Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 08-10-2014

Jullie zijn lief!! Smile

Buddha veel plezier en succes morgen bij de echo!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - patrieske - 08-10-2014

Toch ergens wel handig dat lenny mn account nog niet verwijderd heeft...

Mickey je kan toch niet van iemand die net de hoop en grootste droom opgeeft verwachten dat ze iets genuanceerd gaat melden? Van de mmm word je zo fucked up daarboven in je hoofd. Ga nu niet zitten zeuren dat de zin iets anders had gemoeten... in hemels naam... waar zitten je hersens...
Ik ken muisje inmiddels persoonlijk (jippie!) en er zijn echt niet veel mensen die haar over de zeik kunnen helpen. Ze is altijd zo medelevend. Knoop in je oren dat ze een super lieve en geduldige dame is en dat ze eigenlijk nooit iets lelijks over een ander zegt!
Verder zou ik er niets meer over zeggen Mickey, laat het rusten..

Buddha en shady muisje is misschien jullie liefste forumvriendinnetje.... ze is mijn (een van de) liefste fb vriendinnetje haha (knipoogsmiley he..)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mickey2014 - 08-10-2014

Als je geen kinderen kunt krijgen ben je echt niet de enige met problemen. En ja ook dan kan je op je woorden letten. Ik heb niks verkeerd bedoeld maar zo wordt het wel gebracht. Ik wordt gewoon keihard aangevallen. Onverdiend. Dat slaat nergens op. Maar wees gerust ik kom hier niet meer. Mensen die zo praten zijn mij niks waard!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Tessa23 - 08-10-2014

En ook ik hier.

Kijk eens wat een reactie's Mickey, dan is het toch schijnbaar hard wat jij zegt of dringt dat niet tot je door?? Denk lekker na! Ook wij hebben moeite met zwanger worden en zouden absoluut niet voor een adoptie kindje willen gaan, dat is ieder zn eigen keus.

Dat jij je nu aangevallen voelt is lekker jou probleem en ja dan blijf je lekker weg! Doei!

Sorry hoor maar t schiet mij ook in het verkeerde keelgat.

♡muisje...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 08-10-2014

Muisje heb de hele dag aan je gedacht..

We hebben elkaar in augustus 2011 leren kennen. Ik heb met je meegehoopt tijdens je onpilfase.. hoop hoop teleurstelling en zo begon het hel circus voor jou en je vriend. Zoveel uren, dagen, weken, maanden en jaren hoop, bid, wens en vecht je voor een kindje. 1 kindje, is dat nou zoveel gevraagd? Wat een bikkel ben je. Altijd positief. Altijd meelevend. Nooit bij de pakke neer gaan zitten.. Waarom... al deze heftige trajecten die je moet doorstaan. Alles staat in het teken van zwanger raken. De wens... een diep verlangen. Een wonder, uniek maar ook zo gewoon en vanzelfprekend. En het mag tot op heden niet lukken. Iedereen om je heen is zwanger, lopt achter een kiderwagen, en jij voelt een grote pijn en leegte. Onbegrijpelijk, iemand met zo'n goed hart heeft toch recht op een kind. Een thuis waar ie zo vreselijk welkom, gewenst en geliefd is.

Ik ga vreselijk hard hopen dat t de volgende poging raak mag zijn en jullie droom mag uitkomen.
Tot die tijd doe ik niks anders meer dan hopen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mamabeer - 08-10-2014

Ik breek even in, Muisje vind het heel erg voor je ik ken je verder niet, maar wij gaan in februari proberen voor een kindje.
Ik hoop echt dat voor mij er een wondertje mag komen en net zoals op een dag dat er ook voor jou mag zijn.
Niemand verdiend het om kinderloos te zijn!

Verder had ik de discussie gelezen en ik vind het wel een beetje lomp dat mickie zo hard aangepakt wordt.
Het enige wat ze vroeg is of muisje niet aan adoptie gedacht had, ze bedoelde het goed.
Een adoptiekind zijn lijkt me ook niet altijd makkelijk, en om dan te zeggen dat ze al twee kinderen heeft en dan niet mag zeggen wat ze voelt....
Dit forum is toch om elkaar te helpen en niet af te zeiken.

Muisje ik hoop echt dat het goed komt, snap je frustratie!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - patrieske - 08-10-2014

Mamabeer... soms weet je pas echt hoe het is als je het zelf meemaakt. En dat bedoel ik echt niet lullig naar jou toe hoor! Ik merk dat zelf heel erg, ookal ben ik nu zwanger. En dan heb ik maar een fractie van de ellende meegemaakt die muisje meegemaakt heeft. Het is zo anders als je zelf in die situatie zit.
De reactie erna was nogal lomp en zeker op de manier hoe en wanneer deze gemeld word.

Ik zal jullie topic verder met rust laten. Xxx!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 09-10-2014

Muisje, ik weet ook even niet goed wat ik moet zeggen... Met Buddha ga ik keihard voor je duimen dat de volgende poging raak mag zijn. Ik hoop ook dat het met de voorbereidingen van je huwelijk goed gaat en dat je daar toch enige afleiding door hebt. Veel sterkte voor jou en je aanstaande de komende tijd. Liefs van meisje79


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-10-2014

Meisje daaaaar ben je dan eindelijk hihi. Ben erg benieuwd hoe t nu met je gaat.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 09-10-2014

Dat is lief van je Buddha. Het gaat op zich goed met me, alhoewel ik het er nog steeds moeilijk mee heb. Hoe is het met jou? Hoe voel jij je? Moe?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 09-10-2014

Dit is het laatste wat ik er over zeg meiden. Ik wil niet dat dit forum bestookt word aan alle kanten.
Het wordt door Mickey uit zn verband getrokken. Ze vraagt aan mij of ik aan adoptie denk. Ik zeg eerlijk dat het veel geld kost en dat ik graag een kindje van me eigen wil.
Ik wordt er op aangesproken omdat ik zeg dat ik een kindje van me eigen wil. 90% van de meiden die hier op het forum zitten zijn hier om een kindje te krijgen met hun eigen grote liefde. Dit is helaas niet voor iedereen neergelegd wat ik ook heel erg rot vindt!! Of er zijn koppels van het eigen geslacht die graag een kindje willen door middel van een donor. En dat is ook fantastisch dat dat tegenwoordig kan. Maar zit hier niet op het forum om een kindje te adopteren. En zeg niet dat er iets mis met adoptie. Alleen dat wij het niet willen. Dus dan zeg ik toch helemaal niets fout.
Dan wordt er door haar gezegd dat ze zich schuldig moet voelen omdat ze 2 kinderen heeft. Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg dat ze mij er niet op kan aanspreken dat ik een kind van me eigen wil, terwijl ze zelf 2 kinderen van der eigen heeft.
Is toch allemaal logisch of ben ik gek geworden.
Ik ga me er serieus echt niet meer druk over maken. Ik weet dat ik niet fout zit.

Patries en Tessa: Bedankt voor jullie lieve woorden meiden. Jullie zitten voor altijd in mn hart en ik zie jullie hopelijk snel weer een keer in het echt. Voor de rest zal ik jullie privé nog heel veel lieve woorden toespreken.
Lieve Shady, bedankt dat ik even mn frustratie er uit mocht gooien van je. Ik beloof je bij deze dat ik het ook niet meer zal doen. Ik wil het graag hier gezellig houden met de meiden die hier nog kletsen. Je weet dat ik je een toppertje vind. Je staat altijd voor me klaar en blijft eerlijk en oprecht. Of er nu wel of niet ooit een kleintje komt, ik kom jou kinderen zeker een keer bezoeken. Je mannetje in je hart, en je 2 mannetjes en dochter in je hand. Je hebt een hart van goud!!
Lieve Buddha, ook 1 van mn grote forumvriendinnen. Ook jij staat altijd voor me klaar en weet me te raken met je mooie woorden. Je weet hopelijk echt dat ik dolgelukkig ben voor je dat je opnieuw zwanger bent van een mooi wonder. Ik weet hoeveel moeite je de eerste keer had met je eeuwig lange cyclus waar geen eind aan leek te komen. Gelukkig ben je nu meteen zwanger. Wat je ook van harte is gegund!! Hopelijk is alles goed vanmiddag!!

Meisje79, Het is ook totaal niet makkelijk voor je. Snap je helemaal!! Dikke knuffel meid.
Als je er over wilt praten gooi het hier er gewoon uit!!




Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-10-2014

Mooi gezegd muisje.

Voel me goed. Drie maanden beroerd geweest. Doodvermoeid, veel hoofdpijn en misselijk. Begin me nu beter te voelen! Vanm termijn echo aaaaaaah kanniewachtuhhh dan gaan we t dit weekend tegen onze families vertellen en dinsdag op t werk en kdv van mn zoontje en dan mag de hele wereld t weten Big Grin t gaat ook echt veel te snel pfff 12 wk alweer bijna... waar blijft de tijd?! Geniet er vreselijk van. Gisterav met de dopler ff hartje geluisterd hmmmm zo bijzonder dat er weer een nieuw leventje groeit van mn man en ik. Ben nu al zo nieuwsgierig hoe hij of zij eruit ziet. Lijkt ie op R?
Over vijf weken geslachtsbepaling whoehoeeeer wat demken jullie?? Ik denk een jongen.. waarom? Ehh omdat ik gewoon twee manbetjes voor me zie haha niks gevoelsmatig. Want als ik daar op af moest gaan is dit een meisje want bij r voelde ik me de eerste twaalf wk prima. Nergens last van alleen beetje moe...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 09-10-2014

@Muisje666, meis ik ben super weinig hier op het forum, maar je weet dat ik aan je denk! Wat een heftig verhaal toch zo weer en wat een heftige keuze. Al snap ik het financiële plaatje wel, sjonge wat raakt me het weer. Hoe lacherig er toen in 2011 over werd gedaan, dat jij zei er klopt iets niet, hoe erg het nu is, dat het gewoon de waarheid is. Jullie nog steeds geen wondertje in jullie armen hebben. Een eigen kindje is super mooi om te hebben en zo anders dan te adopteren. Adoptie is totaal iets anders dan een eigen kindje. En je mag het zo stellig zeggen, klaar! Degene die jou langer kennen dan vandaag, weten wel beter!
Ieder staat daar echt totaal anders in en zegt echt niets over hoe jij bent als persoon. Want je bent en blijft een schat van meid!!




Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 09-10-2014

@Buddha, wat super dat het goed gaat, wat gaat het toch snel bij jou!! Vanmiddag alweer de termijn echo, wauw, super. Ik kijk al uit naar je fb bericht ;-)!

Meiden, sorry dat ik er zo weinig ben. Het is niet omdat ik al 2 kids heb en ik zoiets heb, dan hoef ik hier niet meer te komen. Het is gewoon dat ik gewoon veel drukker ben. Ik denk echt aan jullie en gelukkig heb ik jullie ook op fb! Vind het super leuk daar de nieuwe fotootjes van alle kids voorbij te zien komen, heerlijk! Echt sorry dat ik er weinig ben!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 09-10-2014

Buddha ik had wel een beetje begrepen dat je toch wel last had van zwangerschapskwalen maar niet dat je je zo beroerd voelt steeds... Bah! Dat is ook niks. Fijn dat je je beter begint te voelen. En fijn dat je er zo van geniet (en dat meen ik oprecht). Ik denk wel heel erg dat je een meisje krijgt. Slaat nergens op, puur mijn gevoel (die het eigenlijk altijd wel fout heeft) gecombineerd met het feit dat je je zo anders voelt dan toen met R. Heb je zelf stiekem een voorkeur?

Druifje ook jij bent echt een schat. Natuurlijk ben je hier minder vaak met twee kindjes. Ik vind het al leuk dat je af en toe komt. Ook ik kom minder, maar dat is meer omdat ik het er nog steeds moeilijk mee heb dat nr. 2 er ws niet mag komen. Hoe is het met je kindjes? En (sorry), wanneer is die ene onderzoeksafspraak voor J? Die was toch ergens in oktober? (sorry, ben heel slecht in dat soort dingen). En hoe gaat het met je meissie?

Muisje ook jij bent echt een lieverd. Dank je wel. Ik ben er alleen niet zo van, dat 'eruit gooien'. Moet ik misschien ook eens doen.

Shady en Rian, hoe gaat het bij jullie?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 09-10-2014

Buddha, Wat vervelend dat je zo super veel last van kwaaltjes hebt. Maar gelukkig nu bijna 12 weken ja. Ik ben ook echt super benieuwd wat het geslacht is. Voor het eerst heb ik er nog geen idee over. Terwijl ik bij je eerste er meteen stellig van overtuigd was dat het een jongen was. Als het ook maar gezond is lieverd. Gelukkig mag je zo kijken bij je kleintje.

Druifje: Dat je dat nog weet. Ach ja, als de natuur wilt dat er een kleintje komt. Dan komt het misschien toch nog een keer.
Logische dat je er wat minder bent meis. Je hebt 2 geweldige kids, een huishouden en een baan. Natuurlijk wordt het dan allemaal wat veel bij elkaar. Ik volg je toch op fb. en bij hele bijzondere dingen laat ik het je meteen weten. Dikke knuf

Oja vandaag begonnen met ei zoeken. Hopelijk komt ie snel!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 09-10-2014

Meisje: Juist omdat het zo moeilijk en rot voor je is, moet je het er af en toe uitgooien. Wij zijn er dan juist voor je. Anders kunnen we je ook niet helpen. Dikke knuf


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-10-2014

Muisje kanjer!! Ik denk aan je en ik vind je lief! Ook ik kan me de gesprekken van toen nog wel voor me halen...wat een keiharde waarheid zijn die woorden geworden zeg...het is echt te hopen dat er een wonder gaat gebeuren bij jullie!! Maar laten we eerst alle hoop vestigen op die ene laatste cryo!! Hoe prachtig zou het zijn!!

Meisje ongelooflijk voor jou ook...je neer moeten leggen bij het feit dat je man er niet nog eentje bij zou willen...sterkte nogmaals!
Hoe gaat het met Q?

Buddha ik denk ook een jongen op de een of andere manier. Veel plezier met vertellen meid!

Verder ben ik het even kwijt...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-10-2014

[Afbeelding: 262nnfo.jpg]

En 1 dag vooruit gezet ♥


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-10-2014

Juist shady. We bundelen al onze hoop op deze poging!!!!!

Meisje gooi t er maar eens uit. Kan zooooooo opluchten en hier mag t Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-10-2014

Druifje niks sorry! Ishelemaal begrijpelijk joh geeft niks !!
Hoe gaat t met j? Zijn er al onderzoeken gedaan?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-10-2014

Wauw Buddha mooie foto van jullie nieuwe wondertje!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 10-10-2014

Buddha gefeliciteerd met je mooie echo!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 10-10-2014

Buddha: wauw wat een super mooie echo Smile
Gelukkig gaat alles goed met jullie kleintje!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 11-10-2014

Thanks iedereen Smile

Vandaag gaan we t tegen familie vertellen Big Grin

Gister naar hap gegaan met R. Was super benauwd en pirpende ademhaling. Heeft dus bronchitus. Twee soorten pufjes vekregen Sad arm kimd zo k#t om te zien Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 11-10-2014

Buddha.. super leuke aankondiging op fb...

muisje.. terecht dat je zo kwaad was/bent... ik duim zo voor een goede poging... och meis als.ik toch eens iets voof je kon doen daj deed ik het... maar ja.. wat kan ik...

hier alles goed dames.. druk as usual haha... we zijn allemaal een beetje ziekerig maar ach.. leven gaat door! We hebben er onverwacht een hondje bij.. dus huize mengelmoes is weer uitgebreid...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 12-10-2014

@Meisje79, vind het zo rot voor je, dat je zo met je gevoel moet blijven lopen en het een plekje moet proberen te geven. Gaat het verder goed met jou en je lieve kleine/grote knul. Vind het echt al een kereltje hoor als ik hem zo op foto zie.
@Buddha, leuk aankondiging had het toen ook zo gedaan, mooi echo!! Wat schrikken van R. Slaan de medicijnen aan?

De onderzoeken zijn geweest, krijgen over 2 weken de uitslag, dag voor zijn verjaardag, maar we verwachten er niets van. Het gaat ook al beter met hem.

Zag ook dat er meer uit de oude groep al bevallen zijn of weer zwanger zijn, leuk.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-10-2014

Buddha heb ik jou niet op fb? ! Anders heb ik hem helemaal gemist!! Ben benieuwd hoe je het aangekondigd heb...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-10-2014

Druifje wat goed dat het al beter gaat met hem!
Ondanks dat jullie er niks van verwachten evengoed een beetje spannend denk?

Oh buddha...Beterschap voor je ventje! Schrikken Zeg!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-10-2014

Wie zij er nog meer zwanger?

Ok nou nog twee weekjes wachten dan naar zit vast goed!

Rian onverwachts een hond erbij? Vertel haha.

Muisje hoe gaat t. Ben je je ei al aan t zoeken?

Hier geprimarkt (werkwoord want shoppen in de primark is keihard werken) wat n drukte toch weer pffffffff


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-10-2014

Ik voeg je toe shady. Dacht dat ik jou had op fb? Vaag..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-10-2014

Ja wij hadden mekaar ook!! Maar schijnbaar opeens weg...
Leuk leuk meis! Hoop reacties ook gehad joh.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 21-10-2014

Sorry ben ik ook weer eens. Druk druk.
muisje gooi alles eruit.het is niet niks wasr jij in zit! En wat andere er ook van vinden, zeg wat je zeggen wil. Schijt!
Buddha mooie echo hoor! Beterschap met de kleine man.
Druifje ik snap dat je je zo voelt!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 21-10-2014

Shady omg wat las ik nu ergens.. hihihi
Wanneer ga je testen?

Ikke hoe gaat t verder? Waar ben je druk mee?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-10-2014

Ja...idd omg! ! Als ik donderdag nog niet ongi ben ga ik een test doen. .het ene moment ben ik zwaar overtuigd maar het andere moment denken ik nee echt niet! Het is moeilijk te peilen...maar goed ik wacht het rustig af...vind het wel een beetje spannend hoor!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 21-10-2014

Oehhh spannend shady!!

Je gaat hard Buddha!!
Druk met werk, huisje(zijn inmiddels verhuisd)en relatie gaat met ups en downs. Nu meer downs de laatste tijd.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 21-10-2014

Oh niet leuk Sad als je erover wilt praten?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 22-10-2014

Ikke, wat rot meis. Zoals buddha zegt, we zijn er als je wilt praten.Shady, super spannend meis!!Buddha, wow morgen alweer 14 weken. Wat gaat het snel.Hier: verrekte pokken ei wilt maar niet komen. Gelukkig kan ik me bezig houden met bruiloft regelen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 22-10-2014

Gelukkig heb je beetje afleiding muisje.

Ff kort.
P is vaak weg. Liefde krijg ik niet alleen veel gesnauw. Waardoor ik ook niet wil dat hij aan mij zit. Liefde vind ik belangrijker de rest komt dan vanzelf.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 23-10-2014

Ikke was het niet zo dat je al voor l twijfelde aan je relatie met p? En wordt het niet beter nu je een groter huis hebt zodat jullie niet meer zo op elkaars lip zitten? Niet leuk dat p zo doet en steeds weg is... ik snap dat je dat wil veranderen en dat dat voor jou eerst komt. Als je er verder over wilt praten zijn wij er voor je


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 24-10-2014

Meisje voor l twijfelde ik niet aan de relatie. Na een jaar begonnen de pushen downs wat.
Huis was idd een reden. En het puntje rommel is wel weg idd.
P zit met veel dingen in zijn hoofd. Hij wil dat ik zeg als ik ergens mee zit, maar is vaak weg dus dat werkt niet. Waardoor ik na een tijdje ontplof met de dingen waar ik mee zit.
Zo blijven we beetje in de cirkel.

Hoe gaat het bij jou?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 24-10-2014

Shady al ongi of heb je getest?

Ikke lastigs situatie. Je zal de circel moeten doorbreken want t is geen gezonde relatie nu. Is p wel aan t werk?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-10-2014

Gisteren getest en die was negatief. Mijn gevoel blijft anders zeggen. ..nog geen ongi te bekennen en veel gelijkenissen met de vorige zwangerschappen maar we wachten rustig verder af...moeilijk!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 24-10-2014

Ikke: jeetje wat heftig zeg. Ik hoop zo dat er iets verandert waardoor je toch gelukkig wordt. En als dat zonder je partner is, dan zou ik daar eens goed over nadenken. Wat dit is echt niet leuk voor jou.
Merkt je kleine meis ook dat er spanning is tussen jullie?

Buddha: hoe gaat ie met jou? Zijn de kwaaltjes nog wat minder aan het worden? Voel je je kleintje al?

Shady: wat rot dat je niet weet wat er gaande is meis. Misschien over een paar dagen toch nog een keer testen. Ik ben er voor je mop!

Hier gisteren een positieve ovulatie test gehad. Volgende week donderdag gaat dus de laatste cryo erin als ie goed ontdooit. Dus wordt weer een spannende week. Gelukkig nog steeds veel bezig om alles voor de bruiloft te regel. Wat een geld en wat een geregel zeg blegh. Gelukkig heb ik een giga mooie trouwjurk gevonden. (Naja ik vind hem geweldig) kan hem helaas niet hier showen ivm andere die mee kunnen kijken.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 24-10-2014

Enne Buddha: zag al een mooi buikje voorbijkomen. Wauwie :razz:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 24-10-2014

Muisje spannende tijd breekt nu weer aan.. zet m op kanjer!

Shady oeh wat gek. Is je cyclus na jari wel gewoon regelmatig?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Semmie - 24-10-2014

Spannend muisje!!
Ik duim voor je!

xx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 24-10-2014

Dank je. Gelukkig niet meer zo enthousiast als de vorige keer. Dus we zien wel hoe het verloopt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 24-10-2014

[Afbeelding: 2i82dd.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 24-10-2014

Echt wauw. Zo gaaf en mooi.

Al hoop ik dat mijn buik niet zo hard groeit als ik zwanger mag zijn na deze cryo. Anders pas ik zo de jurk niet meer!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-10-2014

Buddha mooie buik al hoor!!

Hier vanmiddag op de dipstick een heeeeel licht streepje. Vervolgens tegen beter weten in een digitale cb gedaan. Resultaat niet zwanger. Toch blijft mijn gevoel zeggen dat ik wel zwanger ben maar gewoon te vroeg geweest ben. Morgen ochtend doe ik weer een dipstick. ..pfff wat spannend dit zeg. ..

Semmie jij heb het ook niet makkelijk lees ik! Maar inmiddels weer een terug plaatsing gehad en dus keihard duimen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 24-10-2014

Buddha wow. Wat een mooie buik

Ikke wat naar voor je. Klopt het dat p geen werk heeft? En denk je dat l extra druk zet op je relatie? Hoe gaat het op je werk?

Muisje sterkte met de spannende rijdende weer komen. Ik ga weer voor je duimen.

Aaarg shady spannend.

Druifje alles goed?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-10-2014

Ikke wat vervelend om te lezen allemaal...sterkte Meis!

Druifje gefeliciteerd met je mannetje!! Hoe waren de uitslagen? Die heb je gisteren gehad toch?

Muisje jou heb ik privé al gesproken maar ook hier nog even. Top dat je een positieve ovulatie test had!! We gaan er weer voor lieverd!!

Buddha hoest met je kleine vent?

Meisje Hoe gaat het met jullie?

Hier wederom een mega lichte streep op de test maar moet echt heel goed kijken hoor. Al heb ik ook zat echte negatieve testen gehad in het verleden en kon dan kijken wat ik wou maar zag echt niks dan...nog steeds verder afwachten dan maar...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 25-10-2014

Shady whaaaaaaaaaaaaaa rustig afwachten neeeeeeeeee niks rustig toch hahaha omg


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 25-10-2014

Meisje op werk gaat nu oke. Heb nu geen kleuters meer (Thank god)
P heeft geen werk. Gaat binnenkort wel reïntegratie traject in als het goed is.
Ik denk niet dat Lana er druk op legt. Hou en geniet zo onwijs van dat grietje. Ze slaapt goed is een rustig en niet moeilijk meisje.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-10-2014

Nee buddha zeker niet rustig! Ik wil nu wel gewoon duidelijkheid. En of het nou ja of nee is, beide is goed...maar het niet zeker weten is zwaar irritant! !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 25-10-2014

Uhh heb ik iets gemist shady?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 25-10-2014

Whahahahaha :p

Shady heeft liggen viezerikken Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 25-10-2014

Zal eens niet ;-)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-10-2014

Whahahaha gekke meiden!!
Ja shady en man zijn een beetje dom geweest en krijgen er misschien nog wel een prachtig wondertje bij...lag totaal niet in de planning (was ook al spullen aan het verkopen). Maar goed de testen zijn nog dusdanig licht dat ik nog steeds geen duidelijkheid heb maar die hoop ik toch echt binnen enkele dagen wel te hebben. .


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 26-10-2014

Shady VERTEL!!!!!!!!!!!!
Heb je anders een foto van je tuurtest? Tuur graag mee :p

Ik.zou t stiekem wel leuk vinden als je zwanger bent haha. Jari was "vooruit nog 1 keer"...en nu?hahahaj


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-10-2014

Heb nu nog niet getest maar kan wel proberen die van gisteren erop te zetten.. je moet echt goed kijken hoor en mijn vriendin zag hem dus gewoon echt niet...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 26-10-2014

Doen lieverd!!
Hier baal momentje. Heb al 4 dagen een positiev e ovu test. Als ie morgen nog zo is moet ik even xziekenhuis bellen want dan weten we dus niet of ie al gesprongen is. En komen dan in probleem met cryo.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 26-10-2014

Dit is knal toch??!!

[IMG]http://i62.tinypic.com/9sb2ad.jpg[/IMG


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 26-10-2014

[Afbeelding: 9sb2ad.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 26-10-2014

Muisje nee he dat is niet handig... zacht uitgedrukt!
Kunnen ze niet een inw echo doen om zo je bms te meten enzo? En mss zien ze dan ook wel of je ei al isgesprobgen?
Wanneer halen ze de cryo eruit?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 26-10-2014

Buddha ze halen hem er woensdag uit. Maar even op en neer naar Gentvoor een echo is ook niet alles. Is toch elke keer 1.50 min rijden. En trouwens op een echo zien ze niet wanneer die gesprongen is.
We gaan hem donderdag gewoon terug plaatsen en zien wel verder. Donderdag was CB een smiley. Dus dat kan ik beter aanhouden.
Heb er toch geen vertrouwen meer in.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-10-2014

Muisje wat raar!! Snap er niks van..hopelijk komt het gewoon goed!! We duimen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-10-2014

Test net was spierwit. Snap er niks van maar ook deze uitslag is prima. Sta er gelukkig heel neutraal in


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 26-10-2014

Gek hoor shady dat je eerst twee tuurstreepjes had! Ongi maar afwachten dan?
Ga je nu wel vorm van anticonceptie nemen?

Muisje morgen eerst t zkh bellen!! Mss adviseren zij iets anders.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-10-2014

Ja hopelijk snel ongi zodat ik afspraak kan maken voor spiraaltje. Dat zou ik al laten doen maar ja toen werd het opeens spannend hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 26-10-2014

Wat raar shady. Had zelf na dat mini streepje verwacht dat ie nu duidelijker zou zijn. Hopelijk komt de ongi dan snel voor je.

Buddha, als de test morgen ochtend weer zo duidelijk is bel ik even naar Gent.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Semmie - 26-10-2014

Vreemd muisje! Inderdaad morgen even bellen met Gent. kijken wat zij zeggen.
Ik duim in ieder geval voor je dat t donderdag gewoon doorgaat!

xxxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 26-10-2014

Vreemd muisje!




Shady geen vijfde?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-10-2014

Haha zoals het er nu uit ziet niet nee. En dat is ook helemaal prima want als het wel zo was was het echt per ongeluk gebeurd.we waren helemaal niet meer bezig met zwanger raken. Sterker nog ik zou een spiraaltje laten zetten maar omdat mijn huisarts 2 weken met vakantie was moest ik even geduld hebben...had heel bizar geweest als ik precies dan zwanger geraakt was. Ach beide uitslagen hadden wat mij betreft goed geweest dus et is geen teleurstelling of opluchting. Het is goed zoals het is


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 26-10-2014

Mooi gezegd shady!! (Al had t mij errug lache geleken)

Muisje ik wil wel dat je er in gaat geloven nu... de kans op slagen is evengroot als poging 1.
Ik weet dondersgoed hoe je je nu voelt en erin staay en daar heb je alle redenen toe. Maar luister naar tante buddha, je bent t aan jezelf, aan J en aan de cryo verplicht om er 100% positief (ok.. 90% mag ook) er in te gaan. Deze poging bied weer een kans mop. Ga er nog 1 x voor!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-10-2014

Whaaaaa! ! Zojuist naar de wc geweest en daar is de ongi! Hoe bizar?! Haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-10-2014

Muisje ik sluit me aan bij buddha! !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 26-10-2014

Shady, wow dat is echt bizar ja. Ga je nu spiraal aanvragen?

Buddha: ik ga proberen me best te doen. Gelukkig hou ik me lekker bezig met andere dingen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-10-2014

Ja mijn dokter in weer terug van vakantie sinds afgelopen week dus ik kan nu weer een hele andere weg in slaan.

Muisje hou de moed er iig voor deze poging nog in!! Wie weet wat voor moois het je oplevert!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 26-10-2014

Ik snap hem shady.
muisje je moet idd positief blijven, maar ik begrijp je ook heel goed hoe lastig dat is.
je bent zo lang positief geweest, dus je mag ook echt wel eens negatief zijn. Maar niet te hoor, daar ben je volgens mij veel te leuk voor.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-10-2014

Hmmzz...bloedverlies is weer weg... Nou ik ga slapen en ik zie het verder allemaal wel...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 27-10-2014

Shady, wat raar zeg. Je lichaam houdt je echt voor de gek zeg.

Hier vanochtend weer een knaller van een ovutest. Maar ga me er niet meer druk om maken. Temp was 37.2. Dus mn eisprong is duidelijk geweest.
Ziekenhuis heeft ook gezegd dat ik me er maar niet druk om moet maken. Met mn pcos doen die testen vaker raar.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 27-10-2014

Ongi isinmiddels doorgebroken hoor dus echt echt niet zwanger.

Muisje wat raar zeg...knap dat je je er niet meer druk om gaat maken. Laten we ons maar gaan focussen op de goede ontdooiing en een terug plaatsing! Duim duim!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 27-10-2014

Muisje kijk die temperatuur das tenminste een betrouwbare meting. Top!
Net wat shady zegt, op naar n mooie ontdooiing en terugplaatsing! As donderdag nog steeds?

Shady ok nu iig duidelijkheid!! Is je huisarts al terug van vakantie?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 27-10-2014

Ik trwns bij vk geweest vandaag. Alles in orde :-) mooi hartje gehoord ♥


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 27-10-2014

Dat is goed nieuws Buddha! Altijd weer leuk en fijn om te horen!!
Dst zijn toch wel dingen die ik graag nog eens mee had willen maken...maar ach ik wist van tevoren dat Jari de laatste zou zijn (bewust dan haha).


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 28-10-2014

Super nieuws Buddha. Op naar de 20 weken echo!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 28-10-2014

En toch vind ik het ook een beetje jammer Shady. Wie weet wordt je nog zwanger door de spiraal heen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 28-10-2014

Wink
:p


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 28-10-2014

Geweldig nieuws Buddha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 28-10-2014

Nja ik heb zelf thuis een angelsound dus hoor dagelijks t hartje haha

Maar die controles bii vk blijven leuk natuurlijk. Even buik check of die goed groeit. Altijd fijn om te weten.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 28-10-2014

Toch altijd iets om naar toe te leven.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 29-10-2014

Buddha: Mag je elke dag luisteren?? Want dan koop ik er ook eentje als ik oud zwanger mag raken.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-10-2014

Muisje ik luister 2-3 x per week. 1 minuutje ongeveer. Gewoon omdat t kan haha. Té mooi en bijzonder om maar 1 x per maand bij de vk te horen toch :p


Ooit mag t zo zijn voor jou meid. Heb je al iets van je cryo gehoord?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 29-10-2014

Buddha: groot gelijk heb je Smile
Morgen tussen 8-9 hoor ik of ie goed is ontdooit. Zo ja meteen om 11:45 terugplaatsing.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 29-10-2014

@Ikke, oh meid toch wat pittig!! Had zo gehoopt dat het zou veranderen.
@Shady, toch ongi, eigenlijk best jammer. Had beetje anders gehoopt, hihi ;-)
@Muisje, oh meid, spannend zeg, ik denk aan je!
Succes morgen!
@Buddha, yeah weer goed nieuws, super. Wat een mooie buik al, heerlijk! Alleen uhm ik zag een reactie voorbij komen op de home page, met je verhaal van de bv bij je oudste. Over te laag geboortegewicht. Hoe zwaar/licht was hij toen? Je kent het verhaal van J. nog wel toch? Hij was ook aardig licht en heeft in de couveuse gelegen. Heeft 5 dagen extra bijvoeding gehad, maar daarna over gegaan op volledige bv! Dat aanhappen moet je echt gelijk goed bij begeleid worden, dan komt het hopelijk nu wel goed. Geboortegewicht/bijvoeding is echt geen ramp.
@Meisje79, alles goed met jullie?

Hier gaat alles goed. Erg moe, aangezien E. erg aan het spoken is in de nacht. Kletst me dan de oren van me hoofd af en wilt ook meer voeding, overdag vrij weinig. Beetje jammer! De uitslagen van J. waren goed, dus zijn we erg blij mee! Hij is inmiddels alweer 2, wat gaat de tijd toch weer snel! Wordt echt al een hele kerel hoor, sjonge iets te wijs haha.



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 29-10-2014

@Druifje fijn dat de uitslagen goed waren! Balen dat e spookt, hopelijk is het een zeer tijdelijke fase.
@shady je zegt wel dat je er neutraal in stond, maar stiekem denk ik dat je het ook wel jammer vond dat je ongi bent geworden. Ik net als muisje wel een beetje...
@budda gefeliciteerd met je goede echo
@ikke ik hoop dat p idd weer voorzichtig aan het werk gaat. Denk dat hem dat goed zal doen. Fijn dat je nu van l geniet, had het idee dat je in het begin aan het moederschap moest wennen en dat p ook moeite met het zorgen voor l had. Fijn dat het op je werk beter gaat.
@muisje ik duim weer voor je. We gunnen het je hier echt heel erg.

Hier: met manlief en mij gaat het steeds een beetje beter. Ik merk dat hij erg zijn best doet en dat vind ik fijn. We hebben sinds dit weekend drie oppassers geregeld zodat we af en toe een avond weg kunnen zonder meteen weer familie te vragen. Ook op het intieme vlak gaat het iets beter al springen de vonken eer nog niet van af (nooit gedaan ook trouwens). Alleen een tweede kindje kan ik vergeten. Die wil hij nog steeds niet. Het ene moment vind ik dat vreselijk maar er zijn ook momenten dat ik het wel prima vind zo. Komt ook een beetje doordat Q in De peuterpuberteit is beland.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 30-10-2014

Oooooooh succes muisje ik duim duim duim!!!!!!

Druifje ah lief berichtje :-) ik zal ergens op gereageerd hebben ? Want zoiets zet ik niet als status update haha. Stomme facebook ook grr.
Op zn lichtst woog ie 2550 en hij hapte gewoon niet goed aan doordat ie al zovaak fles had gekregen denk ik zelf. Wel heb ik veel gekolfd en dat kreeg ie dan in flesje maar dan ben je op n gegeven moment óf aan t kolven óf aan t voeden.. daar was geen bal meer aan dus toen was stoppen slleen maar fijn!
Heb jij de uitslagen al van J?

Meisje wat fijn om te horen dat t beter gaat tussen jullie! T zal een vorm van acceptatie moeten zijn voor je denk ik. Q dus in de peuterpibertijd hihi. Nee nee nee? Dat hoor ik hier ook (te) vaak :p


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 30-10-2014

Ohw heb over je laatste stukje heen gelezen?!!

Maar gelukkig goede uitslag van J zeg!!! Super!!

Hmm je meissie draait t dag en nachtritme dus ff om. Das minder.. hopelijk heeft ze t snel door. Word J niet wakker snachts daarvan?