Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Algemeen Menstruatie of innestelingsbloeding?

Menstruatie of innestelingsbloeding?
marieta

Unregistered

20-05-2008 14:15
hoi claudia1983
of een innesteling,dat kan heel goed hoor,als ik jou was zou ik over een paar dagen nog een keer testen als je nog niet ongie bent.
Maar je bent ook nog maar een paar maand van de pil af en kan het net zo goed ontpillen zijn,dat je lichaam een looptje met je neemt, je moet toch afwachten hoe frustrerend het ook is :roll:
veel succes,
groetjes Marieta,
Lowiena

Unregistered

20-05-2008 18:16
Tja als die korte bloeding een innesteling is geweest, dan zou je ongeveer na 7 dagen daarna met een gewone zwangerschap kunnen testen.
Bij mij doen trouwens mijn borsten zeer van halverwege mijn cyclus tot 3 dagen voor mijn NOD.
Hoop voor je dat het toch een innestelling was en je te vroeg getest hebt. Gewoon woensdag of donderdag opnieuw testen. Als het weer negatief is zou ik die 2 dagen toch als ongi zien.

Succes.
mama1988

Unregistered

12-06-2008 18:40
gewoon afwachten meid, hoe moeilijk het ook is..
Niet meteen denken dat je zwanger bent, ik had namelijk ook in januarie een klein beetje bloed ik dacht dus ook aan innestelings bloed, zelf de vk want daarna was ik ook niet meer ongesteld geworden alleen de echo vertelde wat anders. er zat al 4 weken verschil met wat ik merkte aan mn lichaam en aan ons kindje,... uiteindelijk is mijn zwangerschap ook niet goed geaan en ben ik ons kindje met 9 weken zwangerschap verloren...

Ik gun je van harte om zwanger te zijn alleen ik weet hoe graag sommige het willen(wil ik ook)
en zo'n terleurstelling is zo groot, en verdomde klote. het is nu 3 weken geleden dat mijn kindje er uitgekomen is... ik zou voor de 12 weken echo gaan maar toen bleek ons kindje al 3 weken dood te zijn..
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave