Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 17-04-2015

Ik ook haha Big Grin hoop dit weekend.....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 18-04-2015

Bib

Fijn weekend dames! !!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 18-04-2015

Dikke knuffel buddha!!

Heb test gekocht van wibra. Lijkt op die van action.
Probeer er voor de zekerheid nu eentje uit. Nu nog 7/8 dagen voor nod. Kijken of er een keer geen licht streepje komt. Haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 18-04-2015

Jippie deze blijft wit!!!
[Afbeelding: 30syate.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 18-04-2015

Dat is iig positief muisje.ga je over 8 dagen weer testen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 18-04-2015

[Afbeelding: 51yiyg.jpg]

Omg een witte test muisje. Its a miracle hihi nu over een week maar weer es


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 18-04-2015

@Muisje, wow jij een witte test, haha. Naja wel fijner zo.
@Buddha, wat een buik toch, mar oh wat mooi! Mijn langste zwangerschap was 39,3 weken haha.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 18-04-2015

Dat ben ik morgen hihi ben benieuwd. ...

Denken jullie nog na over een derde kindje druifje?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 18-04-2015

Ikke ik moet vanaf 4 dagen voor nod tesrwn. Gebruik een speciale shampoo en mag je niet gebruiken bij zwangerschap.
Hoe gaat het nu met je meis?

Buddha: wauw wat een buik. Laat maar je meisje snel komen.

Druifje: hoe gaat ie bij jou??

Hier, heerlijk geshopt in duitsland Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 18-04-2015

We weten nog niet wat we willen. Nu nog niet in ieder geval, of ik moet zwanger raken, dan is het welkom. Ik heb geen spiraal en gebruik geen pil. Ben gewoon wel benieuwd wat me cyclus gaat doen. Afgelopen ronde was het 1 grote puinzooi en huisarts dacht ook aan miskraam, maar ja dat was niet meer te zien. Zullen we dus nooit weten. En uhm uhm, naja ik zeg het toch maar. Ik heb last van urine verlies, naja is bijna weg gelukkig. Heb fysio gehad en moest cyclus daar ook voor in de gaten houden. Vaak rond eisprong heb je meer van zulke klachten. Hopelijk mag het probleem nu wegblijven.
Maar nu genieten we J. & E., het gaat al zo hard! En met ziekenhuisgedoe van E. erbij zijn we druk zat


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 18-04-2015

Oh zo Smile ik zag ineens idd dat je je cyclus telde. Vandaar mn vraag :oops:

Hoe gaat t nu met E en de onderzoeken?

Ach wat vervelend van je urine verlies. Maar vaak voorkomend na zwangerschap dus toch niks om je voor te schamen Smile met wat fysio idd krijg je t wel weer onder controle dus?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 18-04-2015

Te vroeg geklikt. ..

Muisje wat leuk in duitsland geshopt Smile in kleef ofzo?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 18-04-2015

Ja door fysio gaat het stukken beter en is het bijna weg, zo blij!! Ze blijven haar in de gaten houden. Ze heeft echt een te klein hoofd. Ze groeit nu gelukkig wel, volgt prematuren lijntje, dus blij toe! Ze ontwikkelt zich opzich ok. Hopen dat dit zo door gaat. Ze heeft nu geen hoofdpijn, of druk in het hoofd. Haar oogjes staan wel anders dan het zou moeten, maar je ziet het niet. Ook "deukjes" in het hoofdje, waar de naad al dicht zit. Waarschijnlijk is dat met lang haar minder goed te zien. We hopen gewoon dat ze er echt geen last van heeft/krijgt en gewoon mag opgroeien als een gezond meiske.
Ze doet het verder goed hoor. Super uber vrolijk meiske!!

@Muisje, oh heerlijk wezen shoppen, doe je goed!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 18-04-2015

Muisje nou je het zegt, ik had het wel gelezen maar vergeten sorry.
Druifje heftige tijd zo hoor!
Buddha woooooow wat een buik zeg. Wel gaaf!

Ja met mij gaat het eigenlijk wel oké. Klinkt misschien heel stom maar ben blij dat ik weer een 'normaal'leven hheb. Voel me weer mijzelf en er is weer rust in de tent. Nu merk ik eigenlijk pas wat een stess tijd het was. Terwijl ik dacht dat het wel ging.

Vrijdag naar de gynaecoloog om te kijken of echt alles eruit is nu. Zelf denk ik van wel. Geen kramp meer.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 19-04-2015

Ikke ik moest even bij jouw geposte berichten kijken om te lezen hoe t is gegaan bij de gyn afgelopen maandag. Stond hier namelijk niks over Smile

Maar nu de rust in de tent komt ga je pas "voelen". Heel normaal meid neem de tijd. Een miskraam is niet niks Sad
Hopelijk is alles nu schoon en komt je cyclus weer op gang.. je schijnt wel extra vruchtbaar te zijn na een miskraam dus dat biedt misschien wat troost.

Succes alvast vrijdag.. mocht ik ff tussendoor bevallen dan vergeet ik t waarschijnlijk Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 19-04-2015

Ohw bib dus Smile

Zoontje is ff flink grieperig dus vind t nu wel ff fijn dat ze er nog niet is haha. Eerst zoonlief maar ff opknappen en dan gaan met die banaan!

Druifje klinkt best heftig.. weten ze waardoor t komt dat dr hoofdje te klein is?? En zitten haar fontanellen dan nu scheef of begrijp ik het niet goed?

Dat t n vrolijk meiske is zag ik wel op facebook vd week :lol: heerlijk buiten lunchen wat een dotjes!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 19-04-2015

Ff tussendoor bevallen haha

Hoorde idd dat je dan vruchtbaarder kan zijn. Ben benieuwd.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mickey2014 - 19-04-2015

Was bij mij iig wel zo ikke 24.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 19-04-2015

Och daar hebben we onze mickey weer! Terug van "weggeweest"..

ikke ja.. ff tussen neus en lippen door Wink Wink Wink Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mickey2014 - 19-04-2015

Is dit echt nodig?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 19-04-2015

Is t echt nodig dat je overal in mee schrijft?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 19-04-2015

@Buddha, hij heeft het wel vaak te pakken he. Die rot astma ook! J. heeft ook aanleg ervoor, vaak benauwd, maar gelukkig niet super ziek ervan. Ben ik blij mee, omdat ik echt heel erg last ervan had.
Bij E. ware heel snel haar beide fontanellen al dicht, 2/3 mnd en misschien wel eerder. Dit was echt veel te vroeg. Als die dicht zijn, heb je nog 5 naden die daardoor dicht kunnen gaan en dat mag absoluut niet. 1 naad is al dicht helaas, maar is van de 5 het "minst" belangrijk.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 19-04-2015

Oooh zo druifje! Ok. Nou hopelijk belemmert het haar verder niet in de groei Smile

Jij slikte medicijnen voor astma toch? R heeft geen astma. Maar is wel heeeel vatbaar ervoor. Bij ieder virusje slaat t op zn luchtwegen en hoest hij tot overgeven toe. Heel vervelend Sad gelukkig is dat meestal maar 1 dag. Vandaag is ie weer vrolijk en koortsvrij en hoest nog maar amper
Dus zo vlug ie ziek is raakt ie t ook weer kwijt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Goodlife - 19-04-2015

buddha schreef:Is t echt nodig dat je overal in mee schrijft?

Je schreef 3 april: 'Lieve meiden, ik ga ook afstand nemen van t forum. Ik word teveel afgezeken in andere topics dus ben er klaar mee. T ga jullie goed!! Xx' op 4 april kwam je nog even iets zeggen..

en 4 dagen later was je weer helemaal terug.. en je zit ondertussen alweer in 7 topics mee te schrijven.. dus ja, eerlijk gezegd snap ik Buddha wel.

- sorry, breek weer uit -



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 19-04-2015

Thnx goodlife. Ik zou zeggen: negeren. Maar dat valt niet mee als ze overal opduikt hihi

Btw december is een top maand om te bevallen Big Grin mn zoontje is van de tiende Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Goodlife - 19-04-2015

Buddha: ik ben de 10de uitgerekend, wie weet Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 19-04-2015

Een te klein hoofdje zal ze altijd wel blijven houden, daar valt niets meer aan te veranderen. Het belangrijkste is, dat het blijft groeien en het allerbelangrijkste is, geen druk in het hoofdje/geen hoofdpijn/geen verdere scheefgroei en dat ze straks wel alles gaat kunnen. Lopen/fietsen/ontwikkelen op school etc etc.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mickey2014 - 19-04-2015

Enige dat ik wilde was ikke24 een beetje gerust stellen dat je idd vruchtbaarder bent na een mk. Niks meer niks minder.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mickey2014 - 19-04-2015

Dus wees gerust zal verder niet in dit topic schrijven. In andere wel en dat is niet aan jullie of ik dat wel of niet mag doen.
afstand nemen wil niet zeggen stoppen. Enne negeren? Waarom deed je dat dan niet gewoon als ik iets tegen iemand anders zeg?
Nou veel succes allemaal.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Tessa23 - 20-04-2015

Pfff ook ik kom klagen, t is toch duidelijk Mickey dat niet iedereen zin heeft in jou 'adviezen' , ze hebben hun eigen onderwerp allemaal... En dan nog gek vinden dat veel dames zo reageren , misschien moet je toch nadenken?!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Semmie - 20-04-2015

Wat n troela.... t zou fijn zijn als ze ook echt eens van t hele forum wegbleef....

Extra vruchtbaar na een miskraam is volgens mij niet medisch bewezen.
bij mij was het absoluut niet het geval (en dat terwijl ik toch echt n embryo teruggeplaatst heb gekregen)
Misschien dat stellen uit verdriet wat meer knuffelen en daardoor hun kansen vergroten ofzo.
Je kunt t allicht proberen...

Buddha das balen... je had gehoopt vannacht te bubben...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 20-04-2015

Ja bib Sad was lichtelijk teleurgesteld omdat ik t zoooo hard hoopte. Onrealistisch om te denken dat het dan ook gebeurd natuurlijk. Maar goed.. hormonen.. ongeduld na negen maanden. Hoe dichterbij je de uitgerekende datum nadert hoe minder ik er in geloof dat ze oooit nog geboren gaat worden haha. Dikke onzin natuurlijk. Maar o o wat wil ik mn kindje nu graag zien. Als ik een foto van een pasgeborene zie barst ik acuut in huilen uit :oops: maar nu genoeg geklaagd. Heb de rolluiken open gedaan. Zonnetje schijnt goed. Ga er n leuke lentedag van maken samen met mn zoontje.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 20-04-2015

Jippie eindelijk wat meer leven hier!!

Buddha: We waren eerst naar Krefeld geweest en daarna na Moers. 2 kleinere maar heel leuke steden. En in Moers hebben we ook heerlijk gegeten bij de Griek. Naar Kleve gaan we ook heel graag Wink!

Wat sneu van je kleine mannetje. Gelukkig gaat het wel snel weer over.

Ah nog geen bub. Ik had het ook zo gehoopt. Nou geniet heerlijk van je zoontje in het mooie zonnetje vandaag. Ik duim dat je kleine meisje snel mag komen.

Druifje: Jee wat vervelend van die urineverlies meis.

Ik snap dat je nu al zo druk hebt met je kleine meisje. Maar denk toch dat er nog eentje bijkomt bij jullie.

Ik vind het zo zielig voor jullie en jullie kleine meisje. Ik hoop dat het allemaal goed komt.

Ikke: Ik snap heel goed dat je blij bent met het gewone leven, die onzekerheid was zo vervelend voor jullie. Dikke knuffel.
Dan gaan we heel hard duimen dat vrijdag ook helemaal weg is. Willen jullie wel weer gaan voor een kleintje of wil je het liever eerst nog een plekje geven?

Tessa: Hey wijffie. Nog een paar dagen voor jou lieverd. Ik denk aan je!!

Semmie: Ze zeiden het in het ziekenhuis ook bij mij na mn eerste vmk. Dat ik meer kans had. Had ik dus ook maar toen ook weer meteen vmk.

Alweer 29 weken, wat gaat de tijd toch snel zeg. Heb je al veel klaar?? Hoe bevalt je zwangerschap tot nu toe.

Over Mickey: Volgens mij is ze een platonische leugenaar. De ene dag is ze 4+2 zwanger en de dag erna 4+4. Het ene moment heeft ze op nod een innestelingsbloeding en daarna ineens 2 dagen voor nod. Dus ik zeg negeren dat rare mens, ze weet zelf niet eens meer wat voor onzin ze typt.

Hier: Heerlijk gewinkeld zaterdag. Heb uiteindelijk 2 leuke jurkjes en 1 shirtje en 6 spagettibandhempjes gekocht. Gisteren heerlijk genoten van de zon bij schoonouders en thuis lekker met de katten. Nu nog een weekje werken en dan heerlijk 2 weken vrij Smile .


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Tessa23 - 20-04-2015

Ik denk t zelfde over haar Muisje.. Haha Wink


Lief dat je aan me denkt, doet me goed...!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mickey2014 - 20-04-2015

Ben gewoon 5 weken zwanger. M'n testen liegen er echt niet om.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mickey2014 - 20-04-2015

Heel vervelend dat zwanger worden niet bij iedereen lukt, maar ga mij geen platonische leugenaar noemen. Echt een steekje los een aantal hier!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mickey2014 - 20-04-2015

En van t forum wegblijven m'n neus! Voor jullie zeker? 😂😂😂


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 20-04-2015

Zolang je hier maar weg blijft!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Zarafeena - 20-04-2015

---- breekt in----

OMG ik ga echt stuk hier op me werk!! :mrgreen:
Geniet van de zon lieve dames!

---- breekt weer uit----


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Tessa23 - 20-04-2015

Meteen alles betrekken op als zwanger worden niet lukt... Hoe zielig ben je? Weet je als zoveel meiden zo tegen je doen of er reactie's komen op je gedrag dringt er dan iets niet tot je door?? Simpele ziel..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - patrieske - 20-04-2015

Ej gevalletje koekkoek....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mij23 - 20-04-2015

Goh lang geleden dat ik hier mee kletste, maar kan het niet laten nu ook ff te reageren... Ja die Mickey duikt idd overal op, ze denkt overal verstand van te hebben als je het mij vraagt, vooral DENKT! :-(
Idd negeren is het beste bij dit soort mensen, want hoe meer reacties, hoe meer zulke van de aandacht genieten :-p

En Semmie je hebt gelijk, is idd nooit medisch bewezen, en zelfs mijn arts in Erasmus in Rdam zei dat het juist beter is als je niet zo snel weer zwanger raakt, omdat na 3 maanden je baarmoederslijmvlies pas weer mooi opgebouwd is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mickey2014 - 20-04-2015

Gaan jullie vooral lekker verder met gefrustreerd zijn. Ik ga genieten van mijn zwangerschap.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 20-04-2015

Wees blij dat ik je niet echt ken. Arrogant tyfuswijf.

Het gaat niet om jaloers zijn over je zwangerschap maar je bemoeizuchtige gezeik. Maar dat snap je niet hersenloos garnaal.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 20-04-2015

Ga jij idd maar lekker genieten en gooi je internetmodem uit t raam muhahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-04-2015

Whahahahahhahaa muisje!!! Hoe verzin je het!! Hersenloos garnaal!!
Nou ja sommige mensen kunnen beter gewoon ergens wegblijven. Of genieten die mensen juist van deze reacties??!!

Buddha die ooievaar was vandaag verdacht dichtbij maar toch niet langs geweest bij je...zonde!!! Nog even geduld.

Druifje jeetje meis het is te hopen dat je meisje er later geen last van gaat hebben in der ontwikkeling enzo!! Wist niet dat dat zoveel gevolgen kon hebben joh.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 21-04-2015

Bib

Podverdorrie.. dat meiske blijft lekker lang zitten zeg


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 21-04-2015

Druifje jeetje ik schrik van je bericht. Ik hoop dat het goed komt. Ik zag mooie foto's op fb. Wat lijken de kids op jou zeg. En wat fijn dat je nu een tuin hebt waarin ze lekker kunnen spelen. Q is ook echt een buitenspeelmannetje...

Muisje ik blijf zoals altijd voor je duimen. Fijn dat je lekker hebt geshopt in Duitsland. Kleve staat ook nog op mijn lijstje.

Buddha kom maar op met die bub! Moest erg lachen om je bericht op fb met die ooievaar...

Shady zijn jouw kindjes eigenlijk allemaal weer beter? Gefeliciteerd met je gastouderactiviteiten. Ben je nu ook al echt aan het opvangen? En hoe bevalt dat?

Ikke ik snap dat het op zichzelf fijn is dat er meer duidelijkheid is. Ik hoop dat je je lichamelijk goed voelt en dat alles "weg" is. Ik hoop dat je het op termijn een plekje kan geven en dat - als je er weer aan te bent - het je is gegeven om snel weer zwanger te zijn en dat die dan blijft plakken.

Hoe is het Samantha, Ryan en de andere dames?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 21-04-2015

Ryan?? Huh haha

Hoe gaat t met jou meisje?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-04-2015

Ryan?? Wie is dat?

Ja ben nog niet helemaal officieel maar zal niet lang meer duren. Ben wel al begonnen met opvangen van 1 meisje van 1 en 1 jongetje uit semmy zijn klas. Bevalt prima moet ik zeggen

Buddha het is tijd voor jou hoor!!! Kleine meid komt u maar!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 21-04-2015

Shady oh leuk dat je al begonnen bent Big Grin

Jaaaa baby kooooom....

Net conteoke vk gehad. Ze verwacht niet dat ik vannacht beval haha dus we gaan wss de 40 halen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 21-04-2015

Ik bedoelde Rian-Kippie die in september weer eens is komen "spieken".


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 21-04-2015

Ikke al teruglezend zag ik dat je een tijdje geleden had gepost dat je dochter nog niet goed aan het praten was. Is dat inmiddels alweer verbeterd?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 21-04-2015

Even ego. 9 juni afspraak in rotterdam Smile Smile Smile

Lees zo de rest.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Tessa23 - 21-04-2015

Sorry dat ik soms inbreek maar wat goed Muisje!! Ben benieuwd.. Xx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 21-04-2015

Shady, als ik boos ben komen er soms hele rare woorden uit 😉. Ik denk dat die genieten van elke reactie haha.

Buddha: ze heeft het gewoon heel goed bij je. Ik ben ook zo benieuwd naar je kleine meisje.

Shady, leuk zeg. Heb je er veel plezier in??

Oh die Ryan haha. Geen idee hoe het met haar is.

Tessa: jij mag altijd wel even inbreken. Dank je mop.

Hier: morgen voor het eerst testen. Gelukkig zijn ze spot goedkoop. Want zal niks te zien zijn haha. Als ongi komt zondag meteen aan de pil. Anders wordt ik ongi op huwelijksreis en dat wil ik echt niet. Dus dan maar weer aan de troep Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mickey2014 - 21-04-2015

Je bent echt zelf een hersenloze garnaal als je echt denkt dat ik ervan geniet om verrot gescholden te worden. Typisch van t type pesters zijn jullie. En daar genieten jullie kennelijk enorm van. Nou ga vooral door dan hoor. En vanaf nu mag t tegen een muur want ik lees jullie hatelijke, hersenloze, belachelijke reacties niet meer. Normaal heb ik altijd het beste voor met iedereen en gun ik iedereen het beste. Well quess what? Nu dus niet! Mensen die zo onterecht tegen mij doen, kunnen van mij de schijt krijgen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Tessa23 - 21-04-2015

Hou toch op.. Dag Mickey !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 21-04-2015

Wat een gezelligheid hier.

We weten eigenlijk nog niet wanneer we er weer voor gaan. Nu of na eerste ongi.

Muisje Rotterdam here you Come!

Meisje ja klopt gaat wel iets vooruit maar naar mijn idee te langzaam. Is iemand langs geweest voor observatie. Verslag van gemaakt en dit worst 12 mei met verschillende mensen besproken. Ff wachten wat daaruit komt en de vervolg stappen dan zijn.
Jou kleine praatte toch ook niet echt of was dat nou iemand anders.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 21-04-2015

Nee ikke dat was die van mij nirt. De mijne was erg laat met lopen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 22-04-2015

Test was omo wit. Geen verassing natuurlijk. Nu straks 6 weken aan de pil. De 4 jaar grens komt eraan.

Ikke, ben benieuwd wat er uitkomt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 22-04-2015

Hallo dames,

Ik lees wel mee maar me laptop ligt nog bij me vader en op je telefoon is zo vervelend typen.

Buddah: ga is bevallen joh ben benieuwd naar je meisje! ! Ik denk dat je van het weekend gaat bevallen ☺

Ikke: elk kind gaat toch praten als hij of zij er klaar voor is...hoe gaat het nou met je?

Shady: wat leuk dat je al begonnen ben met gastouder. Gezellige drukte denk ik zo.

Meisje: bedankt voor het vragen hoe het gaat. Hoe gaat het met jou?

Druifje : ik hoop dat alles goedkomt met je meisje. Klinkt allemaal beetje eng.

Muisje: straks lekker genieten van je huwelijksreis! ! En heel veel succes 9 juni in rotterdam. Het komt allemaal goed!!

Hier: het gaat goed druk bezig in me huisje. Bijna af gelukkig. Tess is echt een peuterpubertje... maar ook wel echt heel lief! Ze vind t geweldig leuk op de psz!! Zo leuk!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 22-04-2015

Meisje ik denk dat ik daar mee in de was was. Hoe gaat het met lopen. Loopt hij nu gewoon als ieder ander kind. Samantha leuk hè als ze naar psz gaan. Worden ze echt groot!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 22-04-2015

O enne hier gaat het eigenlijk wel goed.
Soms als ik op de wc zit denk ik nog wel eens: oja toen....
Benieuwd wanneer ik daar vanaf ben.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 22-04-2015

Ik denk dat buddha bezig is met haar meisje 😆


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 22-04-2015

Hahaha neee 😰


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 22-04-2015

Muisje pfff vier jaar straks en nog altijd lege handen. En een enorm lange weg al afgelegd Sad teleurstelling na teleurstelling.

Respect voor jouw positieve houding altijd! En aaaltijd meelevend en blij en luisterd oor voor andere. Je bent een heel goed mens met een hart van goud! Ben heel blij dat ik jou heb leren kennen hier, inmiddels al vier jaar geleden. Xxxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 22-04-2015

Q loopt als een kievit ik hoop dat als je meisje eenmaal heeft ontdekt hoe handig praten kan zijn zij ook een inhaalslag maakt


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 22-04-2015

Nou muisje idd alles wat buddha zegt!

Meisje ik hoop het!

Jammer buddha. Ik denk over twee dagen dan. Dan beginnen de weeën.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 22-04-2015

Ik hoop dat je gelijk hebt ikke Smile wanneer beviel jij van L?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 23-04-2015

Bib Big Grin

DE dag vandaag. Haha. Ergens ook wel bijzonder om iig fe uitgerekende datum te halen Smile mn meisje heb t goed in mn buik ♡ en laat ze nu maar heul gauw komen haha

Gisteravond laat flink wat gerommel. Maar helaas niet doorgezet.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 23-04-2015

Spannend!! Laat der maar komen.

Hier 2 kv van jeroen gehad. Die wilde dat ik het zeker weet met die shampoo. Is toch wel leuker om na nep streepjes te kijken. Al is dit de beste. Haha

[Afbeelding: vipfgy.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 23-04-2015

Buddha ik vermoed dat het vandaag nog gaat gebeuren...zet hem op alvast voor de bevalling meis!!

Muisje yes!!! 9 juni!! Een datum om naartoe te leven!

Samantha heb je een leuk huisje gevonden? En jullie redden je goed samen zo?

Meisje ik moet ook veel aan jou denken. Hoe gaat het nu?

Ikke ik ben heel benieuwd hoe en wat verder bij jullie! Gaat het met je?

Ja ik geniet echt van het gastouder zijn. Het is wel een drukte af en toe maar ja dat weet je gewoon. Over 4 weken ben ik gewoon onderweg naar Italië!!! Zin in!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 23-04-2015

shady, super leuk dat je er zo van geniet. Ik zou het zelf ook onwijs leuk vinden om te doen.
Jij over 4 weekjes dus op vakantie. Wij zondag over 4 weken.

Hoe het gaat, laten we maar zeggen dat de ongi snel moet komen dan ben ik hopelijk van al het ongemak af. Dan 6 weken de pil en geen gekke gedachtes. Dan ook lekker gesprek en hopelijk kunnen ze iets voor ons betekenen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 23-04-2015

Buddha: spannend lieverd. Ik hou je nu in de gaten.
Kom maar lief klein meisje, mama is er klaar voor! We zijn zo benieuwd naar je!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 24-04-2015

Buddha ik beviel een dag voor de uitgerekende datum. Ik denk ook dat het vandaag gaat gebeuren.

Zo naar de gynaecoloog en dan ga horen of alles eruit is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-04-2015

Haha ik zei het gisteren.

Ikke spannend meis. Ik hoop dat alles weg is! Hoe voel je je?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 24-04-2015

Ikke.. guess wrong :p

Gisteravond bevallen Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 24-04-2015

Echt? ! Hoe laat?

Shady met mij alles oké. Leuk zo veel kindjes om je heen. Zijn het ook leuke kindjes 😜


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-04-2015

Jaaaaaa buddha!!! Ook hier gefeliciteerd meis!! Echt blij voor je dat ze er is!! Hoe gaat het met jullie?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-04-2015

Ikke ja ik heb leuke kindjes. Eentje van net een jaar die nog wel veel moet huilen maar dat gaat vast in de toekomst beter maar het is een lief meisje. En dan een heel rustig jongetje die bij semmy in de klas zit. In augustus krijg ik er nog 2 meiden bij maar die zijn dan ook alweer 5 en 8


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 24-04-2015

Buddha: maak je nu een grapje of is het echt bub? Gefeliciteerd dan!!!!!Vertel meer (als je eraan toe bent...)

Ikke veel succes bij de gyn/hoe ging het?

Shady gelukkig dat je leuke kindjes hebt (je zult er maar een klein ettertje bij hebben zitten...). Fijn dat je zo van het gastouderschap geniet. Lijkt mij erg pittig, maar zo zijn we allemaal anders. Lijkt me wel leuker dan in thuiszorg werken. Klopt dat?

Muisje ik hoop dan dat je ongi snel doorbreekt, dat je aan de pil kan een onwijs fijne huwelijksreis hebt. Waar ga je ook alweer heen? (Je hebt het genoemd maar ik kan het niet meer terugvinden). En 9 juni dus. Ik hoop ook dat ze iets voor je kunnen betekenen.

Druifje hoe is het met jou?

Samantha succes met het inrichten/verven etc van je nieuwe huisje. Moedig van je dat je die stap hebt gezet. Ik hoop ook dat jullie het samen redden en dat je weer verder kan met je leven.

Hier gaat het ongeveer hetzelfde als eerst. Manlief doet hard zijn best en ik ook en ik hoop dat dat op de lange termijn genoeg blijkt te zijn.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-04-2015

Nee ze maakt geen grapje. Ik hoorde het vanmorgen vroeg van der maar verdere info is aan haar zelf natuurlijk om te vertellen. Ze heeft iig een mooie naam gekregen!!

Meisje ik hoop voor jullie ook dat het genoeg blijkt te zijn zoals jullie nu bezig zijn!! Knap van je hoor meis!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 24-04-2015

Nog even hier nog. Gefeliciteerd buddha! !!!

Er zit nog wat bloed in mijn bm. Maar niet meer van de miskraam. Nu maar hopen dat alles snel weer op orde is. Over vijf weken terug om te kijken of dit bloed ook weg is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 25-04-2015

Hahaha ikke mailt mij :is t echt zo???

Haha. Jaaa shady had t goed voorspelt!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 25-04-2015

Mn bevallingsverhaal trouwens in t mei topic getypt!

Geen lang verhaal want t duurde maar twee uur :lol:

Ze is wel erg misselijk nu door t vervuilde vruchtwater. Zo sneu Sad verder is ze goed tevreden en slaapt vannacht voor t eerst alleen in dr wieg en dat gaat heel goed!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 25-04-2015

Buddha mooi opgeschreven je bevallingsverhaal. Lijkt me wel schrikken dat het groen was. En dat je de weeën moest opvangen in de auto... geniet van je meisje. Xxxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 25-04-2015

@Buddha, nogmaals gefeliciteerd, mooie meid met een mooie naam!! Wat een mooie bevalling, snel natuurlijk, maar hier kun je mooi op terug kijken. en nu lekker genieten.

@Shady, leuk hoor gastouder zijn nu. Zie leuke/grappige dingen voorbij komen op fb.

@Meisje79, lief dat je naar me vraagt. Het gaat goed hoor. J maakt grote sprongen op dit moment met praten en dingen ontdekken. Een tuin heeft nu echt zijn voordelen met dingen doen, hij geniet er enorm van. Wordt een groot kereltje nu. (niet in lengte :-p ) . E. doet haar ding en heeft gisteren voor het eerst op de grond buiten gezeten, wow wat gaat er dan weer een nieuw tijdperk voor ons open. Ze kan nog niet uit haar zelf zitten/kruipen. Tijgeren (minie stukjes) deed ze net, maar is ze weer mee gestopt. Nu dus in de gaten houden of het eigenwijsheid is, of dan toch weer met haar hoofdje te maken heeft........maar het is echt zo'n heerlijk meiske.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 25-04-2015

Haha ja sorry buddha ik dacht ze maakt vast een grapje. Hihi.
Net je verhaal gelezen. .Jemig dat is snel gegaan en er ff in 4 min uitgeperst. Bij mij ook graag zo een spoed bevalling.
En over wat de vk zei. Als je zoon op bed ligt begint het. Zo je lichaam daar een soort van op kunnen wachten? !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 28-04-2015

Hoe gaat het buddha? Hoe vind r het? Hoe voel jij je?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-04-2015

Ben ik ook benieuwd naar Buddha! En ook hoe het met jou gaat ikke


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-04-2015

Gaat heel goed hier! Meisje is heel tevreden en echt n mooi poppetje. R vind zn zusje heel interessant. Vraagt steeds waar ze is als ze bijv niet in de box ligt. Ben zo trots op m. Twee kindjes.. wat een rijkdom!! Heel dankbaar dat dit ons gegeven is.

Ze is n hongerlapje dus das fijn. Ze is nog wat misselijk soms. Zit wss nog n spoortje van t meconium vruchtwater in dr buikje. Valt niet mee om groot te worden hihi. Maar ze spuugt soms behoorlijk maar dan is ze t iig weer kwijt. Ze zit nog maar 20 gram van dr geboortegewicht af Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 29-04-2015

Klinkt zeker als een rijkdom! Klinkt als: er komt nog een nummer drie 😜.Met mij gaat het goed shaddy. Ben zeer benieuwd wanneer mijn ongi komt en er een normale cyclus in aantocht is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 30-04-2015

@Buddha, heerlijk he een tevreden meiske hebben. Zielig dat ze nog wel zo misselijk is. Gewicht gaat super zeg en zag ook een mooi geboortegewicht, fijn!!
Geweldig he, een super stoere trotse grote broer. J. was wel jonger en moest even wennen, maar het ging wel snel en hij kon al vrij snel niet meer zonder zijn zusje. Als we nu weg gaan, moet zijn zusje echt wel mee hoor en hij wilt ook niet meer alleen in bad, zucht, ok ook wel lief grappig, maar soms hahahaha.
Las dat je ook borstontsteking heb/had, auw! Hopelijk ben je er snel vanaf. Heb er 3 gehad, pfff, men o men zo niet leuk!!
Nou nu door jou denk ik, ohhhhhh ik wil ook weer, hahahaha...nee toch maar niet.....nog niet....ooit......nooit.........we zien wel!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 30-04-2015

E. is een beetje laat, maar haar 1e tandje komt nu dan toch echt, whahahaha. Nu gaat baby er toch wel sneller vanaf. Vond het zo leuk nog tandloze baby hihi. We wisten dat alle tandjes er zaten door de onderzoeken in het ziekenhuis :razz:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 01-05-2015

Aaaah tandje door!! Ja dan krijgen ze ineens een heel ander snoetje he ♡

Ik bezorg jou dus klapperende eierstokken hahaha :'-) ach dat blijft volgens mij altijd "kriebelen". Ik ben zo enorm dankbaar met onze twee kindjes. Is mn grootste droom geweest altijd.

Vandaag voor de eerste keer n blokje wezen wandelen met zn viertjes. Ff frisse lucht na dikke week binnen zijn. Lekker hoor!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 05-05-2015

Ikke hoe gaat t? Is je cyclus weer op gang gekomen?

Jullie nog iets leuks gedaan vandaag? Hier wat kraamvisite gehad. En ik heb hele middag geslapen tot half vijf :p die gebroken nachten zijn niet zo mijn ding hehe


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 06-05-2015

@Buddha, hoe is het nu met je zoontje dan? Alweer beter? Haha lekker he die gebroken nachten, ik heb ze nog steeds ;-), maar en eraan gewend. Al is onze kleine meid nu wel goed ziek 40 graden koorts, zo sneu.
Wij hebben dus niets gedaan, maar me man was ook werken.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 06-05-2015

Wel grappig dat vele van ons ook voor 2e x bevalling hier plaatsen. Dacht dat max 5000 berichten was toch ;-). bloempje25 gaat ook al snel bevallen (juni) volgens mij haha, leuk.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 06-05-2015

Buddha fijn dat je overdag ff kan bijtanken.

Ik heb geen idee waar ik in mijn cyclus zit. 14e mk en heb nog lang bruin bloedverlies gehad. 30april echt alles weg. Paar dagen daarvoor leek ik soort eisprong buikpijn te hebben maar geen idee of dit ook zo was. Heb wel rond de 30e een test gedaan om te kijken of alle hcg al weg was. Niet dus! De ene zegt dat je dan toch wel eisprong kan hebben als de test heel licht is en de ander zegt van niet dus ja. Afwachten dus maar. Al vind ik het wel lastig niet te weten waar ik in mijn cyclus zit.

Geef je bv Buddha ?