Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Rommelende buik

Rommelende buik
Pixxie

Posting Freak

Topics: 16
10-06-2008 20:49
Toch maar even een topic openen...

Op 24 mei ben ik gestopt met de pil. Volgens de berekening is vandaag mijn ovulatie dag, voor mijn gevoel was dat zondag. Kreeg de welbekende pijntjes in mn onderbuik. Nu heb ik ook last van wat verstopte darmen, maar dit voelt toch anders. Vanavond ook lichte kramp links onderin mijn buik. Heb ik een eisprong in slowmotion, of komt dit nog van het ontpillen? Verder heb ik namelijk helemaal nergens geen last van..
ikke1982

Unregistered

11-06-2008 08:58
Geen idee Jenta, misschien inderdaad nog aan het ontpillen, of helaas toch al voortekenen voor een ongesteldheid....ik hoop het niet voor je Smile
Pixxie

Posting Freak

11-06-2008 10:50
ikke1982 schreef:Geen idee Jenta, misschien inderdaad nog aan het ontpillen, of helaas toch al voortekenen voor een ongesteldheid....ik hoop het niet voor je Smile

Voordat ik ging emigreren was mn buik zo enorm bol dat ik ff langs de huisarts ben gegaan. Ze vertelde dat dit een stresssymptoon was. 2 weken voor mijn vertrek met Activia begonnen, daarna was het weg.

Ik voel me nu helemaal niet gestresst, alles gaat lekker en loopt op rolletjes. Over 3 weken naar NL, gewoon zin in, beetje spannend. En we hebben een huis op het oog. Ook leuk. Ik wil nu echt niet onbewust gestresst zijn, heb begrepen dat t erg nadelig voor de bevruchting kan zijn.

En het lijkt me nogal sterk dat t het ongesteldheid is.. Tis nog 12 dagen tot mn NOD! Maar ja, je weet het nooit met moeder natuur.. We zullen zien!
cb

Unregistered

19-06-2008 22:11
Hey Jenta,
zie je forum nu pas :oops: Nou ja, één ding is zeker, ondertussen heb je je eisprong al wel gehad Wink
Maar.. kan je dus niet helpen met je vragen. Ik voel mijn eisprong altijd wel duidelijk, voel dan één a anderhalve dag lichte kramp in mijn onderbuik. Verder voel ik het eigenlijk niet echt..
Succes nog ff met wachten, maar dat had ik je ook al in het andere forum toegewenst ;-)
Naatje-81

Unregistered

19-06-2008 22:27
Ik heb nog nooit mijn eisprong gevoeld, zou ze volgens de ovulatietesten wel moeten hebben...
Zou je vraag dus niet kunnen beantwoorden, sorry
Succes met de emigratie en idd stress is niet goed voor je vruchtbaarheid.
Pixxie

Posting Freak

20-06-2008 11:48
Renata81 schreef:Ik heb nog nooit mijn eisprong gevoeld, zou ze volgens de ovulatietesten wel moeten hebben...
Zou je vraag dus niet kunnen beantwoorden, sorry
Succes met de emigratie en idd stress is niet goed voor je vruchtbaarheid.

Haha, ik woon al 4 maanden in Noorwegen en ben helemaal nie gestresst meer! Smile Ik gooi nu elke avond 2 el gemalen linzen door mn yogurt, en de obstipatie word al miner! Smile
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave