Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 29-04-2014

ik heb mijn draagdoek.op.mp gekocht voor 25 euro... maar idd.. het moet je wel.bevallen... ze kunnen echt mega duur zijn heh ik gezien...

fijn druifje dat ze je zo goed in de gaten houden!

hier alles oke... kleine man blijft veel.onrust in zijn lijfje houden, dus morgen even osteopaat contacten voor vervolgafspraak... maar hij geoeit gerder goed en slaapt zo nu en dan door... hopelijk gaat ie daar binnenkort een standaard verhaal van maken...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 12-05-2014

Meisjes! Stilletjes hier... hoe is het met jullie??

Hier inmiddels ook een tweede osteopaat bezoek gehad... en meneer word met de dag makkelijker. .. slaapt sinds 1,5 week nu ook door van savonds 23:00-07:00 dus ik ben helemaal blij... ook ga ik eindelijk langzaam een beetje gewicht kwijtraken! Super... ben ook weer regelmatig lekker aan het hardlopen... ow wat had ik dat gemist zeg!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-05-2014

Wat goed dst ie de nachten lekker door slaapt en met de dag makkelijker wordt zeg!!! Fijn meis!
En heerlijk om weer lekker te sporten hè? Dat mis ik nu ook wel heel erg hoor... Ik ben gestopt met dansen toen ik 22 weken was geloof ik en ik vind het nog steeds helemaal kut dat ik niet veel meer beweeg. Ja behalve mijn dagelijkse drukte met de kindjes maar verder niets...
Moet je nog veel kilo's kwijt? Ik zie daar dus enorm tegenop straks weer die strijd tegen de kilo's... Nog maar heel ff niet aan denken...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 13-05-2014

Even ego!

Hey dames,

Ik ben een tijdje afwezig geweest omdat we toch niet bezig waren en omdat rust in lichaam en hoofd wel een keer goed zou zijn!!
Wil sommige toch even laten weten hoe het in België is geweest.

België is tot nu super geweldig. En dat is niet overdreven. Het blijkt namelijk dat mn schildklierwaardes te hoog zijn en moet daar medicatie voor slikken. Heel erg fijn om na 3 pogingen en 1,5 jaar geklooi verder te zijn, dat er dus gewoon iets niet goed is en gewoon te behelpen is met een pilletje. Ik weet niet of sommige weten wat voor invloed het heeft. Laat ik maar zeggen dat het heeeeeeel belangrijk is. Daarom dus ook flink boos dat het nooit in Nijmegen is gecheckt.
Krijg gelukkig het korte protocol nu. Maar dan ook mega kort voor mijn doen. Ben gisteren begonnen met de pil. Mag 27 mei starten met de deca als alles goed is op echo en na een paar dagen (weet nog niet precies) verder met de Gonal-f. Deca spuit ik maar 7 dagen Confusedmile: en dat gaat zeker heel veel minder hoofdpijn/migraine schelen.

Nu hopen dat alles gaat werken en dat we eindelijk een keer zwanger mogen raken!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 13-05-2014

Jeeeeeeetje cin!!!!! Toevallig heeft een vriendin van mij dat ook... Dus ik weet idd hoe belangrijk dat is!!
Maar wat ongelooflijk fijn dat het nu toch aan het licht gekomen is!! Wel onwijs kut dat het na al die tijd pas ontdekt wordt... Slecht van Nijmegen.. Des te meer credits voor België!! Ik hoop echt met heel mijn hart dst dit hetgeen geweest is wat jullie al die tijd in de weg gestaan heeft en dst je snel zwanger mag zijn!!
Wat leuk trouwens om weer wat van je te horen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 13-05-2014

Het is je gegund, Cindy! Ik hoop het zo voor je...

Rian fijn. Dat het maar steeds een beetje beter mag gaan met je zoontje. Bij mij was het omslagpunt 4 maanden, vanaf toen ging het steeds een beetje beter. Ik hoop voor je dat jij dat ook mag meemaken. Goed bezig met dat hardlopen! Respect. Ik ben onlangs ook weer een aantal kilo's kwijtgeraakt (alhoewel er ook weer een paar bij zijn gekomen tijdens mijn vakantie).

Shady jij al flink eind op weg he! Vind je het niet raar dat dit de laatste keer is (naar alle waarschijnlijkheid)? Ik hoop voor je dat je na je bevalling snel de kilo's kwijt mag raken. Maar aangezien jij een bezig bijtje bent lijkt me dat niet zo'n probleem. Hoe is met je kindjes? Ik zag een aantal leuke foto's op fb voorbijkomen van een uitje samen met je hartsvriendin (?).

Druifje succes met verhuizen!

Buddha's hoest met jou?

Hier: net terug van een weekje Mallorca met mijn ouders, mijn broer + schoonzus en kids en ons gezin. Was super! Ik kan het iedereen aanraden. Het is relatief dichtbij (kort vliegen), mooi eiland. Weliswaar behoorlijk toeristisch, maar als je niet in het hoogseizoen gaat en op een wat rustiger plekje dan is het echt super!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 13-05-2014

Welke foto's bedoel je? Het zou zomaar kunne hoor. Het laatste uitje met mijn beste vriendin was naar Aviodrome en intussen is semmy daar nog een nachtje wezen logeren en daar heeft ze ook echt onwijs leuke foto's van gemaakt! Die binken van ons kunnen het zo onwijs goed met elkaar vinden!
Ja het is zeker wel raar dat dit de laatste keer is... Maar manlief wilt gewoon echt niet meer hierna om praktische redenen dus we houden het hier ook gewoon echt bij. Wil er nog ff niet aan denken haha! Hopelijk heb ik het straks gewoon te druk om erover na te denken met drie stuks.
Haha die kilo's gaan bij mij wel een strijd worden hoor.. Zit inmiddels op de 80 kilo en ga er rustig nog wel 5 bij krijgen dus dan moet ik er in totaal nog weer 25 maar het liefst 27 kwijt zien te raken... Het probleem is dst ik erg van eten en snaaien hou.. Maar aan de andere kant hou ik ook van wandelen en fietsen en sporten dus aan bewegen zal het niet liggen... Ik moet er gewoon goed op gaan letten en dat is me na semmy ook gelukt. Ben toen van 78 terug gegaan naar 58! Nu startte ik al op 68 kilo dus dat maakt wel een heel verschil...

Wat heerlijk dst je naar Mallorca geweest ben!! Was het mooi weer?
Wij zijn er jaren geleden geweest en toen was het echt klote weer en zaten gewoon in het verkeerde plaatsje. Wat een kut vakantie was dat zeg!! Gelukkig heb jij wel hele goede ervaringen!! De relatie er ook weer een positieve boost door gekregen? En hoe vond Q het op vakantie?

Druifje jaaaaaaaa jullie gaan gewoon bijna verhuizen!!!! Spannend hoor!! Trek je het nog met je zwangere buik?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 13-05-2014

Ja de kilo's. .. zucht... ik was 19 kilo aangekomen. .. een week ns de bevalling 10 kwijt... toen heel lang stil gestaan. .. heel frustrerend. .. laatste twee weken twee kilo afgevallen dus hopelijk zit er nu schot in de zaak... dan moet er liefst nig wat extra's af.... dus nu nog 15 kilo...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 30-05-2014

@Cindy, oh meis toch, sjonge hopelijk mag het nu wel gaan lukken. Wel stom van Nijmegen hoor!

Rest sorry even kort. Druk in verbouwingen/inpakken etc. Het duurt nog wel 2/3 weken voordat we denk ik over gaan. De badkamer wordt volgende week betegeld, hopelijk redt hij het in 1 week, dan zouden we er gelijk in gaan. De kinderkamers worden volgende week ook gesausd. De woonkamer is gesausd en de houten vloer is vandaag helemaal gedaan. Begint nu wel schot in de zaak te komen.
Verder gaat het wel goed met me. Kleine groeit als kool, zo goed gaat het!! Elke week wel controle vanwege te weinig bewegingen. Maar goed inmiddels alweer ruim 36 weken zwanger, wat gaat het snel. Iets te snel voor mij! Hopelijk zijn we over voor de verhuizing, dat geeft me wel iets van stress, maar goed sneller dan dit kan echt niet en druk erom maken heeft dus ook totaal geen zin, het komt vast goed!
Dames hopelijk binnenkort iets meer tijd vanaf mijn kant, sorry!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 01-06-2014

Druifje poeh dat is wel ff rommelig zeg. Normaal wil je juist alles in huis af hebben voor de beeb en juist nu pak je al je spullen in. Erg dubbel.hopelijk gaat t vlot in jullie nwe huis en blijft beeb nog lekker even bij moeders zitten.
Fijn die wekelijkse controle zeg!!
Hoe gaat t met j?

Cindy, grrrrrrrrrrrr bizar dat t in NL hier niet is ontdekt van je schildklierwaarde..heb je t teruggekoppeld naar je vorige gyneceloog? Mss leren ze dr van!
Succes met icsi 4. Duim voor je meis!

Shady hoe was je weekje centerparcs? Val je nog niet voorover hehe

Meisje hoe gaat t met jou en q? En hoe is t tussen jou en je man nu?

Hier gaat allesgoed. Hebben de zomervakantie geboekt
Zuid frankrijk hmm. Super veel zin in met ons gezinnetje!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 01-06-2014

Druifje poeh moet er niet aan denken zeg zo nog volop in een verhuizing. .. Gelukkig zijn een aantal dingen gedaan en een aantal dingen op korte termijn af! Wat zal dat een rust geven bij je straks!
Wat fijn dat de kleine goed groeit zeg!! En super dat ze je goed in de gaten houden wat betreft het bewegen van de kleine.

Hier begint het echt zwaar te worden nu. Midweek weg was heerlijk maar ook echt heel intensief. .Ik val idd haast voorover haha! Hoop echt dat het niet nog 4 weken gaat duren maar ja het kan zelfs nog 6 weken duren...pffff!!!
Wij hebben het ineens in onze bol en willen voor de bevalling nog even een nieuwe wc boven en een nieuw wastafel meubel haha! Als het goed is gaat dat ook nog wel lukken maar wordt spannend haha

Buddha wat heerlijk dat jullie een vakantie geboekt hebben! Lekker vooruitzicht hoor!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 01-06-2014

Dames ik wil het jullie eerst vertellen voordat het op fb komt te staan! Jullie hebben me zo vaak in alles gesteund.
Vandaag heeft vriendlief me ten huwelijk gevraagd op ons laatste dag van een heerlijk weekendje weg. En natuurlijk volmondig JA gezegd!
Nu hopen dat deze icsi het gaat worden!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 01-06-2014

Druifje: jee wat een drukte nog voordat de kleine komt!
En alweer bijna 37 weken. De kleine msg gewoon al bijna komen. Ik hoop dat jullie dan net in jullie huisje mogen zitten. Super dat het zo goed groeit!

Buddha: nee heb ze niet meer gesproken. Heb gebeld om transport te regelen van het zaad, dat is al gelukt en verder kunnen ze de pot op! Gisteren al de 1e spuit gezet. Gaat nu al lekker snel!
Wat heerlijk zuid-frankrijk. Daar kan je zeker genieten met je mooie gezinnetje.

Shady, haha lekker die plsnnen zo net voordat de kleine komt. Je hebt ook echt wel een flinke buik. Maar probeer er nog even van te genieten meis. Want voor je het weet is de kleine er al!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 01-06-2014

Ik heb je natuurlijk al gesproken meis maar ook hier onwijs gefeliciteerd lieverd!! Ben zo blij voor je!
En je zit al lekker in poging 4 dus dat is ook top!! We duimen weer als een malle!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 01-06-2014

Wooowieeeed yesss yesss wat leuk meis!!! Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk Big Grin Big Grin leukleukleuk


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 04-06-2014

Gefeliciteerd Cindy! Goed nieuws.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 04-06-2014

cindy! Gefeliciteerd meis!!! ik duim voor jullie...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 09-06-2014

Van harte


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 10-06-2014

AM hoe gaat t met jou en mb?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 11-06-2014

Gaat goed
Hele heftige 21 maanden sprong gehad
Maandag start eindelijk de bouw😄
18 augustus gaat m naar de psz


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-06-2014

Ohh super leuk kun je t echt vanaf t begin zien opbouwenA

Cindy en al druk met bruiloft voorbereidingen bezig? Hebben jullie al n datum?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-06-2014

Gaaf am! En de kleine meid dus over een paar maanden naar de psz!! Leuk!

Cin Hoe was de eerste fm? ?

Buddha Hoe is het bij jullie?

Hier alles nog goed. Gister dachten we dat ik ging bevallen dus de kids weg gebracht maar na een warme douche zakte het toch weer af. Vals alarm dus hihi. Ach hij komt wanneer hij wil. We zien het wel!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 12-06-2014

Oehhh spannend shady!!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 13-06-2014

Dank je wel lieverds. Weten nog totaal niet wanneer we gaan trouwen. Eerst deze icsi afwachten.

Am: Wat vervelend van die sprong. Tot hoe lang kan dat doorgaan met die sprongen?
Super gaaf dat de bouw is begonnen! Wanneer moet het klaar zijn??

Shady: Ohh wat super spannend. Ik hoop dat ie snel mag komen. Smile Hou me op de hoogte.

Hier: 1e fm was waardeloos. Follikels waren nog veels te klein. Wel al een stuk of 11. Morgen moet ik naar Gent en daar gaan ze weer kijken. Ik hoop en bid dat ze een stuk groter zijn geworden. En het liefst dat er wat extra kleintjes er nog bij zijn gekomen. Wie weet hoor ik dan ook morgen wanneer de punctie is.
Ik voel me echt een walrus. Buik is echt opgezet, leuk met baby, niet zonder baby!! (hoe moet jij je dan wel niet voelen shady, bedoel het lief dat ik medelijden met je heb)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 13-06-2014

Druifje(toch??) is bevallen!!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 13-06-2014

Cindy veel succes


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 13-06-2014

Cindy geen idee tot hoelang die sprongen duren
We moeten as dinsdag naar de orthopedagoog ivm gedrag van m.

De bouwplanning is zoals het nu lijkt oplevering begin november
Dus we zitten alweer op de helft


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 13-06-2014

Ik las het net idd am! !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 13-06-2014

Ff kort: druifje, gefeliciteerd! Wow....vergeet mijn pb op fb. Dat is achterhaald.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Lunanoa - 14-06-2014

Wooooooow. Even wat rondsneupen op het forum en wat zie ik SHADYYYYYYYYY fucking 37 weken zwanger man. Meid op je einde van je vierde kleine. Wauw wat bijzonder. Hoe gaat het met je?

AM ik lees een beetje van het dramatische gedrag van je meisje. Ik weet precies wat je doormaakt. Wij hebben afgelopen 4 weken een hel gehad met Lara. Dramatisch. Niks goed alleen maar slaan, krijsen, janken, niet eten etc. etc. Ik gok ook een sprong. Het was ineens over. Ze slaapt weer normaal overdag, speelt, is lief en eet. Een wonder. Hou vol ;-)

nu ga ik nog wat teruglezen. Even kijken of ik nog meer bekenden zie Tongue


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 14-06-2014

Jaaaaaa vreselijk !!!!!!
L dus ook zo'n draakje??
Het word nu ook stukken beter gelukkig
Maar ze slaat en bijt nog wel
Maar minder gefrustreerd lijkt wel
Ze heeft wel de nee fase ontdekt pfff hahahaha
Verder een heeeerlijk meiske!!!
Hoe is het met je??? Ben benieuwd hoe je kids er nu uiig ziet! Vast hele mooie schatjes


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-06-2014

Aaaahhhhh lunanoa! !!! Tijd niet gesproken joh!!!
Haha wist jij niet dat ik weer zwanger was of heb je dat toen nog net mee gekregen?
Ja het gaat echt snel man! Maar dit is wel de laatste hoor hihi. Manlief wil hierna niet meer dus nkg ff op en top genieten van dit laatste wondertje in mijn buik.

Hoe is het met jou dan?? Ik vernam van die andere meiden via fb dat je verhuisd ben?? Waarom??? Je had zo n pracht huis! !
Hoe gaat het met je twee kids?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 15-06-2014

Mijn oei ik groei boek stopt na de 18 maandensprong whaha dus ik dacht dat er geen sprongen meer kwamen hihihi niet dus!!!
Niet dus aiiiiii

Shady oe wat spannend dat je al zoveel gerommel voelt!! Bij tess ging je over de 40 weken toch? Deze lijkt eerder te willen komen ;-)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 15-06-2014

Oefff budha maak je borst maar nat
Die 21-22 maanden sprong is echt een ramp
Niks mee te beginnnen
Niks is goed
Slaan schreeuwen janken jengelen
Van smorgens tot savonds
Heeft wel dikke 1,5 maand geduurd


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-06-2014

Ja semmy was er met 40.1 en bij tess ben ik ingeleid op exact 41 weken.
Het rommelt nu ook weer lekker... Slijm verlies, harde buiken die soms echt wel zeer doen...voel me echt heel raar. Eren en drinken smaakt me niet echt... Ene moment denk ik jep nu beginnen we echt en andere moment denk ik zal wel weer vals alarm zijn... Heb liever dat het duidelijke zaak is en ik echt kan zeggen dat we gaan bevallen. Hebben we het maar weer gehad ook...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 15-06-2014

Ah komt vast goed am. Hoort erbij toch! Zn laatste sprong was ook erg pittig hier, is een fase dus die gaat ook weer voorbij :p

Shady oh ja dat lijkt me niks nee. Ik vond t zo fijn dat ik een datum had voor inleiden hihi.
Dit zal t voorwerk zijn?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 15-06-2014

Vervelend shady
Het komt vanzelf hahh


Ja budha
Gaat idd weer over gelukkigb


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-06-2014

Haha ja het komt idd vanzelf. Maar vind dit nu wel vervelend worden hoor. Heb ook die 2 ukkies nog en zie er nu alweer als een berg tegenop om ze uit bed te moeten halen en om te kleden enzo...is echt een flinke klus geworden voor me inmiddels.
En als je je dan ook nkg eens zo voelt..pffff
Maar goed ik wilde dit zelf en wist dat de laatste fase zwaar zou gaan worden dus moet niet zeuren..

Buddha ja ik vond het bij tess ook fijn dat ik een datum had. Vond het ook wel heel gek hoor.
Maar inleiden zou op zijn vroegst hier nu dus 7 juli worden!! Dat duurt echt nog lang joh! !! Zover wil ik helemaal niet komen. ..
Of gewoon maar nu of anders volgende week zondag haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 16-06-2014

FF ego. Quinten loopt gewoon los. *Trots*.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-06-2014

Ik heb zijn filmpje gezien!! Leuk hoor meis! Nu is echt niets meer veilig hihi!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 16-06-2014

Jaaaaaaa wat goed!!!!!!!!!! Trotse mama


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 16-06-2014

Dames een vraag
M doet telkens haar hand op de luier
En zegt bah als ze gepoept heeft
Kan ik beginnen met een potje?
Zo ja, hoe moet ik dat het beste doen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-06-2014

Ja je kan er zeker mee beginnen. Als ze het zelf aangeeft is dit een mooi moment om erop in te spelen.gewoon af en toe op het potje zetten en dan hopen dat ze precies op dat moment wat doet haha. Je kan der iets in der handen geven om der even af te leiden zodat ze er wat langer op blijft zitten. Of gewoon het potje in de kamer zetten en kijken hoe ze er zelf op reageert. Het is best lastig vind ik hoor dst hele zindelijk krijgen...tenminste bij semmy was het echt een hel!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 16-06-2014

Oke ja daarom ook jullie tips haha
Lijkt mij ook best moeilijk vandaar.
Ik heb een potje dus ik zal hem straks als ze wakker is
Samen met haar mee naar beneden nemen en in de wc zetten.
En dan vertel ik haar: als je moet plassen, mag je hierop zitten?
Zoiets???
M begrijpt alles namelijk heeeeeel goed.
Ik kan in 1 zin heleboel dingen zeggen en die doet ze dan ook
M. Pak je jas en je schoenen en ga op de bank zitten
Nou huppa daar gaat ze.
Bumba koek kan ze zeggen haha zo lief!

Ik ga ermee aan de slag👍
Misschien als ze geplast heeft op potje har een mooie sticker geven??
Soort sticker kaart maken?
Is dat goed?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-06-2014

Ja bijvoorbeeld! Bij semmy werkte een beloningssysteem uiteindelijk ook.
En als zij al zoveel begrijpt dan kan je het idd proberen uit te leggen aan der. Succes ermee meis! !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 16-06-2014

Ze heeft op de wc gezeten
En 1 drupje hahahahahaha vet goed!!!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-06-2014

Yeah! Het 1e drupje is een feit! Ga zo door!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-06-2014

Jeeeej wat goed al zeg! Mijn ventje zit 1 tel en zegt dan heel vrolijk "taaaaaaa" ... wat betekend: klaaaar Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 16-06-2014

Hahahahah lief!!!
Dan is hij ook vroeg!! Jeej hij is jonger dan m


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 17-06-2014

Hahaha nou hij kent de woordjes papa mama opa oma die bah klaar bal dadaag

En klaar "taaa" zegt ie de hle dag haha zo schattig


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 17-06-2014

Och hahah
Spreekt hij ze ook duidelijk uit?
En beginnen de zinnen al?

