Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden eisprong echt pijn???

eisprong echt pijn???
sali

Unregistered

13-06-2008 13:44
Beste allemaal.
vandaag zou mijn eisprong moeten zijn (berekend) en normaal voel ik dat als een beetje zeurend gevoel onder in mn buik.
maar vandaag is het een stuk heftiger dan een beetje zeurend. als ik loop doet het gewoon echt pijn. gelukkig heb ik een vrije dag dus kan lekker lui doen.
maar weet iemand of dat kan dat het nu ineens gevoeliger is dan normaal??? of is het gewoon wat anders???

groetjes sali
cb

Unregistered

13-06-2008 15:00
Heb eigenlijk geen idee, ik voel het ook altijd als een zeurderig gevoel onder in mijn buik. Misschien omdat je er nu meer op let??? Ik had wel afgelopen maand continue tussen de eisprong en mijn menstruatie een zeurderig gevoel en allerlei andere symptomen die ik nooit opmerkte.. maar toch kwamen de :evil: :twisted: :evil: Als je er meer oplet voel je het volgens mij ook meer!
Maarre.... dat wordt dus klussen vanavond, hahaha... iedereen is wel behoorlijk van de ander zijn seksleven op de hoogte.. Bizar Wink
Pixxie

Posting Freak

Topics: 16
13-06-2008 19:47
@Sali: Ik weet van mijn moeder dat zij soms een zo enorm pijnlijke eisprong had, dat elke beweging pijn deed. Ik heb dit zelf nog maar 1 keer meegemaakt gelukkig. Gewoon iets wat kan gebeuren, niks ernstigs lijkt mij..
sali

Unregistered

23-06-2008 10:34
bedankt voor de reakties!
ik hoop dat het de volgende keer weer normaal voelt.

groetjes sali
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave