Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 06-05-2015

Druifje schreef:Wel grappig dat vele van ons ook voor 2e x bevalling hier plaatsen. Dacht dat max 5000 berichten was toch ;-). bloempje25 gaat ook al snel bevallen (juni) volgens mij haha, leuk.

Klopt! Half juni is de opleverdatum!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 06-05-2015

@Bloempje, wat gaat de tijd toch snel! Hopelijk kun je van deze zwangerschap meer genieten en heb jezelf minder lichamelijk klachten en gaat alles goed met jullie kindje. Ik wens je alvast een heel fijn verlof en een mooie bevalling! Hopelijk mag alles goed gaan en kun je daarna heerlijk van jullie kindje genieten!

@Ikke, wat rot zo, je wilt ook weten waar je aan toe bent. Knuf meid.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 09-05-2015

Wat een stilte hier. Alles goed met iedereen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 10-05-2015

Bloempje gaat snel! (Voor jou niet wss hihi).

Druifje ja idd eerst sloot ieder topic na zoveel berichtjes.. dr is geen moderator meer die t nu bijhoudt. Maar ach zo werkt t ook toch :p

Ja druk hier met twee kids haha. R is mega trots en geeft zn zusje steeds kusjes echt heel lief.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-05-2015

Hier alles goed hoor! Bijna op vakantie en druk met gastouder zijn. Al heb ik deze week maar 2 dagen een kindje erbij.

Ikke Hoe gaat het met jou?

Buddha leuk joh dag r zo trots is!! En fijn dat het goed gaat met jullie!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 11-05-2015

Lijkt me zo schattig buddha *smelt smelt*
Shady met mij gaat het goed. Met mijn cyclus i dont know. Morgen zou dag 28 zijn. Heb nog niet het idee dat mijn ongi er aankomt, dus is afwachten.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 28-05-2015

Dag meiden hoe gaat het nu allemaal met jullie?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 28-05-2015

Goed Smile enorm druk met twee kids. Maar hard genieten. En wat slaap gebrek :p

Hoe is t met jou? E gewoon al bijna 1 !!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 29-05-2015

Hier gaat het super. Heerlijk genieten op de malediven. Nog even en.moeten weer naar huis. Later meer!! Xx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-05-2015

Muisje oooooh zaaalig. Geniet!!!!!!!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 30-05-2015

@Muisje, geniet er lekker van meid en nog bedankt voor je felicitaties! J
@Buddha, haha ja ja nu ben je id.wel drukker, maar ach als je eenmaal je ritme te pakken hebt, gaat het weer net zoals vanouds. R. Is natuurlijk ook al stukje ouder, dan J. toen was. Hij zal het denk wel iets meer begrijpen. Al hielp J. Toen ook al gelijk mee op zijn maniertje. Ze zijn de dikste vriendjes samen, echt zo leuk/schattig en je kan er lekker emo van worden! E. alweer bijna 1 jaar ja, pfff, kan wel janken haha. Wat is het jaar toch snel gegaan. Er is ook aardig wat gebeurd afgelopen jaar.
Met ons gaat het best goed. E. kruipt gelukkig, wat ons weer positieve boost geeft omtrent haar hoofdje. Alleen nu zitten we ook weer met J. Hij slaapt erg veel, ziet bleekjes en heeft dikke wallen.
Al langs de huisarts geweest en die heeft de kinderarts er weer bij geroepen, deze zou ons terug bellen, maar nog steeds niets gehoord. Dus nu weer even kijken wat we hiermee gaan doen.
Maar goed beide kids zorgen ervoor dat enorm van ze kunnen genieten. Echt wat een verrijking aan het leven!





Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 09-06-2015

Weer veilig thuis!

Goed gesprek gehad.

Voor hem was het duidelijk dat het waarschijnlijk gewoon een verstopping is.
Ze gaan de micro operatie doen 😃. Hij schat voor 70% dat het gaat lukken om het te verhelpen.
Alleen hij weet het niet wat voor schade er door Nijmegen is gemaakt met de pesa en tese.
Als het lukt raakt 1 Op de 3 stellen zwanger.

Zien ze tijdens de operatie dat het niet lukt. Halen ze meteen zaad uit de bal voor laatste icsi.

Hebben nog geen datum. Wordt waarschijnlijk september.

We zijn dolgelukkig. Ga er echt niet vanuit dat het lukt. Maar er zijn weer kansen en hoop. Hoop om de strijd nog even vol te houden.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 09-06-2015

Wat een nieuws. Ik snap dat je blij bent. Klinkt erg hoopvol hoor!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-06-2015

Muisje dat klinkt zeker hoopvol! Ik ben er ook echt van overtuigd dat jullie vechtlust beloond zal worden!! En ik hoop echt snel na die operatie!

Hier alweer een week terug van vakantie maar begin nu pas weer een beetje te accepteren dat we thuis zijn. Het was zo onwijs genieten daar!!
Gisteren heeft mijn moeder zeer wrs een hart infarct gehad en ligt dus in het ziekenhuis...het gaat gelukkig goed met der

Hoest verder meiden?

Ikke? Inzicht in je cyclus?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 12-06-2015

Jemig shady dat is schikken zeg!

Ik denk dat mijn normale cyclus weer in zicht komt. Ma of dinsdag ongesteld worden als ik het allemaal goed heb gevoeld en gezien. Dus ben benieuwd.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 13-06-2015

Druifje gefeliciteerd met E! Hoe gaat t nu met J? Was er nog iets uitgekomen?

Shady omg wat schrikken. Hoe gaat t nu?

Muisje ooooooooooooooooooh wat klinkt dat hoopvol yessss


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 20-06-2015

@Muisje wat super zeg. Oh zou echt zo geweldig zijn! Duim duim!
@Shady hoe gaat het nu met je moeder?
@Buddha, wat een heerlijk meisje toch om te zien! Tijd gaat te snel he.
en dan is misschien Bloempje inmiddels ook wel bevallen. Hoop dat het dit keer een super mooie start is voor jullie gezinnetje en alles goed gaat met jullie beide. (bij nog zwanger zijn en bevallen zijn)

E. inmiddels alweer 1 jaar oud, wat is het jaar snel gegaan, eigenlijk veel te snel, zucht! Met J. gaat het wel ok, we hebben nog geen onderzoeken gehad.





Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 23-06-2015

Hey dames. Eventjes tijd om online te komen. Het zijn drukke tijden hier.

Shady, je kleine mannetje is alweer een jaar. Wat gaat de tijd toch super snel zeg. Hebben jullie een leuke verjaardag gehad? Ik vergeet de datum nooit omdat m'n moeder ook die dag jarig is. Hihi.

Druifje, jullie kleine meisje ook alweer een jaar oud. Wat vervelend van J. Gaat het nu al wat meer beter met hem?

Ikke, is het gelukt met je cyclus? Loopt ie weer goed? Hopelijk mag je snel zwanger zijn.

Buddha, hoe gaat het met jou en je kleine man en meisje? Vandaag ook alweer 2 maanden oud!

Hier gaat alles z'n gangetje. Heerlijk druk met de laatste weken school. Weer afwachten of ik zelf een eisprong aanmaak na 6 weken de pil.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 29-06-2015

@Muisje en heb je inmiddels misschien een eisprong gehad? Hoelang moet je nog werken, heerlijk bijna vakantie!! Het gaat al wel beter met hem, gelukkig. E. Alweer 1 jaar ja pfff, is al een echte meid. Maar oh wat is ze een heerlijk poppetje! Grote broer en zus kunnen echt niet zonder elkaar, zo genieten is dat! Eind september weer met E. Naar het ziekenhuis, ik ben benieuwd....
@Meisje79, hoe is het met jou meis?




Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 02-07-2015

Ben benieuwd muisje. Zou toch erg mooi zijn.
Hier tja nog niet echt duidelijk. Over iets meer dan een week verwacht ik weer een ongi. Kijken of hij dan ook echt komt of weer langer duurt. Afwachten dus.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 04-07-2015

Hey lieverds.

Volgens mij is eisprong geweest op dag 24/25. Had een dikke vette knaller op ovutesten en 3 dagen steken gehad. Maar nu en dagen erna nog steeds veel steken en m'n tieren doen geen pijn. Dus weet het even niet meer. Laat het gewoon gaan en zie het wel.

Vandaag komt ons, j zijn nichtje een nachtje logeren. Echt super Veel zin in. Ze komt rond drieën en morgen wordt ze in de middag opgehaald.

Ikke, vervelend dat je zo last hebt van een rare cyclus. Hopelijk snel duidelijkheid.

Druifjes, wat heerlijk om te lezen dat broer en zus zo gek op elkaar zijn. Geniet er nog maar van zolang ze jong zijn haha.
Ik heb 23 juli vakantie. Dus nog 2,5 week werken.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 04-07-2015

Als het goed is klopt nu ongeveer me ticker. We zullen het zien.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 07-07-2015

Morgen 4 dagen voor nod. Benieuwd of eisprong klopte.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 09-07-2015

Even ego.
Mijn nod is maandag. Ik heb vanochtend zo een vroege zwangerschapstest gedaan.
Hij gaf een heel licht steegje! !!!!!!!!
Ben blij, maar ook wat angstig. Heb natuurlijk ook nog eens voor nod getest. Straks wordt ik toch ineens ongi.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 09-07-2015

wauw super gaaf Ikke. Heb je een foto?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-07-2015

Poeh ikke wat spannend weer!! Ben ook benieuwd Naar de foto
Gefeliciteerd met je dochter trouwens!!

Hoest met jou muisje?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 09-07-2015

Shady, 1 grote chaos mop. Voel me niet lekker en veels te druk op werk. xxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 09-07-2015

Heb pijn van onderen echt steken, krampen. Veel misselijk met vlagen. Lichaam is dus flink overstuur. Nog paar dagen tot ongi gelukkig.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 09-07-2015

Of toch zwanger muisje?

Dankje!
Ik ga foto uitvogelen hoe een foto ook al weer moest.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 09-07-2015

[Afbeelding: f1jssw.jpg]

Hij is vaag maar op deze foto wel heel erg. Beetje wazige foto.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 09-07-2015

[Afbeelding: 2nlwimu.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 10-07-2015

nee zwanger kan niet lieverd.

Jaaa ik zie hem. Ga hard duimen dat dit wondertje bij je mag blijven. Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 10-07-2015

en gefeliciteerd met je meisje nog!! Zie het nu pas *schaam*


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 10-07-2015

@Ikke gefeliciteerd, hopelijk mag het nu wel goed gaan.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 10-07-2015

@Shady, hoe is het met jou meid?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 10-07-2015

Muisje wat een drama meis...Ik denk aan je!!

Ikke ja hoor!! Die zie ik ook!! Een voorzichtige felicitatie!

Druifje hee meis Hoe is het bij jullie? Hier alles lekker. De kindjes worden groter en groter...pfff!!! Gewoon geen baby meer in huis...raar hoor!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 10-07-2015

Dank je lieverd. Denk dat die 6 weken de pil mn lichaam weer overstuur heeft gemaakt. Of gewoon een buikgriepje. Gelukkig nog 1,5 week werken en dan 5 weken vakantie.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 10-07-2015

Blegh testen

[Afbeelding: 34fmewy.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 10-07-2015

Pff muisje!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 10-07-2015

Wordt er echt niet warm of koud van hoor. Zijn gewoon tering testen. Maar helaas geen action dicht bij huis.
Ach ja. Moet eens leren om van m'n test dwangstoornis af te komen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 10-07-2015

Ja maar snap het wel. Hoop blijf je houden. Is ook wel een goede eigenschap.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-07-2015

Jeetje muisje wat irritant hè? ? Snap dat je er niet meer warm van wordt maar het is toch steeds een sprankje hoop lijkt mij...stomme testen! !

Ikke heb je al een duidelijkere test toevallig??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 11-07-2015

Vanochtend kv test gedaan.

[Afbeelding: f24oki.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 11-07-2015

Shady: ja is ook. Daarom test ik zoveel. Heb gisteren echt gesproken met paar meiden over het feit dat het echt moeten is vanuit mij. Dat ik echt verslaafd ben. Want het is niet leuk om die dingen te zien. Ik test altijd door tot ongi en daar moet ik echt mee ophouden. Kost knaken met geld en zo kom ik er niet vanaf.
Dus ga proberen om vanaf nu niet meer te testen tot ongi. Meteen geplast en gedronken. En ga proberen me bezig te houden tot winkel dicht is. Zondag kan het gelukkig ook niet. En moet zondag of maandag m'n ongi krijgen.

Ikke: fantastisch meid 😍😙


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 11-07-2015

Voel mij best lullig. Eerst jou kv test en dan de mijne.
Sorry! Ik wil jou ook zo graag een test met twee strepen geven.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 11-07-2015

Ikke, nee lieverd helemaal niet. Ben super blij voor je 😆.
Mijne komen nog wel een keertje 😉.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 11-07-2015

Wat ben je toch een lieverd en meelevend.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-07-2015

Ikke jaaaaaaa! !! Super meid!!

Muisje...lieverd...Wat ben je toch een kanjer! Bij jou moet het ook gewoon een keertje lukken! Het zou zo fantastisch zijn en ik gun het je zo ontzettend hard! Kan me voorstellen dat je een test verslaving ontwikkeld heb in al die jaren. Kom er nu maar eens vanaf...pfff valt niet mee.
Wanneer gaan jullie weer naar de artsen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 12-07-2015

Dank je lieverds.
J wordt in sept geopereerd. Horen 2 weken van te voren precies wanneer. Dan is de vraag kunnen we het erna natuurlijk proberen of moeten we door voor icsi 5. Het eerste zou fantastisch zijn. We tikken dan de 4 jaar aan. Het wordt tijd voor een wondertje.
Nu hopen dat ongi vandaag of morgen komt. Heb niet meer getest. Maar voel me nog steeds niet goed. Gisteren om half elf al in bed. Ik blijf vreselijk moe en last hebben van buik.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 13-07-2015

@Ikke gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Fijn dat je een leuk verjaardag had van je dochter.
@Muisje is je ongi nu gekomen? Nog even volhouden en dan heb je fijn vakantie
@Shady ja gaat hard he. Jouw jongste is ook (bijna) geen baby meer...Fijne vakantie gehad?
@Druifje hoe is het?
@Buddha hoe is het?

