Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Algemeen Wanneer de eerste zw.schaps verschijnselen?

Wanneer de eerste zw.schaps verschijnselen?
ikke1982

Unregistered

14-05-2008 07:30
Kun je die eigenlijk al hebben terwijl je nog niet overtijd bent?Ik zou 20 mei ongeveer mijn NOD moeten hebben, dus over 6 dagen.
Het rommelt in mijn buik en heb volop steken....zou dit iets kunnen betekenen?
Of wil ik het zoooo graag dat het allemaal "in mijn hoofd" zit ....ik weet dat je lichaam je voor de gek kunt houden.
Anna82

Unregistered

15-05-2008 19:09
had ik vorige maand ook, werd er gek van, helaas was het geen kindje... wachten he :roll:
ikke1982

Unregistered

15-05-2008 19:12
Ja wachten....volgende week hopelijk mijn NOD Smile
Anna82

Unregistered

15-05-2008 19:20
heb je nog andere "dingen"? Het schijnt dat je ook dat je bijv donkere tepels kunt krijgen en weet ik het wat nog meer... pff zou me er bijna weer zwanger door gaan voelen!
ikke1982

Unregistered

16-05-2008 08:57
Mijn tepels zijn moeilijk te beoordelen aangezien ik donker van huidskleur ben en tepels dus al erg donker zijn Smile
Verder niet specifiek ergens last van, beetje hoofdpijn en nog steeds steken in mn onderbuik, alsof ik ongesteld ben...
daisymakkink

Unregistered

16-05-2008 11:19
weet je dat is moeilijk te zeggen.
toen ik van mijn dochter zwanger was ben ik een paar keer misselijk geweest.
verder nooit geen klachten gehad
pas eind van de zwangerschap kreeg ik last van me rug maar het was goed te doen.
en nu lijk ik wel een wrak.
ik had idd ook erge steken in me onderbuik.
maar gaf er geen gehoor aan.
inmiddels heb ik zoveel klachten bah.
lijk soms wel een ouwe zeur.
maar goed nog eventjes en dan ben ik er vanaf.
maar ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jou
ikke1982

Unregistered

16-05-2008 12:24
nog even volhouden daisy
en dank je, ik hoop ook gauw zwanger te zijn Smile
ikke1982

Unregistered

18-05-2008 20:25
geen NOD helaas voor mij, vandaag ongesteld geworden Sad
Anna82

Unregistered

20-05-2008 15:03
Kan een voorbode op je ongi zijn, heb ik ook weleens, duurt het je te lang nog een keer testen, weer negatief dan kun je even de ha bellen ofzo. Als je naar mijn cyclus kijkt zie je ook veel uitschieters, kan nog van "ontpillen" komen...
moosje

Unregistered

20-05-2008 17:29
Ik had in het begin van mijn zwangerschap gewoon het gevoel alsof ik elk moment ongesteld kon worden. Had ik trouwens afgelopen weken ook weer (is ook omdat de baarmoeder groeit). Het gevoel dat je dus ongesteld moet worden sluit zeker geen zwangerschap uit!
Jo82

Unregistered

21-05-2008 11:53
Hallo Allemaal,

Het verhaal van Claudia is voor mij heel herkenbaar.
Ik ben net gestopt met de pil, en weet nog niet hoe mijn natuurlijke cyclus is dus reken ik voor het gemak eerst met 28 dagen. Tot ik het zeker weet zeg maar.

Zondag (dag 17) dacht ik ongi te worden, en was dus stiekem al een beetje teleurgesteld. (Tja, als je besluit het te proberen wil je natuurlijk dat het gelijk raak is). Wink
Maar het zette niet door. Heb een paar dagen een heeeeel klein beetje wat bruinige substantie gehad. Dat is nu over.

Mijn NOD is as vrijdag (uitgaande van 28 dagen).
Vanmorgen heb ik getest maar was negatief.

Nu ben ik benieuwd of jullie ervaring hebben met ontpillen en wat daar dan de verschijnselen van zijn. De eerste week nadat ik gestopt was had ik hoofdpijn en voelde me beroerd, maar dat heb ik nu niet meer.

Ik praat mezelf denk ik ook allemaal verschijnselen aan omdat ik gewoon heel graag zwanger wil worden.
Voel mijn buik de hele tijd, niet echt ongi-buikpijn maar meer kramp, en mijn darmen rommelen ook constant. Verder ben ik een paar keer duizelig geweest en ben ik moe.

Kan dit allemaal bij ontpillen horen? Had jij dat in het begin ook Claudia?

Groetjes Jo
meisje25

Unregistered

21-05-2008 12:04
Hoi Jo,

ik had ook van die vage klachtjes: moe, stemmingswisselingen (volgens mijn man), darmklachten en ook mijn migraine is een keer op komen zetten. Dat laatste had ik echt al jaaaaaaren niet gehad.
Laat jezelf niet gek maken. Het kan natuurlijk in één keer raak zijn, maar (toevallig vanmorgen gelezen) dat is maar in 25 % van de gevallen. Probeer er vanuit te gaan dat het niets is, dan is de teleurstelling als de :evil: toch komen wat kleiner.
Hoe langer je aan het klussen bent hoe moeilijker dat natuurlijk wordt...

In ieder geval heel veel succes!

Veel liefs Meisje25
Jo82

Unregistered

21-05-2008 12:29
Dank je Meisje25!

Je hebt natuurlijk gelijk. En we zijn ook nog maar net begonnen, dus het kan nog even duren.
Ik vind het gewoon spannend.

In mijn omgeving hebben al een aantal vrienden en familieleden een kind, en zij vertellen stuk voor stuk dat het in een keer raak was, dan ga je zelf ook hopen denk ik.

We wachten gewoon rustig (ahum) af!!

En jij dan? Ben je ook druk aan het proberen? Of ben je al zwanger?

Jo!
amandake01

Unregistered

21-05-2008 12:32
Hallo,

Ik moest vorige week vrijdag ongesteld worden. Maar ze zijn niet uitgekomen, wel had ik het gevoel dat ze elk moment zouden komen, maar we zijn nu woensdag en heb ze nog steeds niet. We zijn ook in behandeling bij een fertiliteitsarts aangezien ik geen eissprong krijg. Nu stel ik me toch de vraag of ik 'nooit' een eisprong heb, of gewoon af en toe niet. Is het nog mogelijk om zwanger te worden op de natuurlijke manier?
Weet iemand hier iets van, en kan het zijn dat ik toch zwanger ben?
Groetjes ikke
Lowiena

Unregistered

21-05-2008 14:46
Jo82 schreef:Dank je Meisje25!

Je hebt natuurlijk gelijk. En we zijn ook nog maar net begonnen, dus het kan nog even duren.
Ik vind het gewoon spannend.

In mijn omgeving hebben al een aantal vrienden en familieleden een kind, en zij vertellen stuk voor stuk dat het in een keer raak was, dan ga je zelf ook hopen denk ik.

We wachten gewoon rustig (ahum) af!!

En jij dan? Ben je ook druk aan het proberen? Of ben je al zwanger?

Jo!

Pin je niet te veel vast op mensen die zeggen het was de eerste keer raak. Er zijn ook mensen die het niet toegeven hè dat het wat langer heeft geduurd, vooral de mannelijke trots komt dan om de hoek kijken. Wink
Anna82

Unregistered

21-05-2008 15:50
amandake: helemaal geen ei betekent volgens mij dat je ook niet te bevruchten bent, sorry klinkt wel even rot maar dat ei heb je nodig, evenals een zaadje... als je soms een ei hebt kun je dus bevrucht worden, alleen heb je minder kansen in een jaar.

jo(en anderen): had je voor je aan de pil ging geen menstruatieklachten? pijn in je buik,borsten en rug zijn namelijk normaal als je ongesteld bent, evenals humeurigheid en stemmingswisseling tot op bepaalde hoogte. En ja als je aan de pil bent heb je dat dus niet of nauwelijks...

tja en in een keer zwanger is gewoon een combinatie van geluk en superzaad en een superei en genoeg klussen op het juiste moment natuurlijk Big Grin
meisje25

Unregistered

21-05-2008 16:10
Zelf had ik nooit klachten van mijn menstruatie tijdens de pil. Weet echt niet (meer) wat dat is!!! Hoop het ook niet te veel te weten te komen Wink

@ Jo. Wij zitten nu in ronde 2. Dus we komen ook nog maar net kijken :roll:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog vrij relaxt ben. In mijn directe omgeving is er iemand al ruim een jaar 'bezig'. Daardoor probeer ik ook wel veel te relativeren. Want als het bij ons ook nog een jaar duurt, dan is dat jaar nog heeeeel lang als ik nu al iedere keer teleurgesteld ben als het weer niet is gelukt. Maar dat is persoonlijk. Ik kan me de teleurstelling van anderen ook wel weer voorstellen.

Dit bericht heeft ondertussen weinig meer met zwangerschapsverschijnselen te maken!!! hahaha Misschien moeten we dit gesprek verder voort zetten op 'zwanger worden deel 3' Wink

Meisje
Jo82

Unregistered

21-05-2008 16:54
@amandake01: Ik sluit me aan bij Anna82. Dan is de vraag dus of je helemaal geen eisprong krijgt (of af en toe?). Een goede vraag om aan je arts te stellen..?

@Lowiena: Haha, zo had ik het nog niet bekeken!

@Anna82: Ik ben 7 jaar aan de pil geweest dus ik herinner me het niet echt goed. Maar voor zover ik me herinner heb ik voordat ik aan de pil was altijd tijdens (en niet ruim ervoor, zoals nu) mijn menstruatie last van hoofdpijn, buikpijn en rugpijn gehad. Dit had ik tijdens de pil trouwens ook gewoon.

Ach, het blijft een kwestie van afwachten he! In de tussentijd wens ik iedereen die het kan gebruiken dan maar een combinatie van geluk en superzaad en een superei!! Big Grin

@Meisje25: Ik vind het knap dat je zo relaxt bent! Anders duurt een jaar wel lang ja!
Ik had overigens van mezelf niet gedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn. Komt denk ik omdat het idee nog heel nieuw voor ons is. Dus ik bulk nog van enthousiasme. Big Grin

Op naar 'zwanger worden deel 3' !!

Jo
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave