Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - belle - 10-11-2015

Muisje retespannend meis!! Ik blijf je in de gaten houden hoorrrrrr ;-) go for it xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

AM ik ken je niet maar wens je wel alle sterkte toe, wat een heftige dingen moet je ondergaan, logisch dat je dr kapot van bent, sterkte.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 10-11-2015

Hoi allemaal
Ik lig onmiddels op de afdeling gynaecologie
Operatie is goed gegaan. De linker eileider is geheel verwijderd.
Ik heb nog veel pijn en ben erg moe
3 wonden nu in mn buik dus moet echt herstellen.

Daarnaast vanmorgen gesprek gehad met de gyn.
Ik heb een engeltje op mn schouder gehad.
De eileider was erg dik, blauw en stond op knappen.
Daarnaast was hij al aan het scheuren want hij lekte bloed

Onze kleine spruit zat zoals vermoed in de ei leider.
Een dag later zag het er allemaal anders uit, ben nu gelukkig buiten levensgevaar
Liep behoorlijk gevaar

Herstellen en we gaan ervoor! 2016 komt eraan! Dat jaar pak ik!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 10-11-2015

jemig am wat ongelooflijk heftig zeg!! ga jij nu maar heel rustig aan herstellen idd. dit is niet niks joh. wat kan het leven er dan opeens toch weer heel anders uit zien he?
ik wens je ontzettend veel sterkte voor de komende tijd en ik hoop echt dat 2016 jouw jaar mag gaan worden. dit is iig niet jouw jaar.. wat een ellende


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 10-11-2015

Am, heel veel sterkte met dit verlies. Gelukkig ben jij er nog. Ik duim dat 2016 een beter jaar voor je wordt. Nu eerst herstellen van alles.
Geef dit echt een plekje.
Dikke knuffel!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 11-11-2015

Hoi allemaal
Ik lig onmiddels op de afdeling gynaecologie
Operatie is goed gegaan. De linker eileider is geheel verwijderd.
Ik heb nog veel pijn en ben erg moe
3 wonden nu in mn buik dus moet echt herstellen.

Daarnaast vanmorgen gesprek gehad met de gyn.
Ik heb een engeltje op mn schouder gehad.
De eileider was erg dik, blauw en stond op knappen.
Daarnaast was hij al aan het scheuren want hij lekte bloed

Onze kleine spruit zat zoals vermoed in de ei leider.
Een dag later zag het er allemaal anders uit, ben nu gelukkig buiten levensgevaar
Liep behoorlijk gevaar

Herstellen en we gaan ervoor! 2016 komt eraan! Dat jaar pak ik!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 12-11-2015

Hallo dames,

Hier ook weer is een berichtje van mijn kant!

Wat lees is voor goed nieuws muisje?!!! Wat super! Hoop dat het snel raak is!! Het is je zo gegund! Mijn duimen draaien!

Shady wat lees is nou...Voor een 5e...Heel leuk!!!

Buddah wat vervelend van je mannetje en wat gaat je dametje hard zeg!gaat allrmaal zo snel!

Am wat een k*t nieuws zeg! Pfff geen woorden voor! Hoop dat 2016 jullie jaar word!

Ikke wat een super nieuws zeg!! Geniet er lekker van!! En dan ook nog een jongen!!!

Sorry als ik iemand vergeet!! Zit weer op me telefoon dus kan niet heel ver terug scrollen.

Hier gaat alles super goed! We hebben het super naar ons zin in ons nieuwe huis! Tess doet het ook super! Gaat heel goed op de psz. En is een echte peuterpuber en heel wijs! Dinsdag hadden we hier het cb op bezoek op mijn verzoek! Ik vind Tess af en toe zo druk. Dat ik echt dacht dat ze adhd ofzo had. Maar het is gewoon een actieve dame! En heel slim en wil heel veel en haar doorzettingsvermogen is heel groot.dat is nu soms wel eens vervelend maar op latere leeftijd is dat wel heel erg handig. Dus hoef me nergens zorgen over te maken. Ik ben er ook achter dat chocolade niet erg positief werkt dus dat laten we hier ook maar liggen. Ik zal hier wat vaker proberen te reageren.

Veel liefs sam


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 13-11-2015

Fijn samantha dat het goed gaat met tess!
Geen wensen voor een 2e?

Hier zoals ze denken vandaag mijn menstruatie begonnen
Als het echt zo is is dat super snel
Dus dag 1 van cyclus vandaag weer!
Wachten het af


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 14-11-2015

Hier nog geen wens voor een 2e... mss als Tess op de basisschool zit. Heb me handen nu vol aan tess. Heb ook een beginnende hernia wat erg pijnlijk is, hierdoor is me cyclus ook behoorlijk in de war. Vanaf december vorig jaar gebruik ik niks,netjes cyclus van 33 dagen en nou sinds augustus een cyclus van 36 dan en september ook. Afgelopen maand cyclus van 41 dagen...de fysio zegt dat het te maken heeft met me hernia...we zullen het zien wat het deze maand doet en anders toch terug naar de ha. Maak me hier wel zorgen om.Dus voor nu even lekker genieten van die draak!

Am wat snel dat je cyclus zich dan zo snel hersteld.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-11-2015

Wow am dat zou idd super snel zijn! Hoe voel je je? En hoe gaat het met je?

Sam wat leuk dst je okk weer eens komt buurten! ! Tess dus een drukke tante. Heeft ze okk zo'n pittig karaktertje?? Deze tess namelijk wel!
Ja in de toekomst misschien toch nog een kindje erbij hier hihi. Ergens heb ik die hoop aldoor gehouden hoor. Maar voor nu is het prima zo met onze 3 druktemakertjes! Stuk voor stuk ondeugend en ja okk hier erg druk haha
Ben benieuwd, misschien lopen we wel weer samen zwanger dan haha! Als jullie natuurlijk besluiten nog een kindje te willen.

Hoe is het verder meiden? Wat een verschrikking nu toch weer in Parijs hè!? Pfff


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 14-11-2015

Ja zou super zijn maar nu geen bloed meer dus ik denk van de operatie.
Gaat nog niet zo goed, vandaag hele slecht dag en gistereavond erg ziek geweest
Buikkramp en diaree overgeven

Ik snap je beslissing sam, dat hadden wij net zo dus ik was 6 juli uitgerekend en m gaat augustus naaf school
Wie weet ooit


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 18-11-2015

Am2012 hoe is het met je?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 18-11-2015

am wat vervelend om te horen dat het nog niet zo goed gaat maar ik snap het wel... ben je in blijde verwachting en dan moet het zo lopen. niet leuk!!
en nu ook nog eens een buikgriep ofzo er overheen..dat werkt ook niet echt mee natuurlijk.

ikke hoest nu met jou? gaat de zwangerschap nog lekker? gewoon alweer ruim 22 weken! ongelooflijk hoe snel dat toch altijd lijkt te gaan bij een ander

hier alles lekker. ik heb heel veel aanvragen voor gastouder opvang dus ik moet zelfs tegen een hoop mensen nee zeggen. heel gek. ik had echt gedacht dat het niet echt zou lopen ofzo, maar niets is minder waar.
verder nog steeds heerlijk 3 uurtjes per week aan het dansen, ben net ook weer thuis van 2 uurtjes. ik geniet echt zo enorm van die heerlijke momenten voor mezelf. heb dat ook echt wel nodig hoor want ik ben natuurlijk 7 dagen per week met de kindjes. ben ontzettend dol op ze maar moet er soms echt wel ff uit hoor. gelukkig kan dat dus ook gewoon.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 19-11-2015

AM ik vind het zo naar voor je... Heel veel sterkte. Ik hoop dat je lichamelijk snel weer opknapt en dat je dit op termijn een plekje kan geven. Liefs.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 19-11-2015

snap je wel dat je de tijd voor jezelf lekker vind shadylady.
Dat is ook heel belangrijk om te blijven doen waar het mogelijk is.
Ik heb dat zelf ook wel hoor, soms gewoon even niet mama hoeven zijn. Is ook gezond!
je bent mama, vrouw, partner, etc etc maar je bent zelf ook een individu en das belangrijk om te houden

ikke, gaat redelijk met mij. Heb geen bloed meer gehad na die ene dag. En nu begint beetje slijm te komen, maar kan me niet voorstellen dat dat al eisprong is.
Wondjes doen nog wel beetje pijn, maar ben wel weer op de been en doe langzaam aan weer wat dingen.
Zit nog volledig in de ziektewet en mogelijk blijf ik dat ook tot eind december, ik mag namelijk 6-7 weken niet zwaar tillen en ik werk in de kinderopvang.
Word nogal lastig. Maar dat geeft mij wel de rust en ruimte om alles een rustig te verwerken.
ik denk er eigenlijk continue aan.... ik zou nu alweer bijna 8 weken zijn geweest... gek hoor
Durf nog geen hcg test weer te doen... ben bang dat hij nog positief is.
bizar: hoe blij ben je als je 2 strepen hebt! En hoe blij ben ik nu met maar 1 streep! het is de omgekeerde wereld.... onwerkelijk.

maar ik moet erniet aan denken om zwanger te zijn op dit moment.
Vind het wel even goed zo! Geen polonaise aan mn lijf en geen baby in mn buik...
Ik haal veel kracht uit mn dochtertje, en zij is echt mijn koester momentje als ik het even zwaar heb
Maar ik weet dat ik hier sterker uit kom en dat we ooit met zn 4en zullen zijn!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 20-11-2015

Even ego: zoals jullie merken ben ik niet heel veel hier. Wil het toch allemaal wat loslaten.
Vanochtend negatieve test. Ongi zal er snel aankomen.
Op naar de volgende ronde.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-11-2015

Jammer muisje. Maar je verwachtte er deze ronde al niet veel van toch? Evengoed blijft het jammer...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - belle - 21-11-2015

Och Muisje wat kut zeg!! Nah logisch dat je even afstand neemt, lekker doen niet mee zitten!! Als je hier weer s wat post dan zien we t vanzelf wel!! Ondertussen blijf ik voor je duimen dat je nu alle rust krijgt en dat t de komende ronde helemaal goed komen mag. xxxxxxxxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 21-11-2015

Muisje, hou de moed schat!!! Je lichaam kan nu echt pas aan de slag
2016 wordt ons jaar!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 21-11-2015

Nee verwachte er niet teveel van in het begin. Later toch veel last van m'n buik en borsten en begon te twijfelen. Daarna werd het alweer minder.
Nu eerste druppel bloed. Dus we gaan naar ronde 2. Met kerst vind ik het ook wel leuk om positief te testen. Dus vol goede moed een nieuwe ronde in. Cyclus was 29. Dus dat is al geweldig.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 21-11-2015

Dank je wel lieverds. 😙


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 21-11-2015

Dat is zeker leuk om positief te testen hahah! Ik hoop misschien ook december! Maar dan moet mn ongi wel zo bijna komen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 23-11-2015

Muisje laten we heel hard duimen voor de volgende ronde!! Het zou toch fantastisch zijn zeg.

Am wow wat een verschil met je vorige bericht, je moest er nog niet aan denken om weer zwanger te zijn en daarna hoop je misschien ook wel in december positief te testen! Ik hoop dat jullie wensen uit mogen komen lieve meiden


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 23-11-2015

Ja zou wel leuk zijn met kerst idd maar als het niet zo is, ook prima
Ik vind het geen MOETEN meer , je staat heel anders in het leven nazoiets .
En de wens is niet zo groot dat het ten koste gaat van alles
Dan blijven we met zn 3en. Vind ik ook goed


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 23-11-2015

Kan me voorstellen dat je er heel anders door in het leven staat. Hoe gaat het nu met je?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 24-11-2015

Ja gaat eigenlijk best goed nu
Ben nog niet in staat op te werken maar dat verwacht ik ook niet van mezelf.
Wonden gaat steeds beter.
Vanmiddag voor de gein(echt!!!) een ovulatie test gedaan, was bij de action en dacht: ik neem ze gewoon mee

En die liet een lichte 2e streep zien en inmiddels slijm aanwezig..
dus mn eisprong komt eraan... of ik hem ga benutten weet ik nog niet
want rechts moet het overnemen als hij links springt en dat vind ik een eng idee


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 24-11-2015

[Afbeelding: 2jezfom.jpg]
Best gek, aan de test te zien komt de eisprong eraan


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-11-2015

Kan je dan aan de linkerkant nog wel gewoon een eisprong krijgen?
Ja zo te zien komt er idd een eitje aan! Toch wel spannend en gek denk..
Ben benieuwd wat jullie besluiten ermee te doen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 29-11-2015

@Muisje, meis wat fijn dat je cyclus “normale”duur was. Hopelijk mag dit zo blijven. Je lieverd ook goed herstelt? Probeer je deze ronde nu zonder ovulatietesten of?
@AM2012, wel pittig zo hoor. Vind je wel beetje dubbel praten met moet er niet aan denken zwanger te zijn en misschien met kerst zwanger zijn. Hopelijk mag je goed herstellen en mag je gevoel ook rust krijgen. Je dit allemaal een plekje mag geven. En uiteraard gun ik je het om zwanger te raken wanneer jij er weer aan toe bent!! Hoop dat je lichaam niet een te grote opdonder heeft gehad!
@ Hier, alles gaat z’n gangetje, lekker druk met kids etc. En ja hier komt het toch ook wel weer vaker te sprake, goh wel of niet een 3[SUP]e[/SUP] en wanneer zouden we er dan voor gaan. Nu zijn de kids nog te klein en is me man nog te druk met een opleiding. Het hoeft voor mij nu ook nog niet, maar het voelt wel weer enorm dubbel. Ben bang voor zoveel dingen, maar zou het ook wel weer leuk vinden. Maar 3 is ook wel weer stuk drukker. Gaan we het financieel redden etc? Ohhh pfff, whaha. Riep ik nu 10 jaar terug nog voor mij geen kids??!!




Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 29-11-2015

@Shady ohhh jullie meid is ook alweer bijna jarig...pff gaat veel te snel. Alvast een hele fijne verjaardag en alvast gefeliciteerd!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 29-11-2015

Druifje.. Ooeeh misschien een derde hahah drukke boel daar dan!!
Misschien als de jongste wat ouder is??

Ja dubbel.. Tja dat dubbel praten is logisch. Ene moment denk je: laat maar zitten ik durf niet meer en andere moment is het geweldig om positief te testen met kerst. Is ook normaal lijkt me dat mijn gedachtes het even niet weten...
Ik heb veel rust momenteel in mn lijf.. Ik heb nu de eisprong.. Tot op heden niet benut. Misschien morgen maar anders ook geen probleem. Vind het allemaal prima eigenlijk.. Zwanger worden is niet het belangrijkste voor ons. NIET meer.
Een gezonde moeder zijn, in leven! Dat is het belangrijkste
Mijn man is bang om mij kwijt te raken tijdens de zwangerschap of bevalling na wat we nu hebben meegemaakt. Het is serieus geen kattenpis wat we hebben doorgemaakt, en dat besef is er nu pas


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 30-11-2015

AM2012 het is zeker ook heel heftig, heel logisch dat hij dat zo voelt. Wij naja vooral ik vind het ook gewoon doodeng. Heb het wel verwerkt wat we hebben meegemaakt, maar ik weet nu al, dat ik echt wel weer angst heb, angst om me kindje te verliezen of dat ik eronder doorga. Maar sowieso oudste eerst op school. Aankomend jaar sowieso nog geen 3[SUP]e[/SUP].



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 10-12-2015

Hoe is het nu met jullie dames? Druifje, am, muisje?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 10-12-2015

Shady!
Goed hoor! Met mij gaat het stukken beter
Hoe is het met jou??

Ik heb 3 weken na operatie mn ei alweer gehad
30 nov of 1 december was hij. Maandag of dinsdag , woensdag hebben we geklust, niet bewust daar om.
Ik moet dus ma of dinsdag ergens ongi worden.
Kans is minimaal dus ga uit van ongi!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 11-12-2015

Kut met de hoofdletter K. Leek vorige week ei te hebben. Flink geknuffelt ineens test wit en geen temp verhoging. De rest van de week te druk.
Donderdag ineens wel een knaller. Maar moest werken. Vandaag maar seks gehad terwijl test aardig donker was, maar minder dan gister. Heb er dus flink de pest in. Kan ik ongesteld worden met kerst.
Heb het echt gehad. Positief kan ik niet meer zijn. Laat staan ooit nog zwanger worden.
Het is genoeg geweest.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-12-2015

Oh lieverd toch...wat klote om jouw berichtje te lezen..ik snap dat je er geen hoop meer op hebt soms. Toch weet ik zeker dat je je weer gaat herpakken. Ik duim toch evengoed voor je dat gister misschien voldoende geweest is...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-12-2015

Am war fijn om te horen dat het goed met je gaat.
We gaan dus rustig afwachten wat jouw lijf nu verder doet dus.
Hier iets minder...mijn man werkt bij een bedrijf wat faillissement aangevraagd heeft...en aangezien hij een enorm inkomen had is dit best een financiële klap...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 12-12-2015

O jee meis , ik weet zeker dat je je weer oppakt straks meis
En dat je de volgende ronde goed rond je ei kunt klussen maa misschien is dit toch genoeg geweest?


Shady, jeee uhhm en nu??????


Ik wacht oo mn ongi:-( overmorgen maar geen tekenen te bekennen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 21-12-2015

Na alle ellende eindelijk een lichtpuntje.
Manlief heeft donderdag zijn zaad laten testen. De operatie is gelukt zei de huisarts net. Ongelooflijk maar waar.
Precieze aantallen weet ik niet. Alleen dat beweeglijkheid wat beter kon. Maar daar gaan we gewoon aan werken.
Zal het dan eindelijk mogen lukken voor ons.
2016 we komen eraan!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 21-12-2015

yeaahh goed nieuws meis
2016 word jullie jaar!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 21-12-2015

Hoe gaat het am??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Laura - 22-12-2015

Muisje, ik volg je al een tijdje.. Wat een goed nieuws voor jullie!! Dit moet gewoon goed gaan, het is jullie zó gegund!! Ik duim voor je!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 22-12-2015

@Muisje, meis ik zou zo graag goede moed blijven geven, maar ik zou het ook zo snappen als je daar niet meer op zou zitten wachten. We gunnen jullie het zo veel. We blijven hopen dat 2016 echt jullie jaar mag gaan worden! Dat dit positieve nieuws, voor nog meer positiviteit mag gaan zorgen!
@Shady hoe is het met jou meis? Las mindere berichten over financiele zorgen/baan etc? Pittig hoor. Nu jullie beetje hebben bedacht om over 1,5 jaar er weer voor te gaan, zorg het dan niet nog voor meer kriebels bij jou? Begin er zelf wel beetje last van te hebben haha, terwijl we echt nog niet aan een 3[SUP]e[/SUP] gaan beginnen. De 1[SUP]e[/SUP] maanden in ieder geval nog niet.




Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - belle - 22-12-2015

Haaaaa muisje!!! Kijk das nog eens heerlijk nieuws zeg, wat ontzettend fijn!! Gefeliciteerd meis en je hubby offcourse ook!! Ik zie dat je 4 daagjes van je nodje af zit, retespannend wordt t zeg, oooeeehhh ik gun t je zo dat je over een paar dagen een extra extra fijne kerst hebt met een fijne test in handen..... Maar voor nu is dit al ontzettend goed nieuws zeg, wat zal dit weer een goeie hoop geven, hang in there!!! xxxxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - pooh1986 - 22-12-2015

Muisje wat een heeeeerlijk nieuws meid!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 23-12-2015

Dank je wel meiden!!

Laura, super lief.

Druifjes, wat gaaf dat je aan een 3e denkt. Gaat het goed met je beide lieverds??

Belle, heel erg lief. Heb vanochtend voor de gein een test gedaan. Maar helaas omo wit. Dus denk niet dat we met kerst positief nieuws hebben. Dan maar 2016. Hopelijk mag er voor jullie ook snel een zwangerschap komen voor een brusje.

Pooh, dank je.

Shady, zoals druifje ook al vroeg, hoe gaat het bij jullie lieverd?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 26-12-2015

[Afbeelding: jpe7vr.png]

Laten we hopen dat het klopt. 😍
Heb me wel even anoniem gemaakt.

Hoop dat iedereen fijne feestdagen heeft.
Ondanks ongi hier toch genoten!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - maliss - 26-12-2015

hey allemaal, ik ben hier nieuw. en dacht lees eens even het forum door wat no actief is, en wat leuk om te zien hoe jullie je ervaringen allemaal delen en zo meeleven! ik probeer sinds 3 maandjes ook zwanger te worden. is er nog iemand van jullie bezig om zwanger te worden of is het ondertussen al? aangezien deze topic gaat over 2011. groetjes malissa


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 26-12-2015

Maliss, er is 1 zwangere dame hier. Van 2e kindje.
En ik ben nog steeds bezig om zwanger te mogen worden. De enige van dit topic die kinderloos is. Maar ik geniet van de verhalen van andere en sommige meiden hier zijn echt geweldig!! Ze steunen me door en door. Zo lief.
En wie weet in de Toekomst komen er hier nog een paar kindjes bij. Ik hoop het 😍.
Het is hier niet altijd druk ofzo. Is echt verschillend. Ben zelf iets activer nu omdat ik vakantie heb. Al wil ik straks ook wat meer te praten nu we elke maand kans maken.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 28-12-2015

Muisje met mij gaat het goed
Ik wacht op mn eisprong. Mn cyclus lijkt normaal maar de testen zijn vaak donker en dan ineens weer wit
Heb geen slijm nog dus heb geen ideen.
Hoop dat hij eind deze week komt dan loop ik weer goed qua cyclus!

Hoe is het bij jou?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 28-12-2015

Malis welkom hier. Wat leuk dat je in dit topic wilt kletsen. Het zijn echt super leuke meiden hier ondanks dst het hier niet zo druk meer is. Ik ga je graag volgen. Heel veel succes met zwanger worden, het is een spannende tijd.

Muisje en druifje hier gaat het wel oké. Manlief zit zonder baan dus dat is wel heel naar...maar we hopen nog heel hard dat het bedrijf een doorstart kan gaan maken. Verder met de kindjes gaat het allemaal goed.
Fijn muisje dat je evengoed leuke kerst dagen grhad heb meis.

Am laten we heel hard duimen dat je cyclus weer een beetje normaal gaat zijn. Hoe voel je je?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 02-01-2016

Gelukkig nieuwjaar lieverds!!!

Am, ja zag het in andere topic. Heb daar even gereageerd. Op naar 2 streepjes!!
Hier goed hoor. Nieuwe ronde nieuwe kansen 😉.

Shady, ik hoop zo hard dat het goed komt voor je man!! Gelukkig gaat het met de kindjes goed.

Hoe gaat het met de rest meiden!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 04-01-2016

Hoe is het hier?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 04-01-2016

Muisje 2016 gaat m worden voor jou 😄 ga zo met je meeleven bij je rondes!

Shady balen dat ml zonder job zit Sad wat voor functie had hij en is daar beetje werk in te vinden?
Wat n lieve foto van de jongste telg zeg op zn motortje ofzoiets haha. Scheetje!

Am heftige tijd heb je achter de rug.. bah! Hopelijk wordt 2016 voor jou beter Smile

Hier alles goed Big Grin geen spannende dingen te melden.. morgenochtend gaat R naar de PSZ en daarna met beide kids naar t consultatiebureau. Ben benieuw... Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 04-01-2016

Buddha ja wat een ventje he jeetje mina. Hij wordt alweer zo groot joh...
Hoe doet r het op de psz? Vind ie het leuk? Ben ook benieuwd morgen naar je ukkies bij het cb. Laat je het even weten?

Muisje ik hoop ook heel hard dat 2016 dan eindelijk jullie jaar mag gaan worden. Het wachten duurt echt zo lang voor je...bah.

Am hoe is het meis?

Druifje hoe gaat Het bij jullie?

Ja idd balen van zijn werk. Hij was bedrijfsleider bij een klein metaal bedrijf. Heeft hbo logistiek opleiding gedaan.
We hopen nog heel hard op een doorstart maar ja het is allemaal nog zo onzeker...wachten duurt dsn best lang.
Morgen heb ik een kennismakingsgesprek met ouders om hun pas geboren baby'tje bij mij te plaatsen!! Zo leuk!! Kindje is nu iets van 9 weekjes oud. Die zou ik dsn voor twee dagen in de week erbij krijgen dus ik hoop heel hard dat het wat wordt. Heb er nu ook eentje van bijna 2 voor twee dagen per week en een meisje op de naschoolse voor 2 middagen per week dus we zijn lekker bezig.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 07-01-2016

@Shady, meis hoop dat het allemaal goed gaat komen met het werk van je man. Vind jou foto’s en verhalen als gastouder heerlijk!
@Buddha, wat een heerlijke kids heb je toch, heerlijk om steeds fotootjes te zien. Jullie stoere bink goed hersteld van de verbranding? Bij onze knul ging dat opzich nog best snel. Hoe was het op het CB
@Hier, gaat het wel goed. Kids zijn maandag wezen wennen bij KDV en vanaf maandag gaan ze echt hele dagen starten, ben benieuwd. Afgelopen maandag ging het super goed. Verder gaat het goed met ze. Zelf denk nu helaas ziek, erg misselijk en vage buikpijn, oop snel op te knappen.



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 07-01-2016

Hello ladies,
Am en muisje ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn.
Am heb je verder geen last meer van iets?
Shady das flink balen van je man. Hoop dat jij dat kindje erbij krijgt, zijn toch weer inkomsten.
Welkom maliss hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn.
Buddha hoe was het op cb met de kids?

Hier ff wat minder. Maandag middag op mijn werk ineens bloedverlies. Alsof ik ongesteld was. Hop naar het ziekenhuis, moest blijven, ctg en mocht niks doen. In de avond bloed weer weg maar mocht nog niet naar huis. Dinsdag mocht ik wat gaan lopen om te kijken of het weg bleef. Dat was gelukkig zo. Woensdag naar huis maar moet de komende tijd rustig aan doen. Ik?!?!
Thuis dacht ik ff de was af te halen en op te hangen, vaatwasser enzo. En toen weer wat bloed schrok er wel weeë van maar ik dacht bel niet ik ga eerst zelf rust houden. Ik voelde uk nog goed dus maak me geen zorgen. Al snel bloed weer weg. Hoe ik het verder met werk ga doen weet ik nog niet precies.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 07-01-2016

@Ikke, dat is zeker schrikken bloedverlies en de onzekerheid erbij. Had dat ook bij ons meiske. Hopelijk is het toch snel over. Gelukkig gaat het verder goed met jullie kleine


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 08-01-2016

jeetje dat is schrikken!!!! gelukkig is alles goed met je kleine wonder!
Wat moet jij angstmomenten uitgestaan hebben zeg!

Ik voel mij bizar goed. heb energie voor 20 , maar slaap weinig.
Heb het een plek gegeven en vind het goed zo.
Inmiddels wachten op mn volgende ongi.... of niet


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 08-01-2016

Wat fijn dat je je zo goed voelt am en dat je het een plekje heb kunnen geven.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 13-01-2016

Hoe gaat het met jullie dames?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 13-01-2016

druifje, hier alles goed en rustig , met jou?

En de rest?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 13-01-2016

Oh je mag bijna testen zie ik spannend!

Met mij gaat het ook wel goed hoor. Helaas al 10 dagen misselijk, maar goed gaat vanzelf wel over.
Oudste is trouwens nu officieel ingeschreven op school, zo leuk weer. Maar eerst nu lekker spelen op KDV, is nu 2x geweest.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 13-01-2016

Tijd gaat snel he!
M is ook ingeschreven sinds maandag... pff waar blijft de tijd man!
Oo jee 10 dagenn misselijk!!! Heb je al eens getest hahahahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 13-01-2016

Oh ook al leuk he! J. Ging zelf het inschrijfformulier inleveren bij de schooldirecteur, so cutie! Hij mag ook op zijn eigen verjaardag dus starten. Ben zo benieuwd, maar hij is er zo aan toe!
Haha gisteren getest maar omo wit. Huisarts gebeld om te vragen wat voor buikgriepvirussen er rondspoken, maar kan geen buikgriepje zijn. Moet in het weekend nog x testen en anders urine brengen. Maar ik ga er gewoon vanuit dat ik int weekend wel ongesteld wordt hoor. Maar dan wilt de huisarts wel onderzoeken waarom ik dus zo misselijk ben.



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 13-01-2016

jullie gebruiken geen bescherming? hou je je vruchtbare dagen ook bij dan of dat niet


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 13-01-2016

We zijn niet zo netjes geweest deze ronde en wist eigenlijk ook niet hoever ik in de cyclus was. We zien wel. Heb nu terug zitten tellen en weet dat ik dus dit weekend ongesteld moet worden bij cyclus 28/30 dagen. Weet niet of rond eisprong is geweest.




Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 13-01-2016

En zo snel misselijk lijkt me ook niet. Dus verwacht echt geen zwangerschap


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 14-01-2016

Spannend dames!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 14-01-2016

@ikke oh ik verwacht er niets van hoor. Hoe gaat het nu met jou?
@am2012 wanneer ga jij eigenlijk testen of wacht je netjes nod datum af?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 15-01-2016

Kans zit erin druifje hahah
Ik heb vanmorgen getest , dus op 13 dpo en die is wit
Dus ik verwacht ieder moment mijn menstruatie


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-01-2016

Balen am...

Druifje hmmzz nee ik kan me ook niet voorstellen dat je zo snel al misselijk zou zijn dan nee maar ja je weet het maar nooit.
Zou je het wel willen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-01-2016

Ikke is her bij jou een beetje rustig meid?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 15-01-2016

Willen? Tuurlijk is het welkom!! Heb pas geleden hier al aangegeven dat we aan 3e zitten te denken, alleen 2016 is aardig druk en daarom wouden we wachten. Maar goed mocht ik alsnog zwanger raken ja uiteraard helemaal welkom.
Maar ben nu niet zwanger, misselijk is er nog wel, maar minder en heb al buikkrampen. Mocht ik volgende week nog misselijk zijn, dan toch maar huisarts. Kan misschien toch met evenwichtsorgaan te maken hebben. Aangezien ik nu ook al hartonderzoeken heb, vanwege hartritmestoornis, wie weet heeft het daarmee te maken.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-01-2016

Bedoelde meer of je het op dit moment wilde. Ik weet idd wat je laatst zei.
Ben heel benieuwd wanneer die derde er bij jullie gaat komen.

Wij zijn nu onderweg naar Brabant. Gezellig een weekendje weg met de schoonfamilie.
Fijn weekend meiden


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 15-01-2016

@Ja ikke, hoe is het met jou
@shady balen zeg, van je man. Hoe naar van het werk van je man. Inmiddels al meer nieuws?
@He Druifje. Hoe fijn om weer over jou te lezen, over jou en je kids. Misschien had je het verteld, maar hoe is het nu met je dochter? Ben benieuwd wanneer je echt zwanger bent... En evenwichtsorgaan. .. hartritmestoornis... dat wist ik niet.... wil je daar meer over vertellen?
@welkom nieuwe dame
@muisje lieverd, wij hopen heel erg dat dit jouw (voor)jaar wordt
@buddha je bent een schat. Dank voor je felicitaties voor mijn verjaardag per fb. Hoest met jou?

Hier:Weinig nieuws. Het verlangen naar een tweede is diep weggezakt (Wat doe ik nog hier... het is dat ik jullie graag volg, maar verder heb ik niet meer zoveel bij te dragen. ..)....Manliefen ik zijn nog steeds bij elkaar en q gaat als een speer.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 16-01-2016

@meisje79, wat leuk om weer iets van jou te horen! Wat fijn dat jullie nog bij elkaar zijn! Hoe is het met jullie boefke?
Hartritmestoornis; al tijdje gaat mijn Hart in de versnelling. Nooit echt wat mee gedaan, dacht vermoeidheid/spanning. Ook vanwege ons meiske. Maar goed toen werd het best heftig. Ik kreeg pijn op de borst/werd duizelig/viel flauw en was half uur niet aanspreekbaar. Ik deed er nog lollig over, maar vond ook wel eng als ik alleen met kids was. Mijn man vond het hoog tijd voor dokter en al snel zat ik int ziekenhuis. Loop nu met eventrecorder, deze registreert mijn Hart 24 uur per dag en moet het 2 weken met me meedragen.
Met ons meiske gaat het goed. Groei hoofdje is hopelijk ook doorgezet, weten we febr/maart. We hebben eral iets meer rust mee. Alleen ze is de licht met gewicht en kinderarts houdt dat ook in de gaten. Anders dietist.

Goh zit voor het eerst op mijn telefoon hier te type, gaat best aardig. Dus kan makkelijker even hier spieken.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-01-2016

Jeetje druifje dat klinkt idd best eng als je alleen zou zijn met de kindjes... Gelukkig houden ze je in de gaten!!
En de kleine meid gaat goed dus, dat is ook fijn! Ben benieuwd naar de groei van der hoofdje! Gezellig als je hier vaker komt meis


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-01-2016

Meisje wat goed om te horen dat jullie nog steeds bij elkaar zijn. Gaat het goed met jullie? En met Q dus ook alles toppie?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 18-01-2016

@Shady hoe was je weekendje weg?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 18-01-2016

Was erg geslaagd!kindjes hebben genoten van het vele zwemmen. Die zijn echt het zwembad niet uit te slaan joh.

Hoest met jou?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 18-01-2016

Oh heerlijk, kunnen ze er weer even tegen aan :-)

Uhm we zitten nog vol spanning af te wachten ;-)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 18-01-2016

Zou je niet gaan testen dan?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 18-01-2016

Zaterdag was test omo wit en was dag 29. Nog wel steeds misselijk/maagzuur/opgezette buik, maar wacht nog eventjes.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 18-01-2016

Jeetje nou wel spannend...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 18-01-2016

Ja beetje wel ja. Moet nu nog even kijken wanneer ik weer ga testen en met welk merk.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 19-01-2016

Jeetje druifje wat spannend!

Shadylady wat vervelend van je man zeg!en al die onzekerheid!

Meisje wat fijn dat jullie nog bij elkaar zijn! Is wel beter voor q. Maar snap je heel goed hier hetzelfde (ongeveer) meegemaakt. Het blijft toch een litteken houden en die vervaagt wel maar heeft tijd nodig!

Muisje mijn duimen blijven draaien voor jou!dit word jullie jaar weet het zeker!

Buddah hoe is het bij jullie?

Hier gaat alles goed! Tess is alweer 3 jaar! Wat gaat de tijd toch snel!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 19-01-2016

Druifje, jeetje jij maakt het wel spannend hier haha
KV tetsen 2v5 zijn erg gevoelig , en kan je vroeg mee testen.
Zal wel een giller zijn he hahaha als je zwanger bent!!!!

Shady, daar al meer rust ivm je man zn werk enzo??

Muisje hoe is het bij jou mop


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 19-01-2016

Hai Ladies!!

Druifje wat een hoop spanning op t moment bij jou.. is je schildklier al gecheckt?

Meisje, graag gedaan Smile fijn om te lezen dat je goed (of ieg beter) in je velletje zit. Q is de eerste die 4 wordt volgens mij. Of L van Ikke misschien..

Sam hoe is t met jou? Veel gestelde vraag waarschijnlijk maar eh wordt Tess ooit nog grote zus of vonden jullie t prima zo?

Hier alles goed! Op t cb was alles goed
R had een ogentest en dik geslaagd Smile qua gewicht -1 maar dat is al vanaf zijn geboorte dus hij groeit prima in zijn eigen lijn. V daarentegen is echt een kind van Buddha :'-) heerlijke spekkies en weegt nu 9kg. Wel is ze best klein (68cm nu) maar wij zijn allebei ook niet de grootste dus dat is niets gek.
Maar 9kg bij 68 cm tja.. maat 80 past hier goed Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 19-01-2016

Buddah hier word die vraag zeker vaker gesteld hahaha.. tess is best wel een meisje wat veel aandacht vraagt. Dus voor nu is het goed. We willen zoiezo wachten tot tess naar de basisschool gaat. En dan zullen we wel eens kijken hoe en wat. Ik zou wel graag een 2e willen. Maar we zitten ook nog met C zijn huis wat niet verkocht is. En dat zit hem erg dwars. Ik heb ook tess dr babyspul nog niet weggedaan. Omdat we er nog niet over uit zijn hoe en wat.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 20-01-2016

Aah ook zo'n hypere peuter zeker? Volgens mij zijn ze allemaal zo haha. R is een stuiterbal en luistert heeeel slecht.. zoekt de hele dag door de grens op.ik heb meer werk aan hem dan aan zusje :p

Ben benieuwd! Wonen jullie wel weer samen nu? Fijn dat t uiteindelijk weer goed is gekomen he. Voor jezelf en voor tess ook t leukst ☺

Zusjelief gaat hier ook als m speer! Kruipt en staat sinds ze zes maanden is en ze stapt al wat door huis achter n karretje..
kleding gaat hier ook naar zolder... hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 20-01-2016

@Buddha, fijn dat bij CB goed ging! Wat een heerlijk meiske toch, al bijna zwaarder als ons meiske, goed bezig!! En al heerlijk de vakantie geboekt, lekker lekker!
Schildklier is in december 2x voor geprikt huisarts en ziekenhuis, alles was ok.

Testen zijn negatief KV en CB en inmiddels dag 33. Normaal echt 28 en soms 30. We wachten maar weer af, maar fijn is dit niet! Snap niets meer van mijn lichaam.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 20-01-2016

Hey lieve schatten, wat wordt er ieens hier gezellig veel gepraat zeg.
Ik had het niet eens door omdat ik nu ook in een andere topic schrijf.

Ik zal het een beetje doorlezen allemaal.

Druifje, wat een rare dingen lees ik allemaal. Je bent overtijd maar geen positieve testen. Hmmm lijkt me niet echt fijn in jou situatie aangezien je niet bewust bezig bent voor een wondertje.

Samantha, alweer 3 jaar je kleine meisje. Wat gaat het toch allemaal snel zeg. Nog even en ze mag alweer naar school toe.

Am, ik volg je wel even via dat andere topic, anders gaAt alles door de war. En aangezien ik nu in een drukke periode op het werk zit, loopt mn kleine hoofdje al over.

Buddha, wat heerlijk om te lezen dat jou kleintjes het ook zo goed doen. Een heerlijk koningspaar! (Onze grootste wens)
Niks mis met wat vetjes bij jullie kleine meis. GaT vanzelf wel weer weg als ze gaat groeien.

Ga nu even pAgina terug lezen. Op ipad snap ik het allemaal niet zo goed met plakken en knippen.

Ben blond he hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 20-01-2016

Meisje, wat goed en onwijs knap dat jullie nog steeds samen zijn. Wat heb ik super veel respect voor je zeg. Al snap ik dat het niet altijd even makkelijk zal zijn. Al komt er geen tweede je bent hier natuurlijk nog altijd welkom. Ik heb je helaas niet op fb zoals veel van deze meiden. Dus vind het wel leuk om zo eenz te lezen hoe het met je gaat.

Shady, lieve schat van me. Hoe is het met jou?? Als iets gehoord over een doorstrart voor je mannetje?. Ik hoop namelijk nog seetds op een klein jongetje bij jullie hihi.
Als ik zo de geboortedatums lees van je kleintjes, realiseer ik me pas echt hoe hard het allemaal gaat. Kleine Jari wordt straks gewoon alweer 2 jaar. En dan maar niet te spreken over semmy die straks alweer 6 wordt.

Hier, flink over de rooie geweest de laatste dagen. Mn verekkte ei wilde niet komen. Hebben we eindelijk zaad, gaat mijn cyclus kutten. Maar gelukkig vanochtend een smiley op mn cb. En manlief wachtte me thuis al op hihi. (Had hem foto gestuurd)Dus dit eitje hebben we even goed benut hihihi. Al zal 1 keer wel niet genoeg zijn. Van zaterdag zal er niks meer in mn lijf zitten.

Hopelijk volgende ronde nog wat meer seks en meer kansen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 20-01-2016

@muisje,meis sjonge wanneer gaat het toch een x goed bij jullie. Hopelijk is het toch goed benut en anders hierna wel mooierd cyclussen! Gun het je zoveel!
En dan Lee's je het over mij. Kleine is wel welkom hoor. Sorry als van mij rot overkomt! Snap mijn lichaam nu ook niet en weet ook niet wat ik ermee moet. Wachten maar even af


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 20-01-2016

Druifje, lieverd ik begrijp dat een kleintje welkom is. En je zal het fantastisch doen. Meer dat het vervelend is dat je lichaam zo raar doet als je niet bewust bezig met voor en kleintje. Heb je misschien stress ergens voor? Of wil je onbewust misschien toch zwanger zijn. Lichamen van een vrouw zijn het zelfde als algebra. Een ingewikkeld zooitje hihi.
Hopelijk heb je snel duidelijkheid


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 21-01-2016

Vanmorgen bij de huisarts geweest. Maandag terug komen als het nog zo is. Maar moet er vanuit gaan dat miskraam wordt. Zwangerschap niet goed zit. Kans op prille zwangerachap kan ook nog wel. Ze wilt het even de kans geven. Maandag/dinsdag urinetest en/of bloedtest. Daarna waarschijnlijk starten met medicijnen opwekken menstruatie.
Voel me flink k u t nu. Zou 2e miskraam zijn na ons meiske.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-01-2016

Huh? Toch wel zwanger? Ik snap het ff niet meer...Je test was toch negatief?
Maar zou idd zwaar kut zijn meis. Sterkte!

Muisje pfffff het zit ook niet mee he? Maar wie weet! Gisteren smiley en sex gehad lijkt mij een prima combi!! Ik duim voor je!!

Nee nog niks over een doorstart. Manlief gaat zo weer naar de zaak. Hopelijk weten ze dsn wat meer.
Ja ik hoop idd ook dat er over een tijd hier nog een jochie (dat gok ik iig) bij mag komen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 21-01-2016

Ja thuistesten negatief, maar ze hebben bloedtest gedaan en daar gaat de huisarts nu vanuit.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-01-2016

Wat naar om te horen meis...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 21-01-2016

Wow Jeetje wat klote meis. Maar 2e miskraam al? Ben je al eerder zwanger geweest?? Wat leef ik Met je mee lieverd. Damn wat shit.
Hopelijk mag het goed komen. Dikke knuffel mop.

Vandaag weer
[Afbeelding: svmfme.jpg]

Manlief wilt toch vanavond misschien toch nog gewoon proberen. Vanmiddag wilde we maar het lukte het niet. We zullen wel zien.
We willen zo graag.