond het frustrerend hoor. Iedere keer telefoon: Goh Karin, die en die zijn ook al bevallen. Al die kaartjes die dan op de stoep vallen...

Maar ik zeg lekker tegen mezelf en mijn vriend: Janneke is wel de mooiste baby hahahahhahahaahhaha..

haha kijk idd!!!! Ja ik heb ook al bijna alle geboortekaartjes binnen... dan denk ik van Ik wil ook!! maarja er is altijd wel een reden waarom iets gebeurd en misschien is het wel even beter dat de baby nu nog eventjes in mn buikie zit Wink
Vickypreg

Posting Freak

27-06-2008 09:51
@Moi voor je het weet is het toch zover denk ik. Achteraf is het altijd goh wat is het toch snel gegaan haha. Maar snap dat je je babytje graag snel bij je wilt hebben, kan het me voorstellen. Ik hoop voor je dat het snel zal beginnen!
isa

Unregistered

27-06-2008 09:57
ezzie, wat een heerlijk snelle bevalling, lijkt wel wat op die van mij, alleen bij mij was het neit zonder knippen of scheuren :lol:
geniet lekker van je kleine mannetje en de kraamperiode, en knip lekker veel foto's en als je eraan toe bent.. wij zijn errug benieuwd Big Grin
moi, ik had het laatste erg in mn rug, mijn zwakke plek, dus zal er wel bij horen, je meot maar zo denken meid, binnen nu en 14 dagen heb jij je kleintje in je armen, maar denk dat het bij jou ook geen week meer duurd hoor.. Wink
mamleroy, wat een leuke foto's Big Grin
ik wou ook graag een foto'tje plaatsen van mn dochter, maar het lukt mij nooit,, iemand tips?
liefs
Moi

Posting Freak

27-06-2008 10:06
Vickypreg schreef:@Moi voor je het weet is het toch zover denk ik. Achteraf is het altijd goh wat is het toch snel gegaan haha. Maar snap dat je je babytje graag snel bij je wilt hebben, kan het me voorstellen. Ik hoop voor je dat het snel zal beginnen!

ja vaak hoor je dat ze dan zeggen achteraf van ooo dat waren vast de kenmerken... ik ga zo even lekker slapen tot een uur of 13.00 uur.
Mamaleroy

Unregistered

27-06-2008 10:07
Donna2 schreef:@ Ezzie: Gefeliciteerd met je zoon!! Mooie naam, Aron Smile

@ moi, saskia, mamaleroy, essy, syl en lenteding: Ik was er in deel 6 al Wink Maar evengoed bedankt voor de felicitaties!! Ben nu ruim 6 weken zwanger en voel me fantastisch! Big Grin

Liefs, Donna

Sorry ben ook zo druk nu door dat ik er nog een kleine bij heb dat ik wel eens wat over het hoofd zie... Ook nog erg vergeetachtig
Kyratje

Unregistered

27-06-2008 10:08
amy je moet je foto's uploaden via:http://imageshack.us/

en dan de 2de link kopieren naar hier, en dan heb je je foto! Wink
Moi

Posting Freak

27-06-2008 10:08
isa schreef:ezzie, wat een heerlijk snelle bevalling, lijkt wel wat op die van mij, alleen bij mij was het neit zonder knippen of scheuren :lol:
geniet lekker van je kleine mannetje en de kraamperiode, en knip lekker veel foto's en als je eraan toe bent.. wij zijn errug benieuwd Big Grin
moi, ik had het laatste erg in mn rug, mijn zwakke plek, dus zal er wel bij horen, je meot maar zo denken meid, binnen nu en 14 dagen heb jij je kleintje in je armen, maar denk dat het bij jou ook geen week meer duurd hoor.. Wink
ik wou ook graag een foto'tje plaatsen van mn dochter, maar het lukt mij nooit,, iemand tips?
liefs

Ja laten we het hopen... is toch ook wel een onwerkelijk iets he van dat je dan zeker weet binen 14 dagen de kleine in je armen te hebben... je weet dat het in je buik zit, maar toch is het allemaal zo onwerkelijk. ik denk als je je baby in je armen hebt, dat je dan eigenlijk pas beseft wat er al die maanden voor bijzonders in je buik heeft gezeten..
Mamaleroy

Unregistered

27-06-2008 10:10
Gisteren middag nog een keer gebeld dat ik nog niets gehoord had... en toen zeiden ze dat ze er mee bezig waren..( JAJA)

Net dus wel terug gebeld door hun en ja hoor kijg er toch een ( was uiteindelijk niet zeker...maar dan zou ik echt de boel op zijn kop zetten!!!! eerst in de maling nemen met uren en dan dit!!!)

Maar ok ik kan hem 4 juli halen.. dus krijg hem uiteindelijk dus toch.... Ja je moet soms voor je zelf op komen toch!!! als je maar netjes blijft krijg je een hoop voor elkaar!!
Mamaleroy

Unregistered

27-06-2008 10:14
Moi schreef:
isa schreef:ezzie, wat een heerlijk snelle bevalling, lijkt wel wat op die van mij, alleen bij mij was het neit zonder knippen of scheuren :lol:
liefs

Ja laten we het hopen... is toch ook wel een onwerkelijk iets he van dat je dan zeker weet binen 14 dagen de kleine in je armen te hebben... je weet dat het in je buik zit, maar toch is het allemaal zo onwerkelijk. ik denk als je je baby in je armen hebt, dat je dan eigenlijk pas beseft wat er al die maanden voor bijzonders in je buik heeft gezeten..

Ja en het maakt ook alle onaangename klachten en pijntjes weg... Ben je dan groot en deels vergeten...
Mijn buurvrouw en ik zijn van mening dat als je pijn van een bevalling hebt doorstaan je daarna alle pijntjes aan kan.....
isa

Unregistered

27-06-2008 10:21
thanx kyra'tje, maar wilde het eens proberen via lillipy, heb gewoon code gekopieerd en in profieol geplakt, wat doe ik verkeerd?
moi, dat is ook moeilijk voor te stellen, iets wat je 9maanden gedragen hebt, je strax in je armen kan sluiten, en dan dat gevoel als je je kindje op je buik hebt, je bent idd alle pijn vergeten.. Wink
liefs
isa

Unregistered

27-06-2008 10:32
foto is gelukt, nu nog de banner...
Lenteding

Posting Freak

27-06-2008 10:50
Moi, is idd een beetje een rot streek van mn baas. Hij had meer dan een half jaar geleden gewoon moeten zeggen dat die andere collega niet van de woensdag af kon. Dan was er helemaal geen probleem geweest, maar doordat hij een beetje iedereen zn zin wilt geven, zitten we nu hier mee. Heb ook al 2 berichtjes van andere collega's gehad. Dat het niet zozeer om mij te doen was, maar meer om die andere collega. En dat ze niet boos waren op mij en mij niks kwalijk namen. Dus dat is wel weer lekker, toch weer wat meer zin om aan de slag te gaan. Maar er komt voorlopig ook niemand anders, want ze mogen niemand aannemen de komende tijd. Hopen dat we het volgend jaar wel voor elkaar krijgen. Want dan gaat 1 collega een dag minder werken en een ander is zwanger, dus die gaat waarschijnlijk ook 1 of 2 dagen minder werken. Dus dan moet er wel een oplossing komen met een fulltimer. En dan willen ze iemand die net van school komt, dus die de eerste jaren wel fulltime blijft werken. Want anders blijven ze gaten dichten met partimers en dan komt er nooit een oplossing.
Maar komt goed, laten we daar maar van uit gaan. Nu alleen nog kijken of de kleine 1 keer in de 4 weken op woensdag kan komen op de creche en anders iemand die op wilt passen.
Lenteding

Posting Freak

27-06-2008 10:51
Moi, trouwens ik zou ook gewoon die brief sturen en dan maar zien of er iets uit komt. Als je hem niet stuurt, wordt je het sowieso niet!
Vickypreg

Posting Freak

27-06-2008 10:59
Ilse wat een prachtige foto van Isa zeg!!
Heb je de banner met de bb code genomen??
liever anoniem

Unregistered

27-06-2008 11:45
hey dames,

ik heb nu sinds een paar dagen een zeer angstig gevoel om die kleine te verliezen, ik weet niet waarom maar moet er steeds aan denken....
Vickypreg

Posting Freak

27-06-2008 11:57
@liever anoniem, ik denk dat het normaal is. Althans ik heb het ook wel, ben er ook heel bang voor dat het mis zal gaan of wat dan ook. Denk ook dat het een beetje komt omdat je om je heen veel leest en verhalen hoort (neem boularouz) en dat maakt het extra angstig. Je bent kwetsbaar en wil dit moois niet kwijt. Kan je angst niet wegnemen, maar wellicht helpt het een beetje om te denken dat je niet de enige bent die hier bang voor is...
Lowietje

Unregistered

27-06-2008 12:18
net de 3D echo gehad, wat geweldig zeg!!! Zo mooi om te zien. Hebben een DVD mee gekregen en een cd rom met foto's. Echt heel mooi allemaal.
Ze hebben ook alles nagekeken en de baby groeit goed en is voor zover na te kijken gezond! Fijn om deze bevestiging weer te krijgen.

Heb alleen niet zo veel vruchtwater, wat verklaard waarom mijn buik niet zo dik is, maar het is wel voldoende dus niets aan de hand.

groetjes
Lowie
naatje81

Unregistered

27-06-2008 12:59
@Liever anoniem

Ik weet precies wat je bedoelt meiske.
Ben vandaag 35 weken zwanger en ben ook bang om hem te verliezen.
Denk steeds stel dat het mis gaat bij de geboorte enz Cry
Pfff...Eigenlijk moeten we er niet aan denken,maar denk dat t erbij hoort :oops:
Mamaleroy

Unregistered

27-06-2008 13:29
Zo en nu doe ik niets meer vandaag!!!!!

Vanmorgen vroeg boodschappen gedaan voor de verjaardag morgen!! Buuf heeft even opgepast kon ik ff zonder kids weg! lekker hoor>...

Daarna gezogen en gedweild en net vast saté geregen en eerst gesneden natuurlijk...

Nu aan het proberen om die grote te laten slapen in ons bed.. ( wil niet meer maar heeft het wel nodig... ) dus voor een keuze zetten.. nu niet slapen is na het eten binnen blijven en gelijk naar bed. dus dan ziet hij zijn vader niet.. ja hard maar moet wat!!! Kleine ligt in de kinderwagen te slapen dus heb ff rust...
karin26

Posting Freak

27-06-2008 13:30
isa schreef:foto is gelukt, nu nog de banner...
Wat een snoepie zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@liever Anoniem, dat gevoel word nog iets erger hahahahaha. Ik had het echt heeeel erg, ik kreeg er zelfs nachtmerrie;s van. Maar het komt allemaal goed.
karin26

Posting Freak

27-06-2008 13:31
Nou he he, morgen komt EINDELIJK mijn nieuwe tuinstel. Pffff wat een toestand iedere keer. Eerst kwamen ze hem leveren en hadden ze gewoon het showmodel gestuurd Dat zag ik want er zat op die showmodel een witte vlek op het tafelblad. Dus ik heb gevraagd of er 100 euro goedkoper kon maar dat konden ze niet doen zeiden ze. Toen zei ik: Neem alles maar weer mee en breng een NIEUWE tuinstel, want daar betaal ik voor.
Ook verkeerde kleur kussens mee gebracht. Ik had Lime groene besteld, en kreeg donkergroene.
Dus ook die moesten terug. 1 stoel (ik heb 4 4 standen stoelen erbij) kon ik niet naar achteren doen, die bleef hangen. Dus ook de stoelen terug. Vervolgens komen ze 4 weken later een nieuwe set brengen. Weer het showmodel, verkeerde kussen en i.p.v de vierstandenstoelen, kwamen ze met stapel stoelen aankakken. Dus ik was echt pissed off.

Weer alles mee laten nemen. Nu ben ik er maar heen gereden, want ik zit nog steeds op mijn oude houten tuinstel die van gammelig heid uit elkaar valt. 1 stoel heeft het vorige week letterlijk begeven. Dus ik kom daar aan, en wilden ze mij de schuld van alles geven. Ik zei: Dat is lekker makkelijk, het enige wat jullie hoeven te doen is het goed te lezen en het dan brengen. Dus ik liep naar achter naar de tuinstel, en ik zei ik wil best het showmodel maar dan moet er 100 euro af.
En nou was het ineens wel goed, want ze konden deze blijkbaar niet meer bestellen

Ik heb gelijk de GOEDE kussens meegenomen, en morgen komen ze de set leveren.

Eindelijk mijn nieuwe set!!!!!!!!!
Lenteding

Posting Freak

27-06-2008 14:07
Nou wat een gedoe zeg!! Weet niet wat voor weer het dit weekend wordt, maar ik hoop voor je mooi weer genoeg om lekker van je tuinset te kunnen genieten!!
Syl

Posting Freak

27-06-2008 14:22
Voor als je fotos wil plaatsen:

Het maakt niet uit waar je het doet maar je moet de fotos in ieder geval eerst op internet zetten, zodat je een url kan plakken in je bericht.

Als je dan de url hebt geplakt, selecteer je deze en klik je op IMG. voorbeeld:

[img]-%20http://farm4.static.flickr.com/3075/2604595921_ed96c8962f_m.jpg-[/img]

Maar dan zonder de streepjes achter [img]en%20voor[/img]

[Afbeelding: 2604595921_ed96c8962f_m.jpg]

Let er wel op dat je fotos niet te groot zijn want dan krijg je ze ook niet geplaatst. volgens mij mogen het niet meer dan 400 pixels zijn
Syl

Posting Freak

27-06-2008 14:23
en die %20 hoort er ook niet bij. geen idee waar die vandaan komt!
Mamaleroy

Unregistered

27-06-2008 14:49
Wat een poepie Syl.. het echte baby gaat er snel vanaf he??? zie ik wel aan mijn buurjongentje is nu bijna 3 maanden... en echt al een ventje.. als je dan Jordy er naast ziet is dat nog echt een baby....
Elle

Posting Freak

27-06-2008 14:54
Moi,
het is vanmiddag even rustig bij jou..
haha
ik houd je nu goed in de gaten.
We weten nu al een tijdje wat het word maar dat houden we lekker voor onszelf. Wink Heb er nog geen moment moeite voor hoeven doen.
Veel succes meid!
vandaag 40 weken!!! Proficiat!
Syl

Posting Freak

27-06-2008 15:08
Dank je! Het gaat ook allemaal veel te snel. bij bepaalde dingen heb ik ook zoiets van, kon hij dit of dat maar al of als ik die babyschoentjes zie verheug ik me erop dat hij die aan kan maar ik wil ook dat het niet te snel gaat allemaal!.
Moet er nog niet aan denken dat ie straks drie dagen naar het kdv gaat, arm kereltje! nog armere mama denk ik hihih

Hoe is het met Jordy? Gaat alles goed? Wat vind leroy ervan, nog steeds blij met zijn broertje?

Mamaleroy schreef:Wat een poepie Syl.. het echte baby gaat er snel vanaf he??? zie ik wel aan mijn buurjongentje is nu bijna 3 maanden... en echt al een ventje.. als je dan Jordy er naast ziet is dat nog echt een baby....
Lenteding

Posting Freak

27-06-2008 15:17
Wat een lieve foto van Tygo, Syl, ziet er echt schattig uit met dat petje!!
Moi

Posting Freak

27-06-2008 15:22
isa schreef:foto is gelukt, nu nog de banner...

mooi meisje zeg!!
Moi

Posting Freak

27-06-2008 15:24
@ lenteding, ik hoop dat je kindje dan op de creche terecht kan die woensdag's!
Moi

Posting Freak

27-06-2008 15:25
naatje81 schreef:@Liever anoniem

Ik weet precies wat je bedoelt meiske.
Ben vandaag 35 weken zwanger en ben ook bang om hem te verliezen.
Denk steeds stel dat het mis gaat bij de geboorte enz Cry
Pfff...Eigenlijk moeten we er niet aan denken,maar denk dat t erbij hoort :oops:

Ik heb dat zelf ook hoor... als ik mn baby nu eventjes niet voelt en niet reageerd op mn hand, pak ik gelijk het apparaatje uit mn la om zn/ haar hartje te horen....
Moi

Posting Freak

27-06-2008 15:28
Elle schreef:Moi,
het is vanmiddag even rustig bij jou..
haha
ik houd je nu goed in de gaten.
We weten nu al een tijdje wat het word maar dat houden we lekker voor onszelf. Wink Heb er nog geen moment moeite voor hoeven doen.
Veel succes meid!
vandaag 40 weken!!! Proficiat!