M kan nu
Papa mama opa oma iwa(isa) henna(hennie) bal
Taart auwo(auto) nuna(luna) imba(kimba)
Jak, kak bah dag hall oke
En nog wel iets
Best goed


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 17-06-2014

@Respect voor jou Shady; je hebt best een flinke toeter en je vindt het zwaar maar je houdt het toch maar gewoon vol om 2 kids te verzorgen.

@AM hier kan Q ook een flink draakje zijn. Als hij iets in zijn hoofd heeft moet het zoals hij wil. Als je hem dan volgt is het prima, maar als jij wat anders wil dan begint hij echt te krijsen, te zeuren en te trappelen. Echt heel vervelend.
Ik twijfel ook over beginnen met een potje. Q geeft ook aan dat hij gaat poepen. Maar ik wilde wachten tot hij echt zelf liep, want ik heb geen zin om hem steeds zelf op het potje te zetten. Maar hij kan nu zelf los lopen, dus misschien dat ik van de zomer er eens mee ga beginnen.

@Woordjes: Q mag dan wel langzaam zijn met zijn grove motoriek, met zijn spraakontwikkeling en zijn fijne motoriek is niets mis mee. Hij zegt denk ik wel het drie dubbele van M en kan ook al drie woord zinnetjes.

@Rian hoe is het met jou? En met de andere dames?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-06-2014

Haha meisje. Ik zal wel moeten. Kan moeilijk mijn kindjes ergens anders laten. Maar lief van je hoor, je respectje!
Ach het is gewoon nkg even doorbijten. Alles doet me zeer maar zoals ik al zei ik heb geen keuze. En gelukkig is het grootste deel van de zwangerschap gewoon heel goed verlopen. Het zijn echt die laatste weken of misschien nog laatste dagen hihi.
Morgen nog even semmy zijn verjaardag vieren. .maar ik laat ze een hoop zelf pakken hoor. Ik vind het prima!

Wat heerlijk dat q zo lekker kletst! Lekker genieten! En dat wordt alleen nog maar leuker! Semmy kletst echt de oren van mijn kop af en wil ook alles weten maar snapt ook super veel! Onthoudt ook echt alles en vind alles interessant. Zo leuk! !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 17-06-2014

Nee geen zinnen hoor hij kent maar wat losse woordjes maar brabbelt nog t meeste Big Grin
Kletskop heb jij zeg! En Q ook al zon kletsert!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 18-06-2014

Shady gefeliciteerd met Semmy! Ik zag je berichtje op fb; ik zal voor je duimen dat beeb nr. 3 vandaag niet komt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Lunanoa - 20-06-2014

Shady JAAA ik kreeg je zwangerschap zeker mee. Tot een week of 12 denk ik. Heb je een foto van je buik? Ben zo nieuwsgierig. Kan me voorstellen dat het zwaar is. Ik vind het hier al vaak zwaar zonder zwanger te zijn hahahaha.
Is je meisje makkelijk?
Gaat je grote man al naar de basisschool?
Veel sterkte die laatste loodjes. Vreselijk die laatste weken. Zo'n halve zeekoe voel je je, niks lukt maar de wereld draait wel door Tongue EN dan met je kroost erbij. Lijkt me HEEL zwaar. Straks lekker genieten van de kraamzorg.

Hier ging het zindelijk worden heel geleidelijk AM. Owen liet ik naakt lopen. Lekker in de zomer. voelen ze dat er wat uit ze loopt. Het plassen ging heel gemakkelijk maar Owen vond het poepen heel eng.
Doe wat jouw gevoel aan geeft. Jij kent je kind het beste & wat bij haar past.

Lara probeer ik ook maar ze snapt er geen drol van. Letterlijk Tongue
Hier ook een kleine kletsmajoor die inmiddels met 3 woordzinnen spreekt. Best makkelijk, scheelt veel frustratie. Bijna alweer 2 jaar en dan straks in september lekker naar de PSZ.

Hoe gaat het verder met jullie AM? Huisn og verkocht? Was je toen mee bezig? Zelf lekker in je vel? Ook met werk?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-06-2014

Hahq mijn kids hebben beide een beste gebruiksaanwijzing en zijn zeker de makkelijkste niet. Tess ziet natuurlijk alles van der grote broer en zij kent net als hem totaal geen angst en gevaar. Stel dwazen zijn het samen haha!
Nee semmy gaat na de vakantie naar de basisschool.
Zondag word ik ingeleid want bleek gister al 3 cm te hebben en de boel is al heel week en ze kon zijn hoofdje al voelen. Dus nkg even doorbijten met mijn lijfje. Ik heb een foto van 36.5 voor het laatst volgens mij. Zal hem zo even plaatsen als het lukt!

Jeetje jouw meisje gewoon al bijna 2!! En Owen gaat denk wel al naar school? Gaat dat goed?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-06-2014

[Afbeelding: 2nc32mx.png]
Als het goed is is dit de laatste foto die ik gemaakt heb en was ik dus 36.5 weken


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Lunanoa - 20-06-2014

WAAAUW wat een buik. Echt weer zo'n mooie bol. Een jongen op komst dus. Wat super zeg! Wauw, zondag inleiden. Je laatste keer bevallen. Het enige wat ik nog wel eens wil; bevallen. Maar niet zwanger zijn & al helemaal geen kind Tongue hahahaha
Echt leuk voor jullie, nog een vierde. Zal gezellig zijn bij jullie thuis.

AM jij al baby kriebels? Tongue


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Lunanoa - 20-06-2014

Hier ook twee randdebielen Shady, ik voel met je mee hahahahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-06-2014

Haha ja en dit is dus alweer 2 weken geleden... al weet ik niet of ie nog veel gegroeid is erna hoor maar hoeft ook niet want hij zit alweer flink in de weg. Hihi.
Jij zou nog wel een keer willen bevallen maar de rest niet?? Je bent gek!! Ik zou dolgraag nog wel een keer zwanger willen zijn maar dat gaat na zondag niet meer gebeuren! Geeft ook niet, het is goed zo. Tenminste ik hoop dat ik er straks ook nog zo over denk. ..en ja we krijgen er nog een jongen bij. Ideaal want semmy en de baby lopen dus qua seizoen en geslacht precies gelijk op en kan veel kleding hergebruiken! Zo leuk!!
Haha en jij ook van die lekkere draken! ! Pfffff valt niet mee soms. Ben echt blij als semmy straks op de basisschool zit hoor!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Lunanoa - 20-06-2014

Jaaa die basisschool is echt een uitkomst hoor. Heerlijk. Owen is veel blijer & ik ook haha.
Tess ook nog maar een ukkie, 1,5 jaar gewoon. Je hebt een duo wagen toch?
Perfect, die kleding die je kunt herbruiken. Scheelt veeeeeeeeeeel geld. Ik heb al m'n meuk al weggegeven, babykamer, kleding, badjes, maxicosi etc. Echt klaar mee Tongue

Ja bevallen vind ik zo prachtig. Wat een ervaring. Maar best makkelijk bevallen dus misschien heb ik makkelijk praten. Oh en ik had morfine hahahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 20-06-2014

Shady!!!!!! O MY GOD!
Hoe hou jij dit vol!!!!
Ik heb diep en diep respect voor jou hoor meis! Wat een kanon van een
Buik heb jij! Uniek man! Wel heel gaaf haha
Gaat het goed?? Hoelang nu nog??

Luna: hahahahaha geweldig lara die er geen drol van snapt
Kan zo om je lachen hoe je het typt.
Was owen wel snel zindelijk?

Ik heb het nu ff op een laag pitje gezet want
Ze zei: nee! Tegen potje en dat moeten we zien te voorkomen natuurlijk

Ons huis;
Die was binnen 7 weken al verkocht
wonen al sinds eind januari bij mijn schoonouders
Lastig maar het gaat
De bouw is vorige week begonnen
November oplevering zoals de planning nu is
Hebben dus een nieuwe huis gekocht
2/1 kap! Super groot
Onze tuin word 9 meter breed en 16 meter diep!!!
Eigen oprit enzo! Echt tof! Zal eens kijken of ik foto kan plaatsen hier
Kan je op fb niet vinden op mijn fb staan veel fotos
Ben benieuwd hoe lara nu isSmile qua uiterlijk enzo
Was al zon mooi popske


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-06-2014

Lun ja mijn bevallingen zijn ook top geweest dus zie er nu ook echt niet tegenop hoor. Laat het zondag gewoon weer lekker over me heen komen!
Ik werd vandaag gebeld en semmy gaat vanaf maandag dus gewoon nkg mee draaien op school. Lekker dan, zondag inleiden en maandag het basisschool leventje in haha. Maar voor de rust in huis is het goed als hij daar zit hoor! Zo ervaar jij dat dus ook.

Am haha ja het valt ook niet mee hoor...maar ik ben er wel nog steeds verbaasd over hoe "goed" het eigenlijk nog gaat. Mag niet klagen. Merk wel aan mijn lijf dat die het op begint te geven dus in dat opzicht is het goed dat morgen mijn laatste dag als zwangere is..wel weer een gek idee hoor! Straks weer klaar met zwanger zijn en weer back in shape proberen te komen en weer zo n ukkie erbij in huis...Jeetje ik krijg er helemaal de kriebels van als ik het zo opschrijf! ! Heerlijk om weer te snuffelen aan zijn haartjes enzo...sochtends wakker worden en de kleine die bij me neergelegd wordt door de kraamhulp of door mijn man! Oh god ik kijk er naar uit om ons ventje bij ons te hebben!!
Maar nu nkg even voor het allerlaatste keertje flink genieten van hem in mijn buik...nkg maar 2 nachtjes en dsn is hij eruit...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Lunanoa - 20-06-2014

Oeeeeeeeeh wat ontzettend spannend Shady. Misschien begint het vannacht wel spontaan Tongue
Heerlijk, die geur van die haartjes. Eén van mn vriendinnen is zwanger dus ik snuffel lekker bij een ander Tongue

AM wat leuk zeg, een nieuw huis laten bouwen. Lekker alles naar je zin. Wij hebben dit jaar een huis gekocht. Maar dan gewoon een leuke rijtjes woning. Wouden graag goedkoper wonen na ons dure huurwoning.
Ik vond het kopen zelf een hel Tongue Maar de nieuwe keuken uitzoeken is wel erg leuk.

Wat fijn dat jullie bij je schoonouders terrecht kunnen. Maar lijkt me ook niet alles die drukte om je kop elke dag.

Ik heb geen facebook meer. Dus dat wordt moeilijk. Ik heb geen foto's op de pc maar wel op mijn instagram profiel, die is open. Mijn voornaam met de eerste letter van m'n achternaam achter de instagram.com/ .......... Weet je het nog Tongue
Genoeg foto's van de kids op staan.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 20-06-2014

Uhhh leo en instagram?
Hahahah ik hebdat niet hahahah
Kan het via pb hier?
Waarom heb je geen fb meer dan?

Wat leuk!!!!! Een nieuw huis
Nog wel in dezelfde plaats?
H. Toch?? H..g hahaha
Als ik t goed heb😝
Hoelang woon je daar nu?

Dus lara ook psz
Lekker!!! May per 18-08

Ja is pittig hoor die drukte elke dag
En ik leef anders
Maar zitten op de helft en ze hebben groot huis
Erg fijn dathet zo kan
Ben dit weekend bij mn ouders
Mn man hele weekend nachtecn
Volgende week vrijdag op vakantie naar
Hof van saksen , in nooitgedacht
Vlakbij assen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 20-06-2014

Jaaaaaa luna
Het is gelukt hoor
Ik ben. Leomay
Maar kan je dan ook chatten??
Wou jou prive foto sturen


Wat een mooie ogen!!!!!!!!! Die meid van jou!!!!
Jaloerssssss


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Lunanoa - 21-06-2014

Ja kan wel. Op de home pagina zit een icoontje rechts bovenin. Dan kun je privé sturen.&nbsp;<br><br>Geen FB omdat ik me dood ergerde. Iedereen is zo met elkaar bezig. Zonde. Haalt de essentie van het leven weg. Overtreffen in prestaties, negatief of positief. Ik was er teveel mee bezig &amp; het zoog me leeg qua energie.&nbsp;<br><br>We wonen inderdaad nog in hetzelfde dorp, om de hoek. We wonen hier sinds half februari ong.&nbsp;<br><br>Werk je nog bij hetzelfde bedrijf?&nbsp;<br><br>Hof van saksen is prachtig. Heb laatst met valentijnsdag een weekend weg gewonnen. Heerlijk met Dirk in zo'n huisje incl sauna! Prachtige huisjes &amp; een heel mooi park. Boodschappen zou ik wel ff buiten het park halen Tongue Het restaurant rechts bij binnenkomst is het best ;-) Geniet er van.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Lunanoa - 21-06-2014

Oh daar ging iets mis Tongue

Wij zijn dus kleiner/goedkoper gaan wonen. Wilden lagere maandlasten omdat we eerder beide ons banen kwijt zijn geraakt & die situatie eigenlijk zouden moeten kunnen dragen. Nou moet ik zeggen dat we ruimte zat hebben & ik weinig geluk uit materiaal haal dus dat scheelt Tongue
En ons eerste huis gekocht dus. Ook wel een mooie stap!

Hebben jullie je huis nog wat leuk kunnen verkopen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 21-06-2014

Thnx voor de tips
Oo maar dat is wel fijn ook voor de kids
Dichtbij het oude huis
Qua grootte dus prima
Jo! Allebei baan kwijt??
Heftig!!!

Ja ik werk nu 25 uur in 2 ploegen
Best pittig ivm mn man die commandant is geworden
Van het interventieteam binnen defensie
Werkt in 4 ploegen.

Ja ons huis goed kunnen verkopen!!
Ik ga vanavond kijken of ik pb kan doen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Lunanoa - 21-06-2014

Is gelukt zag ik!

Wat voor tijden hebben je ploegen ?

Ja toen ik zwanger was van Lara. Nu allang weer werk. Werk momenteel50 u per week in de horeca & Dirk is chef kok dus snap dat het soms lastig is. Vooral als zw naar de basisschool gaan. Wekker gaat ongeacht werktijden ����


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 21-06-2014

Ene week vroeg gemiddeld 10:00-18;00 en 2 dgn tot 15:30 vrijdag vrij
Late dienst 2 dgn 18:00 tot 00:00 of later
En 2 dgn van 15:30 tot 21:00
En dan vrijdag hele dag tot 18;00 meestal

50 uur per week?????? Waar zijn de kids?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 21-06-2014

Shady????? En en???


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-06-2014

Morgen he hihi!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Lunanoa - 22-06-2014

Oh dat zijn wel chille diensten.
Dirk is ma/di vrij. Wo/Do middag past m'n moeder op. Sochtends is 1 van ons thuis. Vrij/zat ik thuis & zondags schooonouders of betaalde oppas.

Zet 'm op shadylady!!!! Nog even!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 22-06-2014

Ja best fijn idd dat klopt.
Alleen is wel pittig als ik avonddienst heb
Dus dan m wakker vanaf 06.30 en dan door tot 01:00(vorige week)
En dat dan de hele week
Dat hakt er wel in.
Ze is vaak vroeg laatste tijd.

Wel handig zeg hoe je met de oppas zit!
Ideaal

Shady spannend!!!!! Ga voor je duimen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Lunanoa - 22-06-2014

1 tip AM; middag dutjes :-)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 22-06-2014

12.28 is onze Jari geboren! 4060 gram en geen knip of scheur! Alles top verlopen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 22-06-2014

Yeaaahh!!!!!!! Vandaar je dikke buik hahah
Gefeliciteerd meis!!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 23-06-2014

Shady gefeliciteerd!!! Fijn dat alles goed is verlopen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Lunanoa - 23-06-2014

Hier ook nog gefeliciteerd met je práchtige ventje. Wat een knapperd.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 26-06-2014

Hoe is t shady?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 26-06-2014

Hoe is t druifje?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-06-2014

Gaat echt heel erg goed hier. Jari is een heerlijk tevreden ventje die je alleen hoort als ie honger heeft. Slaapt lekker alleen snachts maakt ie er nog een beetje een potje van. Dan wil hij het liefst op schoot slapen en niet in zijn bedje maar goed de aanhouder wint haha.
Stuwing is gister op gang gekomen maar is gelukkig over zijn hoogtepunt heen. Dus vanaf nu wordt dst ook alleen maar beter. Bekken merk ik ook vooruitgang in dus dat is ook fijn. Kortom we gaan lekker!!

Hoest met jullie meiden?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 01-07-2014

sorry voor me erg late reactie. Zijn net vorige week verhuisd. Het gaat goed hier. Ons meisje doet het super. Zo genieten van de 2 kids, heerlijk. Me laptop staat op zolder, vandaar bijna niet hier. Ben nog aardig druk met van alles.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 05-07-2014

Even het goede nieuws delen!
Na veel gerommel in buik en misselijkheid dan toch gisteren test gedaan. Licht streepje!
Vandaag weer test gedaan. Donkerder streepje! En ..........

[Afbeelding: 35lzyaw.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 05-07-2014

Kippevel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd meid oooh wat gun ik dit jou zo!!!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 05-07-2014

Dank je meis. Nu zo hard hopen op goede uitslag woensdag. En dan kunnen weer echt genieten!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-07-2014

Ook hier natuurlijk van harte meis!! Ik had net als Buddha echt kippenvel toen je me vanmorgen de foto stuurde!
Ik vind het ook zo mooi dat je altijd overtuigd gebleven bent dat het jullie ooit gegund zou zijn!! Heel bijzonder!
Je bent echt een kanjer die dit dubbel en dwars verdient!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 05-07-2014

O mijn god wat gaaaaaaaff!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook de foto helemaal tof meissie
Geniet ervan


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 06-07-2014

Jullie zijn zo lief! Bedankt voor alle steun die jullie me ooit gegeven hebben!
Hou jullie ook zeker op de hoogte aangezien ik misschien vanaf woensdag mee kan praten met het uitgerekend maart toppic! Dus zal sf en toe hier ook gezellig komen kletsen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 06-07-2014

Doen hor!!!!

T is zooon mooie tijd. Zeker na wat jullie hebben moeten doorstaan om op dit punt te komen. Wauw!!.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 06-07-2014

Onze arme tess heeft vanmorgen der pols gebroken. .een simpele val van de bank af...Zo sneu!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 06-07-2014

Aaaahh neee!!!!!!! Ooch meissie wat zielig!!!!
Schrik ervan! Wat zielig zeg!
Hoe is het nu met haar! Geef haar een heeeeele dikke knuffel
Arm poppie


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 06-07-2014

Ze lijkt zich totaal niet te irriteren aan het gips en ze is nog net zo ondernemend als altijd en klimt evengoed nog boven op de tafel enzo.
Het was wel echt onwijs sneu hoor. Elke keer als ze op der armpje leunde zakte ze er doorheen en begon ze heel hard te huilen. .
Dus wij dachten gekneusd ofzo. Hadden nooit verwacht dat het gebroken zou zijn omdat ze helemaal niet zo heftig reageerde na der val. Het wad even huilen en vervolgens ging ze weer spelen. Maar ja gelukkig zagen we dat ze er steeds doorheen zakte en dachten we meteen: dit is niet goed...het bot was echt helemaal door...nu drie weken in het gips en met een mitella...kind is net 1.5 jaar...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 06-07-2014

Whaaaaaaaa cindy!!! Gefeliciteerd! !!!! Dit is een plakker... dat moet gewoon....

shady.. ik zag t ol fb ja... arme.tess


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 07-07-2014

Arme tess!!! Dat na zon simpele val zeg!! En drie weken in het gips och gossie echt heel sneu!!!
Hoe gaat t met jullie jongste telg


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 07-07-2014

ahhh wat super zielig voor Tess!! Hele dikke dikke knuffel voor der!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Lunanoa - 07-07-2014

Cindy ontzettend gefeliciteerd. Ken je niet maar zie je verhaal in je onderschrift, tis je ontzettend gegunt!!

Shady oooooh nee fuck, pols gebroken. Je moeder hart zal ook wel gebroken zijn na die ellende. Wat ontzettend sneu. Hopelijk heelt het mooi & is ze snel van dr pijn af. Arm popje.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 08-07-2014

@Cindy: Gefeliciteerd! Ik hoop ook op een plakker.

@Shady ach wat zielig! Beterschap voor je meissie.

@Druifje sterkte nog even met de verhuizing/wennen in het nieuwe huis.