Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Spannend hoor bijna NOD

Spannend hoor bijna NOD
sali

Unregistered

27-05-2008 17:46
Zijn jullie ook zo gespannen vlak voor je NOD?
Die van mij is morgen, maar ik weet nu al dat hij wel later zal komen alleen door dat ik er zo op zit te wachten.
ik zou het zo graag uit mn gedachte zetten, maar lukt dus niet.
Ik voel me jammer genoeg niet zwanger, dus ik ga er van uit dat de duivels er snel zullen zijn.

Groetjes Sali
cb

Unregistered

28-05-2008 08:13
Hey Sali,
en? Vandaag NOD toch?
Bij mij over twee dagen, maar kan de spanning goed begrijpen. Dit is voor ons de eerste poging en vind het nu al heel erg spannend, terwijl ik wel weet dat het meestal niet gelijk de eerste keer raak is!!
Maar hou je me op de hoogte?
Groetjes
Jo82

Unregistered

28-05-2008 13:00
Hey Sali en CB!

En Sali.. Al nieuws??

Hier nog zo 1 hoor!
Het is mijn eerste ronde en ik zit dus ook met spanning te wachten. Terwijl ook ik weet dat de kans dat het in 1 keer lukt klein is.
Heb ook geen idee wat mijn natuurlijke cyclus is. (Op mijn banner heb ik 28 dagen in gevuld)

Ik zat mezelf al aan te praten dat ik normaal moet doen! :oops: :oops:
Maar gelukkig zijn er meer mensen die er ook erg mee bezig zijn..

Ik ben benieuwd hoe het jullie vergaat!

Succes!

Groetjes Jo
Lowiena

Unregistered

28-05-2008 13:03
sali schreef:Zijn jullie ook zo gespannen vlak voor je NOD?
Die van mij is morgen, maar ik weet nu al dat hij wel later zal komen alleen door dat ik er zo op zit te wachten.
ik zou het zo graag uit mn gedachte zetten, maar lukt dus niet.
Ik voel me jammer genoeg niet zwanger, dus ik ga er van uit dat de duivels er snel zullen zijn.

Groetjes Sali
En ?
cb

Unregistered

28-05-2008 13:10
Hey Jo,
nou je bent echt niet de enige die er zo mee bezig is hoor!! Ik zit ook echt in spanning te wachten.. Kan de dagen wel aftellen, maar heb helemaal geen verschijnselen en ook pas in de 1e ronde, dus ook nog wel de reeele gedachte dat ik waarschijnlijk gewoon ongesteld wordt (maar hoop toch stiekem heel erg van niet!!!!)
Succes allemaal!!
Groetjes
sali

Unregistered

28-05-2008 17:15
ja vandaag NOD maar is nog niets te vinden, te test was jammer genoeg negatief Sad
dit was voor mij ook de eerste ronde, maar had toch de hoop dat het zou lukken.
dit wordt mijn derde kindje en de eerste twee keer was het wel meteen raak,
nu maar wachten tot die duivels komen en weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen.
ik hoop dat jullie meer geluk hebben deze ronde.

groetjes sali
an1978

Unregistered

28-05-2008 19:35
Hier nog 1. Moet nog 6 of 7 dagen wachten van deze 2de ronde.

Vraagje :?: als vandaag jouw NOD was, dan kan je toch pas op z'n vroegst morgen testen? Dan zegt die neg test nog niks.

Succes
Gr An
Athena

Unregistered

28-05-2008 19:39
k moet ook nog een weekje wachten op men NOD, die 2 weken duren toch lang hé :roll: Sad . hoewel ik er niet echt op reken dat ons klussen tot iets heeft geleid.. zou wel mooi zijn indien wel natuurlijk en meteen ook een Tongue dikke tong naar de MMM Smile Wink
sali

Unregistered

29-05-2008 07:01
an1978 schreef:Hier nog 1. Moet nog 6 of 7 dagen wachten van deze 2de ronde.

Vraagje :?: als vandaag jouw NOD was, dan kan je toch pas op z'n vroegst morgen testen? Dan zegt die neg test nog niks.

Succes
Gr An

uh wil iemand even helpen? ik dacht dat je moest testen op de dag dat je eigenlijk ongesteld moest worden.
heb ik bij mn vorige kinderen wel gedaan en dat was altijd duidelijk positief.
ik hoop dat de duivels snel komen, dan kunnen we weer opnieuw beginnen,

gr sali
Lowiena

Unregistered

29-05-2008 07:01
an1978 schreef:Hier nog 1. Moet nog 6 of 7 dagen wachten van deze 2de ronde.

Succes
Gr An

Is afhankelijk van de merk test die je gebruikt. Vanaf de innestelling produceert je lichaam hcg, als je maar een vroege innestelling hebt gehad, een snelle productie of een gevoelige test kun je al voor je NOD meten. De fabrikanten willen echter dat je na je NOD meet, omdat je ook een soort van miskraam kan krijgen, wel zwanger geweest, maar toch door het lichaam afgestoten rond je NOD dag. Test je negatief kun je na 2 a 3 dagen als de :twisted: :twisted: uitblijven gewoon opnieuw testen. Het is je eigen keus zeg maar wanneer je test en wat je liever wilt, negatief testen (met de kans op positief) of wachten op de :evil: :evil:

Succes L.
sali

Unregistered

29-05-2008 07:38
oke dat is duidelijk.
nou ik wacht het nog even af dan, mochten de duivels nog lang weg blijven kan ik altijd nog testen he.
ik heb de test gedaan met die van de kruidvat 2 voor 5 euro, had ze nog nooit eerder gezien.
ik gebruikte altijd predictor (bij de vorige 2 kids). iemand ervaring met deze testen??

gr sali
an1978

Unregistered

29-05-2008 07:57
Hoi Sali,
Ik ken die test niet, maar onder het onderwerp zwangerschapstesten kun je een kopje vinden over testen van het kruitvat. Hopelijk heb je daar wat aan.

Sterkte met wachten en hopelijk is de volgende test pos.
sali

Unregistered

29-05-2008 08:55
oke ik ga daar even kijken.

gr sali
cb

Unregistered

29-05-2008 09:18
Whaah... nog 1 dagje!! Voel al wel de kramp en rommelingen in mijn buik die ik ik altijd voel voordat ik ongesteld wordt... Nog ff geduld dus..
Sorry, moest ff mijn hart legen.
Groetjes
an1978

Unregistered

29-05-2008 09:39
Dat geeft toch niet, daar is hier volgens mij alle ruimte voor.
Jammer van :evil: Maar succes met de volgende ronde
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave