Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten Onzeker! Te vroeg getest

Onzeker! Te vroeg getest
pluis

Unregistered

18-06-2008 10:52
Hai wie heeft een soortgelijke ervaring?
Waarschijnlijk dit weekend of volgende week ergens zou mijn nod dag moeten zijn. Ben onregelmatig dus weet het niet.
Nu heb ik 4 zwangerschapstesten gedaan waaronder etos/kruidvat en clearblue die allemaal positief zijn. Ik helemaal blij en dan lees ik op het internet dat je van te voren geen tests moet doen omdat het nog mis kan gaan. Dat wist ik van te voren niet. Zit nu heel erg in onzekerheid. Weet iemand hier iets vanaf
alvast thanx groetjes pluis
Heidi

Unregistered

18-06-2008 11:47
hoi pluis gefeliciteerd meid, ik snap dat je hier onzeker door raakt de kans dat het fout gaat is er altijd en zeker tot de 12 weken, maar ik zou er gewoon lekker van gaan genieten stress is niet goed voor je.

grappig dat je 4 testen hebt gedaan om het echt te geloven, wij zwangere zijn volgens mij allemaal hetzelfde Wink
Lenteding

Posting Freak

Topics: 17
18-06-2008 11:53
Denk idd dat het toch gewoon een goede test is!! Gefeliciteerd!!
Maar je zegt ook dat je onregelmatig ongesteld bent, misschien zou je dit keer een kortere cyclus hebben gehad. En de kans dat het mis gaat is natuurlijk altijd aanwezig, zeker de eerste 12 weken, zoals Heidi ook al zei!! Maar geniet er maar lekker van. En als het je meer geruststeld, kun je toch volgende week nog een extra test doen op je NOD dag die je zelf dacht Smile
Lowiena

Unregistered

18-06-2008 12:46
gefeliciteed
je bent gewoon zwanger, het alsnog misgaan voor je de NOD bereikt, is maar heel, heel erg klein. Je kunt er dus gewoon van gaan genieten. Er is altijd nog de kans dat het voor de 12 week mis kan gaan, maar daar moet je niet van uit gaan. Gewoon lekker genieten, ha bellen, verloskundige bellen etc.
Veel plezier de komende maanden.
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
18-06-2008 17:43
GEFELICITEERD Big Grin Big Grin

helemaal super joh!, geniet er lekker van en gewoon positief denken.
Ik begrijp je gevoel helemaal (vind het ook soms erg spannend en ben ongerust bij elke kramp en steek, is volgens mij heel normaal).
Niet onzeker zijn!!
lieve groetjes,
Hoop
pluis

Unregistered

18-06-2008 20:49
Dank je voor jullie lieve reacties. Ik heb de doktersassistente ook nog gevraagd en zelfs die wist het niet zeker. Heb vrijdag een afspraak bij de dokter voor bloedafname. Dus ik moet nog effe geduld hebben. Ik laat wel weten wat de uitslag is. Tot dan moet ik maar duimen.
Groetjes pluis
glitter

Unregistered

19-06-2008 17:36
Gefeliciteerd hoor, klinkt erg goed.

Ik moest afgelopen maandag worden maar bleef weg. 2x getest de dag erna en was negatief. Ben bij de huisarts geweest en direct maar even gevraagd omdat ik nog maar kort geleden met de pil ben gestopt, 14 april. Hij zei dat ik te vroeg was geweest en nog een weekje moest wachten.

Ik hoop dat het wel raak is en anders dat ik gewoon ongi wordt want ik lees zoveel verhalen dat het heel lang kan duren, dus als jij nu 4x zwanger hebt getest is het vast wel goed :!:
pluis

Unregistered

19-06-2008 18:59
Ik zal voor je hopen. Ik ben vorig jaar april gestopt met de prikpil en was 7 jaar niet ongi geweest. Pas afgelopen december weer gekomen. Dus hoop dat het raak is. De eerste (ze is nu 10) kwam door de pil en het condoom heen. Niet gepland maar wel gewenst. Was toen 20 en was best moeilijk. Nu ben ik er helemaal klaar voor en duurt het zo lang. Best irri. groetjes pluis
glitter

Unregistered

19-06-2008 19:07
Ja er is echt geen pijl op te trekken he Big Grin Ben heel erg blij voor je dat het wel goed nieuws is voor jou :!:
Donna2

Unregistered

20-06-2008 07:36
Gefeliciteerd Pluis! Je bent gewoon zwanger hoor!!

Ik vertelde mijn verloskundige dat ik 2 testen had gedaan, en ze zei: 'Och, wat zonde. Die mensen verdienen echt heel erg veel geld aan jullie'. Hahaha! 1 test is natuurlijk gewoon voldoende. Ik zou dus zelf nooit al voor mijn NOD gaan testen, maar gewoon nadat je een dag of 2 overtijd bent. Of in mijn geval pas 5 dagen na de NOD :mrgreen:

Liefs, Donna
pluis

Unregistered

24-06-2008 20:18
bEN BIJ HUISARTS GEWEEST EN INDERDAAD ZWANGER. VOLGENS DE VERLOSKUNDIGE 5 WEKEN EN 1 DAG. iK KRIJG 16 JULI EEN ECHO OM PRECIES TE KIJKEN HOELANG. HIEP HOI. BEN BLIJ ALLE STRESS IN 1 KEER WEG
GROETJES PLUIS
Lenteding

Posting Freak

Topics: 17
24-06-2008 21:38
Nogmaals gefeliciteerd dan!!!
glitter

Unregistered

25-06-2008 19:02
NOGMAALS GEFELICITEERD :!: :!: :!: Ben erg blij voor je :!:
hoop1970

Posting Freak