Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 02-03-2014

Hier gaat het op.zich goed.. op de nachten na dan.... die zijn drama... kleine man is vooral.laat in de avond en eerste deel.nscht erg onrustig... krampjes ook... dus ja.. van slapen komt niet veel...

en vind het ook erg lastig t herkennen of ie nou tiet wil.of kramp heeft.... ik troost me.dan maar bij de gedachte dat je van bv nooit teveel ksn geven...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 02-03-2014


@Meisje79, wat doet hij het goed zeg, hij gaat nu echt snel, hij heeft het ontdekt, gaaf! En de woordjes, wat super zeg. Ook een heerlijke foto weer van hem. Ziektekiemen nu geheel de deur uit?
@AM2012, dat is zeker rot om zo te moeten leven, sjonge zeg, knuf!
@Shady, mooie buik meis!
@Hier, ook met J. ook een erg onrustig 1e jaartje gehad. 8 maanden overdag gehuild, wat overging naar nachten huilen.
@Rian, bv kun je id. nooit teveel geven, ik heb daar ook over getwijfeld, maar echt meis, geef hem de borst en kijk hoe hij erop reageert. Krampjes zijn ook ruck id. J. wou de borst niet bij krampjes. BV ben je vaak nachten meer bezig, naja denk dat wij wel geluk hebben gehad, dat hij eerst al na 3 uur kwam en er later wel 4 uur tussen zat. Overdag was bij ons meer onrust ermee. Maar echt twijfel niet eraan. FV geeft echt niet de garantie dat de nachten dan beter gaan! Lekker ervan blijven genieten.




Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 03-03-2014

Rian die onzekerheid herken ik wel en ook die onrust s'avonds en aan het begin van de nacht. Bij mij ging hij 'clusteren' en hing dan bijna permanent aan mijn tiet. Gek werd ik ervan. Maar dat gaat over, binnen een paar weken, bij mij althans, en toen kwam hij ineens keurig om de paar uur. Daarna herken je ook beter of hij wil drinken of dat het wat anders is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 08-03-2014

Rian en de andere dames, hoe is het nu?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 08-03-2014

Haj haj.. hier gaat t op zich oke.. mannetje van de tijd... komt.stipt.elke drie uur.. heeft regelmatig veel.kramp.. mawr begin nu wel.steeds beter te herkennen wat wat is... buiten de kramp ist een heel tevreden mannetje...

ik zelf herstel goed...vloei bijna niet meer, heb geen last meer van mijn bekken.. en begin wonderbaarlijk genoeg een soort van te wennen aan de gebroken nachten...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 10-03-2014

Rian, fijn dat je goed herstelt maar balen van die krampjes. Q heeft ze ook gehad, tot een maand of 3, maar bij hem viel het nog best wel mee als ik jou zo hoor. Sterkte! De eerste drie maanden zijn het pittigst (vond ik).


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 10-03-2014

Is zeker waar.. de eerste maanden zijn killing.. maar ook mooi..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 10-03-2014

Shady sterkte deze week!

Rian gelukkig is het je tweede dus je weet een beetje wat te wachten staat. Lijkt i op h ?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 11-03-2014

Dat is idd zo.. ik ben ook niet onzeker ofzo... juist heel relaxed.. ben ook nie bang om overal me tiet te.voorwchijne te toveren... boeit me echt geen reet haha...

nee hij lijkt helemaal.niks op H... hij lijkt op zijn vader.. dus ja hahw logisch dat je er daj niks van haar inziet...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 14-03-2014

Nou het is wel erg stil hier...

Shady gefeliciteerd met de goede echo! (ik zag zoiets op fb).

Rian hoe gaan de nachten nu? Fijn dat je er zo relaxt in staat.

Hier: nou het gaat zijn gangetje. Ik tel af tot onze vakantie begin mei. We gaan met mijn ouders en mijn broer en zijn gezin een weekje naar Mallorca ter ere van mijn ouders 40 jr huwelijk. En verder ben ik blij want we krijgen veel geld terug van de Belastingdienst (Mag ook in de krant, meestal moeten we bijbetalen), zowel vanwege te weinig ontvangen kinderopvangtoeslag als vanwege de normale inkomstenbelasting. Jippie!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 14-03-2014

Oh heerlijk vakantie, snap dat je aan het aftellen ben. Zal nog een weekje of 8/9 zijn schat ik, wij krijgen over 9 weken de sleutels ;-). Heerlijk veel centjes terug krijgen, wij ook, dus helemaal blij ermee, kunnen we goed gebruiken.

@Shady knuf meis, gelukkig gaat alles nog goed!
@Hier, J. en ik zijn beide ziek, maar goed leventje gaat door, werken/huishouden etc. moet ook gedaan worden. Rest proberen take it easy te doen voor de baby. Heb een groei echo en ctg scan gehad, vanwege weinig voelen en was flauw gevallen op de buik. Kleine begint met de groei alweer te zakken, vooral lengte, onderste lijn, dus hopen dat dit een moment opname was.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 14-03-2014

Hi dames..

nachten gaan iets beter...meneer komt nog steeds elke drie uur.. maar de krampjes zijn minder waardoor er tussen de.voedingen door gewoon geslapen word... kleine man was al ruim 800 gram gegroeid in drie weken tijd... dus de bv is niks mis mee haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 25-03-2014

Stil hier ........


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-03-2014

Ja niet normaal hè? Denk dat iedereen druk is..
Hier gaat het iig erg goed. Vanmiddag bij de gyn geweest en kleintje doet het super.
Morgen wordt onze nieuwe loungeset voor in de achtertuin bezorgd dus dan zijn we hier klaar voor een heerlijk voorjaar en een nog betere zomer. Met onze uk er straks bij!!
Ik voel me gelukkig nog steeds onwijs goed en vind het nog steeds niet zwaar icm twee kleine kids.
Bekken klachten zijn beduidend minder sinds ik gestopt ben met dansen dus dat is ook fijn.
Semmy is nu officieel helemaal zindelijk te noemen met poepen en plassen. Alleen snachts nog een luierbroekje aan maar die is vaak ook niet heel nat meer!
En tess klimt gewoon zelf op de grote glijbaan, draait zich achterstevoren en gaat achterwaarts op der buik van de glijbaan af! Prachtig wat een meid is dat zeg!! Pittige tante maar zo een lieverdje!!
Kleine update van deze kant hihi

Hoest met jou Buddha?
En met alle andere meiden?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 26-03-2014

@Shady oh wat heerlijk een loungeset, dat gaat een heerlijke zomer worden! Haha wat een draakje is het toch, zag de foto al, heerlijke meid! Wat goed van hem zeg, trots!
Fijn dat de bekkenklachten afgenomen zijn, maar alsnog wel erg jammer dat je niet meer kan dansen.
Super dat de kleine het goed doet, dat is toch extra genieten!

@de rest, hoe is het meiden? Had niets meer neergezet, omdat er eigenlijk na mijn laatste post toch niets meer kwam.

@Hier, ben blij als het volgende week is, krijgen dan een groei echo. 2 weken geleden ook 1 gehad, vanwege problemen en deze was niet geheel goed. Hoop dus dat het een foute meting was of gewoon stomme momentopname en het volgende week beter is. Rest draait het hier aardig, me lichaam begint nu wel echt te klagen, maar goed we zijn alweer tijdje op weg. Waarschijnlijk nog maximaal 5 weken werken, mits de baas meewerkt.



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-03-2014

Ik reageerde hier niet meer op jou omdat ik je regelmatig privé spreek hè meis?
Ik hoop ook echt voor je dat het een moment opname geweest is!! Ik duim voor je!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 27-03-2014

@Druifje ik had je bericht gemist van half maart dat je was flauwgevallen op je buik...Dat is schrikken! Jammer dat je lichaam nu 'begint te klagen'. Ik hoop dat de groeiecho goed zal zijn volgende week (wanneer precies?). Ik zal voor je duimen. En ik hoop dat je baas meewerkt.

@Shady ik zag mooie foto's van je loungeset. Ook helemaal mijn smaak... En gaaf dat je dochter al zelf de glijbaan opklimt! Fijn dat je je goed voelt.

@Buddha hoest met jou?

@AM hoe is het?

Rian hoe is het nu?

Hier: Q heeft de waterpokken. Hij is niet heel ziek ervan maar heeft wel veel jeuk. Mijn kaboutertje Plop. Helemaal onder de pukkels...
Verder zet hij voorzichtig stapjes langs de bank maar dat gaat maar heel langzaam. Hij zit liever op de grond en laat zich ronddragen, het liefst door zijn mama (die echte biceps aan het kweken is Smile. Hij praat al wel heel goed. Schaap, "is op", "uit", "ballon", en "buiten" zijn zijn laatste woordjes. Ik schat dat hij al meer dan 50 woorden heeft gezegd. En hij kan nu zelf torens bouwen met duplo. Tot dat dat niet naar zijn zin gaat, hij driftig wordt en er maar weer mee gaat gooien (gooien kan hij als de beste).


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 27-03-2014

Meisje79 jeetje je ventje praat goed zeg! Wat knap van hem
Daarom is hij langzamer met lopen meis, hij praat zo goed! Hij ontwikkelt dat heel goed
En snel. Toppertje!

Shady, fijn dat het stukken beter gaat wel jammer dat je niet
Meer kunt dansen

Rian: hoe is het met jou en de kleine

Druifje, wanneer ga je verhuizen? Red je dat
Met je buik?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 27-03-2014

Als ik nog iemand vergeten ben, sorry
Budha hoe is t met jou?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 27-03-2014

AM hoe gaat het met jou?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 27-03-2014

@Shady I know meis!! Smile
@Meisj79, wow wat een kletskous zeg! Dan snap ik geheel dat hij met andere dingen later is hoor! Komt vanzelf wel. Hopelijk zijn de waterpokken snel weg! Nog een maandje en dan lekker vakantie, heerlijk!
@AM2012, binnenkort dus jullie naam op de grond, al leuk vooruitzicht! Hoelang daarna nog wachten?
@Hier, ik heb volgende week vrijdag pas de groei echo, dus nog een weekje door zien te komen. Mag van mij wel zover zijn. De baby lag met de lengte al op de onderste lijn. Rest was ook al aan het zakken.
We krijgen de sleutels pas als ik 34 weken zwanger ben, dus ben bang dat ik dan al op ben. Begin nu ook wel gespannen te raken. Naja gespannen, heb zoiets mag van mij wel zover zijn, wil zelf nog dingen doen. De badkamer moet gedaan worden, wil de kinderkamers eigenlijk ook helemaal tip top af hebben, maar ja, we zien wel.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 27-03-2014

Och dat zal wel pittig worden.
Probeer het van je af te zetten maar dat is moeilijk
Fijn dat het goed gaat met de kleine.
Ik was 36 weken zwanger toen alles NET klaar was
3 weken later was ze er al.

Meisje: met ons gaat prima


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 27-03-2014

Naja de groei gaat niet zo goed bij de kleine he ;-). Hoop dat dit een foute meting is geweest en we volgende week een beter nieuws te horen krijgen. Anders is het net zoals J. en daar zitten we niet op te wachten, want dan gaat alles vanaf dan anders worden voor mij.
We zien id. wel. Badkamer is het belangrijkste, die moet geheel verbouwd worden. Hopelijk blijft de kleine tot dan zitten.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 27-03-2014

O oeps dat heb ik niet gelezen domme ik.
Ik hoop dat de kleine wel goed gaat groeien hoor!!!!
Dat is geen fijn nieuws!
Wat kunnen ze anders nog doen? Als de beeb niet goed groeit?
Verder onder de lijn dan?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 27-03-2014

Druifje ik lees regelmatig over foute groeiecho's die later toch wel mee blijken te vallen. Een meetfout is heel snel gemaakt, ook vanwege de onnauwkeurige manier waarop de verloskundigen op niet-nauwkeurige echo-aparaten meten. Dat overkwam mij ook; ik werd ineens van 1 week achterlopen 2 weken vooruit gezet.
Dit om je op te beuren Smile. Neemt niet weg dat ik volgende week vrijdag voor je ga duimen. Sterkte met de verbouwing! En ik hoop ook dat je kleintje tot die tijd blijft zitten.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 27-03-2014

@Meisje79, dat weet ik ook wel, alleen met J. hadden we dat ze bij 36 weken zeiden het valt wel mee, hij is kleiner, maar nog geen ramp. Dat werd het dus wel, omdat hij op zijn reserves leefde. Als ze toen hadden ingegrepen, had hij het met de bevalling minder moeilijk gekregen. Nu proberen we ervanuit te gaan dat het een foute meting was, of dat het gewoon een groei spurtje heeft gemaakt. Mocht het toch weer een achterstand krijgen, dan zal het rust worden thuis/ziekenhuis, I don't know en zal ik vaker langs moeten komen. De bevalling zal dan wie weet automatisch keizersnede worden.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 27-03-2014

Je word nu goed in de gaten gehouden meis en dat is het belangrijkste


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 27-03-2014

Ja id. gelukkig wel, al baal ik er soms nog wel van dat ik niet thuis mag bevallen, maar ik wil nooit meer mee maken wat we toen met J. hebben moeten mee maken!
Maar we gaan nu voor een "mooie" bevalling en zonder teveel spanningen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 27-03-2014

Precies, hou dat voor ogen en dan ga je anders je bevalling in.
Ziekenhuis vond ik niet erg, had ook geen keuze
Je hebt alles bij de hand, harstikke veilig voor jou en je baby


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 27-03-2014

Bij J. ook int ziekenhuis bevallen he ;-). Alleen toen ging het allemaal te hectisch. Hopelijk nu geen 10 man aan me bed, haha. Mocht het een keizersnede worden, dan heb ik nu als goed is de optie om mee te kijken en sowieso als alles goed is met de baby, mag ik het gelijk bij me houden en gelijk borstvoeding geven. Gewicht wordt pas later gecheckt op de kamer. Dus dat geeft me iets van rust.




Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 28-03-2014

Dat is heeeel fijn.dat heb je bij j natuurlijk allemaal gemist :-(


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 29-03-2014

@Druifje ik hoop voor je dat het vrijdag allemaal loos alarm blijkt te zijn. Hoe laat heb je de echo? Dan kan ik voor je duimen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 29-03-2014

Ja hoop het ook, probeer er wel van uit te gaan. We krijgen om de 2/4 weken groei echo, dus ze zitten er nu toch wel bovenop. Om 8 uur eerst een gesprek met een verpleegkundige. Om 9 uur afspraak bij de gyn, maar wie en hoe laat de groei echo gedaan wordt weet ik dus niet, ertussendoor, of gyn zelf. We gaan het zien. Duim nu ook maar even voor me, dat de kleine zich gaat melden. Moet anders morgen bellen, zucht!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 30-03-2014

Och druifje ik leesvoer berichtje nu pas. Is alles goed?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-03-2014

Druifje hoe gaat het?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 31-03-2014

Gisteren een paar keer gevoeld, maar ga het vrijdag wel aangeven. 2,5 week geleden door meer dingen naar het ziekenhuis, maar ook voor dit en daar trapte het later het apparaat weg. Op de echo zag je het bewegen en ik voelde niets. Daarom durf ik vaak niet altijd te bellen en denk ik kijk het wel even aan. Het zal wel een familie trekje zijn ;-). Maar fijn is het niet!! Ook omdat ik het weken geleden echt elk uur goed voelde. Deze ochtend gelukkig wel begonnen met een bewegende buik, erg fijn!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 31-03-2014

Sorry ik.was ff afwezig.nl. haha...

jeetje druifje.. wat vervelend zeg dat je de kleine zo.moeizaam.voelt!! Dat lijkt me.heel zenuwslopend...

hier alles wel.oke.. de kleine man groeit goed! Maar is erg onrustig. . Hij heeft heel veel last van darmkramp. ... en hij vind het moeilijk om alleen te zijn.. wat maakt dat hij liefst continue in je armen is.. ook snachts ligt ie liever niet op zichzelf.. en als ie wel.op zichzelf ligt en slaapt is hij heel onrustig.. kreunt veel en is erg bdweeglijk met armen en benen... ik heb hem vaak geprobeerd in te bakeren maar dat lijkt ie echt niet fijn te vinden... puckababy geprobeerd maar dat geeft ook niet het gewenste effect... dus ja.. ondanks dat ik enorm geniet.. is het ook wel erg pittig zo...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 31-03-2014

Druifje sorry ik had over jouw bericht heengekeken?!! Wat vervelend dat je de beeb nu weinig voelt.. dat is hdeel frustrerend.. heb je een angelsound in huis? Mss kan je dat even geruststellen als je m een poosje niet hebt gevoeld? en niet denken dat je je vk lastig valt hoor gewoon bellen, daar zijn ze voor, hadden ze maar een ander vak moeten leren Smile

Rian. Pittig is t zeker ja, vond t eerste jaar sowieso erg pittig. R sliep wel ingebakerd want was zonder ook onrustig en sliep amper dus dat hielp enorm. Jammer dat t bij isajahniet werkt. Krampjes zijn echt zo vervelend.. hoeveel weken is ie nu? R had zn piek met huilen rond 6 weken.
Is t niet een buikslaper toevallig? Dat bleek mijn mannetje dus te zijn Big Grin


Meisjd79 wow wat een woorden kent q al, slimmerik! Hier is alles DIE of OEHHh en soms papa en mama hihi

Cindy hoe gaat t met jouw , wanneer begin je weer?

AM hoe gaat t met jou, en met de verhuizing?

Hier alles zn gangetje, het buitenspeelseizoen is aangebroken, heerlijk!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 31-03-2014

Buddha, hij is woensdag zes weken.. dus ja.. hopelijk word het hierna minder haha... buikslapen heb ik.een aantsl.keer geprobeerd.. de eerste paar keer sliep die wel goed op zijn buik... maar.daarna niet meer.. dus ja... vandaag was overigens echt het toppunt.. vandaag wou die echt helemaal.jiks... zooo vermoeiend... misschien regeldag ofzo? Aangezien die weer elke 2,5 uur aan de tiet wou...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 31-03-2014

Rian heftig hoor!! Zeeer pittig zo
Wel fijn dat je toch kunt genieten
Heb je de pacco getest? Die vond m super

De rest reageer ik later


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 31-03-2014

Druifje ja een opluchting kan dat zijn hè als je hem ineens weer voelt. Ik hoop echt dat vrijdag alles goed is. Ik ben ook vaak in paniek geweest als ik q een tijd niet voelde. Dat kwam ook doordat de placenta aan de voorkant zat. En q was een rustig kindje. Dat is ie nog steeds. Ondertussen heeft buddha gelijk. Als je twijfelt gewoon de vk bellen. Daar zijn ze voor.

Rian hier ook de piek met zes weken. Slechte combi. Jouw adrenaline van de bevalling is op, je bent moet van de gebroken nachten en je kindje is het onrustigst. Hier hielp inbakeren ook niet en van de puck a baby werd hij extreem driftig. Na acht weken was het al een stuk beter.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 31-03-2014

Pacco?.is dat een ander inbaker geval? Ik baker nu the old.fashion way in... dat werkt eventjes....maar hij is vandaag ook elke.keer heeeeel.snel.weer wakker...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 01-04-2014

Jeetje rian het zal idd best vermoeiend zijn!! Zeker met bv. lijkt het me erg intensief en zwaar.
Zie het ook weer aan mijn vriendin, die geeft ook bv. maar is er echt zowat de hele dsg mee in de weer... Niks voor mij maar respect voor bv mama's!

Druifje oooohhh was het maar vast vrijdag hè?!

Ik zie in mijn banner nog maar 90 dagen staan!!! Whaaaaaa!!!!! De tijd gaat echt veeeel te snel... Niet leuk!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 01-04-2014

90 dagen.. dat klinkt echt dichtbij he...

ja weet je.. ik zie de bv op.dit moment. Als een rustpuntje. ... meneer is dsn stil.en tevreden en ik.kaj ook even zitten... het drinken zelf gaat goed en het aanhappen ook.. heb geen centje last vsn me.tepels.. dus ik.geniet.daar juist van....

anyway... als gister een voorbode was voor afgelopen nacht mag die best vaker.huilen.. haha hij heeft gisteravond 10 uur laatste voeding gehad.. kwam toen pas weer om 02:30... wilde.maar 1 borst drinken. . En om 04:15 de andere en sliep.toej door tot 08:00... uitzonderlijk goed dus haha

Heb pacco gegoogeld... de manier waarop.ik nu inbaker is ongeveer hetzelfde...alleen dan met.losse.doeken...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 01-04-2014

@Rian, wat balen van die onrust, niet fijn voor hem, maar ook niet voor mama. Hopelijk mag hij snel de draaipunt vinden!
@Shady, joehoe 90 dagen, ik dacht gisteren nog, goh zelfs bij overtijd gaan duurt het geen 100 dagen meer yeah! Ja id. was het maar vrijdag! Morgen zal omvliegen, maar donderdag, denk dat die dag erg lang gaat duren.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 01-04-2014

[Afbeelding: IMG_20140401_060610_zps2tzzeewt.jpg]

kijk.em.lachen!! Hij is een stuk blijer vandaag...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 01-04-2014

Knapperd!! Gelukkig is ie een stuk blijer vandaag!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 03-04-2014

Mooie foto hoor


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 04-04-2014

Druifje hoe ging het vandaag bij de echo?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 04-04-2014

Druifje daar kwam ik ook online voor! Ben erg benieuwd!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 04-04-2014

Wat lief van jullie. Uk ligt achter, nog niet te dramatisch, maar wel achter. Ipv om de 4 weken groei echo, nu om de 2 en hopen dat het maar niet verder zakt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 04-04-2014

Ach jeetje... Je was er al bang voor... Gelukkig nemen ze je wel serieus en mag je om de twee weken komen. Hoe voel je je?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 04-04-2014

Ja id. had er al wel een beetje rekening mee gehouden, al ging ik er wel positief heen. Opzich maak ik me nu ook niet al te druk, heeft toch geen zin. Maar hoop wel dat over 2 weken of hetzelfde is met achterstand, of beter gegroeid en het niet verder gaat zakken met groei, want dan gaan ze toch beslissingen maken. Onze 2 uks gaan met groei op elkaar lijken, dus mijn lichaam kan het waarschijnlijk niet aan, want de vorige keer lag het niet aan de placenta etc.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 04-04-2014

Jeetje druifje wat balen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 04-04-2014

Hier maandag een spiraal laten plaatsen.. een koper spiraal.. en wat denk.je.. twee dagen later ben.ik.gewoon alweer ongesteld!! En dat met borstvoeding... ik wist dat mijn cyclus altijd overal.doorheen brak.. maar had me.bv toch wel de stille.hoop dat het even zou uitblijven...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 04-04-2014

Sjah zeker balen, nu weet ik dat het niet zo heftig gaat zoals bij me zoontje, maar hoop echt niet dat het meer achter gaat lopen.

Zo dat is snel id. bv heeft af en toe daarmee id. wel zijn pluspunten, jammer dat niet bij jou is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 05-04-2014

positief blijven druifje... komt vast goed met jullie.kleintje... klein maar fijn.. toch?!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 05-04-2014

@Rian, klein maar fijn is goed id. Alleen me zoontje was ook te licht. Wisten ze ook, alleen hadden ze niets mee gedaan. Werd een spoed keizersnede en als ze dit niet hadden gedaan was het niet goed met me zoontje afgelopen. Hij kon het echt niet aan, vanwege dat hij al zijn reserves had ingeleverd de laatste weken. Je kon zijn ribben tellen. Nu zitten ze erbovenop dus ga van het positieve uit. Dit gaan we nooit meer meemaken, maar hoop toch echt niet dat de kleine net zover gaat achterlopen als me zoontje.



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 05-04-2014

aj das idd vrij heftig... ik wist niet dat het zo ernstig was geweest druifje! ik ben natuurlijk een periode.hier hrlemaal niet actief geweest...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 05-04-2014

Geeft niet hoor. Heb de meiden hier toen wel gedeelte van de bevalling gemaild, ook niet alles, was te heftig en emotioneel voor mij. Gelukkig weet ik dat het niet weer zo gaat lopen. Heb genoeg checks en nu zal het anders al eerder ziekenhuisopname worden voor rust en betere groei, of echt de bevalling. We mogen deze bevalling meemaken en ik hoef niet uren op de ontmoeting met ons 2e kindje te wachten!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 05-04-2014

das een hele.fijne gedachte... en ja ik snap idd dat het te heftig was destijds....phoe.. ik.zou dat ook slecht trekken...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 07-04-2014

Druifje: He bah balen dat de groei toch achterloopt. Ik vind het naar voor je dat je voor je gevoel hetzelfde hebt als toen met je zoon. Fijn dat ze er nu wel bovenop zitten. Voel je je nou ook serieuzer genomen door de artsen dan destijds? Gelukkig heb je ook veel fijne vooruitzichten, zoals je nieuwe huisje en de inrichting daarvan. Ik blijf voor je duimen dat de groei toch niet verder blijft achterlopen of zelfs stabiliseerd en dat alles goed blijft gaan en de beeb blijft zitten.

Rian balen dat je cyclus niets aantrekt van het spiraaltje en de bv. Betekent dat ook dat de eisprong niet wordt onderdrukt en je gewoon weer zwanger kan raken?
Hoe gaan de avonden/nachten nu?

Shady en de andere dames: hoe is het met jullie?

Hier: na een tweetal weken met de waterpokken-ellende en een hangerig mannetje te hebben doorstaan gaat het nu weer beter. Q is duidelijk vrolijker en heeft meer zin in leren lopen. Hij wil graag met je aan het handje stappen en kan nu ook zelf achter de loopwagen lopen. Nog wel voorzichtig maar het begin is er.

Tussen mijn man en mij gaat het helaas wat minder goed. Nu was hij al niet zo blij met de komst van Q, gaat hij vooral zijn eigen gang en neemt hij mij "for granted", waardoor ik mij op zijn zachtst gezegd behoorlijk eenzaam, in de steek gelaten en minder een vrouw maar vooral de huissloof heb gevoeld, maar ik dacht dat dat wel beter zou worden als Q minder baby zou zijn en meer mannetje. Maar afgelopen weekend kwam het hoge woord eruit: hij ziet mij alleen nog als de mama van Q, hij voelt zich vast zitten in een sleur waar hij niet voor heeft gekozen, voelt zich depressief en vindt het leven dat we nu leiden niet zoveel meer aan. Verder wil hij zeker weten geen tweede terwijl ik er ondertussen wel uit ben dat ik graag een broertje of zusje voor Q wil. Je begrijpt, ik ben nu erg verdrietig. Ik vind het vooral jammer dat hij niet ziet wat hij wel heeft en waarvoor heel veel mensen veel voor over zouden hebben. En ik ben bang dat hij nu keuzes gaat maken waar hij later spijt van krijgt. Verder weet ik niet of dat wat we nu hebben voor mij genoeg is. Ik wil een man die mij het gevoel geeft dat ik ertoe doe, die ook geeft en niet alleen neemt; een man die een beetje lief is voor mij. Ik moest dit even kwijt...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 07-04-2014

een spiraal heeft een dubbele werking... hij maakt je baarmoederslijmvlies nietgeschikt om in in te nestelen en hij maakt zaadcellen onvruchtbaar... dus in principe kun je sowieso niet zwanger worden... de avonden en nachten gaan langzaam de goede kwnt op... hij krijgt sinds een aantal dsgen probiotica tegen de krampjes en dat is een wonder middel... vanaf de geboorte te grbuiken... dus zwangere dsmes... vergeet dwt niet... eigenlijk zouden ze dat standaard moeten adviseren...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 07-04-2014

@Meisje79, meis toch, wat is dit een nare situatie zo! Zo jammer dat het er nu pas uitkomt. Wouden jullie toen wel samen zwanger worden, of was jou wens toen ook groter? Niet dat hij het recht nu dan heeft om dan jou eigenlijk in de steek te laten als man zijnde. Hij zorgt wel voor zijn gezin, maar niet gevoelsmatig. Zou therapie wat voor jullie zijn? Samen vechten voor de toekomst van jullie gezinnetje? Hopelijk maakt hij id. niet te snel een foute beslissing! Meis een hele dikke knuffel en je mag me altijd mailen als je wilt praten, ook via fb!!



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 07-04-2014

Ze nemen me nu wel serieuzer. Bij J. werden er niet echt groei echo’s gedaan, alleen kleine echo’s toen ik kwam toen ik weinig leven voelde. Die lijntjes staan wel in zijn grafiekje samen met de 20 weken en 36 weken echo. Nu dus wel echte groei echo’s en vind het nu wel fijn dat ik om de 2 weken echo ga krijgen. Ok de kans is dat het ziekenhuisopname wordt of zelfs niet tot 40 weken doorlopen, maar goed dat zien we dan wel. Als ze ons kindje maar goed in de gaten houden, dat is het allerbelangrijkste! Sinds het weekend laat me lichaam me ook langzaam weer in de steek, bandenpijn, rugpijn, weer gezeur heupen. Maar ja is niet anders.
Gelukkig heb ik id. genoeg afleiding met huisje en spulletjes kopen. Al ben ik nu ook wel elke week druk met vk en gyn/groei echo’s. Denk dat ik binnenkort ook niet meer naar de vk hoef als het zo doorgaat.





Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 08-04-2014

Rian fijn dat dat middel helpt tegen de krampjes en dat de nachten de goede kant op gaan. Kan jij eindelijk weer een beetje bijtanken.

Druifje balen dat je lichaam je in de steek laat. Ik heb het misschien gemist maar hoe ga je dat met je werk doen? Sterkte met die controles.
Lief van je dat je reageert op mijn verhaal over mij en mijn man en dat je aanbiedt dat ik je ook een pb mag sturen. Ik hoop ook dat mijn man en ik hier samen sterker uitkomen. Het is wel nu of nooit. Therapie weet ik nog niet, eens maar eens kijken of het ook zonder kan.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 08-04-2014

Wow meisje wat heftig zeg!!! Hard om te horen ook dst hij je alleen nog maar als de mama van Q ziet...
Ik hoop echt dst jullie liefde nog weer op gaat laaien! Maar ik snap ook dat je liever een man naast je heb die echt om jou als persoon en als partner om je geeft en niet alleen als de mama van... ik wens je veel sterkte met het verdere verloop, hoe die ook zal zijn...
Hopelijk helpt het je om het hier van je af te schrijven. Heb je mensen in je omgeving waar je mee kunt praten?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 08-04-2014

Druifje jeetje het zit jou ook niet mee he? Je lijf laat je lekker aan modderen...maar de klachten zijn ook niet zo gek.. je zit net als ik in het derde trimester. Ik merk het echt wel hoor dst het nu pittiger begint te worden.. kan de hele dsg ook wel slapen haha. De vermoeidheid blijft een beetje in mijn lijf hangen. .en de kindjes zijn tegenwoordig een stuk vroeger wakker dan voorheen. .. helpt ook niet echt! Maar goed ik mag eigenlijk nog steeds in mijn handen knijpen hoor.
Hoe gaat het mentaal met je?

Rian wat onwijs irritant dat je gewoon alweer ongesteld bent!!! Echt snel joh! Zeker met bv! Ik geniet er nog maar even van dst het nog iets minder dan 3 maanden weg blijft! Daarna verval ik weer in het oude patroon en ga al snel weer de pil slokken want anders ben ik het na vijf dagen steeds weer opnieuw! Geen zin meer in die waardeloze cyclussen en we gaan hierna toch niet meer voor een kindje...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 08-04-2014

oh meisje...ik heb compleet over je verhaal.heen gelezen... sorry!! forummen gaat zo ff tussen de bedrijven door tegenwoordig...

wat een nare situatie zeg... tja ik denk dat je vroeg of laat wel graag als.volwaardig gezien wil.worden en niet alleen als mama van q... hopelijk komen jullie eruit en hebben jullie nog een mooie toekomst samen... en zo niet dan een mooie toekomst ieder voor zich...

alle kracht gewenst van mij...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 09-04-2014

@Meisje79, kun je nu nog wel beetje slapen? Reageert je zoontje niet op de spanningen? Dikke knuf meis!
Straks als nummer 2 er is zeg maar? Nu hoef ik alleen nog maar april te werken, daarna vrije dagen en met 34 weken verlof. Mits april nog mag i.v.m. maar dat hoor ik dan wel. Heb dit ook aangegeven op me werk, dus ze weten ervan. Straks als ik in september weer ga werken, dan blijft het, hetzelfde als nu. Papa heeft papa dagen als hij vrij is en we hebben opa/oma die oppassen. Ga wel naar een nieuwe baas, dus wel spannend, maar we zien wel hoe het gaat lopen.
@Shady, jij dus ook al flink moe. Bij mij valt dat opzich nog wel mee, ligt er wel aan hoe me nacht is geweest en hoe laat zoonlief zich s ’morgens meld, maar dat valt vaak echt zo mee. Alles kraakt nu wel bij me. Het liefst had ik me bed nu al hoger gehad, want kom er gewoon echt moeilijk uit, terwijl me buik niets voorstelt.
Mentaal gaat het met ups en downs, probeer zo positief mogelijk te blijven en dat de groei niet verder achterop raakt. Maar van mij mag het al wel weer volgende week zijn, al krijg ik morgen wel check bij de vk. Ik moet erop letten dat ik mezelf niet de schuld ervan ga geven. Want zo voelt het wel, mijn lichaam zorgt niet goed voor mijn kindjes.





Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 09-04-2014

Meisje, wat een rot situatie zeg!!!
Ik hoop dat jullie er wel samen uitkomen, misschien als q straks
Vollop ontwikkelt en meer zelf kan dat het makkelijker word
Ook tussen jullie?
Voor q zal het wel het mooiste zijn als je samen blijft
Maar dat moet wel kunnen natuurlijk


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-04-2014

Meisje, wat een ontzettende kl#te situatie Sad

Dat soort woorden komen knoerhard aan lijkt me Sad wat ga je nu doen? Wil je er nog voor vechten?
Of betekend dit het einde van jullie huwelijk? Lijkt me verschrikkelijk als je man niet hetzelfde ervaart qua gezin geluk etc als jij.. het is onvoorstelbaar dat hij het niet zo fijn ervaart en jou alleen nog sls moeder van q kan zien. Sorry dat ik dit zeg maar ik vind het een onwijze l#l die zijn verantwoordelijkheid uit de weg gaat en kiest voor de makkelijke weg. Q verdient een gezellig huishouden en een papa die ook dolblij is met zijn gezin en het niet als een last ervaart.. grr sterkte ermee meis lucht hier je hart als je wil ik zal wat vaker weer forummen hier.

Druifje shady whats up zwangere kippies?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-04-2014

Druifje groeit buikbeek niet goed meis? En jezelf nooit schuldig voelen meis! Jouw lichaam werkt keihard om een gezonde beeb op de wereld te zetten en dat gaat je lukkem!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-04-2014

Meisje hoe is de situatie nu?

Buddha hoe is het met jou dan?? En met je kleine boef?

Hier alles goed hoor. Het gaat me nog steeds goed af gelukkig. Wel al ruim een week niet lekker en echt leven of eigenlijk overleven op paracetamol... Maar goed dat gaat ook wel weer over...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 16-04-2014

hier vandaag toch maar eens een osteopaat bezocht vanwege isajahs onrust en het slecht slapen het vele huilen... bleeo toch een flinke blokkade te hebben in zijn rug die spanning bracht in zijn maag en nekje waardoor die weer voorkeurshouding kreeg...

wow na 1 behandeling heb ik al een heel.ander kind.... zo veel.meer ontspannen, gelijk al beter slapen en minder huilen...

ik kan het iedereen aanraden met een pasgeborene....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 16-04-2014

@Buddha weet ik ook wel, maar ja. Ik ben opzich nog wel positief, maar de echo komt alweer dichterbij en begin toch wel weer zenuwachtig te worden. Ben benieuwd morgen. Voor de rest gaat het nog wel aardig hoor. Me rug is op dit moment echt geen lolletje, ga er vaak doorheen en lijkt net alsof ze met paar messen tegelijk erin steken, auw! Maar ja moet gewoon door, heb nog mannetje rondlopen en heb ook nog huishouden/werk te doen.
Hoe is het met jou dan meis?
@Shady, je kleine meid ook nog steeds zo ziek? Alle controles van de baby nog steeds goed? Mooie buik heb je trouwens! Niet zo gek dat jij last heb van je bekken.
@Rian, fijn hoor, hopelijk blijft de verandering zo.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 17-04-2014

Succes druifje met de echo!!

Rian wij ook osteopaat bezocht toen R zes wk was.. sliep ook slecht en huilde veel. Had reflux dus zelfs de osteopaat zei dat ie alleen met medicijnen geholpen zou zijn. Maar verder heeft t m wel veel goeds gedaan. Hij overstrekte ook verl en had ook een blokkade in zn nekje. T werd zelfs vergoed!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 17-04-2014

Hier alles goed Big Grin mannetje is zo'n boefje. Heerlijk! Alles uitprobren en ontdekken.
Waterpokken heersen op het kdv dus ben benieuwd... hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 22-04-2014

Dames, sorry dat ik zo'n tijd niet hier ben geweest. We hebben even tijd nodig gehad voor onszelf. Veel gepraat, gehuild etc. We hebben besloten om bij elkaar te blijven en er het beste van te maken. En alhoewel er nog steeds momenten zijn dat ik baal van zijn gedrag, merk ik dat hij ook zijn best doet. En dat voelt goed. Ik kan niet zeggen of dit op de langere termijn goed gaat, maar de intentie is er weer.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 22-04-2014

Maar vind je het niet moeilijk te weten dat hij je alleen nog als de mama van Q ziet? Of lijkt de liefde ook weer op te bloeien?
Knap hoor dat jullie er goed over gepraat hebben en een besluit genomen hebben! Hoop echt dat het werkt!!

Hier alles verder top hoor meiden! Ben inmiddels alweer 30 weken... nog maar 10 te gaan.. bizar! Vanmiddag weer even naar de vk.
Hoe was jullie paas weekend? Hier gezellig gehad.
Zaterdag zijn we ook de hele dag naar center parcs geweest om te zwemmen. Was ook leuk maar wel pittig. .. poeh!! En over 5 weken gaan we met zijn viertjes nog een midweekje naar center parcs maar ben dan inmiddels 35 weken dus zal helemaal wel zwaar worden maar ja de kindjes hebben het leuk gehad en dat is het belangrijkste!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 22-04-2014

@meisje, goed dat jullie het nog proberen... das veel waard... mocht het toch stukgaan heb je in elk geval alles geprobeerd! !

@shady, jeetje wat gaat het hard he..

Isajah is alweer 9 weken... en heeeel erg verkouden op dit.moment... zo zielig! ! daardoor gaat slapen ook een stuk lastiger.. maar ja.. op een dag komt het goed... toch?! haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 22-04-2014

Haha ja het gaat zeker hard maar met jouw kleine ventje ook!! De tijd vliegt gewoon echt...zucht...
Vervelend dat ie zo verkouden is maar ik denk altijd maar zo; daar bouwen ze weerstand van op!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 22-04-2014

Shady die uitspraak over 'alleen de moeder van Q' heb ik hem nog steeds niet helemaal vergeven. Alhoewel hij daarmee iets anders lijkt te bedoelen en de impact van zijn uitspraak niet helemaal overzag, vind ik het nog steeds een k-opmerking. Ik weet ook gewoon nog niet of de liefde die wij nog voor elkaar hebben genoeg zal zijn.

Leuk zwemmen in cp! Knap hoor, dat je dat nog steeds doet met 30 wkn en straks 35 wkn met dat midweekje.

Buddha Q heeft de waterpokken inmiddels net achter de rug. Het viel me erg mee. Ik hoop dat jouw zoontje, als hij het krijgt, ook er snel vanaf is. Dan heeft ie het maar gehad, moet je maar denken. Ik hoorde van iemand die het pas kreeg met zijn 25e. Dat was geen pretje! Schrale troost als je midden in de jeuk zit (ik hoop het niet voor je), maar ik vond het ergens wel fijn dat Q de pokken heeft gehad.

Druifje heb je die echo inmiddels gehad? Hoe gaat het met je?

AM jij nog nieuws?

Rian: Jij gaat ook van het ene slaaptekort naar het andere... Fijn dat de osteopaat hielp. Ik hoop dat je over een paar weken oprecht kan zeggen dat het qua slaap en huiligerigheid beter gaat. Nog even volhouden!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 22-04-2014

ja idd hahaha... net als ie langer lijkt te gaan slapen maakt ie er weer een zooitje van.... overigens ligt ie nu al sinds half twee noj stop te slapen... dat was de laatste paar dagen ondenkbaar dus ik hoop dat het ergste achter de rug is...

vannacht wilde hij wel vaak aan de tiet.. maar sliep ertussen wel heel goed... dus ik heb redelijk bij kunnen tanken...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 22-04-2014

Poeh dat lijkt me toch best pittig evengoed hoor rian!
Je heb hailey daarnaast ook nog en de andere kleine meid,.. Weet der naam ff niet...
Maar die zijn er zeker beide niet alle dagen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 22-04-2014

ach ja.. verstand op 0 en gaan.... ik geniet evengoed!!

Liv heet ze... die is er om het weekend... Hailey is hier altijd behalve af en toe een weekendje niet... gelukkig is zijn vrij makkelijk..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 23-04-2014

Oh ja liv was het!! Om het weekend een drukke bedoening dan! Maar wel gezellig! Het lijkt mij ook echt fantastisch straks met 3 kids in huis hoor. Wel druk. .. hihi. Heb er altijd van gedroomd om een groter gezin dan "de standaard" te mogen krijgen en ben zo blij dat dit uit mag komen! Al had ik er hierna nog wel eentje gewild hoor maar ja ik ben niet alleen en manlief wil het evt over een aantal jaren pas weer maar dat wil ik zelf niet..
Zijn we straks met de jongste ook zo ver dat ie naar de basisschool gaat en dan begin je weer van voor af aan... nee dank je..

Meisje nee ik kan me voorstellen dat die opmerking je nog goed dwars blijft zitten... maar hopelijk is er nog genoeg wederzijdse liefde om.het tot een succes te maken. .


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 23-04-2014

wij willen er ook nog wel een kindje bij als het allemaal mogelijk is financieel vooral... heerlijk!! maar Isajah moet eerst minimaal twee zijn met mijj bekken geschiedenis wil ik dat ie redelijk zelfstandig is...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 23-04-2014

Tegenwoordig lijk ik het wel weer steeds meer te horen dat mensen voor meer kindjes willen gaan dan 1 of 2. Echt leuk!!
Ja financieel is hier idd ook een puntje voor mijn man in zijn keuze om nu te stoppen. Het huis is vol, de auto is te klein..Vooral de praktische zaken..maar ja voor praktische zaken is een oplossing te bedenken maar ja geld groeit niet op ons rug..
Ach ik moet me er maar gewoon bij neerleggen dat het hierna klaar is.
Het niet meer zwanger zullen raken heeft ook zijn voordelen. Ik kan straks op mijn gemak rond gaan neuzen voor een leuk baantje wat niet voor tijdelijk zal zijn. Nu deed ik bewust een baan in de thuiszorg omdst ik toch al wist dat er nog een kinderwens was..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 23-04-2014

ja precies dat praktische is voor ons ook een puntje.. komt er nog een kindje bij, dan moet hier ook een andere auto komen... en eigenlijk moet het dan ook een jongetje zijn hahaha dan kunnen de boys bij elkaar en de girls ook.... kan ik ergens een verzoek indienen :wink:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 27-04-2014

Shady t begint mij ook op te vallen nu dat mensen bewust kiezen voor grotere gezinnen. Of juist bewust 1 of twee. Iig is er een bewuste gezinsplanning terwijl daar eerder niet zo over na werd gedacht ondat twee kids gewoon standaard was haha

Druifje hoe gaat t met jou en buikbeeb? Hoe gaat de groei?

Meisje fijne vakantie op mallorca! Hopelijk doet het jullie goed er nu ff op uit.

Cindy hoe gaat t met jou?
En am is ook weinig online ? Hoevgaat t met jou dan?

Rian nog naar de osteopaat geweest?

Mijn mannetje heeft de waterpokken.. geen verrassing Big Grin gelukkig heeft ie er amper last van. Paar dagen wat koorts gehad en krabben doet ie gelukkig niet.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 27-04-2014

nee.. wel contact gehad na de eerste behandeling... het daadwerkelijke effect van een behandeling is pas na twee weken godd te merken. .. dus aankomende woensdag is dat... maar ik denk dat ik nog wel een behandeling laat doen... hij blijft zich zo enorm verzetten tegen zijn slaap dat ik denk dat er nog wel.iets dwars zit!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 28-04-2014

Sorry dames dat ik nu pas reageer. Wist me wachtwoord niet meer en was ook wel druk met van alles.
@Buddha, wat een heerlijk mannetje hebben jullie toch! Haha ja boevenstreken komen nu wel he en dan moet je nog je lach inhouden ook. Wat fijn dat hij bijna geen last heeft van de waterpokken!
@Meisje79, weet dat je nu op vakantie bent, maar wat goed dat er gepraat is. Er zullen nog vele gesprekken moeten plaatsvinden, maar dit is ieder geval al besproken. Hopelijk mogen jullie er samen uit komen! Niet alleen voor jullie mannetje, maar ook voor jullie zelf! Knuf, hopelijk kun je genieten van de vakantie.
@Shady, oh heerlijk zwemmen, hier ook bijna nog wekelijks met J. Hopelijk mag het midweekje geslaagd zijn over paar weken!
@Rian, wat een mooie doek heb je toch voor je mannetje! Hij zal er wel lekker rustig in zijn. Hoe is het nu met de verkoudheid?
@Hier, aan het aftellen voor me vakantie/verlof. Laatste werkweekje, wel fijn, maar ook zo dubbel! Over paar weekjes sleutels huisje. De groei gaat/ging goed, morgen weer echo, ben benieuwd, maar over de groei maak ik me niet meer druk eigenlijk. Alleen leven voelen is een ramp, dit weekend paar keer op het punt gestaan om te bellen, maar toch niet gedaan. Blij als het morgen is!
Rest hobbelen we verder, klachten kan ik toch weinig aan doen. Heel gek idee dat ik nu binnen 10 weken een 2
[SUP]e[/SUP] kindje in de armen heb.




Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 28-04-2014

Buddha beterschap voor je ventje! Tja waterpokken is haast niet te vermijden op het moment... Zit ook echt te wachten tot tess ze zal krijgen maar vooralsnog niets..wel fijn dat ie er nauwelijks last van heeft. Weet bij semmy toen dst ie echt veel jeuk had maar gelukkig gingen wij toen net naar italie waar het 33 graden was dus ze droogden goed en snel in! Kind ziet er alleen niet uit op de vakantie foto's haha!!

Rian hmmzz er zit dus toch nog iets dwars denk je... Vervelend zeg! Gaat het verder wel allemaal goed met jullie?

Druifje ik heb je gemist meis!! Fijn dst je je over de groei niet meer zo druk maakt! Maar wat vervelend dst je de kleine niet goed voelt... Hier juist in overvloed dst ik af en toe echt denk, kan het wat minder?! Doet echt zeer ook soms... Dus kam me voorstellen dat het je zorgen baart... En je moet altijd bellen als je twijfelt hoor!!!
Bizar hè?! Binnen 10 (ik binnen 11) weken gewoon nog weer een kleintje in onze armen!!! Ik kijk er best naar uit maar vind het zwanger zijn ook nog heeeeerlijk!! Plus dat we nog steeds vol in de verbouwing zitten van de slaapkamers dus we zijn er ook nog niet klaar voor hoor! Jullie zelfs tussendoor nog ff gauw verhuizen... Poeh! Maar ook wel weer heel erg leuk en fijn!
Heb je veel klachten? Hier begint mijn onderrug en bekken weer wat op te spelen. Goed rustig aan doen waar mogelijk... Lastig haha!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 28-04-2014

@ druifje.. ja hij zit er idd zalig in... kan het iedereen aanraden zon doek.... verkoudheid is nog aanwezig maar het went een soort van...dus de kleine is er niet meer heel.extreem onrustig van... vannacht heeft ie zelfs voor t eerst doorgeslapen... wat een kadootje.. ik had het niet verwacbt want hij was zo onrustig gisteravond....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 28-04-2014

@shady, ja ik heb nog steeds het idee dat er wat dwars zit... maar niet meer zo hevig als dat het was hoor..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 28-04-2014

@Shady, ik had eigenlijk int weekend moeten bellen, maar ik durfde het gewoon niet. Dacht ja dinsdag moet ik ook weer. Of wat als het daar wel weer beweegt. Terwijl ik het zo goed weet dat ik moet bellen. maar goed, ben dus blij dat het morgen is. Vandaag wel gevoeld, dus het zal wel goed gaan. Ben denk ook te druk geweest afgelopen dagen.
Heb vooral last van me rug en bekken, nu ook weer misselijk en veel last van maagzuur. We proberen rustig aan te doen, maar ja met een kleine erbij is het wel lastig en stilzitten is ook niet echt me ding, haha.
@Rian, ik ga ook een doek kopen, alleen weet ik nog niet welke. Binnenkort even langs iemand die verschillende heeft liggen en voelen, dan bestellen en daarna consult bij haar doen als de kleine geboren is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 28-04-2014

zeker doen druifje, ik heb een tricot slen.. bevalt goed.... ik wil er nog een zomerdoek bij... ik denk van hoppediz.. die zijn betaalbaar en hebben mooie kleuren!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 29-04-2014

Hoi dames
Tijd geleden,

Druifje wat goed dat je gevoel nu beter is ovet de groei
Spannend vanmiddag wer echo toch.

Rian hoe gaat het met de kleine man
Groeit hard denk ik? Lekker genieten

Meisje je bent op vakantie las ik
Leuk waarheen?
Gaat het al wat beter met jullie situatie

Budha hoe is het met jullie

Verder nog iets vergeten? Niet zover terug geleZen
Hier alles op zich oke!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 29-04-2014

@Rian, waarschijnlijk wil ik de Little Frog of Girasol. De oscha vind ik ook gaaf, maar net te duur voor een 1e doek, haha. Komt wie weet daarna wel. Eerst maar kijken of dragen bevalt.
Heb vandaag groei echo gehad en kleine heeft goed ingehaald. Loopt nu conform termijn en weegt ongeveer 1900 gram. Wel ctg scan gehad omdat bij echo hartje niet ok was en ik te weinig leven voelde. CTG was ok, wel dipjes bij harde buiken en had er genoeg, maar nog niet te verontrustend. Wel in de gaten houden hoeveel harde buiken ik heb en gelijk bellen bij twijfel over harde buiken of leven voelen. Echo's blijven om de 2 weken, ze willen geen risico lopen bij deze. Erg fijn! Verpleegkundige bij ctg kende me ook nog, best grappig, maar ook weer niet. Ze zei al jou bevalling zijn we niet vergeten, komt weinig voor.

@Am2012, fijn dat het ok gaat bij jullie. Id. lang niet gesproken meis. Zag al leuke dingen voorbij komen over jullie huisje Smile