Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden innestel

innestel
desi08

Unregistered

14-05-2008 12:14
Hoi Allemaal,

Ben al een tijdje lid maar ik heb me nog niet voorgesteld.
Ik ben Claudia en ben al meer als een jaar bezig om zwanger te worden.
Heb al 9.5 jaar een relatie.
Ik heb in januari07 mijn spiraal eruit laten halen omdat wij een kinderwens hebben.
Maar het wil niet zo lukken,ben al naar het ziekenhuis geweest.
Heb ook al heel wat onderzoeken gehad.
Alles is goed bij mij en bij mijn vriend is ook alles goed.

Weet iemand hoelang innsteling bloedingen kan duurt en wat voor kleur dat kan hebben.
Aankomende 20 mei heb ik mijn 28ste cyclus dag en heb de 20ste dag al bloedingen gehad.
Het bloed was heel helder van kleur en het duurde 2 dagen

Ik hoop dat iemand mij daar antwoord op kan geven

Groetjes van Desi08
ikke1982

Unregistered

14-05-2008 12:52
Hoi Desi
Ik heb geen antwoord voor je.
Wel wil ik je welkom heten hier Smile
en veel succes met zwanger worden!
Lowiena

Unregistered

14-05-2008 15:23
Zou heel goed een innestelling kunnen zijn gezien de datum. innestelling kan tussen dag 5 en 11 na de ovulatie plaatsvinden. bij jouw dag 6 dus het kan.
Wel dacht ik echter dat de bloeding meestal een beetje vaag en kort van duur is. Maar wel helder rood of roze (dus meestal niet bruinig). Wat bij jouw ook zo is.
Als je normaale onig veel langer en heftiger en (deels)bruiner is dan zal het nu wel geen ongi zijn, maar het kan het wel geweest zijn.

Ik hoop het voor je dat het raak is, je zou zo'n (matcare) extra gevoelige testen kunnen doen, vrijdag of zaterdag met ochtend urine.

Je kunt het beste maar afwachten.
Frummel

Unregistered

14-05-2008 18:29
Claudia: Welkom! Klinkt spannend allemaal. Heb helaas geen antwoord voor je. Ik dacht dat een innestelingsbloeding ook wel bruin zou kunnen zijn. Bruin als het er wat later uitkomt dan het moment waarop het adertjes wordt geraakt.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave