Zwanger Worden .NU forum [Archief] Complicaties Miskraam meer kans op nog een miskraam?

meer kans op nog een miskraam?
sproeki

Unregistered

14-06-2008 11:50
Hai Allemaal,
Ben een tijdje niet op het forum geweest... in april heb ik helaas een tweede miskraam gehad en heb bewust even rust genomen.
Het goede nieuws is dat ik me nu weer tip top voel en we net weer begonnen zijn met een nieuwe poging!
Nu hoorde ik wel dat je een verhoogde kans hebt op nog een miskraam als je deze al eerder hebt gehad? weet iemand of dat waar is? of een fabeltje... verder wil ik iedereen enorm veel sterkte en succes wensen.
Oleander

Unregistered

14-06-2008 14:26
Hoi Sproeki

Mij is verteld dat 1 op de 10 zwangerschappen eindigt in een miskraam, en dat ze pas verder onderzoek gaan na 3 opeenvolgende miskramen. Alles daaronder valt gewoon onder domme pech.... Dus nee, volgens mij hoeft er geen verband te bestaan. Alhoewel de angst voor nog een miskraam nooit meer bij je weggenomen kan worden totdat je een hartje hebt zien kloppen, tenminste, dat gevoel speelt bij mij heel erg. Hoop dat je hier iets aan hebt. En succes met de nieuwe poging!
sproeki

Unregistered

14-06-2008 19:23
dank je wel! de verloskundige zei tegen mij dat 1op de 5 zwangerschappen mis gaat! bizar he! we merken het wel...
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave