Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-01-2014

Wow die is best afgevallen dan!
Nee Tess durft nog niet los! Zodra ze door heb dat je der los wil laten laat ze zich al zakken! Die zet niet eerder een stap als dat ze ergens weer houvast gevonden heeft. Bangerd haha! Ach lopen kan ze nog heeeeeel lang dus ik vind het best. Als ze maar wel loopt als de baby komt... Toch ff makkelijker naar de auto toe bijv... Op de ene arm een kind en de andere een maxicosi lijkt me niet zo ideaal... Maar ach het is zoals jet is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 03-01-2014

@Iedereen, de beste wensen!
@Cindy ik hoop dat dit jullie jaar mag gaan worden!
@Meisje79, gefeliciteerd wat leuk! Gaat alles goed met je schoonzusje? Wat gaat Q opeens hard met ontwikkelen zeg, er moest gewoon een knop bij hem om. Lekker alles op z’n eigen tempootje aan het doen. Hij zegt al wel lekker veel woordjes (op zijn manier). Zag een leuke foto van jullie 2 voorbij komen!
@Buddha, ah arm ventje, hij is wel veel afgevallen zeg. Hopelijk sterkt hij snel weer aan!



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 03-01-2014

Druifje ja hij voelt zich nog niet fit en dat icm slechte eter.. hij zegt tegenwoordig "nee". En eten gaat heel moeizaam.. slaat vaak bijv avindeten ocer.. of hij hoeft geen brood... met twee flessen per dag zou hij al tevreden zijn. Maarja kan zo ineens veranderen, zo niet dan niet. Kan t er moeilijiinproppen dat werkt averechts Sad

Hoe gaat t met jou en buikbeeb?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 04-01-2014

Oh dat maakt het id. wel even lastiger! Opzich als hij nee zegt hoef je natuurlijk niets op te dringen het komt vanzelf wel, maar als hij nog verder moet opknappen kan hij het wel nodig hebben. Lastig dan he. J. is echt zo'n fijn proevertje, eerst wilt hij weten wat er op de vork/lepel zit, als het hem bevalt, wat altijd wel zo is, dan pas gaat hij verder eten, grapjas!

Met mij gaat het wel ok, begin zenuwachtig voor dinsdag te zijn, moet dan naar de gyn. Zullen bepaalde dingen besproken worden waar ik toch wel moeite nog mee heb, maar ja het moet wel gebeuren. Ik hoop wel dat we het hartje mogen horen, ben aardig onzeker en kan het gevoel niet weg krijgen. Maar ja ik weet niet of ze dat wel gaat doen, of dat het alleen gesprek wordt en mij checken.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 04-01-2014

Ik.duim.voor je druifje... Dat het maar een goed gesprek mag worden met het horen van het hartje...

Hier gaat het momenteel niet zo lekker... Heb erg veel.pijn in me bekken en ga voor me.gevoel.echt met de dag achteruit... Niet leuk want zo duurd het wachten wel erg lang... Vandaag 33 weken...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 04-01-2014

Druifje begrijp dat t dinsdag n confronterend gesprek voor je is. Mss voel je je daarna mss juist wat gerustgestelder!
En anders vraag je toch even of ze naar t hartje willen luisteren? Doen ze vast! Succes alvast!
J dus n echte fijnproever haha. Hier is t zo als de lepel in de buurt komt hij al panisch de andere kant op kijkt. Dus voeren werkt niet. Dus alles leg ik voor zn neus en succes ermee. Soms vrot ie met znvingers erin en dan probeert ie t in zn mond en kan dan zomaar wel goed eten (boerenkool en spruitenstampot heeft ie tot nu toe nog nooit laten staan haha) maar gister had ik bijv rode kool met appel, hartstikke zoet, maar hij hoefde niks.. zo lastig want ik zou m zooo graag veel zien eten en lekkere spekbeentjes krijgen maar t is n vreselijk slechte eter. Hopelijk n fase Confused

Rian oeh heel vervelend. Zeker idd omdat je nog even moet... kunne ze bij de pufclub niks voor je betekenen om je klachten wat te verhelpen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 04-01-2014

@Rian, he gadsie meid, dat is gewoon ruck id. knuf!
@Buddha, iedereen denkt dat J. een vreetmonster is, omdat hij er zo goed uit ziet, terwijl het echt mee valt. Z'n neefje krijgt veel meer per dag en weeg ook maar 8,5 kg. Als ik dan zeg wat J. per dag eet, kijken ze me echt aan, van oh.... Hier nu zoekende naar de ochtend. Hij heeft de avond fles al laten vallen en ligt om 19.15 uur op bed, eerst werd hij nog tussen 6/8 wakker, werd al tussen 7/9, maar nu wordt het vaak al 9 of zelfs 10 uur. Die ochtendfles gaat er dus ook af, want wil broodje gaan geven. Alleen 10 uur broodje vind ik zo laat, omdat hij ook om 12/12.30 uur brood krijgt en 13 uur op bed lig en dat wil ik niet veranderen! Vanmorgen 09.30 uur wakker, heerlijke fruithap met gewone volle melk gegeven en hij keek echt zo van huh, maar dronk het wel op, heerlijk!! Maar hoeveel moeten hun nu per dag minimaal met vocht binnenkrijgen? J. krijgt volgens mij te weinig binnen.

Dinsdag zal denk ook wel goed komen, ga gewoon eerlijk zijn over me gevoel, me man is er ook bij, gelukkig, vind dat wel fijn hoor.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 04-01-2014

Ja is echt ruk.. Heb wel.oefeningen hoor en kom wekelijks bij d efysio.... Maar ondanks dat ik dus drie keer per dag een half uur plat ga en oefeningen doe heb ik t gevoel dat het achteruit blijft gaan.... Maar ja.. Adem in.. Adem uit... Nog maximaal.9 weken te gaan....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 06-01-2014

@Buddha jeetje dan is jouw zoontje idd veel afgevallen! Zielig hoor (ook voor jou!) dat hij zo ziek is geweest. Is hij weer een beetje opgeknapt? Ik heb ook de ervaring dat dwingen om te eten averechts werkt. Als Q trouwens ziek is dan weigert hij al zijn eten. En dan haalt hij dat weken later weer in, misschien dat dat bij jou ook zo gaat.
@Rian balen! Ik vind het zo naar voor je dat je zo je zwangerschap door moet komen. Ik hoop dat je je na de bevalling weer beter voelt en dat de beep niet tot het einde blijft zitten maar een paar weekjes eerder komt (maar ook weer niet te vroeg). Sterkte! Heb je wel genoeg afleiding? Spelletjes, dvd's etc?
@Druifje sterkte dinsdag! Als je onzeker bent over de beep, kan je misschien idd (zoals Buddha zegt) wel vragen of ze even naar het hartje willen luisteren! Doen ze vast wel. Ik hoop dat je sterker uit het gesprek komt met meer zelfvertrouwen over de bevalling etc. Sterkte! Over de boterham 's ochtends: het is toch steeds weer zoeken naar het ritme. Ik zou je kindje lekker laten slapen en dan 's ochtends vroeg toch een broodje geven en dan tussen de middag het broodje iets later doen en J toch een half uurtje later op bed doen. Maar dat ben ik. Hier krijgt Q nog steeds een papfles 's ochtends en die vindt hij heerlijk. Dus geen brood 's ochtends.
@Shady bij jou gaat het ook hard he. Ik zag een foto op fb van je mooie buik. En wat ben je verder lekker slank! Mooi hoor. Dat Tess uberhaupt loopt vind ik zelf al lekker snel, loslopen kan ze idd nog lang genoeg. Komt vanzelf! Tess heeft nog even voor de beeb komt, ik denk dat ze dan wel los loopt (ik hoop het voor je).
@over Q: ik denk dat hij een sprongetje heeft gemaakt vlak voor kerst, je merkt echt het verschil. Hij is weer minder baby en zijn ritme is nu anders: hij slaapt nog maar 1 slaapje overdag en (heel fijn) 's nachts wat langer. Ik hoop dat hij dit vasthoudt!
@over 3 kindjes: ik ben heel blij dat ik weer tante wordt, maar ik hou mijn hart vast voor mijn broer. Het tweede kindje van hen is nl erg pittig en nu hebben ze "ieder een kind", maar straks hebben ze er 3. Ik hoop dat dat goed gaat komen. Of er meer gezinnen kiezen voor kindjes weet ik niet, maar ik zie idd ook in mijn omgeving steeds meer stellen die bewust voor 3 kindjes gaan. Ik zou zelf kiezen voor max 2 kindjes (misschien laten we het zelfs wel bij 1), maar dat is persoonlijk.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 07-01-2014

Druifje over J zn ritme. T schema loopt een beetje uit door dat lange uitslapen he (maar o het is zooo heerlijk).
Ik zou wat meisje ook zegt toch ontbijt beginnen met een broodje. Het is idd wat kort op zn lunch en slaapje daarna maar als is t maar een half sneetje (zei cb tegen mij, mijn ventje kan soms ook heel lang slapen). En dan tussen t ontbijt en lunch niks meer geven zodat ie dan toch weer honger heeft voor de lumch. En als ie dan een keer vroeger wakker is kun je m dan bijv nog wat tussendoor geven.
Wel goed zeg dat de avondfles eraf is gevallen! Dat ging dus geleidelijk vanzelf?
Succes vandaag!!!!

Meisje hmm.. dat wordt nog spannend in je broers huishouden!


Cindy jouw traject begon toch in de loop van deze week?! Succes!!

Rian sterkte Sad klinkt niet prettig zo'n pijn in t bekken. Ik had veel last van mn si gewricht dus kan t me beetje voorstellen ja. Pff


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 07-01-2014

Succes vandaag druifje..

Hier vandaag een dag met een lege planning.. Niks dat ik nodig moet doen... En me agenda is leeg... Wat zullen we eens doen... Ik kan hier niet zo goed mee omgaan haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 07-01-2014

Druifje vind je een bordje pap als ontbijt niet lekker? Daar zit dan ook alweer vocht in.
Of gewoon een flesje limo (of water voor de anti limo personen) bij zijn ontbijt en lunch en tussendoor. Tess zuipt der eigen scheel aan gewone melk en limo en water.
Maar zolang hij goed functioneert komt hij niets te kort hoor. Maar ik zou gewoon een flesje met wat drinken geven.

Rian haha een lege agenda kan ik ook nooit zo goed tegen... Ga je toch lekker ff wandelen? Of lukt dat niet goed meer?

Vandaag moet ik naar de klinisch vk. Nog nooit van gehoord maar zal wel gewoon een vk in het zh zijn want daar loop ik onder behandeling. Hopelijk dus ook ff hartje luisteren!! Leuk!
En weer lekker in er dagelijkse leventje, semmy vanmiddag weer naar school toe. Ook leuk


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 07-01-2014

Meisje echt leuk om te horen hoe Q ineens sprongen maakt!! Ga zo door haha!
En ik verder lekker slank?! Nou dat valt ook wel mee
Hoor, zwart kleed af haha. Had nog 8 kilo teveel van de vorige zwangerschap... Pffff

Druifje hoe laat moet je naar de gyn? Succes iig. En idd wees maar gewoon eerlijk over je gevoel, daar help je jezelf het beste mee denk ik. Hoe voel je je verder? Jij alweer over de 16 weken heen toch? Of schelen we zes dagen en ben je vandaag precies 16 weken?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 07-01-2014

Druifje succes vandaag!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 07-01-2014

ja ik ga vanmiddag wel even wat wandelen met hond en kind... maar kan niet zo ver meer als ik zou willen... half uur/drie kwartier dan heb ik het echt wel gehad..

maar heb gister flink veel gewassen, waaronder ook babykleertjes... dus ik kan nu gaan vouwen haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 07-01-2014

Misschien een vervelende vraag maar je had toch twee honden?...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 07-01-2014

Shady en Druifje zijn jullie al naar de vk/gyn geweest? Hoe ging het?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 07-01-2014

Ik nog niet, moet er om 14:15 zijn..

Ben wel benieuwd hoe het bij druifje gaat/ging


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 07-01-2014

Ja ik had idd twee honden... Alleen gingen ze sinds vorig jaar november steeds vaker met elkaar op de vuist... En niet bepaald zachtzinnig.. Vraag me niet naar de aanleiding.. Dat is nog altijd een raadsel.. Na maanden van alles proberen hebben we uiteindelijk besloten fifi te herplaatsen... Zij is uiteindelijk na lang zoeken in mei afgelopen jaar verhuist naar een gezin hier een dorp verderop... T was een vreselijke keus.. Maar uiteindelijk zijn beide honden ervan opgeknapt...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 07-01-2014

Shady: Wanneer mag jij eigenlijk voor geslachtsbepaling echo?? Succes bij de vk vandaag!!!
Rian: Wat rot dat je zo last hebt. Gelukkig heb je wat te vouwen!! Sterkte zo die laatste weken. Ook al duurt het niet meer zo heel lang. Leuk is het niet.
Buddha: Wat fijn dat jij een uitslaper hebt!! Vind het wel heel zielig dat ie zoveel afgevallen is. Gaat het nu wel helemaal goed met hem??
Ja we zitten al weer in de nieuwe poging!! Heb al 3 keer gespoten! Het gaat me tot nu toe allemaal goed af. Spuiten zijn niet heel pijnlijk. En gelukkig bijna geen bijwerkingen ervan!!
Meisje79: Wat goed dat Q he zo goed doet. Alleen weer dus een sprong verder. Ik vind de baby's van nu tegenwoordig echt snel gaan zeg. Wat fijn dat ie nu ook wat langer door slaapt.
Wat super leuk dat je weer tante wordt!! Maar het wordt zo te horen niet gemakkelijker daar in huis. Is het de leeftijd dat je neefje zo pittig is of is hij altijd al zo pittig geweest??
Druifje: Heel veel succes vanmiddag. Zoals je zegt gewoon alles zeggen wat voor jou goed voelt. Gelukkig is je man bij je!!
Ik heb helaas nog niet veel verstand van de eettijden en dat soort dingen. Maar wat vers fruit of yoghurt ofzo lijkt me dan wel slim om te geven in de ochtend. En dat ie dan s' middags goed zijn brood eet!! Maar die tijd komt nog wel voor mij!!
Je hebt echt een heerlijk mannetje hoor!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 07-01-2014

Sorry, er moeten nog spaties tussen! Maar hij ging al weg.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 07-01-2014

Rian: Ahh wat sneu!! Ik snap dat dat een hele moeilijke beslissing zou zijn geweest!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 07-01-2014

Hoe is het gegaan Shady??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 07-01-2014

Thanks meiden dat jullie zo aan me gedacht hebben! J Vanmorgen dus bij de gyn geweest, andere dan we bij J. hadden, maar ach die had ik toch maar 1x gezien, uhm bevalling niet meegerekend :-P, want sjah daar was ik bij, maar toch ook weer niet ;-)
Met deze gyn klikte het gelijk, super fijn! Ik mag altijd bellen voor een afspraak, of gewoon een bel afspraak. Als ik wil gaan praten over de bevalling van J. kan dat ook geregeld worden via haar, anders via de vk, daar zijn weer speciale psychologen voor, die hier verstand van hebben. Dus even kijken wat ik ermee doe.

Ik hoefde niet te vragen of ik het hartje mocht luisteren, aan het einde van het gesprek, ging ze echo doen, dus beepje gezien en gehoord! I love it!
Vanaf week 28 groei echo’s en vele controles/gesprekken in het ziekenhuis. Vanaf week 36 geen vk meer erbij.
Met ritme van J. Hij eet nu elke morgen 1 boterham en drinkt er volle melk erbij. Fruithap ligt aan het tijdstip waarop hij wakker is geworden en broodje op heeft, dus dat varieert lekker per dag. Dit gaat eigenlijk goed zo! Drinken proberen we iets meer, maar J. geeft zelf wel aan of hij wilt of niet, dus ook goed.

@Buddha, ja avondfles is 1x overgeslagen omdat hij om 18.45 uur op bed lag, normaal werd hij altijd wakker voor de fles, toen niet, toen zijn we gelijk gaan proberen of het gewoon altijd zo kon en ja hoor, dus de fles was gewoon meer gewenning. Nu de ochtendfles dus er ook eigenlijk wel af, naja gewoon volle melk bij ontbijt, heerlijk hoor!
@Shady, hoe was het bij jou vandaag in het ziekenhuis? Ik ben vandaag precies 16 weken. Ik begin steeds meer me beter te voelen, wel fijn hoor!
@Rian, zo de laatste weken ingaan is niets, ook al is het niet anders, leuk is anders! De was inmiddels al opgevouwen ;-)




Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 07-01-2014

Druifje super fijn dat het goed klikte!! Dst scheelt al de helft! En heb je goed je gevoel kunnen uitspreken?
Lekker dat ze jullie goed in de gaten gaan houden!
Jij dus ook een echo! Ik ook! Konden ze bij jou het geslacht al zien?! Of niet gevraagd?

Cin jeeejjjj fijn dat de prikken (nog) geen zeer doen en de bijwerkingen beperkt blijven!! Ik hoop echt op een ukkie voor jullie!!

Rian ach wat een vreselijke keuze!! Maar gelukkig woont die nog wel in de buurt dus! Zie
Je hem ook nog wel regelmatig? Uiteindelijk was het dus wel de beste keuze...

Hier dus onverwacht ook een echo gehad! Helemaal leuk!! Helaas nog geen geslacht bekend.. Ukkie lag er niet goed voor en heb het mu ook niet gevraagd hoor. Volgende week beginnen de wekelijkse injecties en de twee wekelijkse baarmoedermond metingen. Volgende week woensdag dus weer een echo en ga dan ook vragen of ze het geslacht kan zien! Vandag wel weer ff lekker de bevestiging gezien dst alles goed gaat daar binnen! Heerlijk!!
Bloeddruk en bloed uitslagen waren ook allemaal goed dus niks te klagen hier!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 07-01-2014

Fijn van jullie goede gyn bezoeken shady en druifje...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 07-01-2014

@Shady, ja kan me gevoel goed bij haar kwijt denk ik, al heb ik dat vandaag niet echt gedaan eigenlijk. We hebben controles genoeg en ik ga bevallen in het ziekenhuis, dus ik weet gewoon, er kan bijna niets mis gaan. Heb vandaag wel aangegeven dat ik de kleine wil zien,ruiken, voelen en gelijk bij me wil hebben (mits dat kan met gezondheid), dat heeft ze al opgeschreven in het dossier, mocht ik opeens eerder gaan bevallen, maar ik moet het ook opschrijven bij het bevalplan. Ze vond het goed dat ik dat nu al aan gaf. Dat heeft me gewoon emotioneel neer gehaald bij J. en dat wil ik niet nog eens mee maken.
Wij hebben niet naar het geslacht gevraagd, de echo hadden we sowieso niet verwacht en geslacht weet ik nog niet of ik het wil weten.

Wanneer gaan jullie het te weten komen, bij 20 weken echo of eerder? Mits jullie kleine mee werkt natuurlijk.

Welke duo wagen hebben jullie eigenlijk? Bevalt deze goed? Via marktplaats toch? Ik wil waarschijnlijk de baby in een babydoek gaan dragen hoor, maar misschien dat we er toch 1tje kopen voor lange daagjes weg.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 07-01-2014

Wij hebben hem nieuw gekocht. De topmark toppi 2 en mij bevalt ie echt uitstekend! Geen moment spijt van gehad!

Fijn dat ze dat soort dingen nu al opgeschreven heeft! Gaat vast helemaal goed komen!
Ja ik hoop dat wij het volgende week woensdag zullen weten! Krijg dan mijn eerste baarmoeder meting en wil dan ook naar her geslacht gaan vragen. Vind het zo spannend!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 07-01-2014

oh dan misschien al spannend zeg!!

Is een nieuwe niet super duur?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 07-01-2014

Nou deze vond ik wel meevallen. Was incl twee zitjes en een kinderwagenbak 549 geloof ik.
Zaten dan ook de regen hoezen en soort van voetenzakken bij


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 07-01-2014

Toen wij hem kochten was ie pas op de markt en dus nog niet via marktplaats te krijgen, inmiddels zal hij er veel op staan denk ik. Mensen vragen mij ook weleens of ik hem al weg doe zodat ze hem over kunnen kopen haha!
Ik zie hem bijna nooit op straat bij anderen moet ik zeggen. Maar eerlijk waar, voor mij de beste duo wagen die er is! En ik heb er toch vele getest!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 08-01-2014

Hier geen duo wagen.. Hailey is al groot genoeg om te lopen... Voor de baby hebben we twee soorten draagzakken en een wagen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 08-01-2014

@Shady, ik zal eens gaan kijken, op internet staat hij id. voor dat bedrag. We hebben nog eventjes.
@Rian, haha jou meid is ook al groot genoeg. Bij ons zijn ze natuurlijk stukken jonger, J. is dan 20 maanden. Welke draagzakken heb je? Hopelijk wel ergonomische dragers


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 08-01-2014

Ja das waar hahah... Ik heb voor de eerste periode een lodger shelter.. En voor de langere stukken een baby bjorn active... Daar heb ik hailey urenlang mee door de duinen en het strand gesleept...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 08-01-2014

Ik had voor Tess ook de lodger shelter en de baby Björn maar ik ben geen drager... Vind het vreselijk! Ik duw ze wel lekker haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 09-01-2014

Ik had ook de lodger, maar dat is een waardeloos ding en kwam er ook achter dat die totaal niet goed is voor het kindje en de baby bjorn dus ook niet. Maar ieder zo zijn ding, ga er niemand op aanvallen!
Ik heb nu voor J. een Manduca en voor uk 2 wil ik eerst nog een doek hebben, zoveel keus, haha.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 09-01-2014

Haha oke....de shelter heb ik nu tweedehands gekocht.. En de babybjorn heb ik hailey veel in gedragen... Wat zou er niet goed aan zijn dan?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 09-01-2014

Het lijkt alsof de kleintjes er goed in zitten en het fijn vinden, maar het is niet goed voor de heupjes. Ik heb me er de laatste maanden pas beter in verdiept hoor. Maar vond die doeken altijd al zo gaaf en mooi en daardoor kwam ik er dus achter dat de normale draagdoeken/zakken die je bij de prenatal/babydump kan kopen niet goed. De ergonomische dragers zijn eigenlijk net zo duur.
Maar goed ieder gewoon zo zijn ding!! Als jij je er goed bij voelt, gewoon blijven gebruiken!

Ik heb bijvoorbeeld geen achterwaartse autostoel, die is ook beter, maar sjah heb ik dus ook niet ;-)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 09-01-2014

Nou ik heb alle autostoelen nog van Hailey.. Die zijn nog goed.. Ga ook echt geen nieuwe kopen hoor.. Volgend jaar verzinnen ze weer iets nieuws...

Ja wat betrefy de draagzak.. Die logder heb ik meer omdat die ook in de cosi kan... Ik woon twee hoog en heb geen lift.. Dus dan kan ik de cosi gewoon in de auto laten.. En met een snelle boodschap hoef ik dan ook de wagen niet helemaal uit elkaar te halen en in elkaar te zetten in de schuur...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 09-01-2014

De babybjorn gebruikte ik bij hailey met duin en strandwandelngen.. Maar dat deed ik ook niet dagelijks hoor..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 09-01-2014

Kunnen we elkaar de hand schudden, hier 3 hoog en geen lift. Zijn druk bezig met huisjes, maar lopen nu weer vast in de onderhandelingen, zo jammer!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 09-01-2014

Oh zo heerlijk, ik voel waarschijnlijk ons ukje, oh wat super weer!!! Heerlijke plofjes.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-01-2014

Gaaf weer he?? Ik geniet er ook echt alweer van hoor! Sinds twee weken leek het al zo maar inmiddels weet ik het zeker!
Geniet meis!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-01-2014

Ik weet even niet meer welke draagzak ik had. Vond t ideaal. Soms had ie dagen dat ie heke dag zon beetje bij me wilde zijn. Heerlijk natuurlijk, maar kon niet eens even afwassen.. dus toen was die draagzak een uitvinding.

Pff dames petje af hoor jullie in die flats zonder lift. Ik sjouwde me hier al n breuk van de auto naar de voordeur..

Druifje oh wat leuk dat je de baby voelt!!! Dat is zó bijzonder he. Geniet ervan.
Hoe ging t gesprek dinsdag?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-01-2014

Had nog niet verder teruggelezen. Las je stukje over dinsdag. Nou fijn zeg!!!! En ook echt doen he, bellen enzo als je daar behoefte aan hebt. Meidvt gaat helemaal goedkomen!!

Cindy oh fijn dat je weinig last hebt van bijwerkingen. Wanneer heb je terugplaatsing?
R is slechte eter nog steeds.. hij zit ook in de "nee" fase en soms vergeet ie dat even en eet ie ineens wel. Stiekemerd haha. Of geef ik m een koekje, dan vergeet ie ook "nee" te zeggen. Maargoed, hij heeft ook mindere eetlust nog steeds. Nu begint ie weeeer te snotteren.. fijn.. kinderdagverblijf Wink
Hoe gaan jullie dat straks doen met n kindje qua oppas?

Doe gewoon lekker volle margerine op brood, volle melk enzo.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 09-01-2014

@Buddha, ja het gaat zeker goed komen. Ze kijken echt terug hoe het is gegaan en mijn gevoel erbij, erg fijn! Geeft me nu al veel meer rust! Ze willen echt luisteren naar mijn wensen, ook al opgeschreven, of het haalbaar is een 2e, maar er wordt wel naar gekeken!! Daardoor al gelijk minder behoefte aan gesprekken eigenlijk, heel raar, maar ik weet dat ik ze kan vertrouwen, nu alleen mezelf nog meer!

J. krijgt ook gewoon volle melk hoor, hij vind het nu opeens heerlijk! Krijgt dat nu nog bij het broodje s 'morgens en wil dat ook voor de middag gaan doen. Ze mogen toch 300ml en toetje krijgt hij bij ons niet, wij eten zelf ook geen toetje, vandaar. Hij krijgt eigenlijk nooit meer boter op brood, wel mee begonnen, maar nu meer smeerkaas, jam, kaas of gewoon lekker niets, vind hij geheel prima!
Gisteren en vandaag wou hij uit mijn glas drinken, zo grappig en hij deed het nog aardig goed ook. Ga denk dus maar beginnen met een beker en veel slabbers, we zien wel hoeveel er goed gaat!
Vanmorgen was hij zo grappig bij het in badje zitten, hij had de stop eruit getrokken, heeft het mama 1x zien doen en hoppa hij weet hoe het werkt. Mama doet tandenstoker gebruiken, nou mama ik help je wel en hij doet netjes de tandenstoker tussen me tanden er weer tussenuit. Zo wijsneusje ook!

Hier is het papadag of hij is bij opa en oma, mocht ik na me verlof 1 dagje meer gaan werken, dan wordt het gastoudergezin.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 09-01-2014

Ohh heerlijk druifje en shady die plopjes... Hier inmiddels alweer pijnlijke schoppen haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 10-01-2014

Rian: Je hebt dus een lekker druktemakertje in je buik!! Was Hailey ook zo druk in je buik.

Buddha: Wat vervelend dat ie zo slecht eet. Maar grappig dat ie soms dan ineens wel eet. Lekkere leeftijd haha.

Zo snel gaat helaas niet meis. Ik moet 25 jan naar het ziekenhuis voor echo. Dan gaan ze pas kijken voor het eerst. Maar we hopen dat als alles goed is rond 1 febr. de terugplaatsing te hebben. En kan dan op de verjaardag van me vriend testen.
Wij weten nog echt niet hoe we het gaan doen met oppas. Hoe dan ook 1 keer in de week naar KDV. Ik wil dat me kind (als ik die krijg) leert delen en alles en dat ie sociale contacten krijgt.

Respect voor de dames die trappen moeten lopen. Ben nu zonder kind al blij dat we een normaal huis hebben. Laat staan met een kleine!!

Meiden ik hoop dat jullie begrijpen dat ik niet altijd overal antwoord op kan geven. Vind het soms sneu maar heb helaas gewoon nog geen ervaring met kinderen en het opvoeden.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 10-01-2014

@Rian, ik hoop dat ik die pijnlijke shoppen straks ook mag hebben. J. was veel te rustig en zat daardoor veel te vaak in het ziekenhuis aan de scan!!

@Cindy, heel veel succes deze ronde meis, ben allang voor je aan duimen/bidden! Hopelijk mag 2014 een heel mooi jaar voor jullie worden!!

Vandaag gaan we pannenkoeken eten en J. krijgt ook iets, ben benieuwd wat hij ervan vind!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 10-01-2014

Oww echt druifje...neej das ook niet leuk als.ze zo rustig zijn....

Cindy.. Joh meid daar hoef je je toch niet om te verontschuldigen gek...!! Vind het al.heel wat dat je hier uberhaupt nog kletst.. Ik weet nie of ik het zou kunnen...

Hailey was idd ook een enorme druktemaker... Dan lees je op babybytes bv... Je voelt de baby nu minder bewegen omdat ie minder ruimte heeft... Nou euhh das bij mij niet het geval hoor...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 14-01-2014

@Rian, hoe gaat het met je meid, zag weer een mooi buikje voorbij komen hoor.
@Cindy, hoe is het met je meis, lukt het spuiten nog? Gaan de dagen een beetje snel voor je? Denk aan je!
@Shady, hoe is het met jou, deze week weer spuiten, of is dat om de zoveel weken? Je moest toch weer gaan spuiten, sorry als ik het mis heb! Weten jullie al snel of het een boy or girl is?
@Hier, vandaag weer controle bij de vk gehad, met haar de uitslag van de test besproken die ik moest doen, om te kijken hoe nu denk over bevallen etc. Ik scoorde 84, uhm naja 75 tot 95 vaker getest, heb de laatste maar ingevuld. Vanaf 85 zijn gesprekken nodig, ze heeft me er toch op gewezen om er echt wat mee te gaan doen. Dus waarschijnlijk ga ik het toch maar doen. Zie er wel tegenop, wil het zelf doen, wil geen watje zijn, maar ja wil ook niet depressief worden.
Voor de rest weer lekker het hartje gehoord. Over 3 weekjes de 20 weken echo, ben benieuwd!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-01-2014

Druifje verstandig om er toch wat mee te gaan doen. Dat lijkt mij iig
Lekker dat je het hartje weer gehoord heb meis! En je voelt je verder ook goed?

Ik hoop donderdag het geslacht te weten!! Vanaf donderdag starten de wekelijkse injecties weer tot en met week 34 en krijg donderdag ook de eerste baarmoedermond meting weer. Die is om de week tot en met 24 weken.
Maar echt ik ben dit keer zo benieuwd naar het geslacht... Echt niet normaal gewoon!!

Rian hou je het nog een beetje vol meis?

Cin lieverd hoe voel jij je? Doen de spuiten nog steeds niet echt zeer of wordt het nu wel vervelend?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 15-01-2014

@Shady, oh wordt spannend donderdag!! Ook weer het traject dus in, hopelijk gaat alles goed en doen de injecties niet al te pijn! Verder voel je je goed?

Ik ben nu iets meer dan een week niet meer misselijk en dat is toch wel erg fijn. Voor dat het nu als niet genieten overkomt, ik geniet echt wel!! Vind het super spannend allemaal en zie J. al als een grote broer, als ik nu naar hem kijk is hij opeens helemaal zo groot en oh ik zie het nu gewoon al voor me met de baby. Van mij mag de zwangerschap hoeft de zwangerschap ook weer niet te snel te gaan, omdat ik nu echt zo wil genieten van alles! Hoop zo de kans ervoor te krijgen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 15-01-2014

Ha ladies... Mjah wat moet ik ervan zeggen... Voel.me topzwaar.. Bekken werken niet mee.. Slapen gaat slechter.. Maar buiten dat voel ik me goed hoor.. We tellen langzaam af.. Komt wel goed!

Druifje.. Wow alweer bijna de 20 wk echo... Wat gaat het hard he.. Wil je t geslacht weten?

Shady.. Hoef ik jou niet te vragen dus haha... Ik was dit keer ook echt abnormaal nieuwschierig....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 15-01-2014

@Rian, hopelijk mogen de laatste weekjes beetje snel voor je gaan! 20 weken echo duurt nog wel 3 weken hoor ;-), maar ik zit in twijfel of ik het wil weten, bij me zoontje wist ik het wel, nu dus twijfel, twijfel, twijfel!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 15-01-2014

En wat wil je man/vriend?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 15-01-2014

Hij wilt het wel, lastig! Ik vond het bij J. achteraf wel fijn om het te weten, maar nu sjah daardoor wel in twijfel. Verassing vind ik ook wel leuk. Maar sjah kwe niet.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 15-01-2014

tja.. wij waren én te nieuwschierig.. én uit praktisch oogpunt moesten we t ook gewoon weten... dus voor ons was de keuze snel gemaakt hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 16-01-2014

Sorry dames ik ben er zeer weinig tot helemaal niet.
Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en de babys in de warme buikjes


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 16-01-2014

Shady: Succes vandaag!!!!

Ben er na de pauze om alles te lezen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 16-01-2014

shady!!! waar zit je... alles is toch wel goed.......??!!?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 16-01-2014

Druifje: Wat vond J van de pannenkoeken? En wat goed dat je toch gaat praten. Ik hoop echt dat deze zwangerschap en bevalling zoveel mooier en beter wordt!!!

Rian: Haha grappig dat ze zeggen op internet en dat jou kleine even het tegendeel bewijst! Vind echt dat je een super mooie buik hebt!!

Shady: Hoe was het meis??? Ik ben erg benieuwd of je nu weet wat het geslacht is!!

Druifje: Wat super fijn dat je niet meer zo misselijk bent. Ja nu wordt jullie J wel groot als er straks een kleintje bij komt. Het gaat allemaal zo snel meis!!
Je moet zelf even kijken of je het wilt weten. Je hebt gelukkig nog heel even om er over na te denken.

Jeroen wilt het juist liever niet weten als we zwanger zijn en ik juist echt wel!! En ik ga winnen hahaha! Dan komt ie het kamertje maar niet binnen.

AM2012: moet jou alles goed??

Hier: Hier gaat het goed hoor meiden. Het prikken gaat me echt onwijs goed af. Vanaf morgen gaan we stimuleren (follikels kweken) dus het echte werk. En over 9 dagen al weer naar het ziekenhuis. Aan de ene kant vind ik het allemaal weer spannend worden. Aan de andere kant ben ik er een stuk relaxter in. Ik ga niet meer absurd alles laten wat misschien wel slecht zo zijn ofzo. Ik ga gewoon normaal leven en gezond eten.

Heb trouwens het zwangerschapstestenpakket gewonnen vorige week woensdag hier op het forum. Die testen kan je goed gebruiken tijdens een behandeling. Dus die ga ik mooi uittesten straks en zal dus wat testen ertegenaan gooien en ook hier showen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-01-2014

Je klinkt erg relaxed en positief cin!! Hou dat vol!! Ben trots op je!

Meiden helaas... we weten nog niet wat het wordt... ze heb uit alle hoeken gekeken maar de kleine wilde het niet laten zien... van bovenaf wel tussen de benen gekeken en daar zag ze niks maar ze zei erbij dat dit nog helemaal niet betekende dat het een meisje zou zijn. Later van de zijkant zag ze ietd maar dat was hoogstwaarschijnlijk de navelstreng dus ook daar viel niets zinnigs uit op te maken...
verder was de lengte van de baarmoeder mond keurig lang en gesloten en dat was natuurlijk de belangrijkste reden voor deze echo
over twee weken de volgende meting en hopelijk dan een kindje met de benen wijd! Haha
ook was ukkie het niet eens met de apparaten op mijn buik dus ik voelde hem/haar echt steeds weg schieten en schoppen! Zo leuk!!!
Weer helemaal verliefd dus!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 16-01-2014

Top!!!!! Goed nieuws shady

Cindy, wat onwijs knap van je.. Leuk die testen dat je gewonnen hebt


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 17-01-2014

@Cindy, hopelijk mag er iets moois met de testen gebeuren!
@AM2012, hoe is het met jou?
@Shady, wat een eigenwijsje hebben jullie ook, hihi. Gelukkig was alles goed.
@Hier, beetje klote avond/nacht gisteren gehad, had bloedverlies, menstruatiekrampen, rugpijn en harde buiken. Blaasontsteking is het niet, wel controle bij vk gehad, alles was goed. Geen bloedverlies meer, maar zo gauw ik weer bloeding heb moet ik gelijk bellen en dan krijg ik uitgebreide echo. Harde buiken/buikpijn en rugpijn is er nog wel, dus moet rust houden.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 18-01-2014

Jeetje druifje!! Wat schrikken zeg!! Geen gekke dingen hoor...
Hoe is de nacht gegaan?? Hou je maar goed rustig jij!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 18-01-2014

Gisteravond laat en vannacht weer bloedverlies gehad, heb niet gelijk gebeld. Als het vandaag gebeurd bel ik wel, maar vannacht sjah zat ook met J. etc. en wou kijken of het doorzette etc. Maar goed rust is nu wel zo'n verplicht. en dan ben je net 17 weken zwanger, zucht, snik, zucht, bah!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 18-01-2014

Oww bah druifje.. daar zit j ook nie op te wachten...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 18-01-2014

Jeetje druifje!!! Hoe gaat het nu dan?
Heb je wel gebeld???? Wel doen hoor!!! Met 17 weken al harde buiken is niet goed

Met mij gaat het op zich prima
Verhuizing is pittig met m. Erbij
Over 2 weken moeten we eruit
Trekken bij mn schoonouders in dus best lastig
Is ook voor 7/8 maanden dus niet fijn
Verder met m alles goed
Pittig wijffie!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 20-01-2014

Druifje: Hoe gaat het nu meis??? Is het bloeden al gestopt?? Ik hoop echt van wel!!

AM: Wow wat moeten jullie lang naar je schoonouders. Kan je het goed met ze vinden??

Rian: Jippie de 35 weken al. Nog 2 weken en je kleintje mag komen!! Hoe gaat het met je??

Shady: Alweer 17 weken :o!! Het gaat zo super snel. Is je buik nog steeds mooi aan het groeien?? Anders graag weer een fotootje a.u.b. Wink.

Meisje: Alles goed bij jullie??


Hier: Net ivf-arts gesproken. Er worden 2 embryo's terug geplaatst als we er 2 hebben. Prikken gaat super. Mn humeur begint al wat minder te worden. Maarja hoort erbij. Tel de dagen gewoon echt af!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 20-01-2014

@Cindy, helaas het is er nog, niet de hele dag, maar zo nu en dan wel. Varieert van net van het roze af, tot echt rood. Maar niet grote hoeveelheden, meer met afvegen, heel vaag. Ik voel wel plofjes, dat geeft me rust. Wou dat het op hield!

Wat fijn dat het prikken tot nu toe gewoon goed blijft gaan! Super als ze er 2 terugplaatsen, hopelijk mag dat echt gaan gebeuren! Heel begrijpelijk dat je humeur even wat anders is dan de vrolijke meid, is niet niks dit meis, knuf! Hopelijk mag aankomende tijd snel voor je gaan!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 20-01-2014

Waarom bel je dan niet??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 20-01-2014

Ik heb vandaag gebeld, maar mijn vk's liggen niet op 1 lijn met echo's wel of niet maken. Met deze vk heb ik ook nooit een klik gehad, ze wil weten hoe de 20 weken echo is en die is pas over 2 weken. Duurt mij te lang.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 21-01-2014

@Druifje jeetje!!! Wat lees ik nu... (sorry hier een paar dagen niet geweest). Dat is schrikken!!! Ik snap dat je niet nog 2 weken wilt wachten. Ik hoop dat het gauw stopt!
@Cindy fijn dat het prikken gewoon goed gaat. Ik snap dat je last hebt van de hormonen (had een vriendin van mij ook, dat is geen pretje en moet je doorheen...). Ik ga echt heel hard voor je duimen de komende tijd en tel de dagen ook af. Veel sterkte!
@Ja Rian hoe is het met jou?
@Shady fijn van de goede echo, balen dat je het geslacht niet zag. Krijg je nog een herkansing?
@AM jeetje zo lang bij je schoonouders met M erbij...Respect! (ik zou dat niet volhouden, maar ik heb dan ook op zijn zachts gezegd niets met mijn schoonouders). Ik snap dat je de verhuizing pittig vindt met M erbij. Zelfs al zou ze niet pittig zijn dan zou het nog lastig zijn om alles rond te krijgen. Fijn dat het op zich wel goed is met M.

Hier niet veel nieuws. Q brabbelt steeds meer woordjes en is vooral ook steeds meer nieuwsgierig naar de wereld om zich heen. Hij vindt mijn oren bijvoorbeeld machtig interessant opeens ("He mama heeft ook oren!"). Hij vindt gaan staan nog te eng, als we hem neerzetten dan houdt hij zich heel krampachtig vast. Maar hij vindt het wel reuze interessant. Hij kan nu zelf op zijn knietjes gaan zitten en in bad tilt hij zich bijvoorbeeld ook al een eindje overeind. Dat gaat denk ik niet lang meer duren...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 21-01-2014

Druifje: Laat niet met je sollen he meis. Dus bel anders je huisarts of gewoon de huisartsenpost in het weekend. Dit gaat niet alleen om de gezondheid van je kleintje maar ook om jou gezondheid lieverd!! Die 2 weken duren echt te lang!

Meisje: Wat super goed van Q!! Dat gaat echt helemaal goed komen als ik het zo hoor!! Smile

En even tussendoor, jullie zijn echt lief!! Bedankt voor jullie steun!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 21-01-2014

[Afbeelding: PhotoGrid_1390041180450_zps30f91f57.jpg]indy.. ik duim... altijd.. eens word je geduld beloond!!

Druifje.. jeutje wat kut dat je vk's niet op 1 lijn zitten...

hier alles wel oke hoor.. heb een paar goeie dagen dus daar geniet ik volop van..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 21-01-2014

Super mooi Rian! Echt prachtig gewoon Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 21-01-2014

Pfff waarom wachten! Jezus wat een k vk
Ik snap dat dit niet goed voelt! Maaktje erg onzeker ook denk ik wel


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 22-01-2014

Druifje he bah nog steeds Sad waar zou t evt.door kunnen komen?

Rian je bent mooi zwanger!! Aftellen is begonnen zeker?

Cindy oh ik voel t meid dat wordt mss wel n tweeling Big Grin al zou 1 wondertje al perfect zijn natuurlijk.

Hier alles goed! Meneertje heeft t los lopen nu echt door en durft ook. Dus hij wandelt de hele kamer door. Zo mooi om te zien. Supertrotse mama hier hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 23-01-2014

Ja aftellen is idd wel begonnej ja.. nog 4 weken en 2 dagen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 24-01-2014

Gaat snel he rian


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 25-01-2014

Hey lieverds. Het zag er super uit! Ze waren nog iets te klein voor een punctie, dus moeten maandag terug. Had Ik al op gerekend. Maar doen er een stuk of 9 mee waarschijnlijk. Arts en wij beide heel blij en gelukkig!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 25-01-2014

Goed nieuws meid....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 25-01-2014

Ja echt super fijn rian! Hopelijk zijn ze maandag groot. Nu lekker genieten van het weekend.
Gaat het nog een beetje?? Morgen 36 weken??

Buddha: heb hhet filmpje gezien. Zo super cool om te zien! Hij wordt echt groot!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 25-01-2014

Vandaag 36 weke .. t gaat redelijk... k ben nu ff een stapelbed voor onze dochters in elkaar aan het zetten whaha gekkenwerk natuurlijk met 36 weken.. maar als ik t mijn vriend laat doen komt t echt niet goed haha die raakt al in paniek als ie al die losse plankies en schroefjes ziet


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 25-01-2014

Hahah ik stond ook e bijkeuken en trappengat te sausenmet 35 weken ofzo
Paste net nog tussen de ladder en muur door:-)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 25-01-2014

@Meisje79, leuk he dat de “wereld” opeens zo interessant is voor de kids, ze gaan opeens zoveel ontdekken! Hij heeft voor mijn gevoel hele grote stappen gemaakt de afgelopen periode, super! Heerlijk zijn eigen tempootje bepaald, hij dacht het gaat me al snel genoeg!
@Rian, wat een mooie buik meid, nog maar paar weekjes yeah! Ben benieuwd naar het stapelbed, hihi.

@Buddha, leuk filmpje van je knul! Hoe is het nu met je oma?
@Cindy, toppie meis, hopelijk heb je maandag een paar hele mooie ertussen zitten! We blijven aan je denken meis, knuf!
@AM2012, knap hoor bij je schoonouders te gaan wonen, ok het kan misschien niet anders, maar sjah je moet het maar wel kunnen en doen!
@hier, waarschijnlijk hebben we een huisje! Naja eigenlijk hebben we hem al, maar voor onszelf nog even iets zakken met de prijs hè, alles wat we er extra uit krijgen is mooi meegenomen toch. Kraamweek dus als goed is in ons nieuwe huisje, zo gaaf! Mei krijgen we als goed is de sleutels.
Rest gezondheid, ik wil me hier er niet zo openlijk over uiten, het is toch een openbare site. Maar laten we het zo zeggen, het gaat nu redelijk met ons/mij. Maar wel stap terug moeten doen.



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 27-01-2014

Even snel!!

Nou de 2e fm meeting was super!! Er waren al 8 hele grote maar ook nog 10 van 14mm. We hopen dat die nog een flinke groei krijgen. Bij 17mm kunnen ze namelijk aangeprikt worden. Hoor vanmiddag of de punctie woensdag of donderdag wordt! Het blijft toch elke keer weer spannend.
Vriendlief moest ook nog naar de uroloog. Zijn operatie is nu een jaar geleden geweest. Bij hem was gelukkig ook alles helemaal goed!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 27-01-2014

Wauw cin wat een mega goed nieuws!! Ik duim dat het zo goed blijft verder gaan met een fantastisch eind resultaat!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 27-01-2014

Oooh Cindy wat fijn dat die meting vandaag goed was en dat het bij vriendlief allemaal goed was... spannend zeg! Kan je je nog wel concentreren op je werk enzo? Gaat het allemaal nog wel? Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen deze week.

Mooi filmpje van je ventje op fb, hoor, Buddha. Jij zult wel trots zijn! Goed hoor, van R.

Rian mooie buik! Mag je trots op zijn. Nog ff volhouden, he.

AM jeetje bij je schoonouders. Moet ik niet aan denken (Had ik dat al gezegd?) In ieder geval sterkte in deze spannende tijden.

Shady hoe is het met jou????


Druifje jij ook een huisje ws! Yeah...! Ik hoop het zo voor je... Jammer dat je een stap terug moet doen. En dat het 'redelijk' met je gaat klinkt niet echt heel goed... Ik hoop toch dat je je goed voelt. En als je erover wilt praten, maar niet hier openlijk, mag je me altijd een pb-tje sturen, he, dat weet je... Ik zag trouwens ook een te grappige foto van J voorbij komen met zijn handjes omhoog... Wat een lekker ventje is het toch.

Hier: Q is al dagen snot en snotverkouden. Het stroomt uit zijn neusje en uit zijn oogjes. Echt zielig.. Ik hoop dat hij snel weer beter is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 27-01-2014

Beterschap voor Q!!
Hier Tess ook niet helemaal zichzelf

Met mij gaat het goed hoor! Vandaag alweer 18 weken!
En Tess heeft afgelopen vrijdag op opa zijn verjaardag der eerste stapjes los gezet!! Zo leuk hoe dat er weer uit ziet!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 27-01-2014

Meisje 79: lief dat je het vraagt. Behalve me dikke buik kan ik mn werk allemaal goed doen hoor meis. Het lopen en zitten wordt wat vervelender en geen enkele broek zit goed! Maarja met 18 follikels van minimaal 14mm kan je het denken ik wel voorstellen. Natuurlijk is het allemaal mega spannend, maar mn werk is juist een heerlijke afleiding. Moet ook straks in de wachtweken lekker veel werken. Lief dat je gaat duimen!
Wat zielig dat je kleine man zo verkouden is. Helaas zit het in de lucht. Zijn ook veel mensen en kinderen ziek op dit moment!

Shady: wat zielig dat ook Tess niet helemaal lekker is! Wat cool dat ze nu begint met stappen. Dat lijkt me ook een super mooi gezicht. Je zal wel zeker apetrots zijn! Geef der maar een dikke knuffel van me!

Druifje: jou heb ik al gesproken lieverd! Dikke knuffel

Hier: ze hebben toch besloten om de punctie donderdag te doen, dan kunnen die van 14mm nog mooi erbij groeien. Vanavond dus nog 2 spuiten en morgenavond de laatste spuit. Dat is de pregnyl, die zet mijn vader. Die vind ik te heftig omdat er meer vloeistof erin zit en ik bang ben dat ik door de pijn niet doorduw en niet alles erin spuit.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 27-01-2014

Hier foto van me buik!
[Afbeelding: 13z2xw1.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 27-01-2014

Jeetje je buik is wel opgezet of niet?
Ooooo wat zou het geweldig zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat sneu dat hij zo verkouden is meisje!
Hooelijk knapt hij snel op
Rian, dikkiedik hou je het nog vol??

Druifje: wat vor huis g je wonen?
Gekocht denk ik?

Ik: ach ik heb geen keuze betreft schoonouders
Zaterdag een vw polo erbij gekocht dus ik kan overal heen knorren met m


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 28-01-2014

Dikkiedik is er ondertussen best wel.klaar mee... van t weekend teveel gedaan en daar word ik dan hard voor gestraft... kan geen donder meer en verrek van de pijn... ook nog grieperig erbij geworden... bah...

maar goed... klaar.met zeiken... t eind is in zicht! Alle laatste dingetjes zijn nu klaar.. bed staan op.klossen, ledikant is weer.op goede hoogte en opgemaakt.. stapelbed voor de meiden staat klaar... vluchttas ingepakt... nog vier dagen dan mag ie komen.... maar dat zal.nog wel ff duren...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 28-01-2014

Wow cin!!! Niet normaal he?!

Rian ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent hoor. Het valt soms ook echt niet mee... Hopelijk komt jullie beeb snel! Maar wel nog heeeel even wachten...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 28-01-2014

AM: ja hij is nu al vreselijk opgezet.
Wat cool een nieuwe auto!! Dan kan je zeker leuke dingen gaan doen met M!

Rian: Wat kl.te dat je nu zoveel pijn hebt!! Hopelijk komt jullie kindje snel!! Dikke knuffel

Shady: Pff moet nu echt afscheid gaan nemen van me maatje 36. Geen enkele broek zit meer lekker. Hopelijk snel positiekleding!!

Vanavond 21.00uur de laatste spuit Smile!! En donderdagochtend om 9.00 wordt ik geoogst hahaha (puntie)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mij23 - 28-01-2014

@ Cindy, geeft dat geen enorme buikpijn? Bij mijn staan mn eierstokken al op spanning van 1 van 19mm. Spannend hoor!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 28-01-2014

Mij23: het voelt vol aan haha! Nee even serieus, het voelt alsof ik flink ongesteld ben. Dus een flinke druk. Echt rechtop zitten is niet fijn. Zit wat meer onderuit gezakt telkens en dat is te doen. Naar de wc gaan voelt ook als een flinke ongesteldheid! Als ik teveel loop voel ik het ook! Maar het is nog maar even. Over 40 uur is het eruit!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 28-01-2014

Wow ja cin dat zal niet meevallen... Echt respect voor de mensen die hier doorheen gaan hoor!
Nog ff en dan is de laatste spuit weer een feit!! Ik hoop echt weer mega hard dat het gaat lukken!