Hier: we doen nog steeds ons best en het gaat langzaam aan steeds iets beter. We zijn er nog niet en ik heb af en toe nog een flinke dip maar steeds vaker het vertrouwen dat het goed gaat komen. Scheelt ook dat hij nu definitief heeft besloten om zijn baan daar op te zeggen zodat hij ook niet meer haar hoeft te zien.

Dames met peuters (gehad): vraagje: is jullie kindje al zindelijk en heb je aan zindelijkheidstraining gedaan?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 13-07-2015

Het wordt idd echt tijd voor een wondertje.
Ik gun jullie er meteen twee, voor het lange wachten


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 13-07-2015

Ja ongi is net door gebroken. Heb het ook even helemaal gehad. Heel het weekend ziek geweest met flinke migraine, en voel me nu nog klote. J is vanochtend ook ziek naar huis gegaan zei ie net aan de telefoon.

Meisje: Wat goed van hem. Al snap ik dat het heel moeilijk is om hem te vertrouwen en dat je soms nog een dip hebt. Vind het reuze knap van je.

Ikke, wat lief van je. Ben al blij met 1. Al begint die hoop ook met de dag minder te worden.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 13-07-2015

Meisje daar zijn wel al een tijd mee bezig en ging erg wisselend. Nu doen wel het met stickers op een kaart en dan een klein cadeautje, want alleen stickers of een snoepje hielp niet. Ze kon het wel heel goed maar leek het af en toe expres te laten lopen.
Wel fijn dat hij zo een besluit heeft genomen lijkt mij wel goed voelen. Dan is ze echt uit beeld.

Muisje het gaat goed komen. Echt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 16-07-2015

@Meisje79, denk ook wel logisch toch, dat je nog dippen hebt. Is ook niet niks. Maar blijf het zo goed/knap van je vinden dat je geknokt hebt en nog aan het knokken bent. Wat een mooie/goede keuze van hem.
J. Wilt nog nog niets van potje weten, we proberen het wel. We gaan dus een wc verkleiner kopen. Maar ik denk dat de knop nog niet om is bij J. En hij zal het toch moeten doen. We gaan niet pushen of iets. We blijven proberen op speelse wijze en anders komt het vanzelf wel.
Verder gaat het goed met ons hoor. J. Doet het super, ontwikkelt zich razend snel met praten etc. En de kleine meid wordt ook een echte grote meid. Die doet alle donderstreken wat we bij J. Niet hebben gehad!





Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-07-2015

Klinkt heerlijk druifje!!

Zindelijk worden...semmy was ruim 3.5 dat ie pas interesse kreeg. Eerder wel al eens maar toen stopte dit na 1.5 week en hebben wij er geen energie meer ingestoken omdat hij toch niet mee werkte. Uiteindelijk moeten ze het idd zelf doen. Wij hebben met 3.5 een beloningssysteem ingevoerd. Voor elk plasje een kaartje in een envelop. Bij 10 plasjes en dus 10 kaartjes een klein cadeautje uitzoeken in de winkel. Denk aan een zakje ballonnen of een stuiterballetje oid. Wij deden wel voor elke plas die toch weer in de broek ging een kaartje eruit halen.
Een aparte envelop voor het poepen. Bij 5 keer op de wc poepen ook een klein cadeautje. En zo breidde we dat steeds verder uit. 20 plaskaartjes om 10 poepkaartjes enz enz. Gestopt bij 50 geloof ik. Toen zeiden we dat ie zo'n grote vent was dat ie het niet meer nodig had. Bin de geboorte van jari toch weer een terugval gehad. Toen ingevoerd dat ie in bad mocht als ie de hele dag droog gebleven was. Zo niet, dan douchen. Hij is nogal gek op badderen. En nu gaat het helemaal goed. Alleen snachts nog altijd een luier broekje aan. Dat lijkt ook voorlopig nog niet over te zijn helaas...

Tess toont nog totaal geen interesse in de wc en wordt helemaal gek als we der erop zetten dus ook daar wachten we tot ze er zelf interesse in gaat tonen. Opvoeden is niet makkelijk maar zindelijk maken vind ik wel 1 van de grootste uitdagingen tot nu toe hoor! !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 21-07-2015

Helaas kan ik niet mee praten over zindelijkheid. Weet wel van m'n studie dat het vanzelf komt als het kind er klaar voor is.

Heb gesprek gehad met huisarts. Ik moet echt minder bezig zijn met zwanger worden. M'n lichaam kan kwaaltjes geven door de obsessie in m'n hoofd. En m'n hormonen schieten alle kanten op met gevolg van misselijkheid en migraine. Heb het al jaren gezegd maar ga er nu echt aan werken. Heb er alleen maar mezelf mee en krijg er geen kind door.
Dus tijd om te genieten van m'n mannetje, onze lieve katten en de dingen die we lief hebben.

Ga hier niet weg hoor. Wil jullie verhalen lezen 😆. Maar het is tijd om los te laten.

😙😍💋


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 21-07-2015

Muisje maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan dat snap ik hoor.
Meer dan je best kan je niet doen. X


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-07-2015

Muisjes idd wat ikke zegt. ..das echt niet makkelijk!! Maar wel knap van je als je dat kan hoor!! Oh wat zou ik graag wat voor je gedaan hebben als dat kon! !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 23-07-2015

Dames!!! Druk hier sorry. Ik denk wél aan jullie! Ik ben weer aan t werk. Valt vies tegen. Druk met de kindjes naar opvang brengen, en daarna hele dag werken. Om half zes kindjes ophalen, eten koken en dan badderen. R naar bed en dan met V uitgeblust op de bank. Ff wennen!

Ikke whaaaaaa jouw ticker! Gefeliciteerd !!! Wat heerlijk dat je zo vlot zwanger bent weer.

Muisje, ik leef erg met je mee. Hopelijk lukt t je om van je test dwangstoornis af te komen Sad ik begrijp je helemaal. Ik deed precies zelfde als ik in jouw schoenen stond. Xxxxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 23-07-2015

Jemig Buddha! V alweer drie maanden vandaag!! Wat gaat het vlug zeg...kan me voorstellen dat je werkdagen erg vermoeiend zijn. Helaas hoort het erbij...je moet maar zo denken, hoe ouder ze worden, des te makkelijker alles zal gaan...(lekkere oppepper waar je nu niets aan heb haha). Gelukkig went het vast snel genoeg. Wat een mooie kindjes heb je toch zeg. Die kleine meid is ook echt een poppetje hoor!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 23-07-2015

Hier trouwens nog wel leuk nieuws. 2 jaar geleden heb ik mijn diploma gehaald om gast ouder te mogen worden en sinds 16 april ben ik officieel geregistreerd gast ouder natuurlijk. Nou overweeg ik heel sterk om via het LOI bijvoorbeeld mijn diploma spw te gaan halen zodat ik in de toekomst op een kinderdagverblijf aan het werk kan. Het enige nadeel is dat ik teveel dagen per week nu gast kindjes krijg. Dus ik kan de stage uren nu nog niet draaien. Daar baal ik wel een beetje van. Ja ik kan natuurlijk die ouders het bericht geven dat ik stop met het gastouderschap maar dat kan ik niet maken vind ik zelf. Dus dit doe ik ook niet. Ik neem geen nieuwe kindjes meer aan dus als ik mijn huidige gast kindjes niet meer krijg kan ik de stege uren gaan maken. Ik heb wel een kinderdagverblijf benaderd om te kijken of er een bepaalde regeling te treffen is om op een langere termijn de uren te kunnen maken maar daar heb ik nog niets van gehoord. Op dit verblijf werken bekenden van me dus wie weet!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 23-07-2015

Shady ik wil je niet ontmoedigen, maar er verdwijnen zoveel banen in de kinderopvang. En niet datje te oud bent, maar voor de kinderopvang wel. Ik zou eerst wat informeren bij verschillende kinderopvancentra met de vraag of er nog veel mensen aangenomen worden of er nog veel Kids aangemeld worden enz.
Ik denk dat je het met gastouder ze drukker hebt dan aangenomen worden op een kdv.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 23-07-2015

Ja daar ben ik me zeker bewust van. Ik hoop alleen heel erg dat de arbeidsmarkt in de toekomst weer aan zal trekken en dus ook de banen in de kinderopvang. Wat je zegt is zeker waar, als gast ouder is er meer kans op werk dan de kinderopvang zelf...Het is ergens ook nog een droom om samen met mijn schoonzusje ooit eens zelf iets op te starten...Maar maar maar...Ook heb ik nog wel de wens om kraamhulp te mogen worden maar ja dan moet ik helemaal aan de bak qua opleiding....En die opleiding zie ik dus niet zo zitten...De baan daarentegen wel haha maar das allemaal pas voor als de jongste van de basis school af is...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 24-07-2015

Dromen genoeg dus. Ik hoop dat ze allemaal uit mogen komen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-07-2015

Voor nu ben ik happy als gast ouder en wie weet blijf ik dit ook wel gewoon doen. We hebben iig een basis. Wie weet wat de toekomst nog brengt!

Hoe voel je je ikke? Weet je al wanneer je voor een echo mag?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 24-07-2015

Ik voel me anders dan de vorige keer. Nu meer zwanger, met savonds creëren bijvoorbeeld. Ook mijn buik voel ik meer. Vandaag wel minder en dan maak ik mijn ook wel beetje zorgen.
Donderdag naar de gynaecoloog. Ik hoop dat het ons nu wel allemaal gegund is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 24-07-2015

Creëren moet zijn vreetbuien.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-07-2015

Laten we daar heel hard voor duimen! Maar ik moet zeggen dat ik bij het lezen van je berichtje een goed gevoel krijg! En lekker vreten hoor hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 27-07-2015

Hey lieverds. Even tijd voor jullie.

Buddha, ik snap dat je het onwijs druk hebt nu met 2 kleintjes. Je kleine meid is alweer 3 maanden oud. De tijd vliegt echt voorbij zeg. Ik hoop dat je snel een wat meer tijd voor jezelf hebt.

Shady, onwijs leuk zeg van je opleiding. Ik heb hem ook gedaan. Best wel pittig maar weet zeker dat het je gaat lukken als je er alles voor geeft. Heb ik helaas niet gedaan en daarom toch een andere opleiding erachter aan gedaan. Heb je al wat meer gehoord? Ik duim hard voor je dat het gaat lukken.

Ikke, wat spannend dat je donderdag naar de gyn mag. Ik hoop van harte dat het er nu allemaal goed uitziet. Het klinkt gelukkig wel goed allemaal. En lekker eten hoor meid.

Hier, het lukt me in zekere zin goed. Geen ovutesten, niet meer tempen en geen zwtesten in huis. Dus dit is al een hele goede doorbraak. Nu hopen dat ik van de testen kan afblijven na mijn eisprong. Maar ga er vol goede moed tegenaan.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 27-07-2015

Nou muisje het begin is er, dus zal vast goed komen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 27-07-2015

Muisje wat ontzettend goed van je!! De eerste stap is gezet! ! Ik ben trots op je!
Ja ik heb vroeger dus de opleiding al eens gedaan maar ben toen helaas in het 2e jaar ermee gestopt! Nu kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan! Maar ja daar is het nu te laat voor...Ik heb nog niets gehoord van het verblijf waar ik naar gemaild heb helaas. Maar wat ik zeg, ik ben voor nu heel happy als gast ouder!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 28-07-2015

Reageer later!

Wil ff zeggen alleen nu dat ik ook superrr trots ben op muisje! Je kunt t meis. Weg met die rottesten. Knuffel xxxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 30-07-2015

Alles was goed. Zelfs hartje gezien.!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 30-07-2015

Ikke, wauw fantastisch nieuws 😍. Ben super blij voor je!!

Buddha, lief van je! Hoe gaat ie bij jullie.

Shady, zoals je zegt, als je nu maar al gelukkig bent. En dat ben je zo te lezen.

Hier: volgens mij komt eisprong eraan. Dus weer een iets kortere cyclus gelukkig.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-07-2015

Yes ikke!!! Van harte meis!!

Muisje fijn dat het een kortere cyclus lijkt te worden!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 31-07-2015

Het is alweer meer dan een jaar geleden dat we ons eerste sterretje kregen. Daarom besloten om een memory locker te maken van het geld volgende maand van m'n verjaardag. Ik wil en kan ze niet vergeten.
Het doet nog steeds pijn als ik er aan denk. Vandaag ook behoorlijk emotioneel. Volgens mij echt m'n eisprong!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - belle - 01-08-2015

*breekt weer effies in voor muisje*

Hi Muisje, meis ik heb je blog gelezen over je testdrang. Wat ontzettend heftig allemaal, het moet ongelooflijk frustrerend zijn nu zo de eerste maand. Heel diep respect voor je dat je het zo ''cold turkey'' doet. Ik wou even laten weten dat ik je nog steeds volg meid en dat ik enorm goeie hoop heb op september, nadat je hubbie geopereerd is. Aaaahh nog n maandje, dat t maar gauw achter de rug mag zijn......
Ik lees dat je een memorylocket gaat bestellen! Och meis dat moet je zeker weten doen! Een mooier doel voor je verjaardagsgeld is er niet..... Nu ik een zoontje heb, draag ik alsnog mijn beide sterretjes mee, je vergeet ze never nooit, die blijven er voor altijd bijhoren. Het toeval wil dat ik afgelopen week ook zo'n locket heb laten maken, en hij is supergaaf geworden, dus ik weet absoluut zeker dat je jezelf er een enorm plezier mee zal doen ;-) En ik heb het van een site waar t goed betaalbaar was en t ziet er uiteindelijk absoluut niet goedkoop uit, dus als je wil pb ik het je wel, maar dan roept u maar..... Ik was voor de locket alleen ongeveer zo'n 15 euro kwijt.... En heb dan een simpele ronde roestvrijstale zilveren want wou t egaal houden aangezien er van alles in moet ;-) en ook omdat daar munten eventueel inpassen. Heb nog wel n tip voor je, als je zelf de nog een simpel, fijn zilveren kettinkkje hebt liggen, dan hoef je er geen ketting bij te bestellen, deze die ik erbij had gedaan vond ik veel te lang en te grof, en vond ik niet mooi, hij kwam mooier uit bij mn eigen ketting, dus dat scheelt ook weer geld ;-) Maar is persoonlijk natuurlijk, misschien heb jij wel een totaal andere smaak natuurlijk..... Hoop alleen dat je hier wat aan hebt. Nou meis, hopelijk is t gauw volgende maand, want ik beloof je dat je er echt zoooo onwijs veel plezier van zal hebben, echt een superidee van je!!
Heel veel xxxxxxx en blijf je volgen hoor :-)

Liefs Belle.....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 01-08-2015

Lieve Belle, bedankt voor je lieve berichtje. We hopen echt op goed nieuws in sept. En anders alsnog kans met een 5e icsi.
Al is de hoop soms weg, diep in m'n hart kan ik niet los laten.

Wat super dat jij ook zo n ketting hebt. Ik heb het gezien van shoppe. Echt onwijs veel keus en ook veel mooie dingen. Ik heb zelf een hele fijne ketting om waar ik hem aan wil hangen. Er hangt nu een muisje aan, maar die wil ik erin doen. Dat muisje heb ik gehad na een ongeluk die ik heb gehad. Die doe ik dus ook nooit af. Ik doe er zelf geen plaatje in maar alleen maar bedeltjes. 1 voor m'n katten, 1 met 2 trouwringen (want wat ben ik gelukkig met m'n mannetje), een sterretje met de tekst à dream is à wish, en een hartje met hope denk ik. Heb het al helemaal uitgezocht hihi.

En je hebt helemaal gelijk. Onze sterretjes mogen nooit vergeten worden!!
Ik zal jou ook blijven volgen. Heel veel liefs xxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 01-08-2015

Wat een mooi idee muisje! Klinkt echt heel bijzonder! !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 01-08-2015

Muisje wat een mooi idee. Hoop dat jullie vandaag samen een beetje de zijn Door gekomen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - -sunshine- - 03-08-2015

Muisje, ik ken je niet persoonlijk maar lees hier op het forum regelmatig je berichtjes. Wat ben jij een onwijs krachtige vrouw zeg, daar heb ik echt enorm veel respect voor! Ik wens je heel veel geluk samen met je mannetje en wens jullie een prachtig mooi kindje toe in de nabije stoekomst, wat zal dat kleintje goed terecht komen.

Ik zoek al bijna een jaar naar een bijzondere manier om ons mannetje dat nu ruim een jaar geleden veel te vroeg ter wereld kwam altijd bij me te dragen en las je post over de memorylocket. Ik had daar nog nooit van gehoord en vind het de allermooiste manier om onze sterretjes in herinnering te houden. Dank dat je dit mooie idee hier wilde delen.

Liefs, Sunshine


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - belle - 04-08-2015

Lieve Muisje,

dat heb je al even heel mooi uitgezocht, hihi wij vrouwen houden van een goeie voorbereiding ;-) Die site die je daar noemt, daar heb ik hem ook gekocht, dus ik kan je alvast verzekeren dat het een hele goeie kwaliteit is en een snelle levering, kijk daar houden we van!!
Jij hebt dus ook nog een ongeluk moeten doormaken, tsjonge jonge jonge wat enorm heftig... We kunnen wel stellen dat jij een echte Survivor bent, niet alleen vanwege het ongeluk, vanwege alles wat nu gaande is. Diep respect meis.....
Ooooeeehhh als je hem volgende maand hebt gekocht, kom je t wel ff melden hier he, ben zo benieuwd wat je er van vind, al weet ik nu al dat je er zo onwijs blij mee zal zijn, maar toch ik geniet daar van :-)
Hoe gaat het vandaag met je? Voel je je al weer wat beter meis?

Heel veel liefs Belle xxxxxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - belle - 04-08-2015

@ Sunshine, moet je zeker doen, ze zijn supermooi en heeeeeeeelll speciaal!!! :-)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 04-08-2015

Bedankt voor je lieve berichtje sunshine.
Ik weet zeker dat je een hele mooie memory locker kan maken voor je sterretje. Je hebt zoveel mooie charms en kleurtjes en steentjes. Zo verschrikkelijk om een kindje te moeten laten gaan.

Alvast succes voor de bevalling van je wondertje. Ik blijf jou zeker ook volgen.

Liefs muisje


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 04-08-2015

Belle, dat ongeluk is gelukkig al een hele tijd geleden een jaar of 8. Terwijl ik op de fiets zat werd ik aangereden door m'n eigen collega die op de moter zat. Hij zag me niet met het gevolg dat de moter op mij lag. Gelukkig viel het wel mee, m'n been was alleen zwaar gekneusd. Heb paar weken op krukken gelopen. Van een vriendin kreeg ik toen dat muisje.

Ja ik vind het zo gaaf die memorylocker. Heb al van alles gezien maar blijf mooie charms tegen komen. Dus moet straks echt kiezen wat ik er in ga doen.

Ben vandaag over 3 weken jarig. Die zaterdag erop vier ik m'n feest en die zondag ga ik hem waarschijnlijk meteen bestellen. Heb geen geduld haha. Ik zal er zeker een foto van maken en hem hier showen.

Ikke, hoe gaat het met je? Heb je al veel klachtjes??

Hoe is het met de andere meiden.

Volgens mij heb ik nu pas echt m'n eisprong gehad. Heb er geen enkel idee meer van na een heel weekend kraampjes. We zullen het vanzelf wel zien wanneer ongi komt. Gelukkig is het dan al half aug en duurt het niet meer lang tot de operatie. 😀


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 09-08-2015

Wat is het hier stil dames.

Ikke, mag jij binnenkort weer kijken?

Alles goed met de rest.

Hier is de vraag wanneer nod is. Kan vrijdag zijn maar ook volgende week vrijdag.
Veel me totaal niet goed, dus hoop zo snel mogelijk.
Last van buikpijn, branderige borsten, rugpijn, opgeblazen gevoel, niet lekker ruiken. Zelfs sperziebonen vind ik stinken. Ben moe en heb nergens zin in.
En dan bedenk ik me dat ik nog even moet volhouden. Volgende maand operatie.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 09-08-2015

Vrijdag of volgende week maandag bedoel ik. Zoals me ticker nu loopt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 09-08-2015

Hoop dat het snel doorkomt muisje. Volgende maand operatie. Jammer dat ik de dagen niet wat kan Door spoelen voor je!

Vrijdag mogen wel weer kijken. Had gisteren even een dip in mijn gevoel, maar denk vandaag toch wel weer dat het goed zit. Boobs weer gevoelig, sinds twee dagen ernstige opstart problemen. Smorgens zo beroerd en eten blijft lastig.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 13-08-2015

Operatie is pas 7 okt 😡. Pff

Ikke, succes morgen. Hopelijk je je kindje feesten in je buik!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 13-08-2015

Lief van je muisje!

7 oktober is nog wel ver weg. Balen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-08-2015

Jeetje muisje dat is idd nog best ver weg...bleehh wachten duurt dan lang hè?

Ikke Hoe laat mag je weer in je buik gluren? Hopelijk een mooie drukke baby te zien!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 14-08-2015

Alles is goed!Konden het hoofdje zien met hersenvlies en ruggenwervel. De kans is nu nog zeer klein dat het mis gaat. Ik voel dat ik steeds weer iets meer kan genieten.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-08-2015

Fijn om te horen meis en ook zeker dat je weer wat meer kunt genieten!! Super! !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 15-08-2015

Ikke, fantastisch nieuws. Heerlijk om te horen dat alles goed gaat. Nu lekker genieten!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 17-08-2015

Shady, elke dag is een dag te lang als je op iets moet wachten.
Maar het leven gaat al zo snel. Dus zal gewoon wat geduld moeten hebben en genieten van wat we nu hebben.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-08-2015

Ja en jullie wachten al veeeeeeel te lang op het geluk van zo'n wondertje...echt diep respect voor jullie, ik blijf het zeggen...

Hier verder ook geen leuk nieuws...mijn lieve opa ligt op sterven...morgen gaan ze starten met palliatieve sedatie en ik heb het vermoeden dst het erg snel gaat verlopen allemaal...en morgen is de arme man nog jarig ook!! Echt mijn hart breekt gewoon..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 17-08-2015

Jemig shady wat een naar bericht. Sterkte ermee.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 17-08-2015

Ach lieverd toch wat vreselijk. Helemaal zo bij z'n eigen verjaardag. Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd 😙


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 18-08-2015

Soms vraag ik me echt nog wel eens af wat ik hier doe op een forum. Iedereen weet het al beter, iedereen heeft z'n eigen ideeën.
Zwanger raak ik toch niet. Pfff


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 18-08-2015

Al =altijd