Ja ben ook blij dat ik nu 40 weken bent, alleen voel ik nog geen gerommel ofzo. vanmorgen boodschappen gedaan en daarna lekker tot 15.20 uur op bed gelegen even geslapen. net een half uurtje gebakken in de tuin in mn bikini....

Hoop wel dat het gauw op gang komt hoor Smile
Donna2

Unregistered

27-06-2008 15:31
Spannend moi!! Mocht het vandaag nog of dit weekend gebeuren... heel veel succes!!

Ik ga ervantussen!

Liefs, Donna
Moi

Posting Freak

27-06-2008 15:41
dank je!!! laten we het hopen he Wink
Kyratje

Unregistered

27-06-2008 16:12
amy, wat een schattige meid!!!! Big Grin
Lief hoor, en ze ziet er niet zo klein uit ook!
Morgen is het jouw dag meis en kunnen jullie als een gezinnetje naar huis gaan!
Die dag vergeet je nooit hoor!

Veel liefs!

Ook tygo is al erg veel gegroeid! Man man, wat gaat het vlug!
Te vlug soms vind ik! Sad

Vandaag ff met Kaylie naar de braderie geweest en genoten van het weer (juist op tijd, want nu zit het grijs!)
Kaylie ligt nu een dutje te doen (ook zij heeft nog enkele uren per dag nodig hoor, of ze word erg chagrijnig).
Dan Kailah eten gegeven en ververst, die moest nodig poepen! Wel 4x na elkaar en 2 plasjes!
Heb 3 pampers gebruikt! :lol:
Kaylie was daar ook zo goed in!
Dus nu ff rust... Kan zo'n deugt doen hé! Smile
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
27-06-2008 16:55
@Moi,

Heel veel succes de komende dagen!!
Ik hoop voor je dat het snel gaat doorzetten en alles voorspoedig gaat verlopen!
Toi toi meid

@Amy,
Heel veel plezier morgen, ga er super van genieten!!!

groetjes,
Hoop
Moi

Posting Freak

27-06-2008 21:17
@ AMY veel pezier morgen he met de kleine!!

Hier helaas nog geen voortekenen.... zat er wel vanavond even doorheen helemaal... mn hormonen namen een loopje met me geloof ik.. maarja af en toe een potje janken kan ook geen kwaad denk ik, alleen voel je er tijdens zo ellendig door Sad
amy-baby

Posting Freak

Topics: 0
27-06-2008 23:19
Hey meiden, nou internet lag er weer 2 dagen uit...pff...is neit leuk maarja...

@kyra; Die foto die geplaatst is, is van Isa, dus niet mijn meissie. Maar het is zeker een mooi meisje hoor!

Oh ik kan niet wachten, nog een paar uurtjes en dan halen we ons meisje op....Heb alles al beneden klaar staan, maxicosi, kleertjes. Mijn man is nu de flessen aan het uitkoken...

Ik heb nog even 2 vraagjes, waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen.
De eerste gaat over de hechtingen (dus nu vallen er een heleboel meiden gelukkig af....). Ik ben inmiddels 2 1/2 week geleden bevallen. aangezien ik nu weer een bult energie heb, ga ik weer alles als vanouds doen. heb vandaag heeeel veel gelopen en getild e.d. en ik ene keer heb ik weer een pijn van onderen, begon ook weer te bloeden. kan me zo voorstellen dat ik teveel gedaan heb, maar het is alweer 2 1/2 week geleden.....Wie herkent dit? en kan dit kwaad?

De 2e vraag is, aangezien Lisa nu 5 weken te vroeg geboren is, gaat volgens mij je 10 weken verlof ook vanaf dat moment in toch? Dit zou inhouden dat ik over iets meer dan 7 weken weer moet gaan werken, klopt dit>? Ga ik dus mooi niet doen hoor, ga me anders gewoon ziek melden, en dat ik psychisch niet aan kan of zo. kan mijn kleine meisje toch niet al over 7 weken naar de opvang brengen..... Cry

Groetjes Amy
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (10): 1 2 3 4 5 ... 10 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave