Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen Zo moe....!!

Zo moe....!!
Janneke14

Posting Freak

Topics: 16
04-06-2008 14:52
Hallo allemaal,

Ik ben nu in de 8e week van de zwangerschap, ben helemaal blij met de zwangerschap maar ben wel ontzettend moe. Gisteren en vandaag zelfs thuis gebleven van het werk. Ik kan de hele dag wel slapen!
Het zal er allemaal wel bij horen. Zijn er meer aanstaande moeders die hier last van hebben of hadden? Hoe gingen jullie ermee om? Afgezien van mijn afdelingshoofd weet op het werk nog niemand dat ik zwanger ben.

Groetjes Janneke
catarina

Senior Member

Topics: 8
04-06-2008 19:40
hoi janneke ook ik heb hier last van kan me bed bijna niet uit komen en ben niet voor uit te branden
ze zeggen dat het er bij hoort en dat het nog wel even aan blijft houden dus
ik heb er al over na gedacht om maar eens een weekje vrij te nemen
hopen dat dat helpt
mijn leiding gevende weet nog van niet maar ben wel van plan om het haar te gaan vertellen
i.v.m. de moeiheid
gr linny
Vickypreg

Posting Freak

Topics: 18
04-06-2008 19:59
Voor ik zwanger was werd altijd al gezegd dat je het vaak merkt omdat je moe bent...Ik dacht wat is dat dan die moeheid, ben nu ook wel eens moe. Nou niet dus, toen ik net zwanger was was ik was zoooo ontzettend moe en kon van het een op andere moment ineens echt instortten. Was dus ook genoodzaakt het al bij 5,5 week zwangerschap op mijn werk te vertellen want ze dachten allemaal dat ik ziek was ofzo. Liep er als een zombie bij en was 's avonds al vroeg in bed te vinden.
Maar echt waar dit gaat over! Ik kan nu gerust tot laat opblijven en weer wat beter werken. Moet zeggen dat ik nog steeds wel sneller moe ben dan normaal, maar vergelijke bij het begin is het echt stukken beter.
Ben er overigens niet voor thuisgebleven maar het was en is nog best wel eens moeilijk omdat je je op je werk ook wil bewijzen en dit niet altijd voluit kan door de moeheid.
Saskia15

Unregistered

05-06-2008 08:38
Dames ik sluit me bij Viky aan, de vermoeidheid wordt echt minder. Bij mij is het niet zoals het voorheen was maar ik kan echt veel langer opblijven dan de eerste weken. Zelfs de misselijkheid die bij mij echt vreselijk was van 's ochtends tot het slapen gaan is na 16 weken!! over.

Ik wens jullie sterkte en hoop dat het snel minder wordt

groeten Saskia
marsje124

Unregistered

24-06-2008 19:11
Ja, ik ben ook wel eens moe maar niet zo moe als jij. Iedere dag is het anders de ene dag heb ik er wel last van en de andere dag weer niet.

groetjes van mascha
WishU

Unregistered

30-06-2008 18:17
Ik heb precies hetzelfde als vickypreg gehad, vooral week 8,9,10 waren het ergste. Nu ben ik rond 8 uur 's avonds moe en krijg ik daarna een opleving waardoor ik uiteindelijk weer veel te laat naar bed ga en dan de volgende morgen niet mijn bed uit kan komen. Ik word nu ongeveer twee keer per nacht wakker sinds ik zwanger ben, voorheen NOOIT, dus dit heeft ook wel met de vermoeidheid te maken denk ik. Aangezien ik de hele week werk ben ik vooral op zaterdag uitgeput!

Maar... heel cliche, ik weet het: het gaat echt over!
Volhouden dus en gewoon aan toegeven als het mogelijk is.
Donna2

Unregistered

01-07-2008 08:33
Vreselijk moe moe en moe... soms echt als ik net ben opgestaan kan ik zo weer slapen. Erg onhandig tijdens het opknappen van een huis, moet echt opletten dat ik niet teveel doe. Gister dus maar rust gehouden en vanmiddag ook. Morgen weer aan de klus Wink

Gapen tot de tranen over mijn wangen rollen, haha! Gelukkig nog geen last van misselijkheid, dus ik ben allang blij Smile Wel zere ( * )( * ) niet normaal meer. Ze zijn helemaal hard geworden. Wel heel mooi, hihi Big Grin

Liefs, Donna
Tinkerbell

Unregistered

19-10-2008 12:37
Ik lig al 2 weken op de bank of op bed, de eerste week kon ik mijn hoofd nog niet eens rechtop houden, kwam ik 's morgens uit mijn bed, dan gauw wat eten en dan moest ik alweer liggen. Gelukkig gaat het deze week iets beter, ik kan nu ook weer een normaal rondje met de honden lopen. Ik ben zelfs te moe om te slapen, en vooral de eerste week dat ik thuis bleef van mijn werk (waar ze het wel weten) maakte ik me daar juist erg druk over, verder heb ik een eigen bedrijf dat ik ook even stil moet leggen. Ik heb wel een bloedtest laten doen omdat ik zo extreem moe was, ik functioneerde echt niet meer en kon een me een half uur geestelijk voorbereiden voordat ik naar bijv. het toilet moest of als ik in de keuken wachtte tot het theewater kookte moest ik me ergens aan vasthouden....Dat was mijn 7e week, dit is week 8 en het gaat iets beter, nog niet voldoende om aan het werk te gaan helaas. Bloedtest was trouwens helemaal goed, niks te vinden dus daar ben ik blij mee. Ik heb de afgelopen maanden (voor deze 2 weken) wel het een ander te verwerken gekregen, zowiezo een zwangerschap (wel gepland maar toch staat je leven op zijn kop), naar bericht van thuis, ontzettend druk op mijn werk, van een slecht leven (slecht eten, veel rose, veel stress, weinig slaap) naar lekker gezond, ik denk dat het door de zwangerschap komt maar dat het wordt versterkt door de zorgen die ik had (ik zat tegen overspannen aan zeg maar). Dus mijn lichaam is heel knap en vertelt me precies wat ik moet doen als mijn verstand dat even niet kan...
kaatje85

Unregistered

20-10-2008 10:41
Ik ben in de tijd van mijn innesteling wel heel erg moe geweest (wist toen natuurlijk niet dat ik zwanger was) daarna ben ik wel moe gebleven maar het is de ene dag erger dan de andere dag!! Ik merk ook dat als ik moet werken en vroeg me bed uit moet dat ik dan vooral heel erg moe ben, maar als ik weekend heb en lekker relaxt kan doen dan valt het wel mee!!
Pip_87

Unregistered

15-01-2009 19:30
ik weet nog niet zeker of ik zwanger ben.. maar heb wel zeker last van vermoeidheid ik kan zelfs rechtop zittend in slaap vallen om 19.15.. Confusedhock:
en moet na elk glas drinken plassen! geloof me als iemand het lang kan ophouden ben ik het..
en last van hoofdpijn en duizeligheid..

het kan natuurlijk ook allemaal wat anders zijn..
nog even afwachten en dan weten we meer Wink
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave